Partyflock

Forumonderwerp · 800118
685x bekeken
Waarschuw beheerder
Iemand deze film al gezien? Ga zaterdag naar voorpremiere met dank aan Veronica :D. Lijkt me wel een aardige film, ben benieuwd in ieder geval want er komt niet veel soeps meer uit laatste tijd.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
gisteravond gezien in de bios!!!

ZEKER de moeite waard! fantastisch verhaal, mooie effecten en natuurlijk Ewan Mcgregor die weer fantastisch kan spelen

maar idd een weird hoe ze die val konden overleven, maarja...

Waarschuw beheerder
Vond het niet echt super. Na een tijdje vond ik zelfs saai. Elkaar een half uur achtervolgen en vechten en van een flat afvallen en dat terwijl ze toch wel weten dat ze 'winnen'.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb het 1e kwartier gekeken en toen ben ik naar boven gegaan:/

Hij boeide me totaal niet:no:

Waarschuw beheerder
donateur
eerste moment had ik echt geen idee waar het over ging pas na ruim een half uur krijg je het een beetje door.
Opzich is het wel een bijzonder verhaal, geen echt boeiende film maar wel leuk. Einde is ook een beetje maf
Waarschuw beheerder
Ik heb m ook in de bios gezien.. maar vond m niet echt super!

Waarschuw beheerder
Zeer matige film. Wie nog van plan was om te gaan, raad ik aan een andere film te gaan kijken. The Jacket of The Machinist of zo...
Waarschuw beheerder
Zeer matige film. Wie nog van plan was om te gaan, raad ik aan een andere film te gaan kijken. The Jacket of The Machinist of zo

Nou das ook maar net waar je van houdt, The Island zit vol actie en het verhaal is ook (Y). Beetje overdreven soms maar wat geeft dat. Als je anderhalf uur een interessant verhaal wil zien zonder enige actie dan moet je jouw genoemde films bekijken.

Waarschuw beheerder
Als ik actie wil, trek ik The Boondock Saints, Pulp Fiction, Resevoir Dogs, LOTR of zelfs Terminator 2 wel uit de kast :)

Vooral dat er weer zo'n romantisch tintje aan die film moest zitten, vond ik echt vreselijk jammer. Maar goed, inderdaad ieder z'n smaak.
Waarschuw beheerder
net naar de bios geweez..

lekka rustig.. :D

maar ik heb zitte genieten met mn vriendinnetje... Topfilm. (Y)
Waarschuw beheerder
Heb m vorige week gedownd goeie film!!!

Waarschuw beheerder
donateur
heb hem net gezien en ik vond hem wel goed,maar niet echt geweldig ofzo.Ook vond ik hem te lang duren..Hij is niet echt spannend,maar wel mooi om te zien hoe de film gemaakt is en het verhaal heeft ook wel wat.En de hoofdrolspelers,zowel man als vrouw zien er erg goed uit !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was wel okay. Het verhaal was erg gebaseerd op brave new wolrd van huxley en 1984 van Orwell met een vleugje matrix.

Waarschuw beheerder
Vond ik wel een aardige film. Is in ieder geval niet een film waar je je snel bij gaat vervelen, omdat je in een behoorlijke sneltrein vaart van het begin naar het einde toe word geloodst.

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond ff checken
Waarschuw beheerder
donateur
vleugje matrixx

roy blijf wel thuis vanavond :frusty:
Waarschuw beheerder
Erg goeie film! (Y)

Waarschuw beheerder
leuke film :yes: wel een beetje lang en jammer dat je aan het eind niet ziet wat nou echt de gevolgen zijn :/ als al die klonen echt de bewoonde wereld in komen :)