Zaterdagavond voor het eerst 2cb ingenomen. De eerste om half 11, maar daar voelde ik na een dik uur nog niks van.
Niet wetend dat ik ben de 2e er achterop gegooid en dat heb ik geweten
Half uurtje erna even naar het toilet en zag daar de blauwe tegels aan voor een mooie golvende zee. Ik denk: Als dat alles is... maar dit werd al snel met een "nee" bevestigd. Eenmaal in de bank gaan zitten leek het of het gehele huis ademde. De schilderijen waren van lopend inkt. Alsof er iemand met een magneetje de hele tijd alle vormen verplatste.
De patronen van het plafond en de muren gingen als een gek tekeer

Alle kleuren van de regenboog schoten voorbij. Ik zat regelrecht in een clip uit eind jaren 80 haha.
De meest stomme uitspraken komen uit je smoel... en om alles lachen he...
Zat ik daar samen met een maat van me... helemaal na te denken over dingen. Helemaal weg zweven op techno, hardtrance en weet ik het. Normaal ben ik toch het meest van de hardstyle maar kon er even niet naar luisteren.
Dat voorbij... tijd voor een filmpje. Pulp fiction... om te beginnen bij de scene waar john travolta uitlegt dat ze de friet in Nederland verzuipen in mayo, gevolgd door de scene waar die kerel door z'n donder wordt geschoten omdat hij Marcellus niet op een bitch vind lijken

. Vrij serieuze scene mar we kwamen niet meer bij. Ging hij nog z'n medical boekje zoeken en als afsluiter 10x het stukje dat de jonge bruce willis een tekenfilm kijkt met padlefoot.
Nou nou... we kwamen er niet meer uit. Heel gaaf spul is het, maar wel voor thuis gebruik lijkt mij. Doe mij maar gewoon X op feestjes, want je gaat er veel te veel van nadenken enzo. Ik wel tenminste hahahaa... zeker weer eens een keer