Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 452528x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 maart 2009 om 16:43:
Haha, veel plezier ermee!
Maar dat gaat vast wel lukken, kan bijna niet fout gaan met 2C-B en juiste mindset.

hahaha dank je wel!! kan nie wachten!!! laat nog wel berichtje achter, als dat lukt hahahaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 maart 2009 om 09:54:
Hallucinaties van MDMA stellen niks voor.
Dat is net zoiets als fucking dronken zijn of zo, gewoon 'vaag'.

dit is bij mij ABSOLUUT niet het geval! toen ik voor het eerst mdma gebruikte zag ik van alles qua hallucinaties. Toen ik laatst 600mg m naar binnen had gewerkt zag ik echt ALLES! huizen die opeens 1 cm voor m'n neus stonden... mensen op een boot die aan het zwaaien waren...cadeau's (pakjes van 2 bij 2 meter met strik eromheen).. mensen kleurden helemaal geel... van dat soort dingen...

maar 2cb is in dat opzicht dus nog heftiger, gaaf man!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 17:49:
huizen die opeens 1 cm voor m'n neus stonden... mensen op een boot die aan het zwaaien waren...cadeau's (pakjes van 2 bij 2 meter met strik eromheen).. mensen kleurden helemaal geel...

Misschien werd het niet helemaal duidelijk uit mijn post, of misschien had je wat beter moeten lezen.
Maar ik zeg dat de hallucinaties niets voor stellen, ik zeg niet dat je geen leipe dingen kunt zien.
Maar het zijn alleen maar hallucinaties, zonder mindfuck of zo.
Je kunt bij wijze van spreken hallucineren dat de hele zaal vol staat met security, zonder dat je er para van wordt.
Met 2C-B zul je niet zo gauw hele vage dingen zien, maar je hebt wel meer mindfuck bij je hallucinaties, waardoor ze veel intenser over kunnen komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 17:49:
ag ik echt ALLES!

complete wegwerkzaamheden langs de weg, klaverbladstructuren in de weg, iemand die in een heks veranderde, voelsprieten die uit een hoofd van een vriend groeien, en uiteraard de standaard hangtafels, groepjes mensen, mensen zonder benen, dranghekken, brillen, muntstukken die veranderen in andere muntstukken (handig bij de wc :rot: )

:lol:

met 2CB hooguit een hoop bewegende objecten, maar geen hallucinaties.. ben dr sowieso niet echt gevoelig voor, heb tot 35 mg geprobeerd en dat was wel de max voor de bodyload
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 18:20:
muntstukken die veranderen in andere muntstukken

haha ja he, te erg. had dat ook eens. was aant wachten op wisselgeld maar bleek dat ik helemaal niet teveel had betaald terwijl ik dacht van wel :lol: stond zeker 20sec voordat ze vroeg : is er iets ? :lol:

Waarschuw beheerder
domme vraag misschien maar wat is nou het verschil tussen hallucinaties en mindfuck?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 18:28:
domme vraag misschien maar wat is nou het verschil tussen hallucinaties en mindfuck?

hihiihi ik durfde het al niet te vragen..... maar wat ik denk/gok is dat hallucinaties gewoon grappig zijn en dat je jezelf onder controle houdt dat je dus zelf wel weet ooooh dat komt daardoor en mindfuck denk ik dat het totaal geen prettige dingen zijn ofzo (alhoewel ik het dus weer niet uithaal uit de context van :
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 maart 2009 om 18:15:
Met 2C-B zul je niet zo gauw hele vage dingen zien, maar je hebt wel meer mindfuck bij je hallucinaties, waardoor ze veel intenser over kunnen komen.

dus ben ook benieuwd naar het antwoord! aangezien ik vanavond voor het eerst aan de 2cb ga :)
Waarschuw beheerder
hallucinaties

Als je dingen ziet/hoort/voelt die er helemaal niet zijn, of dat je dingen anders ziet/hoort dan dat ze zijn.

mindfuck

Heeft meer met je gedachtengang te maken.
Als je bijvoorbeeld een horrorfilm in je eentje kijkt in een donkere nacht, en dan ben je beetje para om in het donker de keuken in te lopen of zo, dat is ook een beetje mindfuck.
Maar met psychedelica is het vooral dat je niet meer goed weet wat nou echt is en wat niet, en dat je je gedachten niet helemaal meer kunt sturen.
Moeilijk uit te leggen. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zaterdag 28 maart 2009 om 18:37:
hihiihi ik durfde het al niet te vragen..... maar wat ik denk/gok is dat hallucinaties gewoon grappig zijn en dat je jezelf onder controle houdt dat je dus zelf wel weet ooooh dat komt daardoor en mindfuck denk ik dat het totaal geen prettige dingen zijn ofzo (alhoewel ik het dus weer niet uithaal uit de context van :

ja ik las de hele tijd mindfuck en hallucinaties... maar wat het nou is... dus ik dacht schijt ik vraag het gewoon haha.
ik denk dat mindfuck ook erger is, het klinkt ook enger.

veel plezier vanavond!hoeveel ga je nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 maart 2009 om 18:41:
je gedachten niet helemaal meer kunt sturen.
Moeilijk uit te leggen.

