Partyflock

Forumonderwerp · 798411

Waarschuw beheerder
donateur
In Amsterdam is in de Govert Flinckstraat een 53-jarige vrouw in haar eigen woning op brute wijze verkracht. Ook werd ze met de dood bedreigd en werd één van haar honden vermoord. De dader, een 19-jarige man, was een bekende van haar. Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

De man zou op het punt staan uitgezet te worden. Hij kende de vrouw al enige tijd en had een aantal maal bij haar thuis gegeten. Sinds enkele weken bedreigde hij haar. Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie. In het verleden moesten agenten vaker langs komen vanwege huiselijk geweld.

Eerder op de dag achtervolgde de man haar in Gein met een mes. In de metro wist de vrouw hem af te schudden, waarna ze aangifte deed bij de politie. Bij thuiskomst zat de man haar met een groot mes op te wachten. Hij hield haar twee uur vast in de woning, waar hij haar verkrachtte en éénn van haar twee honden de keel doorsneed.

Op een onbewaakt ogenblik wist zij te ontkomen van de man. Die probeerde haar nog tegen te houden bij de deur, maar een toevallige passant hoorde het geschreeuw en duwde de deur open. Daarna ging de man er op blote voeten vandoor. Hij is nog altijd voortvluchtig.

beetje ziek he

bron fok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk je iets goeds te doen voor de samenleving en dan word je zo bedankt :[

Waarschuw beheerder
Tzal je maar gebeuren... Ook errug zielig voor de hond :(
Waarschuw beheerder
donateur
uitzetten die hap (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 15:53:
Tzal je maar gebeuren... Ook errug zielig voor de hond

smerige ongevoelige dierenbeul ja naast een verkrachter en potentiele moordenaar

Waarschuw beheerder
tja het zal wel weer elke keer als een moslim iets uitvreet moet het direct weer op pf komen :vaag:

Maar goed jij je zin illegaal en crimineel gaat niet samen enkeltje afghanistan dus.Want als hij de bak indraait kost het alleen maar belastinggeld.

nee nog beter gebruiken als proefdier en dan een enkeltje
Waarschuw beheerder
Jezus wat een ziek persoon!! i.d.d. terug sturen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:50:
Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

:x :x :x

waarna ze aangifte deed bij de politie

en er moet altijd iets ergs gebeuren voordat die in actie komen :@
Waarschuw beheerder
levend verbranden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 15:56:
tja het zal wel weer elke keer als een moslim iets uitvreet moet het direct weer op pf komen

staat dat erbij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:59:
staat dat erbij?

Nee dat vind ik als je de krant leest staan er genoeg geweldadige delicten in maar ze komen niet allemaal op PF te staan.Per toeval ??? staan er op Pf bijna alleen delicten van moslims

maar in principe boeit het me niet zo heel erg,het valt me gewoon op.ik heb verder geen kritiek op jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:59:
staat dat erbij?

dat heeft het verleden wel uitgewezen denk ik zo....
Waarschuw beheerder
Uhm ... Ik werk vlakbij Gein :S

Echt zielig voor die vrouw en de hond ... Wat een teringleijer ... Ik kan me daar echt kwaad om maken ...

Ze moeten ook zijn keel doorsnijden ... Mafkees ...

Waarschuw beheerder
Midden op zee dumpen en zeggen dat hij terug naar huis mag.....zwemmend,gheghe!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Afschieten die gozer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:03:
Midden op zee dumpen en zeggen dat hij terug naar huis mag.....zwemmend,gheghe!!

afghanistan ligt aan geen zee :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Draskovic op vrijdag 29 juli 2005 om 15:50:

dus??? wat wil je ermee zeggen Monique

of weet jij meer?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 16:05:
afghanistan ligt aan geen zee laatste aanpassing 29 juli 2005 16:05

Des te moeilijker het wordt voor m!

Waarschuw beheerder
donateur
onmogelijk bedoel je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 16:05:
dus??? wat wil je ermee zeggen Monique

of weet jij meer?

Ja ik was het :$

Waarschuw beheerder
donateur
owkeej nu ik

:X :X :X

Waarschuw beheerder
:x:x:x

dus??? wat wil je ermee zeggen Draskovic ??

of weet jij meer?

