Partyflock

Forumonderwerp · 800322

Waarschuw beheerder
GEEN MOOIE FOTO'S!!!

Hallo beste mensen.

In de nacht van zondag 31 juli op maandag 1 augustus 2005 is een dode Engelse Bulldog in een vuilniszak gedumpt langs de Westerweg in Purmerend.
Aan deze Westerweg zijn o.a een dierenarts, de Kynelogenclub, de Dierenambulance en het Dieren Opvang Centrum gevestigd. Tussen de dierenambulance en het dieren opvang centrum is de hond gevonden door de beheerster van het d.o.c.

De bruin/witte Engelse Bulldog teef heeft een identificatiechip. Door middel van deze chip komen wij uit op een Franstalige Belgische Databank. De hond heet Wizzy, is geboren op 18-07-2000 en staat ingeschreven per 11-10-2000. De woonplaats van de toenmalige eigenares is Lokeren in België. Haar gegevens willen wij niet vrijgeven om reden dat zij anders lastig gevallen kan worden.

De politie van Purmerend heeft de gegevens meegenomen en contact gehad met deze mevr. Zij heeft Wizzy echter weg gedaan. Wizzy zou kinderen en andere dieren bijten.
Volgens ons is het bijna tot onmogelijk dat deze hond kan bijten. Haar onderkaak staat veel te ver naar voren ten opzichte van haar bovenkaak. (meer mismaakt en haar tanden en kiezen staan schots en scheef in de kaken).

In elk geval heeft Wizzy een flinke tegenstander gehad, zij heeft vele bijtwonden, op haar kop, in haar hals, borst en op de poten. Eén voorpoot is zelfs gebroken op de plek waar tanden gaten zitten.
Wij en de politie zijn niet alleen op zoek naar de eigenaar van Wizzy maar ook wordt de moordlustige hond gezocht die dit heeft aangericht.
Wij hopen dat er iemand is die Wizzy (mogelijk heeft zij nu een andere naam) herkend van de foto en ons wil helpen de eigenaar te achterhalen. Tot op heden staat zij niet als vermist bij ons of het dieren opvang centrum in Purmerend.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw medewerking maar ook voor uw medeleven.
Met vriendelijke groet,
Saskia Langereis.
Dierenambulance Purmerend
0299-432338 Alarmnummer
0299-436084 Informatienummer
06-12582026 Pim- voorzitter dierenambulance
E.mail: dierenambulancep.[email]end@wanadoo.nl[/email]

[img width=533 height=400 cacheid=0009bfb5001beec2acdfe25a1a00e5b8d7]http://www.bulldogforum.nl/cpg132/albums/userpics/10002/normal_106-0631_IMG.JPG[/img]
[img width=533 height=400 cacheid=0009bfb6001beec99552de9f1a00e5b8d7]http://www.bulldogforum.nl/cpg132/albums/userpics/10002/normal_106-0632_IMG.JPG[/img]
[img width=533 height=400 cacheid=0009bfb9001beecb8229cadc1a00e5b8d7]http://www.bulldogforum.nl/cpg132/albums/userpics/10002/normal_106-0633_IMG.JPG[/img]

is toch diep triest dit!!! zo even je hond dumpen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 16:49:
wel heel erg respectvol dat ze een crematie voor hem organiseren!

Ja dat vind ik ook! Ik ga er ook heen met mijn franse bull , Bolle :)
Is wel het minste wat ik kan doen!
Misschien dat er meer mensen willen/kunnen gaan?!

Waarschuw beheerder
donateur
wat een triest einde voor een dier...
wat voor mens kan dit toch doen bij dieren, dat je geen enkel spoortje berouw of medeleven hebt...
dat "mensen" dit weerloze dieren kunnen aandoen...
je wordt er toch spontaan beroerd van...
bah :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op donderdag 4 augustus 2005 om 23:13:
Klinkt alsof ze in een hondengevecht gebruikt is ofzo...

