Partyflock

Forumonderwerp · 800322

Waarschuw beheerder
GEEN MOOIE FOTO'S!!!

Hallo beste mensen.

In de nacht van zondag 31 juli op maandag 1 augustus 2005 is een dode Engelse Bulldog in een vuilniszak gedumpt langs de Westerweg in Purmerend.
Aan deze Westerweg zijn o.a een dierenarts, de Kynelogenclub, de Dierenambulance en het Dieren Opvang Centrum gevestigd. Tussen de dierenambulance en het dieren opvang centrum is de hond gevonden door de beheerster van het d.o.c.

De bruin/witte Engelse Bulldog teef heeft een identificatiechip. Door middel van deze chip komen wij uit op een Franstalige Belgische Databank. De hond heet Wizzy, is geboren op 18-07-2000 en staat ingeschreven per 11-10-2000. De woonplaats van de toenmalige eigenares is Lokeren in België. Haar gegevens willen wij niet vrijgeven om reden dat zij anders lastig gevallen kan worden.

De politie van Purmerend heeft de gegevens meegenomen en contact gehad met deze mevr. Zij heeft Wizzy echter weg gedaan. Wizzy zou kinderen en andere dieren bijten.
Volgens ons is het bijna tot onmogelijk dat deze hond kan bijten. Haar onderkaak staat veel te ver naar voren ten opzichte van haar bovenkaak. (meer mismaakt en haar tanden en kiezen staan schots en scheef in de kaken).

In elk geval heeft Wizzy een flinke tegenstander gehad, zij heeft vele bijtwonden, op haar kop, in haar hals, borst en op de poten. Eén voorpoot is zelfs gebroken op de plek waar tanden gaten zitten.
Wij en de politie zijn niet alleen op zoek naar de eigenaar van Wizzy maar ook wordt de moordlustige hond gezocht die dit heeft aangericht.
Wij hopen dat er iemand is die Wizzy (mogelijk heeft zij nu een andere naam) herkend van de foto en ons wil helpen de eigenaar te achterhalen. Tot op heden staat zij niet als vermist bij ons of het dieren opvang centrum in Purmerend.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw medewerking maar ook voor uw medeleven.
Met vriendelijke groet,
Saskia Langereis.
Dierenambulance Purmerend
0299-432338 Alarmnummer
0299-436084 Informatienummer
06-12582026 Pim- voorzitter dierenambulance
E.mail: dierenambulancep.[email]end@wanadoo.nl[/email]

[img width=533 height=400 cacheid=0009bfb5001beec2acdfe25a1a00e5b8d7]http://www.bulldogforum.nl/cpg132/albums/userpics/10002/normal_106-0631_IMG.JPG[/img]
[img width=533 height=400 cacheid=0009bfb6001beec99552de9f1a00e5b8d7]http://www.bulldogforum.nl/cpg132/albums/userpics/10002/normal_106-0632_IMG.JPG[/img]
[img width=533 height=400 cacheid=0009bfb9001beecb8229cadc1a00e5b8d7]http://www.bulldogforum.nl/cpg132/albums/userpics/10002/normal_106-0633_IMG.JPG[/img]

is toch diep triest dit!!! zo even je hond dumpen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:frusty: zulke mensen moeten ze in een vuilniszak dumpen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:o

Sjezus wat erg :cry:

Ik hou ZO van bullies!

Zulke mensen zijn echt geen huisdier waard :no:

RIP lief bullebeest :floweR:

Waarschuw beheerder
Ik vind dit echt erg!
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt alsof ze in een hondengevecht gebruikt is ofzo...

Triest verhaal :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op donderdag 4 augustus 2005 om 23:13:
Klinkt alsof ze in een hondengevecht gebruikt is ofzo

dat zijn er wel meer die dat denken
Waarschuw beheerder
doodknuppelen die gasten
Waarschuw beheerder
donateur
:[ die mensen moet ze gewoon afmaken en in stukjes hakken en in een vuilniszak dumpen :[

Waarschuw beheerder
wat ontzettend kansloos!!!!!

:@
Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn er wel meer die dat denken

Mjah kan me niet voorstellen dat zoiets per ongeluk op straat gebeurt ofzo.

