Partyflock

Forumonderwerp · 798438
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was 9 juli jl. op Sensation Black, normaliter niet een feest waar ik snel naar toe zou gaan, maar dit jaar had ID&T geheel onverwacht en uitermate verrassend een UK Hardhouse DJ op de programmering staan, namelijk Tom Harding.

[img cacheid=0013797c0015058b06da83561a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/38576/main/155402.jpg[/img]

Okay, als Harddance liefhebber vond ik dit natuurlijk helemaal te gek om zo een naam, die eigenlijk veelal op UDC feesten staat ineens op een feest te zien van ID&T en op wat voor een feest. Kan je lullen wat je wilt, Sensation, zowel White als Black is natuurlijk wel één van dé grote binnenfeesteen in Nederland, zo niet de hele wereld.

Het was sowieso al een tijd geweest van 'revolutie' in de zin dat ook Proteus, Dark by Design en Nick Sentience op DefQon1 hadden gestaan. Nou denken jullie misschien, ja nou en? Maar ik vond het nogal wat, ik hou van Harddance, geen Hardstyle en dan is het best wele lastig om hier in Nederland elke week wat te vinden om naartoe te gaan. Gelukkig is dat dit jaar wel allemaal weer veranderd, maar ik weet nog wel een tijd dat ik soms naarstig op zoek moest naar een leuk feest in het weekend en ik haat het om thuis te zitten in het weekend!!!

Anyways, Tom zag, kwam en overwon?

Moet even zeggen, dat ik dus heel fijn anderhalf uur ind e rij had gestaan die avond, dus helaas maar een kwartier heb kunnen horen, maar mijn indruk was echt wel positief, ik heb mensen echt zien staan dansen met een big smile en wat ik nog gehoord heb van Tom Harding vond ik ook erg lekker. Naderhand hoorde ik veelal gemengde geluiden, maar zeker wel veel positieve, dus kon ik voor mezelf wel concluderen dat Tom Harding's set op Sensation een succes was geweest.

Nou was het zo, dat toen dit bekend werd een paar maanden geleden er ook wel enige discussie kwam in de zin van: 'Is Tom Harding nou wel de meest geschikte DJ om de 'Harddance-sound' op een evenement als Sensation Black te laten horen?'

Moet zeggen dat ik er zelf ergens tussenin zit, het was misschien niet mijn eerste keuze geweest, maar Tom Harding is ondanks wat mensen ook zeggen toch wel een soort van boegbeeld van de UK Hardhouse geweest in de afgelopen jaren.

Maar de vraag blijft dan wel als je kijkt naar de 'hardstyle-sound' of er misschien toch niet beter gekozen had kunnen worden voor een andere Harddance dj. Er was hierover ook al een discussie in het Harddance topic hier op PF.

Begrijp me niet verkeerd ik wil hier dus echt niet mee zeggen dat Tom Harding geen goede dj is of hem ook op wat voor manier dan ook te disrespecteren (bestaat dat woord eigenlijk wel zo in het Hollands?) maar als ik kijk naar mijn persoonlijke smaak dan vind ik hem soms te soft te draaien en dan kijk ik zuiver naar wat ik zelf leuk vind qua 'Harddance' muziek. En alhoewel ik ook sets heb gehoord van Tom Harding die ik wel erg goed vond (zoals in de Matrixx in April dit jaar), vaak vind ik het net even te soft.

Hierdoor was er dus ook al de vraag ontstaan had er bijvoorbeeld niet 'beter' iemand als JP of Fausto kunnen staan. Zij draaien vaak toch wat harder en met name Fausto vind ik wel een goede optie voor Sensation Black 2006, vandaar dan dit 'Het Grote Fausto op Sensation Black 2006' topic, waar we het kunnen hebben over het waarom Fausto op Sensation Black zou moeten staan.

[img cacheid=0013797d000634b13c01a16a1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165915.jpg[/img]
[img cacheid=00099911001b6e723fbdfdbf1a00e2bcff]https://photo.partyflock.nl/images/39122/main/165900.jpg[/img]

Natuurlijk staat het ook vrij om andere suggesties aan te dragen, zodat we allemaal kunnen bijdragen aan een nog meer Harddance georienteerd Sensation Black 2006 ;p

En domme opmerkingen mogen achterwege blijven, onder het mom van 'Als je niets leuks te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond dicht' o:)

All pictures taken by Denny Yau a.k.a. Raven
Waarschuw beheerder
Fausto :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
zozo das wel een eindje weg ofniet
maar ja je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn natuurlijk
(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
1ste domme opmerking:

Hou op sensation 2005 is net geweest.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Fausto @ Sensation Black would be THE BEST!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zei ook: 1ste domme opmerking he ;)

Ik wist niet dat je kwaad werd :@

;p
Waarschuw beheerder
wie zullen we in 2007 laten draaien ?

ik zeg: Joris Voorn :D
Waarschuw beheerder
Who gives a fuck?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op vrijdag 29 juli 2005 om 17:34:
wie zullen we in 2007 laten draaien ?

ik zeg: Joris Voorn

:yes:

Joris Voorn!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 17:20:
Ik zei ook: 1ste domme opmerking he ;)

Zonnesteekje opgelopen op Tenerife :9 ??