Word ook eens tijd dat mensen daar heel goed naar gaan controleren! Wat een beestachtige manier om zo met dieren om te gaan! Ik moet janken van het idee dat iemand die lieve onschuldige wizzy heeft meegenomen en heeft gebruikt voor dit soort praktijken!
Waarschuw beheerder
hee check mijn siote es www.kleinepacha.freeservers.com
wat mensen doen met honden
mijn oudste is vermoord door pillen te voeren ...
ik vonde er 1 in 4en gebroken , en de hond scheet bloed en schuimde ook bloed uit zijn bek .... te erg voor woorden ookal was ie oud dit mag gvd niet....

Waarschuw beheerder
Nou ik kijk liever niet, het is misschien niet goed om mijn kop in het zand te steken, maar ik heb slapeloze nachten door dit soort praktijken!
mensen die honden andere dieren pijn doen /vermoorden hebben geen recht om te leven!
Waarschuw beheerder
juist zie je boog ?? op de foot daarmee knal ik m graag af .... as ik t weet....

Waarschuw beheerder
donateur
DAMNZ wat verschrikkelijk weer zeg :@

ik hoooop dat er wat uitkomt, ik wil ze wel ff straffen dan :[ :@
Waarschuw beheerder
donateur
ach jezus :s
degene die dat heeft gedaan moeten ze opknopen aan de hoogste boom en zoveel mogelijk martelen
Waarschuw beheerder
jezus wat erg:S
Hard aanpakken :@

Waarschuw beheerder
arm beestje....

1 woord: afschuwelijk

om dit soort dingen kan ik echt janken
en hoop inderdaad dat dit soort berichten ook eens aandacht in de media krijgen, dit is te erg voor woorden

Waarschuw beheerder
jeetje echt erg dit:cry:
vind ik echt zielig dat, dat beestje zo aan ze einde is gekomen.
zulke mensen mogen ze zeker opknopen!!ik hoop dat ze de dader vinden :@

Waarschuw beheerder
geen woorden voor.. :'(
:S
Waarschuw beheerder
pfff egt zielig man!
hij lijk wel op die van ons
arm beest
vooral deze honden :( ze zijn juist zo lief :(

(L)
Waarschuw beheerder
Ik heb er geen woorden voor alleen de tekst op de auto van mijn pa is erg goed op deze plek:

Bescherm de dieren tegen de beesten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 21:16:
1 woord: afschuwelijk

Mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
ik ben ook lid van de staffordclub en daar word ie ook gepromoot.. dit ken en mag nie..

Waarschuw beheerder
Rotgasten......zou graag bij hen de strot doorbijten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is echt vreselijk. Zo'n onschuldige hond die zo aan zn einde moet komen. Word wakker voor dit persoon die dit heeft gedaan. Dit is echt verschrikkelijk:'(
Waarschuw beheerder
donateur
dit is echt niet normaal, waarom altijd van die onschuldige dieren :S , ik hoef dat ook net te zien dat iemand zijn hond schopt of slaat, dan ga ik er gelijk op af hoor!!
Waarschuw beheerder
Dit kan echt niet hoor! GVD!! Begrijp niet dat mensen zo harteloos kunnen zijn, ziekelijk! :@

Waarschuw beheerder
ik hoop dat die mensen die dit gedaan hebben een goede straf krijgen maar zal best niet want we woonen in nederland en dan denken ze het is toch maar een dier.
zo gaat dat hier een maal.
Waarschuw beheerder
donateur
Hier staat info over de afscheidsbijeenkomst.

http://www.bulldogsonline.nl/?q=node/327&PHPSESSID=7707f81d2785a11a1b40e7180cf9d5c5
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Tering dit is te triest voor woorden...:@ dat zijn echt lieve beestjes, die zijn niet gemaakt om te vechten....:@

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 23:07:
Volgens ons is het bijna tot onmogelijk dat deze hond kan bijten. Haar onderkaak staat veel te ver naar voren ten opzichte van haar bovenkaak. (meer mismaakt en haar tanden en kiezen staan schots en scheef in de kaken).

Zou het niet kunnen zijn dat ze op straat heeft gevochten, en dat de eigenaar niet wist wat ze/hij er mee aan moest?
Mja om dan zon beessie te dumpen.....walgelijk.......zeer hoge straf geven.....:@

Waarschuw beheerder
Ken je dat nummer BANG BANG ?

Precies goed voor deze lui!