Voorbeeld, na het nuttigen van 3 gram zelfgekweekte paddo's: Trip ging goed totdat ik ineens een gevoel over me heen kreeg dat een naaste was overleden. Nu heb ik wel eens vaker last van het fenomeen "i see dead people" maar dit was zo overtuigend, ik was er heel zeker van dat een van mijn oma's was overleden. Helemaal over de zeik natuurlijk en toch de volgende dag even bellen of alles goed was ;-).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 18:41:
veel plezier vanavond!hoeveel ga je nemen?

ik heb er een van 23mg ik ga er gewoon voor!! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zaterdag 28 maart 2009 om 19:32:
ik heb er een van 23mg ik ga er gewoon voor!!

haha nou go for it!
wel vertellen hoe het was!!!
Waarschuw beheerder
zal mijn best doen!! misschien dus nog wel tijdens ff berichtje plaatsen!!! hahaha
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 28 maart 2009 om 18:41:
Als je bijvoorbeeld een horrorfilm in je eentje kijkt in een donkere nacht, en dan ben je beetje para om in het donker de keuken in te lopen of zo, dat is ook een beetje mindfuck.
Maar met psychedelica is het vooral dat je niet meer goed weet wat nou echt is en wat niet, en dat je je gedachten niet helemaal meer kunt sturen.
Moeilijk uit te leggen. :P

Een paar van mijn mindfucks :

Tijdens paddotrip: m'n zwager knuffelt m'n vriendin en ik kom er niet uit of ze nou vreemd gaat en hij haar nieuwe vriend is enzo. Zoiets duurt dan ff en zo tussen de 1 en 2 minuten later dacht ik; wat een onzin, dat kan toch helemaal niet, die zijn broer en zus, dat is gewoon broer-en-zus-liefde terwijl met zn 3en aan t spacen waren.

En diezelfde trip: Bedenken dat we een scooter moeten laten komen om wat coke te laten bezorgen, en me dan even later bedenken..het maar ik snuif helemaal niet, wat is dit voor shitidee.

Na paddo's: niet meer weten of je bij beslagen ramen in de auto de kachel nou warm of koud moet zetten en de ramen het best open kunt doen, of beter juist dicht kunt laten. Er gewoon níét uit komen!

Maar wat er dan in je hoofd omgaat is echt lastig gewoon, helemaal in de knoop haha. Ook in bed liggen en dan ruwweg de afgelopen 4 weken in 2 minuten denkwerk laten langs komen, en steeds weer ergens op terug komen in je gedachte hoe dat ook alweer ging, een beetje een loopje waar je niet uitkomt. Heel onrustig dus..

Met 2CB kan ik voor mezelf niet herinneren zulke sterke mindfucks gehad te hebben (voor hoe je die fucks dus zelf ervaarde), iig een stuk milder dus.

Hallucinaties idd meer wat Kontra-Indication zei :yes: (Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 19:36:
haha nou go for it!
wel vertellen hoe het was!!!

idd partygirl, go for it :yes: :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zaterdag 28 maart 2009 om 19:46:
zal mijn best doen!! misschien dus nog wel tijdens ff berichtje plaatsen!!! hahaha

Precies, hou ons op de hoogte..
Waarschuw beheerder
Gezien het tijdstip, of ze zit ergens op een sigma plateau of gewoon te lam om ook maar een toets aan te raken..Wie zal het zeggen...Partygirl verlos ons hehehe....( p.s. rode wijn smaakt ook heerlijk..)
Waarschuw beheerder
Iemand trouwens ervaring met 2cb gecombineerd met MDMA??
Schijnt garant te staan voor behoorlijke dosis "entiteiten" ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 28 maart 2009 om 21:53:
Gezien het tijdstip, of ze zit ergens op een sigma plateau of gewoon te lam om ook maar een toets aan te raken..Wie zal het zeggen...Partygirl verlos ons hehehe....( p.s. rode wijn smaakt ook heerlijk..)

hahaha nee nog niet te lam om te typen hoor ;) heb al wel een p'tje op maar das niet een echte knaller maar gewoon lekker relaxed!

