Partyflock

Forumonderwerp · 798411

Waarschuw beheerder
donateur
In Amsterdam is in de Govert Flinckstraat een 53-jarige vrouw in haar eigen woning op brute wijze verkracht. Ook werd ze met de dood bedreigd en werd één van haar honden vermoord. De dader, een 19-jarige man, was een bekende van haar. Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

De man zou op het punt staan uitgezet te worden. Hij kende de vrouw al enige tijd en had een aantal maal bij haar thuis gegeten. Sinds enkele weken bedreigde hij haar. Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie. In het verleden moesten agenten vaker langs komen vanwege huiselijk geweld.

Eerder op de dag achtervolgde de man haar in Gein met een mes. In de metro wist de vrouw hem af te schudden, waarna ze aangifte deed bij de politie. Bij thuiskomst zat de man haar met een groot mes op te wachten. Hij hield haar twee uur vast in de woning, waar hij haar verkrachtte en éénn van haar twee honden de keel doorsneed.

Op een onbewaakt ogenblik wist zij te ontkomen van de man. Die probeerde haar nog tegen te houden bij de deur, maar een toevallige passant hoorde het geschreeuw en duwde de deur open. Daarna ging de man er op blote voeten vandoor. Hij is nog altijd voortvluchtig.

beetje ziek he

bron fok
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de doodstraf en hem op een rek bank uitmekaar trekken nederland is al zwak genoeg en heeft nu wel lang genoeg geduurd

Waarschuw beheerder
Ach jeee, en van wat voor afkomst was die jongeman??

Waarschuw beheerder
kaktus in zn kont rimmen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:24:
Ach jeee, en van wat voor afkomst was die jongeman??

Afghaanse asielzoeker.

moeilijk he lezen :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:26:
Afghaanse asielzoeker.

moeilijk he lezen

dat zei ik express snuggere harry!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:27:
dat zei ik express snuggere harry!!

tuurlijk geeft niks hoor meeste zijn blind hier op pf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:28:
tuurlijk geeft niks hoor meeste zijn blind hier op pf

:\

Waarschuw beheerder
:@

Waarschuw beheerder
zo ga terug je nest in, vroeg opstaan is nie goed voor je!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:36:
zo ga terug je nest in, vroeg opstaan is nie goed voor je!

zeg truus ik ben net wakker en heb 15 uur geslapen dus euh blondje niet zeiken nu he anders ga je maar liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:38:
zeg truus ik ben net wakker en heb 15 uur geslapen dus euh blondje niet zeiken nu he anders ga je maar liggen

offtopic.
Dat slapen heb je geen goed gedaan dan, je had er beter nog 15 uur bij kunnen slapen, chagarijn!
En watttt "ga je maar liggen" ??

:S Achterlijk

ontopic.

Het verhaal over de "afghaanse asielzoeker" :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 07:46:
Het verhaal over de "afghaanse asielzoeker"

precies en door jou blinde ogen van je slaap wist jij niet de kom af dus help ik je ff en nu doe je zow nah lekker hoor verkeerde poot uit bed gestapt of zow of wilde je vent geen sessie :d

maare goed doodstraf aan die smerige rot afgaan op de rekbank

[img width=156 height=171 cacheid=000122660002704947117fa81a00e302f4]http://img199.imageshack.us/img199/3056/0058rz.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:02:
precies en door jou blinde ogen van je slaap wist jij niet de kom af dus help ik je ff en nu doe je zow nah lekker hoor verkeerde poot uit bed gestapt of zow of wilde je vent geen sessie

hahahaha ik ben al 5 uur wakker om precies te zijn, dus hou ff snel je bek met "je blinde ogen van slaap :S"
Jij komt net uit je bed gerold en denkt ff slimme opmerkingen op het forum te gaan plaatsen

Ik vind je trouwens behoorlijk dom, want ik zei net toch dat ik dat express zei (om even zijn afkomst te benadrukken) kom jij met je snuggere opmerkingen aangezet :\ het IQ van een prei heb je hoor!
Waarschuw beheerder
blaaaaaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:09:
hahahaha ik ben al 5 uur wakker om precies te zijn, dus hou ff snel je bek met "je blinde ogen van slaap "
Jij komt net uit je bed gerold en denkt ff slimme opmerkingen op het forum te gaan plaatsen

Ik vind je trouwens behoorlijk dom, want ik zei net toch dat ik dat express zei (om even zijn afkomst te benadrukken) kom jij met je snuggere opmerkingen aangezet het IQ van een prei heb je hoor!

nee domme drol ik was al om 1 uur wakker dus hou snel je eigen groote bek blaas kaak

[img width=156 height=171 cacheid=000122660002704947117fa81a00e30329]http://img199.imageshack.us/img199/3056/0058rz.gif[/img]

en ontoppic maar weer nuteloze mensen hebben we niks :-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:11:
domme drol ik was al om 1 uur wakker dus hou snel je eigen groote bek blaas kaak

Ga gauw terug naar je nest dan, je komt slaap tekort zo te horen! :z

p.s vergeet niet elke x om die grote lelijke eend van je i dat berichtje te zetten, met je aanpassingen ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:13:
Ga gauw terug naar je nest dan, je komt slaap tekort zo te horen!

:gaap: triest hoor :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 08:14:
triest hoor

blijf ff ontopic of ga terug naar je nest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:50:
In Amsterdam is in de Govert Flinckstraat een 53-jarige vrouw in haar eigen woning op brute wijze verkracht. Ook werd ze met de dood bedreigd en werd één van haar honden vermoord. De dader, een 19-jarige man, was een bekende van haar. Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

De man zou op het punt staan uitgezet te worden. Hij kende de vrouw al enige tijd en had een aantal maal bij haar thuis gegeten. Sinds enkele weken bedreigde hij haar. Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie. In het verleden moesten agenten vaker langs komen vanwege huiselijk geweld.