;)

Waarschuw beheerder
donateur
dat je denkt van :X :X :X
Waarschuw beheerder
Echt ziek!

Waarschuw beheerder
De asielzoekers van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Ja dat dacht ik ook al.. :x

Waarschuw beheerder
Zieke rotvent

Waarschuw beheerder
Wat kan die hond er nou aan doen, dat hij zo graag zn lul ergens in wilt steken, en die vrouw niet wilt ?

Die gasten hebben geen van allen, respect voor wat dan ook leeft...

Waarschuw beheerder
Er worden dagelijks mensen verkracht in Amsterdam, waarom komt t nou net weer op PF omdat t een asielzoeker is? Natuurlijk keur ik het niet goed en ik vind zeker dat je zulke mensen gewoon het land uit moet zetten, omdat dit gewoon hun eigen schuld is. Maar elke x als het een buitenlander betreft wordt er een hele discussie gehouden, terwijl het echt dagelijks gebeurt, ook door Nederlanders!
Waarschuw beheerder
en ook die moeten ze afschieten

Waarschuw beheerder
Zkerrr!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:19:
Er worden dagelijks mensen verkracht in Amsterdam, waarom komt t nou net weer op PF omdat t een asielzoeker is? Natuurlijk keur ik het niet goed en ik vind zeker dat je zulke mensen gewoon het land uit moet zetten, omdat dit gewoon hun eigen schuld is. Maar elke x als het een buitenlander betreft wordt er een hele discussie gehouden, terwijl het echt dagelijks gebeurt, ook door Nederlanders!

ja daaar heb je wel gelijk in, maar die marokkanen komen hier naar nederland omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben en ze willen hier een beter leven, maar ondertussen lopen ze het hier naar de klote te maken voor de nederlanders :@
daarmee wil ik niet zeggen dat dergelijk gedrag van een nederlander wel goed gekeurd kan worden hoor! :nee:
maar doordat wat ik hierboven zeg, ontstaan wel de discussies.. denk ik

Waarschuw beheerder

Omdat de media vantevoren wist dat er weer discussies zouden komen hierover, dat vinden hun prachtig.

Waarschuw beheerder
had hij in zn eigen land moeten doen, werd meteen zn koppie eraf gehakt (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 16:05:
Des te moeilijker het wordt voor m!

Psies
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 16:08:
onmogelijk bedoel je

Valt het eurocentje al?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja...als er geen geyten voor handen zijn...dan moet je wat he..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 16:25:
ja daaar heb je wel gelijk in, maar die marokkanen komen hier naar nederland omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben en ze willen hier een beter leven, maar ondertussen lopen ze het hier naar de klote te maken voor de nederlanders
daarmee wil ik niet zeggen dat dergelijk gedrag van een nederlander wel goed gekeurd kan worden hoor!

Helemaal mee eens :yes:

aaaaahhh ze zijn zo zielig, ze moeten altijd ons hebbe.... pffffff
Waarschuw beheerder
donateur
neejoooo terugsture die kerel :yes:
zou hij die hond soms ook eerst verkracht hebben :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff dankbaar zijn die mensen he:S
meteen terugsturen in zn eigen roeiboot (met een gat erin)
Waarschuw beheerder

Dit is een wel andere manier dan van de fiets trekken en verkrachten. Wat overigens ook verschrikkelijk is. Maar ik hoor zoiezo ook veel verkracht gevallen dus ze die door nederlanders zijn gepleegd staat ook meestal in de media..
Maar nu is het natuurlijk een o zo zielige asielzoeker..

En het is heus niet dat het wordt gedaan om ze in slecht daglicht te stellen. Het is meerdere malen bewezen dat marokkanen afganen en somaliers gewoon niet deugen en de meeste misdrijven plegen.

Deze gast moeten ze gewoon door een paard laten verkrachten en dan zijn strot doorsnijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 16:25:
ja daaar heb je wel gelijk in, maar die marokkanen komen hier naar nederland omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben en ze willen hier een beter leven, maar ondertussen lopen ze het hier naar de klote te maken voor de nederlanders
daarmee wil ik niet zeggen dat dergelijk gedrag van een nederlander wel goed gekeurd kan worden hoor!