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 28 maart 2009 om 21:59:
2cb zit er nog niet in denk ik

klopt, ik moet nog heeeeeel ff wachten totdat manlief thuiskomt ;) maar ik ga mijn best doen om "verslag" uit te brengen :)
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 28 maart 2009 om 22:11:

volgens mij moet ik dat zijn toch??? dus zoals ik al zei jullie horen nog van mij!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 22:13:
have fun.....

hope so!!! maar denk wel dat dat gaat lukken hoor!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zaterdag 28 maart 2009 om 16:11:
yesssss!!! heb ze ook binnen!! vanavond ff proberen, ben zoooooooh benieuwd!!

Welke heb je? En hoe zwaar?

Laat maar, las het al. 23mg.. oei, pittig dingetje. Wordt vast en zeker leuke avond..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 22:27:
Welke heb je? En hoe zwaar?

ehm nu kan ik natuurlijk flauw gaan doen en zeggen LEZEN!! maar zo flauw ben ik dus niet :)

ik heb ze in poedervorm (cappie dus) en 23 mg!! ik wil wel eens weten wat al die visuals nu zijn!!

zit alleen een klein beetje aan tijd verbonden, manlief nog niet thuis en ik werp me wel op als proefkonijn maar dat wil ik toch niet helemaal in mijn eentje doen. dus rond 2300/2330 denk ik dat ik em drop dan issie iig thuis als ie inslaat! hoop ik!

heb dus ook al wel een x op dat durf ik nog wel in mijn eentje ;) zit hier nog lekker chill op de bank met laptoppie :)

laterzzzz
Waarschuw beheerder
Mindfuck bij paddo's zijn van het soort shit ik denk dat ik wil gaan tekenen maar alleen met die speciale pen. En echt voor je gevoel 3 uur zoeken naar de pen in het zelfde kastje en het ook niet kunnen vinden en daardoor niet genieten van de trip kan het nu nog herinneren.
Het gevoel dat je steeds een herhaling maakt in je gedachten en daar niet uit los komt. Ik denk dat de dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=G_GBwuYuOOs een goed voorbeeld is maar dan voorstellen dat je steeds verder inzoomt en dat het weer het zelfde beeld is.
Snapie ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 28 maart 2009 om 20:04:
Met 2CB kan ik voor mezelf niet herinneren zulke sterke mindfucks gehad te hebben (voor hoe je die fucks dus zelf ervaarde), iig een stuk milder dus.

Nou ik had dat toch wel hoor laatst :lol:,
snapte er serieus heeeeelemaal niets meer van :no:,
veel dingen die de normaalste zaak van de wereld waren moesten aan mij uitgelegd worden, omdat ik niet meer wist wat voor of achter was :$

Maar ik zat ook op het punt ik ga NET niet trippen maar het zit er wel flink tegen aan
Waarschuw beheerder
Ik had ook best veel paddo's toen ik last kreeg van mind fuck's op denk wel een bakje of 3. Wel echt vet heb de kamer zien adem halen. kon bijna de muren aan raken wanner hij in ademden. Of dat het leek of er een draak in de muur vloog.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou partygirl, veel plezier alvast . hoop dat manlief snel thuis is hehehe...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zaterdag 28 maart 2009 om 22:33:
ik heb ze in poedervorm (cappie dus) en 23 mg!! ik wil wel eens weten wat al die visuals nu zijn!!

kom meid hou ons op de hoogte als het nog lukt.... :)))
Waarschuw beheerder
zo ik voel 'm anders ook aardig hangen :/ :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 28 maart 2009 om 23:24:
zo ik voel 'm anders ook aardig hangen

vertel ik ben heel erg nieuwsgierig....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 23:30:
ertel ik ben heel erg nieuwsgierig....

dacht ff 1 2cb pilletje te pakken voor het relaxte, maar het begint toch aardig te tollen voor m'n ogen :lol: niet verwacht

Waarschuw beheerder
ik wil oooook O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 28 maart 2009 om 23:40:
ik wil oooook

Heb hier nog wel wat liggen hoor O:)

Waarschuw beheerder
ow hou op, ikke niet :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 28 maart 2009 om 23:48:
ow hou op, ikke niet

Ik ga zeker niet meer pakken, en dat na 1 :| voel 'm echt aardig goed :lol:
Waarschuw beheerder
nou succes allemaal dan lol...
Waarschuw beheerder
Ben wel heel beniewd naar 2cb :)
Toch maar eens proberen aan te geraken, klinkt veelbelovend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op zaterdag 28 maart 2009 om 22:33:
zit alleen een klein beetje aan tijd verbonden, manlief nog niet thuis en ik werp me wel op als proefkonijn maar dat wil ik toch niet helemaal in mijn eentje doen. dus rond 2300/2330 denk ik dat ik em drop dan issie iig thuis als ie inslaat! hoop ik!

en en en?
merk je al wat?

