tErRoR 4 lIvE!!!!! 110& aNtI bReEzAh & cLuBkUtTen!!!!
Doet me denken aan van die ''H4l hakkuuuhh!!'' topics
Speedfreak
Je hoeft niet stoer te doen hoor Bloks, we weten dat je van de extreemste muziek around houd.
Bloks=extreem
frenchcore haat ik ook. lompe melodieloze zooi
CSR lijkt me echt een kinderterrorfeestje.
en wat nou mee loop stuper kneus nou moet jij mij is vertelle achter wie ik aan loop???
whahah kijk ze leeftijd
:respect en dan zoiets durve te bevestigen, je bent zelf nog een kind goos
dat is nep,nog nepper dan terror die bass is hetzelfde als een hardstyle bass
Ik merk op (wat volgens mij wel de waarheid is) dat de naam Canadian SPEEDCORE resistance niet helemaal de lading dekt; langzamer, zelfs uptempo hc (zoals thyaro ook zei)
Wat een achterlijke opmerking. Ooit al K-ball soundsystem gehoord of core-tex allebij frans. Dat wat hun hardcore noemen noemen ze hier speedcore. Nederland is het minst hard op gebied van muziek hebben jullie dat nou nog niet in de gaten. Dag
Die bonehead van CSR toert al jaren met akira. En CSR maakt wel degelijk speedcore ga naar de website en download wat plaatjes zou ik zeggen.
ga naar de website en download wat plaatjes zou ik zeggen.
net of alleen bonehead bij csr zit.. csr heeft niet alleen speedcore nummertjes
Uitspraak van Asylum op donderdag 1 september 2005 om 09:44:
ga naar de website en download wat plaatjes zou ik zeggen.
dan zou jij moeten weten dat daar niet alleen speedcore te vinden is
Die bonehead van CSR toert al jaren met akira. En CSR maakt wel degelijk speedcore ga naar de website en download wat plaatjes zou ik zeggen.
hiermee zeg je toch dat er alleen speedcore opstaat.. ??
eindelijk heeft de laatste door dat men hier wel niveau heeft en jij niet