Haha wat hebben marokkanen hier nou mee te maken 8)

Kortzichtig volkje bah!

Waarschuw beheerder
Idd gelijk ophangen die gast :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mister -X op vrijdag 29 juli 2005 om 19:53:
En het is heus niet dat het wordt gedaan om ze in slecht daglicht te stellen. Het is meerdere malen bewezen dat marokkanen afganen en somaliers gewoon niet deugen en de meeste misdrijven plegen.

Ten eerste is dat van Marokkanen redelijk waar maar volgens onderzoek van justititie gaat h4et om minder dan 10% dus tja er zijn nog steeds meer autochtoen criminelen als je het juist berekent en dat van somaliers is al helemaal niet waar antillianen staan op de tweede plaats,dus dat is denk ik je eigen onderzoekje of je hebt gewoon een conclusie uit het niets getrokken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op vrijdag 29 juli 2005 om 20:11:
Haha wat hebben marokkanen hier nou mee te maken

Kortzichtig volkje bah!

allemaal 1 pot nat.....thats why (F)

Waarschuw beheerder
de doodstraf en hem op een rek bank uitmekaar trekken nederland is al zwak genoeg en heeft nu wel lang genoeg geduurd

Waarschuw beheerder
Ach jeee, en van wat voor afkomst was die jongeman??

Waarschuw beheerder
kaktus in zn kont rimmen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:24:
Ach jeee, en van wat voor afkomst was die jongeman??

Afghaanse asielzoeker.

moeilijk he lezen :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:26:
Afghaanse asielzoeker.

moeilijk he lezen

dat zei ik express snuggere harry!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:27:
dat zei ik express snuggere harry!!

tuurlijk geeft niks hoor meeste zijn blind hier op pf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:28:
tuurlijk geeft niks hoor meeste zijn blind hier op pf

:\

Waarschuw beheerder
:@

Waarschuw beheerder
zo ga terug je nest in, vroeg opstaan is nie goed voor je!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:36:
zo ga terug je nest in, vroeg opstaan is nie goed voor je!

zeg truus ik ben net wakker en heb 15 uur geslapen dus euh blondje niet zeiken nu he anders ga je maar liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:38:
zeg truus ik ben net wakker en heb 15 uur geslapen dus euh blondje niet zeiken nu he anders ga je maar liggen

offtopic.
Dat slapen heb je geen goed gedaan dan, je had er beter nog 15 uur bij kunnen slapen, chagarijn!
En watttt "ga je maar liggen" ??

:S Achterlijk

ontopic.

Het verhaal over de "afghaanse asielzoeker" :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:46:
Het verhaal over de "afghaanse asielzoeker"

precies en door jou blinde ogen van je slaap wist jij niet de kom af dus help ik je ff en nu doe je zow nah lekker hoor verkeerde poot uit bed gestapt of zow of wilde je vent geen sessie :d

maare goed doodstraf aan die smerige rot afgaan op de rekbank

[img width=156 height=171 cacheid=000122660002704947117fa81a00e302f4]http://img199.imageshack.us/img199/3056/0058rz.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:02:
precies en door jou blinde ogen van je slaap wist jij niet de kom af dus help ik je ff en nu doe je zow nah lekker hoor verkeerde poot uit bed gestapt of zow of wilde je vent geen sessie

hahahaha ik ben al 5 uur wakker om precies te zijn, dus hou ff snel je bek met "je blinde ogen van slaap :S"
Jij komt net uit je bed gerold en denkt ff slimme opmerkingen op het forum te gaan plaatsen

Ik vind je trouwens behoorlijk dom, want ik zei net toch dat ik dat express zei (om even zijn afkomst te benadrukken) kom jij met je snuggere opmerkingen aangezet :\ het IQ van een prei heb je hoor!
Waarschuw beheerder
blaaaaaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:09:
hahahaha ik ben al 5 uur wakker om precies te zijn, dus hou ff snel je bek met "je blinde ogen van slaap "
Jij komt net uit je bed gerold en denkt ff slimme opmerkingen op het forum te gaan plaatsen

