neej tuurlijk niet... maar zag hier paar dingen staan dat je zelf egoistisch bent als je zegt dat diegene dat is, maar dan denk je op dat moment ff heel anders...
Maar mensen met een beetje verstand zorgen zelf wel dat ze niet diep zinken en maken het leven zelf leuk
wat egoistisch
vaak geven ze ook maar hele kleine signalen af, simpelweg omdat ze willen slagen in hun opzet... en niet willen dat iemand ze tegenhoudt...
En wat wil je daarmee zeggen? dat dat klootzakken zijn? ik vind het al erg genoeg dat mensen zo geestelijk in de knoop kunnen zitten dat die manier de enige voor hen is om de aandacht op hun te vestigen. Zoals jezelf zegt ze zijn 'ziek' en doen deze pogingen dus niet omdat ze zoals een nuchter en gezond mens kunnen denken en redeneren op dat moment.
als je net al je familie bent kwijtgeraakt én blind bent geworden én verlamd..(sja ik noem maar ff wat verschrikkelijks) sja dan kan je er eens over gaan denken..
Zelfmoord zie ik wel als een oplossing voor diegene die het doet ik bedoel zijn problemen pijn what ever zijn dan voorbij. En wat mensen hier roepen dat het laf is enzo, als je er over na denkt vergt het toch een hoop moed om die ene beslissing te maken over het beindigen van je leven/bestaan.
Er zit meestal al een hele geschiedenis achter iemand die zelfmoord heeft gepleegd of wil gaan plegen.
Dus je kan er niet over oordelen.
Ik denk dat als die mensen het op konden lossen op een andere manier, hadden ze dat wel gedaan. hulp instanties zijn ook niet altijd je van het. Die laten je soms ook maar zitten!!laatste aanpassing 7 augustus 2005 14:59
neej tuurlijk niet... maar zag hier paar dingen staan dat je zelf egoistisch bent als je zegt dat diegene dat is, maar dan denk je op dat moment ff heel anders...
Ik heb ook iemand verloren door zelfmoord. En ik vind hem niet egoistisch. Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is, en niet stil willen staan bij een voorgeschiedenis , maar die meteen roepen "de egoist" ,zijn in mijn ogen zelf een egoist.
Klinkt misschien stom, maar problemen zijn er om opgelost te worden!!
alweer een zelfmoord topic, doe is wat vrolijks
Allemaal depresieve mensen door het slechte zomerweer!!!
is zelfmoord depressief dan? dat vind jij
...??
zelfmoord is niet laf, is lef, durf maar
Maar wel egoistisch! Want je doet liever iedereen pijn waar je van houdt
oplossingen zat...
maar als je je er niet voor open wilt stellen, komt er weinig verandering in de zaak
als je van iemand houdt zul je waarschijnlijk geen zelfmoord plegen, de doelgroep zijn meer mensen die alleen maar praten tegen de casiere waarbij ze 1 keer in de 2 weken boodschappen halen
Nou lekker dan...dus een goede vriend van mij heeft nooit van iemand gehouden omdat hij zichzelf heeft opgehangen? Jezus wat een zieke gedachte..dat slaat helemaal nergens op wat je nu zegt. Alsof alleen eenzame mensen zichzelf van het leven beroven..dat is echt niet waar. Je kan nooit in iemand ze hoofd kijken wat daar allemaal doorheen gaat...ik had het ook nooit aan zien komen maar het overkwam mij en mijn vrienden wel
alweer een zelfmoord topic, doe is wat vrolijks