Waarschuw beheerder
iemand ruilen voor keta :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 28 maart 2009 om 20:04:
Na paddo's: niet meer weten of je bij beslagen ramen in de auto de kachel nou warm of koud moet zetten en de ramen het best open kunt doen, of beter juist dicht kunt laten. Er gewoon níét uit komen!

maar ik heb ook wel es van de mdma dat ik iets he-le-maal niet meer snap. echt geen ene reet. en dan gaat het om
zoiets simpels zoals je auto starten, moet je de koppeling nou intrappen of niet... en dan er ook niks van snappen en dan kan je het op dat moment ook niet uitleggen. je weet het gewoon niet meer.
(even voor de duidelijkheid: op dat moment ga ik dus ook niet rijden he!)

is dat dan ook mindfuck? of krijg je dat alleen bij 2cb, paddo's enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 00:10:
en en en?
merk je al wat?

ben iets later begonnen, om 2350 uur gedropt! heb nu wel al het gevoel van een x, die had ik natuurlijk ook al genomen eerder op de avond en lijkt wel of die weer terugkomt....
voor de rest nog gewoon lekker chill, knalt nog niks in zoals bij ik ben ik
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 28 maart 2009 om 23:49:
Ik ga zeker niet meer pakken, en dat na 1 voel 'm echt aardig goed

hihi jullie horen nog....

Waarschuw beheerder
nou meid veel plezier ermee :cheer:

ik duik mijn bedje in en ik lees het morgen wel haha! ben in ieder geval erg benieuwd!

Waarschuw beheerder
herkenbaar.. maar dan na langdurig en veel gebruik van MDA
ook bij een flinke dosis keta heb ik het wel, compleet de kluts kwijt :9
Waarschuw beheerder
nou volgens mij mag er nog wel meer in..... heb er ruim een uurtje profijt van gehad met kleuren en golven maar om te zeggen echt wauw??? nee.ga nog steeds voor x!! duik nu lekker mijn bedje in weltrusten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op zaterdag 28 maart 2009 om 22:11:

heb het een aantal keer gedaan... is wel vet ja.... 1x was ik wel te wappie voor woorden :p maar toen had ik ook veel te veel van alles gehad op een avond :P

maar vet is t zeker !

peace
Waarschuw beheerder
zo, weer terug in real world :) ik heb geen rare entiteiten gezien! was wel een aparte ervaring! dat golven was vreemd en het licht in de omgeving ging echt van licht naar donker en dan ook in alle kleuren, geel roze paars blauw! ik had ook een hele mistige omgeving, leek een beetje op rook van de disco?? wel grappig allemaal totaal geen rare dingen gezien iig en kreeg er ook een lachkick?? enige nadeel, heb nu knallende koppijn, hoort dat erbij of is dat juist weer de combi met x??
Waarschuw beheerder
komt iig niet door de 2c-b....
misschien volgende keer wat meer pakken ? :p 28-30mg ofzo
Waarschuw beheerder
vannacht voor de eerste keer 2cb (2e keer in totaal) op een feestje gedaan
james holden ging draaien, wazige boel dus
we hadden allebei 1 pilletje van 21 mg
in combo met ghb en een beetje mdma
man wat heb ik gespaced:P zeker voor herhaling vatbaar dit.
ik had verwacht dat als ik eenmaal hard aan het trippen was ik me misschien wel ging ergeren aan de drukte enzo
maar daar had ik totaal geen last van. het is me echt 10 x beter bevallen als ik gedacht had:P
na het feestje in bed nog een halve en een paar g'tjes genomen
in de hoop dat we wat meer zouden hallucineren maar dat gebeurde helaas niet
(wel teringhard getript op planet earth hd, shallow seas is 1 grote puzzzel:P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik dit toch allemaal zo lees, lijkt het me toch wel echt super vet hoor dit spul.
Maar wat is de goede dosering voor de eerste keer goed trippe op 2cb. En wat is een goede prijs (als je het in een pilletje hebt) voor een goede trip.
Maar wat een mooie verhalen om te lezen :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Die ene, je kent hem wel op zondag 29 maart 2009 om 15:55:
Maar wat is de goede dosering voor de eerste keer goed trippe op 2cb. En wat is een goede prijs (als je het in een pilletje hebt) voor een goede trip.
Maar wat een mooie verhalen om te lezen :roflol:

*iig niet in de trein op een zondag middag, alleen, om eens te kijken hoe dat is :vaag: