Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 446632x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Morgen de combi 2cb met keta proberen , met keta veel ervaring. 2cb een aantal keer gedaan.
Lijkt me een zeer chille combi , zijn er hier meer die dit wel eens gedaan hebben?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Koning Teun op vrijdag 4 december 2015 om 18:08:
Lijkt me een zeer chille combi

Lijkt me ook een interessante combi! Laat weten hoe 't ging
Waarschuw beheerder
+1
Morgen de combi 2cb met keta proberen , met keta veel ervaring. 2cb een aantal keer gedaan.
Lijkt me een zeer chille combi , zijn er hier meer die dit wel eens gedaan hebben?

Jaaaa mega chill! Is vaste prik als ik 2cb doe. Enjoy!
Waarschuw beheerder
+1

De laatste keer dat ik 2CB deed heb ik 3 uur na inname van de 2cb keta gepakt. Was toen net na de 2cb-piek geloof ik. Bleef maar gaan met die keta daarna, vond het zelf super chill.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van engine op vrijdag 4 december 2015 om 19:21:
Lijkt me ook een interessante combi! Laat weten hoe 't ging

Ik zal het hier posten
Waarschuw beheerder
+7

Hemelse combi! Door de tijddilusie van 2cb lijkt de keta heeel lang te duren, echt alles wordt grappig en het "ik-snap-het-niet" gehalte stijgt exponentieel:D
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van TERROR op donderdag 3 december 2015 om 20:06:
In de kerstvakantie staat 2C-P geplanned... :D

Ga je de hele vakantie trippen? ;P
Waarschuw beheerder
+1
Als ik XTC en 2CB met eindejaar wil combineren, hoe ga ik best te werk om van 11 tot 6 in de morgen mooie effecten te ervaren?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van EuforieAddicted op zondag 13 december 2015 om 22:17:
Als ik XTC en 2CB met eindejaar wil combineren, hoe ga ik best te werk om van 11 tot 6 in de morgen mooie effecten te ervaren?

Ik ben zelf een voorstander van de MDMA eerst te nemen, en op je piek de 2CB te pakken (dit voorkomt een deel van de bodyload en geeft mooie synergie). Overigens is dat een geheel persoonlijke mening. MDMA werkt ongeveer 4 á 5 uur. 2CB heeft een werkingstijd van 3 uur. Gezien je het in combinatie van elkaar neemt, heb je ongeveer een uur overlap. Dan ben je dus maximaal 6-7 uur zoet als je het perfect zou timen. Ik zou persoonlijk het zo doen:

23:00 Startdosis MDMA (halfje oid)
01:30 Tweede dosis MDMA (variert per persoon wanneer je je booster pakt)
02:00 2-CB pakken (15-20mg oid)
03:00 2-CB en MDMA zullen nu allebei pieken
05-06:00 na-effecten van beide middeltjes.

Overigens kun je het ook andersom doen, sommige mensen hebben liever de 2cb eerst zodat ze er wat meer van snappen.

Let op dat je niet te veel eet van te voren (of lang van te voren eten). Een volle maag op deze combinatie is gegarandeerd kotsen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 14 december 2015 om 11:31:

zou een beetje keta kunnen werken in deze combi, denk je? (op het einde?)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van engine op maandag 14 december 2015 om 12:54:

Ik ben zelf geen fan van keta op feestjes, en vanuit een harm reduction oogpunt moet ik het afraden om er nóg een stof bij te gooien (want dat vergroot de kansen op onverwachte effecten). Maar ik denk dat als je de dosis niet al te gek maakt, en het je ding is, dit best prima kan werken.
Waarschuw beheerder

Let wel op dat je van keta nóg vager wordt. Op een feestje ben je dan niet meer zo sociaal en raak je een beetje in jezelf gekeerd. Keta + 2cb is chill maar keta + 2cb + xtc lijkt me wat te veel van het goede.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helena op maandag 14 december 2015 om 22:21:
Let wel op dat je van keta nóg vager wordt. Op een feestje ben je dan niet meer zo sociaal en raak je een beetje in jezelf gekeerd. Keta + 2cb is chill maar keta + 2cb + xtc lijkt me wat te veel van het goede.

Zit wat in, maar naarmate het einde van het feest vordert, is de mdma toch al wel weer redelijk uitgewerkt neem ik aan. Misschien is het dan ook beter om het op het moment zelf te bepalen. En anders gewoon aan de 2cb/mdma&keta.

Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 14 december 2015 om 21:33:
Ik ben zelf geen fan van keta op feestjes, en vanuit een harm reduction oogpunt moet ik het afraden om er nóg een stof bij te gooien (want dat vergroot de kansen op onverwachte effecten). Maar ik denk dat als je de dosis niet al te gek maakt, en het je ding is, dit best prima kan werken.

Goed punt, bedankt!
Waarschuw beheerder
+4

Ik heb zelf wat ervaring met deze combi, ik en een maat van me noemde het de dodelijke driehoek. Volgens een drug combo chart (ooit hier op pf tegengekomen) is deze combi nog best te doen. Groen betekent safe, keta en 2cb zijn nog aardig veilig met veel te combineren. Zowel met elkaar als met MDMA. Natuurlijk zal het risico's met zich mee brengen, maar het ziet erna uit dat deze middelen zonder extreem gevaar te combineren zijn. Niet zoals keta + ghb bijvoorbeeld, die combo is volgens de chart dodelijk.

Wat de ervaring zelf betreft, hemels natuurlijk. De euforie van de M, de visuals van de 2cb, en nog een schep vaagheid van de ket. Moet er wel bijzeggen, dat dat was in een tijd van veel gekke weekendjes. Voor zo'n combo zou ik nu wel wat meer oppassen. En ik gebruik nu nog 1x in de 3-4 maanden ong. (blow wel dagelijks)

Edit: Bijna vergeten, de chart zelf natuurlijk, wellicht hebben jullie wat aan :)
http://i.imgur.com/a8jIrVV.gif
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Ik kende die chart inderdaad ook al! Maar je hebt me op een idee gebracht. Ik zie wel hoe de avond verloopt met de X en 2cb. Of dat ik de 2cb weg laat en over ga op de keta. Of alle drie natuurlijk Bedankt!

link naar de echte site: http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/TripSitDrugComboChart.gif
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 14 december 2015 om 11:31:
23:00 Startdosis MDMA (halfje oid)
01:30 Tweede dosis MDMA (variert per persoon wanneer je je booster pakt)
02:00 2-CB pakken (15-20mg oid)
03:00 2-CB en MDMA zullen nu allebei pieken

Ik neem altijd in halfjes (100mg) en heb een 2cb pil van 18/20mg. Dat schema kan mijn avond wel invullen. Thx voor de info. Hier kan ik mee verder!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van engine op dinsdag 15 december 2015 om 16:13:
Maar je hebt me op een idee gebracht.

Haha, dit is wederzijds. Dit weekend een 2cb avond op de planning gezet, mag wel weer vond ik zo!
Wellicht dat er wat gecombineerd wordt met keta om wat herinneringen te herbeleven en nieuwe te maken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel plezier in ieder geval, maar dat moet wel goed komen hoor ik zo ;)
Waarschuw beheerder
Na een aantal keer 2c-b te hebben gebruikt ben ik ook wel nieuwsgierig geworden naar 2c-i en 2c-e. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze twee stofjes?

Na wat ik heb gelezen is 2c-i erg visueel en geeft dit stofje een goede dosis energie. 2c-e duurt een stuk langer dan de andere twee en lijkt wat meer op LSD met een heldere headspace. Klopt dat zo ongeveer?

En is dit uberhaubt te krijgen in Nederland of moet ik dan uitwijken naar DNMs? (ik hoef geen PMs dankjewel)
Waarschuw beheerder
donateur
2ce kun je gewoon bij rc vendors krijgen. 2ci wordt wat lastiger..
Waarschuw beheerder
Idd 2CE is bij de meeste 2c.x vendors wel te vinden. 2c-i daarentegen nog niet zien staan bij de vendors die ik bezoek...
Waarschuw beheerder
Jammer aangezien 2c-i mij op dit moment het meeste trekt. 2c-e duurt zo lang en dan geldt "point of no return" nog net even iets sterker...

Daarbij lijkt het mij ook dat 2c-e de heftigste van de drie is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat is dat met 2c-i is die niet legaal? wil die van alle 2c's toch wel het liefst een keer proberen
Waarschuw beheerder
Vaag dat 2c-b dan zo ruim verkrijgbaar is en 2 c-i nergens op de wereld lijkt te bestaan :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 19 december 2015 om 12:37:
Vaag dat 2c-b dan zo ruim verkrijgbaar is en 2 c-i nergens op de wereld lijkt te bestaan :(

2cb vind ik nou niet zo ruim verkrijgbaar hoor. Heb aardig moeten zoeken en poeder vind ik totaal niet, wel pilvorm.
Waarschuw beheerder
maar je hebt het toch gevonden ;) 2c-i is nog moeilijker dan lsd lijkt het.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 19 december 2015 om 12:37:

Van oudsher is er hier in NL alsnog veel productie geweest van 2C-B, de 2C-I is afgl jaren via vendors in het buitenland wel te bestellen geweest.. maar lijkt dat nu niet meer te zijn. De vendors die dat toen deden zijn iig gestopt.. met wat zoeken kan je wel wat vinden maar..heb het idee dat alles wat je dan vindt scam is.. when it sounds too good to be true then it probably is. Dus ja..heb me maar niet ergens aan gewaagd. Jammer wel dat de situatie wat betreft 2C-I zo is geworden ja. Tis hier ook bijna op dus ja..wat nieuwe zou wel wenselijk zijn. Tot die tijd maar bewaren voor speciale gelegenheden :)
Dat houdt het ook leuk natuurlijk! :D
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 19 december 2015 om 13:21:
2cb vind ik nou niet zo ruim verkrijgbaar hoor. Heb aardig moeten zoeken en poeder vind ik totaal niet, wel pilvorm.

Het poeder is er wel maar ja kan regio en van de personen die je kent afhankelijk zijn natuurlijk.
Waarschuw beheerder
@bad sound

Dus de kans om 2c-i ergens te bestellen is miniem? Jammer! En via dnm's of heb je daar geen ervaring mee?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op maandag 21 december 2015 om 11:43:
Dus de kans om 2c-i ergens te bestellen is miniem?

Klein ja. Wel aanwezig wrsch, maar klein.

Uitspraak van YouKnowNothingJohn op maandag 21 december 2015 om 11:43:
En via dnm's of heb je daar geen ervaring mee?

Zelf geen ervaring mee, maar denk daar wel wat eerder ja.
Laten testen is in dat geval wel altijd een goed idee, zodat je zeker weet dat je hebt gehad wat bedoeld was te krijgen.
Waarschuw beheerder
Na wat leeswerk uiteindelijk besloten om 4-HO-MET en AL-LAD te bestellen. 2C-E niet gedaan omdat ik daar toch wel wat mindere reports over heb gelezen. 2C-I ben ik nog wel benieuwd naar maar dat is nu gewoon even lastiger. :)

edit vanwege off topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik mijn precisie weegschaal (vergelijkbaar met dit model) nooit echt goed gebruikt heb. Althans, niet tijdens de momenten dat het om echt kleine hoeveelheden ging.

Ik was bezig om wat 2C-I af te wegen. Ik wilde 10 milligram hebben, een kleine hoeveelheid dus. Omdat mijn weegschaal 'onderin' niet zo nauwkeurig is gooi ik er altijd eerst een post-it op en druk dan op 'tare'. Op die manier ligt er al meer dan 400 milligram op en staat de display weer op nul, in mijn ogen de ideale oplossing. Toen ik gisteren deze methode hanteerde viel het me op dat ik er in eerste instantie al aardig wat poeder op moest gooien voordat de teller ging lopen. Toen ik de beoogde 10 milligram bereikt had leek het best wel een aardige hoeveelheid en hierdoor vertrouwde ik het niet. Ik besloot het nog eens te wegen, maar dan zonder de 'tare' te gebruiken. Ik legde de post-it er weer op, onthield hoe zwaar die was en gooide de 10 milligram erbij. Tot mijn schrik was het veel meer dan 10, ik meen iets van 17 of 18 milligram.

Toen drong het tot me door dat 'tare' dus blijkbaar niet alleen de teller op nul zet, maar de weegschaal hierdoor echt opnieuw begint met wegen. Hij is dan weer net zo onnauwkeurig als wanneer er helemaal niets op ligt. Achteraf gezien heel logisch, want nadat je de 'tare' gebruikt, gaat de teller ook niet gelijk lopen. Pas na een milligram of 5, terwijl dat niet het geval is als je de 'tare' niet gebruikt. Dan gaat hij bij het minste verschil al doortellen.

Wellicht dat hier nog meer mensen zijn die tot dusver op deze manier hun weegschaal gebruiken, daarom dit berichtje. Ik voel me nu best wel een zak hooi dat ik het al die tijd niet heb doorgehad, anderzijds ben ik ook erg blij dat ik nu wel weet hoe het zit en dus geen fouten meer hoef te maken. Nu ik erover nadenk heb ik dus al die tijd onbewust harder getript dan ik in gedachte had.
Waarschuw beheerder
Lol, een zak hooi.. XD hoe voelt dat precies?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op zaterdag 19 december 2015 om 13:21:

pillen zijn toch prima dan? =) laatste x gewoon goed gegaan op die gele leeuwtjes 17mg
Waarschuw beheerder
+8
@digitalism

Goed dat je zo kritisch bent, toch bijna een dubbele dosering genomen! Bij deze kleine hoeveelheden moet je erg nauwkeurig te werk gaan wil je enigsinds betrouwbare metingen krijgen.

De reden waarom tare eigenlijk voor dit doel niet goed werkt klopt alleen niet helemaal. Hoe ik het begrijp wil deze weegschaal graag nul laten zien als je deze tared. Dit doet hij door een afronding toe te passen dicht bij nul. Dat betekent dat als je je poeder beetje voor beetje op de weegschaal legt dat deze de eerste paar mg'en worden afrond en niet worden meegenomen.

De tweede reden van onnauwkeurigheid kan je hier vinden: https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/14cku3/aws_gemini20_calibration_resultsreview/ Het komt er op neer dat de weegschaal bij hele kleine hoeveelheden gewoon niet nauwkeurig is door de mechaniek. Echter is hij bij 10g best nauwkeurig. Ik heb dit laatst getest met wat calibratie gewichtjes van 10mg tot 200mg bovenop het calibratiegewicht van 10g en in bijna alle gevallen kon ik een nauwkeurigheid van +/-1mg bereiken en vaak zat de weegscaal zelfs precies goed. Zonder het gewicht van 10g er bij kreeg ik deze nauwkeurigheid niet!

Het komt er dus op neer dat voor de beste nauwkeurigheid je de volgende stappen kan volgen:
- Laat je weegschaal "warm" worden door hem van tevoren aan te zetten en af en toe belasten met het 10g gewichtje
- Calibreer de weegschaal met het 10g gewichtje
- Zet vervolgens het 10g gewichtje op de weegschaal en daarbovenop het weegschaaltje
- Noteer deze waarde en gebruik geen tare
- Haal het schaaltje van de weegschaal en voeg poeder toe
- Zet het schaaltje op de weegschaal en lees af
- Herhaal de laatste stappen tot je de gewenste hoeveelheid hebt.

Je kan eventueel wel de tare gebruiken als je dit makkelijker vindt maar zorg dan in ieder geval dat je het poeder los van de weegschaal in het schaaltje doet en dan pas het schaaltje er op zet. Ook is het dus belangrijk om al een gewicht op de weegschaal te hebben staan zodat je niet helemaal onderin het bereik aan het werken bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar kan ik wat mee, bedankt voor de toelichting! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YouKnowNothingJohn op vrijdag 1 januari 2016 om 23:01:
Bij deze kleine hoeveelheden moet je erg nauwkeurig te werk gaan wil je enigsinds betrouwbare metingen krijgen.

En dit is dan een voorbeeld van waarom pf af en toe nog van waarde kan zijn :D dank!

Waarschuw beheerder
De reden waarom tare eigenlijk voor dit doel niet goed werkt klopt alleen niet helemaal. Hoe ik het begrijp wil deze weegschaal graag nul laten zien als je deze tared. Dit doet hij door een afronding toe te passen dicht bij nul. Dat betekent dat als je je poeder beetje voor beetje op de weegschaal legt dat deze de eerste paar mg'en worden afrond en niet worden meegenomen.

Grappig, had zelf altijd zo'n idee dat dit bij tare gebeurde, maar wist niet dat het daadwerkelijk zo was. Ik zette daarom bijna altijd het 5gr gewichtje erop en dan ipv tare te gebruiken het op te schrijven en aan te vullen met het 'stofje' naar keuze.

