Een reisverslag
Na gisteren met een vriendin gruwelijk te zijn losgegaan in Nijmegen op de 2cb (bedankt voor die avond was TOP)PEERDENBEK INGRID DE EERSTE(voor de nietwetende, we kwamen perongeluk op een besloten feestje van de tandheelkunde uit) was het nu even tijd om te gaan uitvinden wat het met mijzelf doet.
Wat doe je op een vrije dag? Juist! Het weer zit mee, niks te doen,en geen verplichtingen(naja op het verzetten van een aantal rijlessen na dan) en de hond uit te laten stond niks mij vandaag in de weg.
Na het innemen van de 2cb ff ontbijten(misschien slecht dat ik dit omdraai) douchen, ff de sauna ingedoken(dom koppijn toen ik eruit kwam), Aankleden (whooow voelde ik daar al iets opkomen ? je gaat letten op details dan, kijkt even naar iets wat het kan opwekken bv : het parket of iets anders met een appart patroon) bij mij begon er dus al iets te zweven. Het was niet allemaal ‘’normaal’’ meer. Aahhfijn ik was nu ondertussen alweer 3 min bezig met de gedachtegang ; doet het nou al iets met me ? (Ja dus) ik ben nu ongeveer een 3 kwartier verder na innamen.
Ondertussen pak in mijn spullen bij elkaar om zometeen naar het bos te gaan met de hond, op de achtergrond speelt :James Holden- a break in the clouds lekker door, misschien iets te lekker. Ik werd al meteen helemaal in de muziek gezogen. Dingen die ik net nog in mijn kop had om bij elkaar te pakken, werden nu gratis op de 2e plek gezet. MUZIEK !! maar wetende dat als ik nu niks doe ik hier dan straks super gefocust achter mijn pc op de muziek zit weg te space’n.
Met een dikke glimlach ga ik verder met mijn dingen denkende(wat ben je ook gesjeest, het is donderdagmiddag !!)
Ik sta ondertussen met de hondenriem in de hand aanstaltte te maken om even naar de super markt te lopen, maar kan de hond niet vinden. Denkende ; ze zal wel geen zin hebben om met mij naar de super te lopen. ‘’Tuurlijk wel wat ben ik nou aan het doen, zoek die hond !!
5 min later loop in mijn straat uit luisterend naar: Deadmau5-Slip en alle bomen ademen met mij mee, het gras ziet er opeens verdomd groen uit en het lijkt net alsof ik in het begin gekomen ben van een groot Fantasiepark. Wat is dit mooi!
In de supermarkt aangekomen denk ik; waauww dit is dus echt de eerste super markt waar alles netjes geordend staat zelfs op kleur en het ook nog eens overzichtelijk is.(hulde aan Spar)
bij de kassa aangekomen met met mijn rundvleeslaatjes ,2 liter melk,en teveel snoep, vraag ik haar om een pakje Gauloises. Blauw graag ! ze kijkt me aan van : gast ik werk hier net, helpp.
nogmaals zeg ik Gauloises Blauw, blauw waauuww wat is er allemaal blauw ? shit heel de super is blauw ..wauwww.. Meneer ?? andersnogiets ?(ja spaart u ook zegeltjes ?bonuskaart of airmales ?meteen denk ik aan de vliegende panters de kassameisjes) en loopt al fluitend, trippend de winkel uit !
Ja dit begint REDELIJK te werken ik ben nu ong 1 uur verder na innamen. Ik merk op de terugweg dat ik zweef,Ik luister op dat moment Deadmau5 –Faxing Berlin, lopen gaat heerlijk, roken is nog beter, en ik denk terrringg dit is waarom ik Gauloises roken en geen Marlboro. .aparte maar mooie gedachtengangen wisselen af. KUTTTTT de hond!
Braaf ligt ze lekker in het zonnetje te wachtte op mij, aahh ik vergat haar gewoon(iets wat ik’’normaal’’ nooitt zou doen, maarja wat is nu eenmaal normaal ?
Thuis aangekomen besef ik meteen dat als ik overdag met 2cb aan de haal ga ik er meer moet nemen wil ik het effect krijgen wat je savond kan bereiken. Misschien iets te enhousaist daarop neem ik nog 1 ½ 2cb pilletje.
Meeteen daarop denk ik wanneer gaat die werken ? terwijl ik beter moet weten je bent pas net aan de gang !
de stemming vervalt even als ik mijn opa aan de telefoon heb en ik even serieus moet overkomen en denken. Shitt wat is dit moeilijk (vermijd het contact telefonische of persoonlijk met nuchtere mensen is mijn mening)
Ik be