Ik vind je trouwens behoorlijk dom, want ik zei net toch dat ik dat express zei (om even zijn afkomst te benadrukken) kom jij met je snuggere opmerkingen aangezet het IQ van een prei heb je hoor!

nee domme drol ik was al om 1 uur wakker dus hou snel je eigen groote bek blaas kaak

[img width=156 height=171 cacheid=000122660002704947117fa81a00e30329]http://img199.imageshack.us/img199/3056/0058rz.gif[/img]

en ontoppic maar weer nuteloze mensen hebben we niks :-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:11:
domme drol ik was al om 1 uur wakker dus hou snel je eigen groote bek blaas kaak

Ga gauw terug naar je nest dan, je komt slaap tekort zo te horen! :z

p.s vergeet niet elke x om die grote lelijke eend van je i dat berichtje te zetten, met je aanpassingen ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:13:
Ga gauw terug naar je nest dan, je komt slaap tekort zo te horen!

:gaap: triest hoor :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:14:
triest hoor

blijf ff ontopic of ga terug naar je nest!

Waarschuw beheerder
In Amsterdam is in de Govert Flinckstraat een 53-jarige vrouw in haar eigen woning op brute wijze verkracht. Ook werd ze met de dood bedreigd en werd één van haar honden vermoord. De dader, een 19-jarige man, was een bekende van haar. Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

De man zou op het punt staan uitgezet te worden. Hij kende de vrouw al enige tijd en had een aantal maal bij haar thuis gegeten. Sinds enkele weken bedreigde hij haar. Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie. In het verleden moesten agenten vaker langs komen vanwege huiselijk geweld.

Eerder op de dag achtervolgde de man haar in Gein met een mes. In de metro wist de vrouw hem af te schudden, waarna ze aangifte deed bij de politie. Bij thuiskomst zat de man haar met een groot mes op te wachten. Hij hield haar twee uur vast in de woning, waar hij haar verkrachtte en éénn van haar twee honden de keel doorsneed.

Op een onbewaakt ogenblik wist zij te ontkomen van de man. Die probeerde haar nog tegen te houden bij de deur, maar een toevallige passant hoorde het geschreeuw en duwde de deur open. Daarna ging de man er op blote voeten vandoor. Hij is nog altijd voortvluchtig.

beetje ziek he

bron foklaatste aanpassing 29 juli 2005 15:54

laaste maal ONTOPICCCC

Waarschuw beheerder
Jeetje :nee: de wereld wordt echt met de dag zieker... Omdat die vrouw niet wou heeft die vent haar hond de keel door gesneden... Pfff, ik hoop dat ze die vent snel vinden maar ja die zal dan denk ik ook maar 10 maanden cel krijgen ofzo, net zoals die vent die 3 meiden/vrouwen in de trein verkrachtte :nee:...
Waarschuw beheerder
waar moet het heen.. dat vraag ik me bijna elke dag af..
steeds weer van die gekke berichten.. en het ergste is dat het nog waar is ook :o
Die vrouw heeft waarschijnlijk alleen goede bedoellingen gehad.. Maar die jongen heeft nu zn kansen verdreten hoor! Lijkt me sterk dat hij nu niet uitgezet wordt.. pff :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A.D.HeiDie op zaterdag 30 juli 2005 om 19:38:
Die vrouw heeft waarschijnlijk alleen goede bedoellingen gehad.. Maar die jongen heeft nu zn kansen verdreten hoor! Lijkt me sterk dat hij nu niet uitgezet wordt.. pff

publiekelijk verrot trappen,en dan pas terug naar cave city
Waarschuw beheerder
Hij heb wel z'n zin! Nou mag die nog misschien nog ff blijven in het Centre Parcs van de staat!! ;)

Ik zeg AFMAKEN! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Vriendin van mij woont in die straat :S

Als ze terug is van vakantie zal ik vragen of zij er meer vanaf weet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 00:17:
Ten eerste is dat van Marokkanen redelijk waar maar volgens onderzoek van justititie gaat h4et om minder dan 10% dus tja er zijn nog steeds meer autochtoen criminelen als je het juist berekent

klopt geen zak van wijffie, kom maar met dat bewijs.;)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 00:17:
Ten eerste is dat van Marokkanen redelijk waar maar volgens onderzoek van justititie gaat h4et om minder dan 10% dus tja er zijn nog steeds meer autochtoen criminelen als je het juist berekent

dat klopt dus idd echt niet he. :no:

het gross van de gevangenissen in ned. zit vol met mensen die allochtoon zijn.
Er is onderzoek naar gedaan en de meeste mensen in de gevangenissen zijn allochtoon. Of dat van die 10% van de marokkanen klopt dat durf ik niet te zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:44:
dat klopt dus idd echt niet he.

Er is onderzoek naar gedaan en de meeste mensen in de gevangenissen zijn allochtoon. Of dat van die 10% van de marokkanen klopt dat durf ik niet te zeggen.

:jaja: klopt als een zwerende vinger en het is een feit.

Waarschuw beheerder
http://www.justitie.nl/Images/criminaliteitsnota_tcm74-38884.pdf

http://www.miramedia.nl/publicaties/detail.asp?nodeid=54&id=2976&start=0&offset=6

http://www.wodc.nl/images/ca2005-2_tcm11-25381.pdf

Alstublieft !

Ik citeer: "Marokkanen
Marokkaanse jongeren hebben (samen met Antilliaanse jongeren) een groter aandeel in de
criminaliteit dan de jongeren uit andere etnische groepen. Van de verdachten in de leeftijd van 12 tot
en met 17 jaar die in 1995 zijn ingestroomd bij de arrondissementsparketten had 15% een Marokkaanse
achtergrond (daarvan is 8% in Marokko geboren en 7% in Nederland). Dat zijn 3137 personen
die 11% vormen van de Marokkaanse bevolking in die leeftijdsgroep."

En voordat iedereen de eerste zinnen gaat quoten wil ik vragen om ook redenen te bedenken WAAROM dat zo zou kunnen zijn.Ook dit staat in het onderzoek.

Verder is het in de loop van de jaren met 2% toegenomen

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:32:
klopt geen zak van wijffie, kom maar met dat bewijs.

En Kom jij nu maar met JOUW cijfers want waar zijn die dan,welk onderzoek??Ik heb nog niks gezien.

*ik wacht*
*ik wacht*
*en wacht*

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zielig zeg, wat een ontdankbare hond......

die afghaanse boy dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:03:
En Kom jij nu maar met JOUW cijfers want waar zijn die dan,welk onderzoek??Ik heb nog niks gezien.

Hey kanjertje;) nee ik kom niet met cijfers
Ik zie het al vaak genoeg, als ik lesgeef aan de nor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:51:
Hey kanjertje nee ik kom niet met cijfers
Ik zie het al vaak genoeg, als ik lesgeef aan de nor.

:/

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:01:
Nee dat vind ik als je de krant leest staan er genoeg geweldadige delicten in maar ze komen niet allemaal op PF te staan.Per toeval ??? staan er op Pf bijna alleen delicten van moslims

wie zegt dat die man een moslim is???
mensen voelen zich zo snel aangevallen he.
De hele wereld is gewoon verkeerd bezig!!
Paradijs ligt bij de mensen zelf in de handen.
Ligt er alleen maar aan hoe de mensen samen willen leven.

Waarschuw beheerder
het is gewoon ziek!

maar de hele wereld is gewoon ziek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kut asielzoekers *kots*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 01:09:
wie zegt dat die man een moslim is???
mensen voelen zich zo snel aangevallen he.
De hele wereld is gewoon verkeerd bezig!!
Paradijs ligt bij de mensen zelf in de handen.
Ligt er alleen maar aan hoe de mensen samen willen leven.

wat een onzin,niemand voelt zich hier aangevallen,als je een feit in een forum plaatst voel je je dus direct aangevallen aparte beredenering.Veel mensen op PF hebben een soort van criminele moslim/marokkanen obsessie,tja.By the way waarom zou ik me aangevallen voelen volgens jou??

Trouwens hele grote kans dat de dader een moslim is als Afgaan zijnde.