Fausto :cheer::woop::cheer::woop::cheer:
Waarschuw beheerder
Fausto zou ik ook hebben gekozen als t een nederlander moet zijn.
Maar als t een persoonlijke keuse qua harddance moet zijn, ga ik voor The Queen Of Hardhouse Lisa Lashes. :D
Waarschuw beheerder
Vind Fausto een hele goede DJ, maar omdat ik hem op veel UDC-feesten kan zien, zou ik iemand anders kiezen uit Nederland.

Tommy Pulse (y)
Bas & Ram (y)
Waarschuw beheerder
waarom fausto????

de harddance dj van NL zou er moeten komen...

----- JP -----
Waarschuw beheerder
Ik stem voor Fausto :cheer:

Sowieso qua platen en performance toch wel een dj die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Die man bouwt altijd een feessie :yes:
donateur
Uitspraak van RickRocks! op vrijdag 29 juli 2005 om 18:27:
waarom fausto????

de harddance dj van NL zou er moeten komen...

----- JP -----

Dit topic is ook niet bedoeld om te zeggen dat ik bv JP er NIET zou willen hebben staan, dacht dat ik daar wel redelijk duidelijk over was?

JP kan ook net zo goed

Gewoon anders twee Harddance DJ's o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 juli 2005 om 18:30:
Dit topic is ook niet bedoeld om te zeggen dat ik bv JP er NIET zou willen hebben staan, dacht dat ik daar wel redelijk duidelijk over was?

JP kan ook net zo goed

dan had ik eerder verwacht dat je een topic over JP zou openen.

Waarschuw beheerder
Daan :respect: eeenssss Fausto rocks !!!
donateur
ALs het had gekund had ik de titel nog wel veranderd in Het Grote Fausto Of JP op Sensation Black 2006 topic ;p

Maarruh ik vind in dit geval de platenkeuze van Fausto misschien iets meer voor de hand liggend voor op Sensation Black, omdat hij wat meer ook Hardtrance draait.

Begrijp me niet verkeerd ik vind JP net zo goed als Fausto, maar JP draait, vind ik dan, soms wat eh wat minder toegankelijk misschien voor het doorsnee publiek wat naar SB zou komen. (oh oh nu zal ik het krijgen ben ik bang :s)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 juli 2005 om 18:44:
Begrijp me niet verkeerd ik vind JP net zo goed als Fausto, maar JP draait, vind ik dan, soms wat eh wat minder toegankelijk misschien voor het doorsnee publiek wat naar SB zou komen. (oh oh nu zal ik het krijgen ben ik bang )

Je bedoelt dat JP zn platenkoffer nooit verandert. Afgelopen jaar steeds dezelfde inhoud.
donateur
Nee, dat bedoel ik niet, anders zet ik dat wel zo neer.

Mij heb je nog nooit over JP's platenkeuze gehoord, ik ben bv gek op Felix's don't you want my lovin :lief:

Ik bedoel wat ik zeg, dat JP soms wat meer techy kan gaan draaien en dat zal minder snel aanspreken bij een grotendeels Hardstyle publiek, dat bedoel ik
Waarschuw beheerder
hehehehe... als je t zo bekijkt heb je gelijk.

je moet echt van harddance houden om goed van JP te genieten. maar hij zal zn set wel zo aanpassen dat t voor de rest van de mensen ook geweldig is.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van RickRocks! op vrijdag 29 juli 2005 om 18:48:
hehehehe... als je t zo bekijkt heb je gelijk.

je moet echt van harddance houden om goed van JP te genieten. maar hij zal zn set wel zo aanpassen dat t voor de rest van de mensen ook geweldig is.

