Partyflock

Forumonderwerp · 798438
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 9 juli jl. op Sensation Black, normaliter niet een feest waar ik snel naar toe zou gaan, maar dit jaar had ID&T geheel onverwacht en uitermate verrassend een UK Hardhouse DJ op de programmering staan, namelijk Tom Harding.

[img cacheid=0013797c0015058b06da83561a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/38576/main/155402.jpg[/img]

Okay, als Harddance liefhebber vond ik dit natuurlijk helemaal te gek om zo een naam, die eigenlijk veelal op UDC feesten staat ineens op een feest te zien van ID&T en op wat voor een feest. Kan je lullen wat je wilt, Sensation, zowel White als Black is natuurlijk wel één van dé grote binnenfeesteen in Nederland, zo niet de hele wereld.

Het was sowieso al een tijd geweest van 'revolutie' in de zin dat ook Proteus, Dark by Design en Nick Sentience op DefQon1 hadden gestaan. Nou denken jullie misschien, ja nou en? Maar ik vond het nogal wat, ik hou van Harddance, geen Hardstyle en dan is het best wele lastig om hier in Nederland elke week wat te vinden om naartoe te gaan. Gelukkig is dat dit jaar wel allemaal weer veranderd, maar ik weet nog wel een tijd dat ik soms naarstig op zoek moest naar een leuk feest in het weekend en ik haat het om thuis te zitten in het weekend!!!

Anyways, Tom zag, kwam en overwon?

Moet even zeggen, dat ik dus heel fijn anderhalf uur ind e rij had gestaan die avond, dus helaas maar een kwartier heb kunnen horen, maar mijn indruk was echt wel positief, ik heb mensen echt zien staan dansen met een big smile en wat ik nog gehoord heb van Tom Harding vond ik ook erg lekker. Naderhand hoorde ik veelal gemengde geluiden, maar zeker wel veel positieve, dus kon ik voor mezelf wel concluderen dat Tom Harding's set op Sensation een succes was geweest.

Nou was het zo, dat toen dit bekend werd een paar maanden geleden er ook wel enige discussie kwam in de zin van: 'Is Tom Harding nou wel de meest geschikte DJ om de 'Harddance-sound' op een evenement als Sensation Black te laten horen?'

Moet zeggen dat ik er zelf ergens tussenin zit, het was misschien niet mijn eerste keuze geweest, maar Tom Harding is ondanks wat mensen ook zeggen toch wel een soort van boegbeeld van de UK Hardhouse geweest in de afgelopen jaren.

Maar de vraag blijft dan wel als je kijkt naar de 'hardstyle-sound' of er misschien toch niet beter gekozen had kunnen worden voor een andere Harddance dj. Er was hierover ook al een discussie in het Harddance topic hier op PF.

Begrijp me niet verkeerd ik wil hier dus echt niet mee zeggen dat Tom Harding geen goede dj is of hem ook op wat voor manier dan ook te disrespecteren (bestaat dat woord eigenlijk wel zo in het Hollands?) maar als ik kijk naar mijn persoonlijke smaak dan vind ik hem soms te soft te draaien en dan kijk ik zuiver naar wat ik zelf leuk vind qua 'Harddance' muziek. En alhoewel ik ook sets heb gehoord van Tom Harding die ik wel erg goed vond (zoals in de Matrixx in April dit jaar), vaak vind ik het net even te soft.

Hierdoor was er dus ook al de vraag ontstaan had er bijvoorbeeld niet 'beter' iemand als JP of Fausto kunnen staan. Zij draaien vaak toch wat harder en met name Fausto vind ik wel een goede optie voor Sensation Black 2006, vandaar dan dit 'Het Grote Fausto op Sensation Black 2006' topic, waar we het kunnen hebben over het waarom Fausto op Sensation Black zou moeten staan.