Waarschuw beheerder
53-jarige vrouw

19-jarige man

Afghaanse asielzoeker

Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie

Tsjaaa ...:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op vrijdag 29 juli 2005 om 17:45:
tja...als er geen geyten voor handen zijn...dan moet je wat he..laatste aanpassing 29 juli 2005 17:45

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van csr GEZOES csr op maandag 1 augustus 2005 om 14:59:
Kankah asielzoekers opknopen of aan het gas hebben we hier niks aan!!!

Tijd voor actie
14/88 828

je wil wel een nazi zijn maar je durft het niet hard op te zeggen dus zet je maar getallen neer lafbek,dus zelf kan je niet eens een wazimongool zijn

moet ik het dan maar voor je doen
De H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH oftewel, voor wie dat zo wil zien

Betekenis: 14 staat voor 14 Words: “We must secure the existence of our race and the future for white children.
Het is een citaat van de Amerikaanse nazi David Lane, die wegens moord in de gevangenis zit.
Vertaald: “Wij moeten het bestaan van ons ras en de toekomst voor blanke kinderen veilig stellen.”

leuk is dat he een BAN!!:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik leer hier nog eens wat

hoe het niet moet :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 15:41:

hoe het niet moet

sorry ik wil je topic niet verpesten hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 15:44:
Uitspraak van Draskovic op maandag 1 augustus 2005 om 15:41:

hoe het niet moet

sorry ik wil je topic niet verpesten hoor!!

nee joh, ga gerust door

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:44:

Helaas kun je uit zo'n onderzoek alleen maar concluderen hoeveel allochtonen in de gevangenis terechtkomen. Dat zegt verder niets over de criminaliteit.

Paar puntjes van aandacht:

1. Onder allochtonen vallen ook Westerse allochtonen. Deze maken de helft van ons "allochtonenbestand" uit.

2. Als je kijkt naar het aantal aanhoudingen en veroordelingen, ligt het beeld toch wel iets anders. Bij veroordelingen ligt het percentage auto/allochtonen ongeveer gelijk, bij aanhoudingen zelfs aan de autochtone kant!

Kennelijk kunnen autochtonen dus vaker iets "regelen" voordat het tot een veroordeling komt EN kiezen autochtonen eerder voor een boete dan voor gevangenisstraf (als die keuze er is). En DAT komt natuurlijk weer door de betere financiële positie van de gemiddelde autochtoon.

3. Wat bij een opmerking als "90 procent van wat in de NL gevangenissen zit is allochtoon" ook altijd buiten beschouwing wordt gelaten is de ZWAARTE van de misdrijven. Allochtonen "zitten" meestal voor kleine criminaliteit (tasjes stelen enzo), terwijl zwaardere vergrijpen als vermogensdelicten bijna uitsluitend bij autochtonen voorkomen.

Met alleen een percentage noemen dat in de gevangenis zit wordt dus nogal een vertekend beeld gegeven, want het is zeker niet representatief voor de criminaliteit.

Overigens zouden de media ook best wat zorgvuldiger en minder gekleurd mogen zijn want in 45% procent van alle mediameldingen over criminaliteit worden Marokkanen als dader genoemd en dat ligt dus gewoon twee keer zo hoog als in werkelijkheid... hoezo negatieve beeldvorming? :/

ik bedoel, kijk maar naar de topictitel... "afghaanse asielzoeker verkracht 53jarige vrouw in haar eigen huis"

als t een blanke hollander was geweest had er gestaan "53-jarige vrouw verkracht door haar 19-jarige vriend"

dan was er waarschijnlijk helemaal niet eens een topic gewéést...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
3/4 van de gevangenis zit vol met mensen met een Arabische/Afrikaanse afkomst. =) Zo heb ik mij laten vertellen door een cipier tijdens de open dag van een gevangenis (naam noem ik niet) en zelf gezien wel gespuis er zit. Denk ook aan de bende van Venlo ..die per week ofzo :S van gevangenis wisselen..., of bikers die hun handjes niet thuis kunnen houden. En deze jongens hebben GEEN tasjes dief verleden maar drugs en mishandeling.

Sinds enkele weken bedreigde hij haar. Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie. In het verleden moesten agenten vaker langs komen vanwege huiselijk geweld.