Waarschuw beheerder
Ongelofelijk! Dat is echt ziekelijk!
Het lijkt wel of ik het de laatste tijd steeds vaker hoor...

De (jonge) kat van mijn zwager is laatst ook vermoord, serieus, gewoon de nek omgedraaid, vanwege een conflict wat hij en de huisbaas hadden! Arm dier, dat heeft er niks mee te maken gehad!!! :(

BANG BANG... (Y)
Waarschuw beheerder
het is zeer slecht wat deze hond overkomen is. Dat is een feit.

Maar deze honden kunnen wel bijten!!! Ze kunnen dan wel niet doorbijten..maar ze kunnen wel schade aanrichten hoor.

En als deze hond nou op een andere hond is afgevlogen en daarmee ging vechten...tja dan treft hij een verkeerde.

Begrijp me goed: dit had nooit mogen gebeuren..Maar het is wel heel naief om te zeggen dat deze honden niet kunnen bijten!!
Waarschuw beheerder
Jezus christus, dat er zulk volk op de wereld rondbanjert :frusty: :(:(

Ophange die lui.. :@:@

Waarschuw beheerder
donateur
Tjeee....wat erg dit!!! Je zou diegene die dit gedaan heeft samen met die hond (die dit gedaan heeft) in een kooi stoppen en hem ook dood laten bijten door die hond!! :@:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op maandag 8 augustus 2005 om 16:42:
Maar het is wel heel naief om te zeggen dat deze honden niet kunnen bijten!!

natuurlijk kunnen ze wel bijten, maar nu ging het om het gebit en de tanden van deze hond. en misschien kon deze wel niet bijten.
Waarschuw beheerder
We weten niet wat er is gebeurd...wisten we het maar.dan wisten we ook in welke richting we moesten zoeken...nu is het zoeken naar de dader in de hooiberg...

Bullen kunnen wel bijten......maar ik denk zelf dat een bull zoals Wizzy geen kans heeft gehad om zich te verdedigen.De foto die wij op de website geplaatst hebben was de meest "mooie" foto.....Wizzy is compleet doormidden gebeten...en ze heeft een gebroken poot.....het is dus kei en kei hard gegaan........*snikt ff een traan weg bij het idee wat er allemaal gebeurd is met deze dame*
Waarschuw beheerder
Getver ben meteen misselijk zeg

Afgrijselijk zeg

Waarschuw beheerder
pff zulke mensen zou ik zelf wel doodwille knuppelen zeg..echt diep en diep triest!!!

Waarschuw beheerder
Wat een stelletju achterlijke kloot barbaren afmaken die lui die dit gedaan hebben.
Die lui hebben geen gevoel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 23:46:
pff zulke mensen zou ik zelf wel doodwille knuppelen zeg..echt diep en diep triest!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 16:40:
Wat een stelletju achterlijke kloot barbaren afmaken die lui die dit gedaan hebben.
Die lui hebben geen gevoel

Tja.. in paniek doen mensen rare dingen !!!
(nogmaals.. ik keur het niet goed vind het afgrijselijk maar je weet niet in welke staat de persoon verkeerde die Wizzy in die vuilniszak gedumpt heeft)
Waarschuw beheerder
Wie weet weet de mevrouw op wiens naam Wizzy stond met een loop tegen haar voorhoofd wel weer aan wie ze haar verkocht heeft?

Toch ook al raar dat zij beweerd dat deze hond beet, terwijl het erop lijkt dat dit niet kan.

Opknopen aan de hoogste boom, het tuig dat dieren mishandeld!

Waarschuw beheerder
vieze eikels die dat hebben gedaan:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 16:49:
wel heel erg respectvol dat ze een crematie voor hem organiseren!

:yes:

echt wel!
zoals élk dier hoort te krijgen!
n begrafenis of crematie!

2 week geleden is mijn hond sonny gecremeerd een waardig afscheid!
je kan het beter een plekje geven(L)

vreselijk dat dat diertje zo aan zijn einde moest komen!
hopelijk geen georganiseerd gevecht!!!!
Waarschuw beheerder
IK wilde reageren op de topic over gisteravond......dat er aandacht besteed is aan Wizzy........heel erg jammer dat er een aantal mensen zijn die het niet nodig vinden dat dierenleed niet mag en niet kan!!!!!!!!!!!!!

