Twee vrienden van mij hadden laatst een gele toad gedeeld dus een halve pp. Beide eerste keer 2c-b en beide zagen ze flinke visuele vervormingen zoals het golven van behang en rechte lijnen. Ik was er zelf nuchter bij en de reactie kwam als best heftig op mij over.
De gele toads zouden 14mg moeten zijn dus een halfje is ongeveer 7mg en ik was hier zelf erg verbaasd door. Ga ze daarom over een weekje zelf even proberen.
Groene bevatten 4fa.. Misschien zijn t eigenlijk gele maar vind degene die ze aan je aanbiedt ze groen kijken?
Tot hoever zal ik gaan voor een eerste gebruik/dosering.
Max 30mg?
Als in, afhankelijk van werkelijke waarde, dus 2 of 1,5 pil.
hier is de foto die ik had beloofd. Ik weet niet of dit als geel wordt gezien...
Volgens mijn contact zijn die groene de 4FA pillen
Volgens mijn contact zijn die groene de 4FA pillen. Kan natuurlijk ook een nieuwe batch zijn maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die van kleur gaan veranderen... breng je er ene langs TC en bericht je het ons dan door??
als ie niet verkleurd is t 4fa
Ik heb nog een capsule liggen met een 2C- substance
echter ben ik vergeten welke het is, meende dat ik het hier had gepost, maar heb zojuist het hele topic doorzocht en kan niks vinden
Meen me te herinneren dat het E OF I is,
Zit er veel verschil tussen deze 2?
Meen me te herinneren dat het E OF I is,
Zit er veel verschil tussen deze 2?
Op 2C-I kan ik zelf wel goed stappen..vooral in combinatie met 4-FA![]()
(één van m'n favo combi's).
2c-e is overigens wel mogelijk op een feestje, maar dan moet je wel erg je dosis verlagen.
Edit; zelf vind ik 2C-E iig niet geschikt voor op een feest. Sommige (of misschien wel de meeste) vinden de 2C'tjes überhaupt niet geschikt voor een feest. Ook dat kan
Dan koop je toch voor 3 euro n zelftest?
http://azarius.nl/smartshop/drug-testing-kits/ez-test-ecstasy/
Als ie groen wordt is t 2cb, als ie niet verkleurd is t 4fa.
Als t een beetje een goede smartshop is hebben ze dat wel ja. (magic moments in Den Bosch zou ik niet naartoe gaan..)
We hadden wel een erg goede vibe en konden af en toe flink lachen om helemaal niks. M'n maat moest lachen toen ik een slokje sap nam en vervolgens hebben we vijf minuten lang elke keer in een deuk gelegen als ik een slokje probeerde te nemen, wat dus nooit lukte omdat ik meteen weer moest lachen. Wat een niveau weer...
wat dus nooit lukte omdat ik meteen weer moest lachen.
Ik heb ook wel eens een dergelijke trip op lage dosis 2cb gehad, niet echt trippen, maar wel overal om in een deuk liggen. Dit was overigens in de efteling
toad is ongeveer 25mg.
Vorige batch was dus 11 volgens tc waar ik geweest ben.. En oppassen met die groene dus.
ofwel heeft die druk een gekke spreiding.
Denk ik dan. Hij heeft t me op t computerscherm laten zien en er stond echt 11mg.
Hier een uitslag gehad van 19 met idd een spreiding van 17-22. En ze waren geel. Is wel een maand of vier geleden ongeveer
Dat was de gele he, jij hebt t over groene.