=/ Wat ik mij nu afvraag...hebben die agenten dan niet in de gaten dat dit het zoveelste MOORD scenario is...betreft ruzie en dan huiselijke bezoekjes door deze wetdieners ?

Wel zeuren..nederland is een k*tland(is het op soms ook > zie rechtsysteem hier) maar zelf de koffers pakken doen ze niet. Blijft toch raar

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik neem aan dat je het toch wel met me eens bent dat je bij criminaliteit moet kijken naar het aantal aanhoudingen / veroordelingen en niet naar het aantal mensen dat in de gevangenis terechtkomt omdat ze geen boete kunnen betalen ;)

Waarschuw beheerder
Nou nee :/
"Het" tuig dat achter de tralies zit komt niet van het AZC (Aziel Zoekers Centrum) vandaan, maar hebben hun eigen huis/appartement en auto/bmw. Zoals ik al eerder noemde : drugspraktijken en losse handjes. Mij lijkt het zeer sterk dat een man/vrouw die hier heeeeel graag wil blijven in dit land, niet de dief/moordenaar gaat uithangen om weer terug te vliegen naar het land waar ze vandaan komen. Het is toch dat groepje "verwaande buitenlanders" wat hier zitten. =/ Dan denk ik aan Antillianen/Marokkanen...die met lange gouden kettingen zie rondlopen :S waar ik mij toch bij afvraag hoe ze aan zo iets komen. Ik werk veel..maar zoiets kan ik mij niet veroorloven.Of die nieuwe lacoste oufits...heb je daar al het prijskaartje van gezien ?

Ik vind het maar raar...dat een Afghaan die uitgezet word..nog op het laatste gaat moorden.

Waarschuw beheerder
donateur
als t een blanke hollander was geweest had er gestaan "53-jarige vrouw verkracht door haar 19-jarige vriend"

Dat is het fijne van een discussie waarin sommige dit onderwerp wel belangrijk vinden

En gelukkig kan ik in dit land een topic openen en mijn gal spuwen over een Afghaanse asielzoeker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oost, west, thuis best :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 17:48:
En gelukkig kan ik in dit land een topic openen en mijn gal spuwen over een Afghaanse asielzoeker

:yes:

zolang je t natuurlijk maar bij die ene Afghaanse asielzoeker houdt en t niet betrekt op alle Afghanen en alle asielzoeker

maar dat wist je vast al ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gezeur weer,ik heb in een vorige reactie 3 links neergezet met onderzoeken door een student door justitie en in opdracht van justitie waaruit blijk dat het gaat om een tussen de 10 a 20 procent van de marokkanen verder blijkt dat .Verder staat er ook in dat 32 % van delicten werd gepleegd door allochtonen euh nee dat is niet de helft en ook niet meer dan de helft.Mensen verwarren hier hun mening met feiten en beschouwen hun eigen mening en ogen als enige realiteit.

Waarschuw beheerder
donateur
kijk, *jij* maakt tenminste onderscheid tussen de delicten en het percentage mensen die uiteindelijk in de gevangenis terechtkomen

en "delicten" ligt redelijk tussen "aanhoudingen" en "veroordelingen" in, want niet iedere aanhouding is terecht en niet iedere terechte aanhouding leidt tot een veroordeling

ik had jouw links nog niet bekeken :bloos: maar de aan mij bekende ruwe cijfers pasten daar toch vrij aardig op :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 16:15:
ik bedoel, kijk maar naar de topictitel... "afghaanse asielzoeker verkracht 53jarige vrouw in haar eigen huis"

oww jawel :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:25:
kaktus in zn kont rimmen

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 19:56:
kijk, *jij* maakt tenminste onderscheid tussen de delicten en het percentage mensen die uiteindelijk in de gevangenis terechtkomen

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 19:56:
ik had jouw links nog niet bekeken maar de aan mij bekende ruwe cijfers pasten daar toch vrij aardig op

wat een liefde :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 2 augustus 2005 om 09:02:
wat een liefde

dus je houdt niet van me :( en bedankt :P

Waarschuw beheerder
donateur
niet iedereen hoeft het te weten IMLZ :p