Gaf me een beter gevoel. Gevoel bevestigd :). Top thanks!
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 1 januari 2016 om 13:41:
Ik was bezig om wat 2C-I af te wegen. Ik wilde 10 milligram hebben, een kleine hoeveelheid dus.

Voor 2C poedertjes mix ik altijd eerst met maltodextrine, zodat ik poeder krijg wat bijvoorbeeld 25% 2C-B is. Dat doe ik dan 1 keer met een wat grotere hoeveelheid. Daarna hoef je voor je losse dosissen niet meer zo nauwkeurig te meten. Het mixt behoorlijk goed dus volgens mij kan ik hierdoor uiteindelijk beter mijn dosis kan bepalen. Het gemixte poeder is ook minder plakkerig dan gewoon 2C-B.

Echt nauwkeurig meten is gewoon behoorlijk moeilijk, zoals ook uit het verhaal van Robotica wel blijkt. Met deze methode ontwijk je het hele probleem.
Waarschuw beheerder
+2
donateur

Het komt er op neer dat de weegschaal bij hele kleine hoeveelheden gewoon niet nauwkeurig is door de mechaniek. Echter is hij bij 10g best nauwkeurig. Ik heb dit laatst getest met wat calibratie gewichtjes van 10mg tot 200mg bovenop het calibratiegewicht van 10g en in bijna alle gevallen kon ik een nauwkeurigheid van +/-1mg bereiken en vaak zat de weegscaal zelfs precies goed. Zonder het gewicht van 10g er bij kreeg ik deze nauwkeurigheid niet!

Dit is de reden. Die weegschalen zijn ontwikkeld om objecten van enkele grammen te wegen, en dan het gewicht tot op de duizendste decimaal nauwkeurig weer te geven. Ze zijn echter niet ontwikkeld om een paar vlokjes poeder mee af te wegen. ;)

Mijn weegschaal doet dit overigens ook. Als ik dan het papier erop leg, op tare druk, en dan poeder op het papier leg en het gewicht lijkt niet te kloppen. Dan til ik het papiertje met poeder op, en kijk wat de afwijking is. Vaak staat er dan een negatief getal. Dat moet je dan bij het weegresultaat optellen, en dan klopt je weging weer wel gewoon precies. :) De weegschaal heeft vooral moeite met het toenemen van gewicht op het niveau van de honderdste of zelfs duizendste decimaal.
Waarschuw beheerder
Mooie aanvullingen weer. Thanks, guys. (y)
Waarschuw beheerder
Ook benieuwd naar 2cb. Eens kijken wat ik kan regelen.
15-20mg is aanrader om mee te beginnen thuis?
Hoef niet heftig te trippen, maar wil wel iets ervaren.

En eerste keer gewoon puur neem ik aan?
Na X gebruiken zal ik niet bij eerste keer doen, maar heb wel nog wiet liggen eventueel.
Tijd mag ik 3 uurtjes aanhouden?
Waarschuw beheerder
+2
15/20mg is een mooie dosis voor thuis en zeker niet te trippy. Wiet gaat perfect in combi. Biertjes ook. En inderdaad de 1ste maal niet combineren met X. 2cb op zichzelf is zeker leuk genoeg
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Steentje op donderdag 7 januari 2016 om 04:53:
Tijd mag ik 3 uurtjes aanhouden?

Ik zou 4-6 aanhouden
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Steentje op donderdag 7 januari 2016 om 04:53:
Hoef niet heftig te trippen, maar wil wel iets ervaren.

Van die dosis waren kleuren bij mij wat dieper laat maar zeggen, lichte golven af en toe, verder niet trippy. Prima dosis.

Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 7 januari 2016 om 06:48:
2cb op zichzelf is zeker leuk genoeg

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van engine op donderdag 7 januari 2016 om 10:49:
Van die dosis waren kleuren bij mij wat dieper laat maar zeggen, lichte golven af en toe, verder niet trippy. Prima dosis.

Dat is persoonsgebonden. Vanaf 18mg zag ik al kleine patroonachtige vormen op de muur, een aztek afbeelding in de schaduw van licht,...
Waarschuw beheerder
Dat is waar ja, maar over het algemeen is 15-20 wel te overzien laat maar zeggen.