[img cacheid=0013797d000634b13c01a16a1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165915.jpg[/img]
[img cacheid=00099911001b6e723fbdfdbf1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165900.jpg[/img]

Natuurlijk staat het ook vrij om andere suggesties aan te dragen, zodat we allemaal kunnen bijdragen aan een nog meer Harddance georienteerd Sensation Black 2006 ;p

En domme opmerkingen mogen achterwege blijven, onder het mom van 'Als je niets leuks te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond dicht' o:)

All pictures taken by Denny Yau a.k.a. Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 18 augustus 2005 om 20:58:
,ja. das waar ook heb toen maar een heel klein stukje van hem gehoor.

Hij draaide toch niet op HQ-XL. Hij draaide toch in die ene tent in Amsterdam, was toch een exclusief feestje ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
In de tent die nu weer dicht is. Was een onderdeel van HeatUK - 48 Hours in Amsterdam. We mochten ook met de boot die de Engels naar HQ-XL zou droppen maar die vertrok pas om 10 uur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zyon ja. best jammer. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 18 augustus 2005 om 21:02:
was toch een exclusief feestje ofzo.

niet echt, je kon vorige jaar en het jaar daarvoor ook kaarten kopen. Alleen het staat nergens op een nederlandse party site aangegeven.

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 18 augustus 2005 om 20:36:
Ja idd, ik vind t zelfs 99 van de 100 keer herrie

Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 18 augustus 2005 om 20:27:
vind t 9 van de 10 x herrie

Paul Glazby, Justin Bourne en BK zijn de helden van de hardhouse. Stoere, donkere pompende sounds ;-)
Waarschuw beheerder
Glazby had de pech voor 4 man te draaien op Dance Valley. Had ie vast wel anders voorgesteld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 19 augustus 2005 om 07:34:
Glazby had de pech voor 4 man te draaien op Dance Valley

Eeuwig zonden, maar hij stond wel lekker te draaien. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 07:19:
Paul Glazby, Justin Bourne en BK zijn de helden van de hardhouse.

Oftewel de machinisten op de immer voort denderende stoomtrein:d

Waarschuw beheerder
donateur
Het zal wel een reden hebben maar ik kan niet begrijpen dat je Paul Gl zo vroeg laat draaien op DV ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 19 augustus 2005 om 07:43:
Oftewel de machinisten op de immer voort denderende stoomtrein

Check flyer Round Bass :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 07:56:
Het zal wel een reden hebben maar ik kan niet begrijpen dat je Paul Gl zo vroeg laat draaien op DV;)

Waarschijnlijk om vroeg al wat mensen naar binnen te krijgen. 'T was dat ik geen vrij kon krijgen, anders had ik daar ook wel gestaan.
Waarschuw beheerder
Het zal wel een reden hebben maar ik kan niet begrijpen dat je Paul Gl zo vroeg laat draaien op DV

Hij is niet bepaald de populairste. Prime time en als laatste staan toch vaak de dj's die de meeste mensen trekken.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar hij staat bekend als dj die behoorlijk stevige hardhouse draait dus lijkt me dat je die niet zo vroeg neerzet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:15:
Maar hij staat bekend als dj die behoorlijk stevige hardhouse draait dus lijkt me dat je die niet zo vroeg neerzet

Je hoeft toch niet altijd van zacht naar hard te gaan of van langzaam naar snel.
Waarschuw beheerder
Hoe vroeg moest ie eigenlijk draaien?
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag 15:00

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:24:
Je hoeft toch niet altijd van zacht naar hard te gaan of van langzaam naar snel

Danny verlangt van de nieuwe gasten dat ze warm-up demos maken omdat ze evt. zouden openen en dan willen ze niet dat je gelijk gaat knallen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het zal wel een reden hebben maar ik kan niet begrijpen dat je Paul Gl zo vroeg laat draaien op DV

Om al vroeg de vaart erin te hebben. :D
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:08:
Hij is niet bepaald de populairste. Prime time en als laatste staan toch vaak de dj's die de meeste mensen trekken.

Neem aan dat je in Nederland bedoelt.
Zn laatste set op HQ :respect:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 07:19:
Paul Glazby, Justin Bourne en BK zijn de helden van de hardhouse. Stoere, donkere pompende sounds

You said it! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:08:
Hij is niet bepaald de populairste

het is een van mijn helden iig :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:35:
Danny verlangt van de nieuwe gasten dat ze warm-up demos maken omdat ze evt. zouden openen en dan willen ze niet dat je gelijk gaat knallen

Ja dat klopt. Maar de time table is vaak zak niet van zacht naar hard.
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 19 augustus 2005 om 09:02:
Neem aan dat je in Nederland bedoelt.

Ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 19 augustus 2005 om 09:27:
Ja dat klopt. Maar de time table is vaak zak niet van zacht naar hard.

klopt, daarom begrijp ik het ook niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
glazby was on early on friday as he was one of the best from last year.. and it shows how seriously we took friday, as it means a lot people will make effort to come on friday... so you all right, but regards to time table on friday, it would worked very well with the other djs, dai,mark,amber as i think they play alittle harder that paul, but again it sucks about the weather on friday, but at the end of the day with all the problems we had, i just great full we got hq into a tent... and i tell you now catching bk and lisa b2b is as a rare seeing elvis!

the comp winner, well, simple answer is i spoke to nial before dv, and it soon become very clear he play abit of the hard trance and hard. plus he was 19 years old, the stage was a night mare when we where opening, and i would be a complete arse hole, if i did try to help make this guys day, as i foolishy belived that it would stop raining, so i changed round with him...
Waarschuw beheerder
Friday was a blast!

Uitspraak van Danny D op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:17:
and i tell you now catching bk and lisa b2b is as a rare seeing elvis!

Was superb, although I thought they were holding back music wise. I expected a harder/faster set from these 2.

I heard something was up with Carl Cox and a taxi etc.
Can you shed any light on that matter?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny D op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:17:
and it shows how seriously we took friday

In my opinion the line-up for friday was better than saturday.
Waarschuw beheerder
carl cox and taxi! i ain,t got a clue, well one of best mates was the driver for carl cox the whole time he was here.... i think last time carl cox took taxi was 88!

friday was for die hards or more under ground, yet cutting edge.
saturday, also but with a bit mmore comercail wider appealing names...

i already working on next year, and yes one dj is allready boooked, no need to guess who that is.
Waarschuw beheerder
donateur
Andy Whitby?
Waarschuw beheerder
donateur
REGELRECHTE ONZIN!!!!!!!!!!!
Eddie ging met hetzelfde tempo door waar JP eindigde!
Exact zelfs

Als je me citeert moet je me wel volledig citeren, dan had je ook kunnen zien dat ik met dat eventuele doelde op het feit dat iemand anders had gezegd dat hij vond dat het tempo er bij Eddie Halliwel uit ging.

Pfff, ik vind het nog steeds jammer dat het zo geregend heeft die vrijdag :(
Maar aan de andere kant heb ik nu wel een keer kijkjes in een hoop andere tenten genomen, iets wat ik altijd wil maar nooit doe.
Ik zou die vrijdag wel willen overdoen, maar dan met mooi weer en alle HQ dj's gewoon op het buitenpodium.
Waarschuw beheerder
donateur
Als dat toch eens zou kunnen:d
Waarschuw beheerder
Let the countdown to SW4 festival begin... interview with HeatUK’s Anton Marmot

I hear there’s a more recent story from Dance Valley regarding Coxie, a contaminated taxi, Damo and a rather messy Heat resident?

Sorry, but what goes on tour stays on tour!

Ah, oke i got it from this interview.

Uitspraak van Danny D op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:36:
i already working on next year, and yes one dj is allready boooked, no need to guess who that is

That's a tricky one. ;)

Phil Reynolds, Bobby T :jaja:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 18 augustus 2005 om 17:36:
Zoiets komt wel bekende voor. in the Frigde daar stond de dj-booth in hok met zwarte ramen ervoor. Je zag dus echt niks als je op deansvloer stond. je kon de dj alleen zien van achter want acher de dj-booth daar was het gewoon open, waarschijnlijk omdat daarachter de bar stond

Misschien was het ook wel daar, heb geen idee, het is een verhaal dat iemand me ooit vertelde, weet ook niet meer wie het was.
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 18 augustus 2005 om 17:41:
Mja, als de dj (in dit geval Eddie Halliwel) de vaart eruit haalt en ik sta nog op het veld, valt dat me meer op dan dat ik ergens rustig zit te kletsen.
In beide gevallen hoor ik de muziek wel, maar tijdens het dansen wil je dan wel gewoon blijven knallen, vandaar dat RJ er niet stuk van was en ik het wel leuk vond.