Voelde me al bijna helemaal schuldig

Ik :lief: JP echt, supergoede dj, maar hij is inderdaad even wat anders nog, en daar bedoel ik dan natuurlijk weer niet mee dat Fausto geen echte harddance is etc etc :p

Maar je hebt wel gelijk JP zou zich inderdaad kunnen aanpassen

Misschien een JP b2b Fausto anders volgend jaar? ;p

Lijkt me trouwens wel VET :yes:
Waarschuw beheerder
mmmmmmm dan liever b2b in the U.K. veel meer sfeer dan hier....
donateur
True, true, maar ja het ging nu even over hier :)

Engeland rockt sowieso zwaar met feesten en al die Engelsmannen..... *zucht* :kwijl:

Oh sorry on topic! ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 29 juli 2005 om 18:48:
Mij heb je nog nooit over JP's platenkeuze gehoord, ik ben bv gek op Felix's don't you want my lovin

Ik ook, maar niet een jaar lang in elke set, gaat nogal vervelen.

10 keer liever Fausto dan JP. Fausto heeft niet net als JP slechts 20 platen in zn bezit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 29 juli 2005 om 19:10:
Fausto heeft niet net als JP slechts 20 platen in zn bezit.

zoo heee, een winkel vol...
Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk heeft ie veel meer dan 20 platen, maar hij draait elke keer hetzelfde.

Ik vind zn platenkeus wel goed, maar niet elke keer hetzelfde.

Stel je voor dat je zn platenkeus maar matig vind en dan iedere keer hetzelfde matige niveau moet aanhoren :vaag:

JP heeft variatie nodig. Had ie 2 jaar geleden ook nodig en dat kwam toen ook, hij ging als een van de eerste al het nieuwe vette materiaal van Dark By Design draaien (helaas draait ie dat nog steeds)

Fausto is veel meer een duizendpoot, draait meerdere stijlen is gevarieerder. Anytime Fausto over JP
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het in het harddance topic ook al aangegeven, maar zal het hier nog eens doen:

Ik denk dat Fausto erg goed op die line up zou passen.
Gevarieerde harddance die soms naar hardstyle neigt.

Lijkt me prima voor op Sensation (Y)
Waarschuw beheerder
tom harding zoog echt zo hard :jaja:
meer hardstyle op sb :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 29 juli 2005 om 19:17:
Fausto is veel meer een duizendpoot, draait meerdere stijlen is gevarieerder

En t mooie is dat je nooit weet wat je kan verwachten. Zodra je voorspelbaar wordt, gaat t de verkeerde kant op (heb ik gemerkt O:))
Waarschuw beheerder
donateur
En hij is nog wel pas getrouwd! :D

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
Wat ook een optie is.
Misschien de Techno god, Orlando Voorn!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 20:35:
Misschien de Techno god, Orlando Voorn!!!!!!

T blijft wel Black he. Mag t een beetje harder. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alles beter dan Tom Harding dat was echt een dikke flop.
Waarschuw beheerder
Ik vond Tom Harding ook niet echt goed op Sensation Black.

Hij kan veeeeeeeeeeel beter dan dat.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik dan wel weer jammer om te horen. Krijgt hij zo'n kans en dan benut hij die niet ten volle! :(

Waarschuw beheerder
teveel van hetzelfde, dus op een gegeven moment veel stilstaande mensjes
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Ik ga hier nog niet over na denken hoor :[

Volgend jaar juli is sensation pas weer... Eerst de juli van dit jaar overleven :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 dagen te gaan Reef, dan is juli ook al weer voorbij :(
Waarschuw beheerder
Dus het is bijna tijd voor de " GELUKKIG AUGUSTUS!!! " kreet ? ... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 29 juli 2005 om 21:41:
Dus het is bijna tijd voor de " GELUKKIG AUGUSTUS!!! " kreet ? ...

Gelukkig Nieuw Augustus
Waarschuw beheerder
Heeft Fausto eigenlijk ooit wel eens op een ID&T feest gedraaid???
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij niet... weet nie zeker eigenlijk..
Waarschuw beheerder
Kweet niet of dat uitmaakt. Hoe dat met contracten e.d. zit.
Maar goed Tom Harding en Yoji draaide tot een jaar geleden ook nooit voor ID&T.....
donateur
Weet niet of het zo geweest is, maar kennelijk is daar nu een beetje een einde aan het komen.

Weet wel dat JP een tijd geleden op een ID&T 'gerelateeerd iets' ook stond en natuurlijk strax Mysteryland :cheer:
Fausto heeft toch wel op ID&T radio gedraaid ook?
Waarschuw beheerder
Fausto zou het zeker wel goed doen denk, maar JP net zo goed :yes:

Als we de rest van de Hardstyle dj's nou schrappen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Fausto is lief
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lorelai op vrijdag 29 juli 2005 om 23:43:
Als we de rest van de Hardstyle dj's nou schrappen

Cally & Juice mogen wel komen.