En dan nog kunnen ze beter op zoek gaan naar t baasje van die andere hond :/
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
zulke mensen moet je achter je trekhaak knopen en flink raggen....

daarne de bek op de stoeprand en beuken die hap!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
En daarna in een grasveldje dumpen en 2 weken laters foto's op partyflock terugzien ? ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op donderdag 4 augustus 2005 om 23:32:
En daarna in een grasveldje dumpen en 2 weken laters foto's op partyflock terugzien ? ...

dacht laat ik me maar een beetje inhouden..haha!!

maar echt te erg voor woorden dit, deze mensen zijn het leven niet waardig!! iig niet als ik ze ken.
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die dit gedaan hebben mogen van mij ergens diep weg opgesloten worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
aaaaaahhhh :cry:

Uitspraak van [s.o.s.] op donderdag 4 augustus 2005 om 23:20:
doodknuppelen die gasten

zeker weten :[
Waarschuw beheerder
zulke dingen kan ik me toch zo kwaad om maken:@:@ vuile honden zulke mensen moet je gelijk afschieten:@:@

Waarschuw beheerder
wat een kanker lijers zeg...!!
Waarschuw beheerder
eerst lekka met de knuppel op de knieschijfies en dan nog een paar op het borstje en dan als genade klap op de strotte hoofd maar dit doe ik alleen als het om dit soort dinge gat want dit is te erg
Waarschuw beheerder
Heb sinds twee weken zelf zo'n Bull en snap niet dat mensen zoiets kunnen doen. Echt Diep Triest!

Waarschuw beheerder
je zou haast gaan denken dat de hong gebruikt is voor hondengevechten...en dat hij daar gedumpt is..
triest hoor...:/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt een hekel aan mensen die zo met dieren omgaan :@

Waarschuw beheerder
ik kan me alleen maar bij iedereen aansluiten dat dit te erg voor woorden is..
Waarschuw beheerder
Ik krijg gewoon een brok in mn keel als ik dat zo lees!!
Dat mensen zoiets kunnen doen! Walgelijk gewoon :'(

R.i.p. Wizzy :'(
Waarschuw beheerder
nou jezus zeg!Wat een walgelijke achterbakse schofterige vuile KLOTEfiguren (mens is nog te eervol voor dit soort gasten) heb je toch op deze aardkloot he :@

hopelijk worden de daders gevonden en wat mij betreft volgt een langzame pijnlijke dood :-)

Wizzy (f) rust zacht arm dier
Waarschuw beheerder
JEZUS!! ik kan nu echt gewoon ter plekke janken, dit vind ik echt heel erg!!!

en wat doen ze met de eigenaar?
Waarschuw beheerder
hoop dat ze die als ze die vinden het zelfde doen als wat ze met haar hond hebben gedaan
Waarschuw beheerder
Gadverdamme............wat is dit walgelijk,wie kan toch zoiets doen.
Diep en diep triest :cry:
Waarschuw beheerder
jeetje wat vreselijk...

ik heb de link van dit topic op een aantal site's geplaatst...

de eigenaar MOET gevonden worden..

dus daarom als iedereen deze link op verschillende site's plaats wie weet word dan de eigenaar gevonden en kan die gestraft worden...
Waarschuw beheerder
Wat erg....

Als de dader gevonden wordt mag ik hopen dat ze hem ophangen aan de hoogste boom!!!
Waarschuw beheerder
gewoon vastbinden die eigenaar, dan alle lichaamsdelen breken net zoals bij Wizzy dan tot de dood er langzaam op volgt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt walgelijk!
Zulke 'mensen' moeten worden opgezocht en keihard worden aangepakt. Er moeten ook veel hogere straffen voor dierenmishandeling komen want 'mensen' die dit soort walgelijke dingen doen hebben geen respect voor mens of dier en zijn dus (levens)gevaarlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
jezus!!!!!!!!!!!!! engelse bullsogs zijn de liefste honden man!!!!! wat een klootzakken! die mensen moet je echt vastbinden en stukje voor stukje van hun afsnijden!!! wat erg zeg :/
Waarschuw beheerder
ik vind het zo zielig ik kan nie begrijpen dat mensen
zo iets kunnen doen ik weet dat er veel dierenleed is in de wereld en dat er veel honden en andere beesten die een ander geen vlieg kwaad doen en dan zo eindigen, maar dit is echt te er voor woorden ik hoop echt dan ze de mensen vinden en dat ze een hooge straf krijgen voor dit
Waarschuw beheerder
dit is echt te triest voor woorden:(

pas gelden heeft mijn broertje nog een jong katje uit t meer geschept toen hij op zoek was naar garnalen, beestje was nog geen week oud, ik hoop echt dat de mensen die dit doen, hoog in boom worden opgehangen.

ik hoop dat jullie de dader/s snel zullen traceren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stampend meissie :bounce: op vrijdag 5 augustus 2005 om 20:41:
pas gelden heeft mijn broertje nog een jong katje uit t meer geschept toen hij op zoek was naar garnalen, beestje was nog geen week oud

hoe is het daarmee afgelopen??
Waarschuw beheerder
OPHANGEN die mensen!!!!!
Waarschuw beheerder
:@ :@ :@
Zoiets is echt ziek :(
Wie kan zo'n hondje zoiets aandoen?? Engelse Bulldogs zijn zooooooo lief..
Triest bericht :cry:
Ik hoop dat ze de daders vinden en afmaken ofzoiets :[

Mijn vriend heeft ook n bulldog, Bumper, superschatje:
[img width=200 height=271 cacheid=001289bb001be4095f7d05301a00e634fb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LJIZXAF3[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Dat soort mensen zouden we eigenlijk geen "mens" mogen noemen.....
Artiest {SHOWLIST artist 4319, 123131}
Waarschuw beheerder
.......en het gebeurd zoveel...ze jatten je hond en dumpen hem ergens in een pit zodat andere vechthonden kunnen trainen.

En lieve mensen dat hoeven helemaal geen Pit-achtigen te zijn die gejat worden hoor....

Zeker niet als ze trainingshonden nodig hebben, dan pleuren ze gewoon ieder ras wat ze kunnen vinden in die ring. Dat zijn dan de zgn prooi dieren.

Héél verschrikkelijk, maar ook dát is weer een reden NOOIT JE HOND LOS LATEN LOPEN!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze de eigenaar vinden moeten ze het zelfde met hem/haar doen. Heb hier geen goed woord voor over, gewoon weg verschrikkelijk. Het is z'n lief ras, gewoon weg niet te begrijpen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie doet nu zoiets?Ik begrijp dat echt niet.ik hooop echt dat ze de dader vinden en daar ook vreselijke dingen mee gaan doen.!!:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dee.D. op zaterdag 6 augustus 2005 om 01:14:
Héél verschrikkelijk, maar ook dát is weer een reden NOOIT JE HOND LOS LATEN LOPEN!!

sorry maar dat vind ik onzin..

je kan je hond best los laten lopen maar je moet er wel goed opletten WAAR je hem los laat lopen...
Waarschuw beheerder
ik wil best met de eigenaar babbelen hoor :yes:
of hij daarna nog kan praten is een verschil, maar hij/zal zal het weten.....

de grootste beesten zijn de MENS :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Echt zielig :cry: arm beestje!

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
afmaken die figuren :[

arm beest :'(

Waarschuw beheerder
las dit net:

Afscheidsbijeenkomst Wizzy
Bulldogsonline.nl en de Dierenambulance Purmerend zijn vandaag overeengekomen dat hetgeen Wizzy de Engelse Bulldog is overkomen nimmer meer mag voorkomen in Nederland met welke hond van welk ras dan ook.
Vanuit dat idee hebben wij samen besloten om met zoveel mogelijk bulldoggen en hun eigenaren waardig afscheid te nemen van Wizzy bij het dierencrematorium te Amsterdam, voordat Wizzy gecremeerd zal gaan worden. Hierbij zijn natuurlijk ook andere sympatisanten met andere rassen van harte welkom. Wij hebben dan ook besloten dat Wizzy individueel zal worden gecremeerd op kosten van Bulldogsonline en de donateurs die hier hun steentje aan hebben bijgedragen.
Wij roepen dan ook bij deze iedereen om te komen om op deze wijze aan Nederland en de Nederlandse politiek duidelijk te maken dat dit in Nederland niet meer mag gebeuren. Wij hopen dat de media dit maal wel zijn medewerking zal verlenen. Want op deze wijze zullen er bij veel mensen in heel Nederland de ogen open gaan voor het lot wat veel honden tegenwoordig ondergaan. Ditmaal betrof het Wizzy een Engelse Bulldog, het ras wat ons zo aan het hart gaat, maar een andere keer zal het weer een ander ras betreffen waar ook weer heel veel liefhebbers van zijn.
De exacte datum van de crematie is nog niet bekend aangezien de Politie het lichaam van Wizzy nog niet heeft vrijgegeven. Als het lichaam zal worden vrijgegeven zal er op dat moment ook een vermoedelijke dader bekend zijn bij de Politie. Als dit zal gebeuren zult u middels de nieuwspagina van www.bulldogsonline.nl op de hoogte worden gehouden van de datum, plaats en tijdstip etc. van de crematie. In overleg met de Dierenambulance is afgesproken dat Bulldogsonline de coördinatie voor zijn rekening zal gaan nemen. Wij verzoeken dan ook iedereen die genegen is om te komen en aan deze bijeenkomst wenst deel te nemen zich op te geven via e-mail (info@bulldogsonline.nl) zodat wij een inschatting kunnen maken van de omvang van de te verwachten mensen met hun honden.
Ons leek het eveneens een mooi gebaar om bij het afscheid van Wizzy een witte roos mee te nemen als blijk van medeleven.
Wij hopen in ieder geval op een grote opkomst, zodat de media er dit maal niet omheen kan om hier bekendheid aan te geven! U bent vrij om dit bericht overal te verspreiden.
Met vriendelijke groet
Rien en Grace en Danielle van Bulldogsonline
Pim en Saskia van de Dierenambulance Purmerend

Waarschuw beheerder
donateur
:cry:

Degene die dit op zijn geweten heeft, mag mij van langzaam wegrotten:[

Me dag is gelijk verziekt:\