Tja zou kunnen, ik heb dat alleen dus niet hetzelfde, snap dat vaart eruit ook niet echt, maar ja dat ben ik, ik heb echt bijwijze van meervoudige orgasmes gehad onder Eddie Halliwell's set en dan kom ik er thuis achter dat ik nog een heleboel NIET gehoord heb :)

Heb Paul Glazby niet gehoord, was toen even naar de camping terug en jointje aan het draaien in mijn fijne Heineken Tent en mijn mama bellen ;p Ik vind hem lekker draaien, vind de muziek ook lekker, maar moet wel zeggen dat als ik bijvoorbeled 10 uur achter elkaar zijn Hardhouse zou moeten horen, ik het waarschijnlijk niet meer zo leuk zou vinden, maar ja ik ben ook meer voor de Hardtrance, dus dat is vrij logisch. Moet ook zeggen dat het er soms vanaf hangt wat voor bui ik heb wat ik leuker vind om te luisteren :)

BTW nogmaal complimenten voor hoe het vrijdag ook werd opgelost met HQ :yes: Wat was ik blij dat ik hoorde dat we in een tent verder gingen Hie Ha HQ!
Back to backs vond ik ook errug cool, maar hou ook wel van mback to back sets sowieso, komen altijd bijzondere dingen uit, vind ik dan

Ik ga nu heel erg blij de set van de Organ Donors luisteren van de zaterdag :cheer: en hopen dat mijn kater minder wordt ;p
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:49:
Ik zou die vrijdag wel willen overdoen, maar dan met mooi weer en alle HQ dj's gewoon op het buitenpodium.

Uitspraak van X-Field op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:52:
Als dat toch eens zou kunnen

Volgend jaar toch?

Sowieso dat is wele het voordeel dat het zo geregend heeft, dat het alleen maar beter kan worden volgend jaar :cheer:
En ach het haglede niet, het sneeuwde niet en het vroor niet, dus eigenlijk viel het vrijdag toch nog best mee? o:);p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:53:
Back to backs vond ik ook errug cool, maar hou ook wel van mback to back sets sowieso, komen altijd bijzondere dingen uit, vind ik dan

Next year on friday more b2b extravaganza?! :) XL style.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Duhu dat moet Halliwell zijn, als die niet op DV staat volgend jaar, eet ik mn schoenen op :jaja:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 10:53:
maar hou ook wel van mback to back sets sowieso, komen altijd bijzondere dingen uit, vind ik dan

O:) :D :bounce:!!!!
donateur
ja maar dan wel dat het gepland is enzo en niet omdat het regent enzo :)
Daarom was ik ook zo weg van HQ XL :yes:

tering wat is die set van de Organ Donors goed :yes:
donateur
Charly said: ( ;p )
o:) :D :bounce:!!!!

wij moeten ook nog steeds een keer, die van Local heroes telt niet echt mee :no:

:o Moet nog steeds fotos aan Reefje vragen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 19 augustus 2005 om 11:01:
Duhu dat moet Halliwell zijn

Dat vrees ik ook, maar ik heb tien keer liever Whitby:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Halliwel en Whitby!!! :yes: :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Tom Harding O:)
Waarschuw beheerder
donateur
No Fear en Whitby!!!!!!

Niet ten nadele van Marco, maar ik denk toch echt niet dat ze die voor DV 2006 zullen boeken hoor :/
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik dat positief denken nou alweer gaan uitleggen?(6) Wanneer onthou je nou eens iets!
Waarschuw beheerder
andy whitby.... maybbe here sooner than you think..

Waarschuw beheerder
yes but they were talking about No Fear , Danny

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg niks
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny D op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:11:
maybbe here sooner than you think..

That's great news:d:d
Waarschuw beheerder
Steve Hill heeft 2 jaar achter elkaar fantastisch gedraaid.

Hem zou ik graag op DV volgend jaar terug willen zien.