Ik vind sommige reactie's buitengewoon kinderachtig....en die mensen hebben deze topic niet eens gezien..dan weet ik eigenlijk al genoeg over deze personen!!!!!!!!

Voor de mensen die wel van dieren houden.....bedankt voor jullie steun........
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: verdomme! waarom?! verschrikkelijk... :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dee.D. op zaterdag 6 augustus 2005 om 01:14:
.......en het gebeurd zoveel...ze jatten je hond en dumpen hem ergens in een pit zodat andere vechthonden kunnen trainen.

En lieve mensen dat hoeven helemaal geen Pit-achtigen te zijn die gejat worden hoor....

Zeker niet als ze trainingshonden nodig hebben, dan pleuren ze gewoon ieder ras wat ze kunnen vinden in die ring. Dat zijn dan de zgn prooi dieren.

Héél verschrikkelijk, maar ook dát is weer een reden NOOIT JE HOND LOS LATEN LOPEN!!

:vaag: nooit gedacht dat dit gebeurde :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er zeker heen morgen samen met Spikey mijn engelse bulldog.
Een witte roos als teken van respect voor de kleine meid.
De tranen lopen verdomme al sinds gisteren over mijn wangen steeds als ik er aan denk.....
Komen mensen!!!!!
We moeten een vuist maken tegen dit geweld!!!!
[img width=530 height=530 cacheid=0009d8fe001c4abb05b5ee301a00e95451]http://www.bulldogsonline.nl/files/images/Wizzyaffiche.preview.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: bah dat wil ik eigenlijk niet zien....dat lieve onschuldige beestje...:(
Waarschuw beheerder
Aan t gasssssssssssssssssss
Waarschuw beheerder
donateur
echt triest... vind het heel erg dat zulk soort dingen kennen geboren zo dicht bij huis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 16:31:
Ongelofelijk! Dat is echt ziekelijk!
Het lijkt wel of ik het de laatste tijd steeds vaker hoor...

De (jonge) kat van mijn zwager is laatst ook vermoord, serieus, gewoon de nek omgedraaid, vanwege een conflict wat hij en de huisbaas hadden! Arm dier, dat heeft er niks mee te maken gehad!!!

:@:@:@ degene die dit doen zijn dus de beesten in de maatschappij....gatverdamme kan me hier kwaad om maken!!!
Waarschuw beheerder
Dat soort mensen moet je zelf in een vuilniszak douwen dikke knoop derin en wat stenen derbij en dan in het water dondere :@

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 16:31:
De (jonge) kat van mijn zwager is laatst ook vermoord, serieus, gewoon de nek omgedraaid, vanwege een conflict wat hij en de huisbaas hadden! Arm dier, dat heeft er niks mee te maken gehad!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 14:35:
degene die dit doen zijn dus de beesten in de maatschappij....gatverdamme kan me hier kwaad om maken!!!

Nou idd zeg als ze dat bij mijn katje die nu 3 maanden is had ik persoonlijk diegene zn nek omgedraait :@
Waarschuw beheerder
Wij zijn gisteren om 7 uur vertrokken.....met kids en onze bulledame Thessa...na anderhalf uur rijden stonden we ineens op de vluchtstrook met autopech......en niet zo zuinig ook....de anwb kwam erbij en het was niet te repareren.....aangezien we geen lid waren (hebben onze auto nog niet zo lang en we rijden nooit ver)hadden we geen recht op een vervangende auto...en moesten we maar zien hoe we verder moesten......enfin......wij waren op weg naar Wizzy en zijn nooit aangekomen......vragen als Waarom nou wij en waarom nou juist vandaag ..die blijven door mijn kop malen.
Ik weet dat Wizzy een waardig afscheid heeft gekregen..ik weet dat er veel dierenliefhebbers aanwezig zijn geweest.....en ik ben er de hele dag in gedachten bij geweest.......

Waarschuw beheerder
Echt wagelijk gewoon.!
Kan niet begrijpen dat mensen het in hun hoofd halen om een dier zoveel pijn aan te doen.!
Er zou een zware straf op moeten zitten.!