Eerder op de dag achtervolgde de man haar in Gein met een mes. In de metro wist de vrouw hem af te schudden, waarna ze aangifte deed bij de politie. Bij thuiskomst zat de man haar met een groot mes op te wachten. Hij hield haar twee uur vast in de woning, waar hij haar verkrachtte en éénn van haar twee honden de keel doorsneed.

Op een onbewaakt ogenblik wist zij te ontkomen van de man. Die probeerde haar nog tegen te houden bij de deur, maar een toevallige passant hoorde het geschreeuw en duwde de deur open. Daarna ging de man er op blote voeten vandoor. Hij is nog altijd voortvluchtig.

beetje ziek he

bron foklaatste aanpassing 29 juli 2005 15:54

laaste maal ONTOPICCCC

Waarschuw beheerder
Jeetje :nee: de wereld wordt echt met de dag zieker... Omdat die vrouw niet wou heeft die vent haar hond de keel door gesneden... Pfff, ik hoop dat ze die vent snel vinden maar ja die zal dan denk ik ook maar 10 maanden cel krijgen ofzo, net zoals die vent die 3 meiden/vrouwen in de trein verkrachtte :nee:...
Waarschuw beheerder
waar moet het heen.. dat vraag ik me bijna elke dag af..
steeds weer van die gekke berichten.. en het ergste is dat het nog waar is ook :o
Die vrouw heeft waarschijnlijk alleen goede bedoellingen gehad.. Maar die jongen heeft nu zn kansen verdreten hoor! Lijkt me sterk dat hij nu niet uitgezet wordt.. pff :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A.D.HeiDie op zaterdag 30 juli 2005 om 19:38:
Die vrouw heeft waarschijnlijk alleen goede bedoellingen gehad.. Maar die jongen heeft nu zn kansen verdreten hoor! Lijkt me sterk dat hij nu niet uitgezet wordt.. pff

publiekelijk verrot trappen,en dan pas terug naar cave city
Waarschuw beheerder
Hij heb wel z'n zin! Nou mag die nog misschien nog ff blijven in het Centre Parcs van de staat!! ;)

Ik zeg AFMAKEN! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Vriendin van mij woont in die straat :S

Als ze terug is van vakantie zal ik vragen of zij er meer vanaf weet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 00:17:
Ten eerste is dat van Marokkanen redelijk waar maar volgens onderzoek van justititie gaat h4et om minder dan 10% dus tja er zijn nog steeds meer autochtoen criminelen als je het juist berekent

klopt geen zak van wijffie, kom maar met dat bewijs.;)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 00:17:
Ten eerste is dat van Marokkanen redelijk waar maar volgens onderzoek van justititie gaat h4et om minder dan 10% dus tja er zijn nog steeds meer autochtoen criminelen als je het juist berekent

dat klopt dus idd echt niet he. :no:

het gross van de gevangenissen in ned. zit vol met mensen die allochtoon zijn.
Er is onderzoek naar gedaan en de meeste mensen in de gevangenissen zijn allochtoon. Of dat van die 10% van de marokkanen klopt dat durf ik niet te zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:44:
dat klopt dus idd echt niet he.

het gross van de gevangenissen in ned. zit vol met mensen die allochtoon zijn.
Er is onderzoek naar gedaan en de meeste mensen in de gevangenissen zijn allochtoon. Of dat van die 10% van de marokkanen klopt dat durf ik niet te zeggen.

:jaja: klopt als een zwerende vinger en het is een feit.

Waarschuw beheerder
http://www.justitie.nl/Images/criminaliteitsnota_tcm74-38884.pdf

http://www.miramedia.nl/publicaties/detail.asp?nodeid=54&id=2976&start=0&offset=6

http://www.wodc.nl/images/ca2005-2_tcm11-25381.pdf

Alstublieft !

Ik citeer: "Marokkanen
Marokkaanse jongeren hebben (samen met Antilliaanse jongeren) een groter aandeel in de
criminaliteit dan de jongeren uit andere etnische groepen. Van de verdachten in de leeftijd van 12 tot
en met 17 jaar die in 1995 zijn ingestroomd bij de arrondissementsparketten had 15% een Marokkaanse
achtergrond (daarvan is 8% in Marokko geboren en 7% in Nederland). Dat zijn 3137 personen
die 11% vormen van de Marokkaanse bevolking in die leeftijdsgroep."

En voordat iedereen de eerste zinnen gaat quoten wil ik vragen om ook redenen te bedenken WAAROM dat zo zou kunnen zijn.Ook dit staat in het onderzoek.

Verder is het in de loop van de jaren met 2% toegenomen

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:32:
klopt geen zak van wijffie, kom maar met dat bewijs.

En Kom jij nu maar met JOUW cijfers want waar zijn die dan,welk onderzoek??Ik heb nog niks gezien.

*ik wacht*
*ik wacht*
*en wacht*

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zielig zeg, wat een ontdankbare hond......

die afghaanse boy dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:03:
En Kom jij nu maar met JOUW cijfers want waar zijn die dan,welk onderzoek??Ik heb nog niks gezien.

Hey kanjertje;) nee ik kom niet met cijfers
Ik zie het al vaak genoeg, als ik lesgeef aan de nor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:51:
Hey kanjertje nee ik kom niet met cijfers
Ik zie het al vaak genoeg, als ik lesgeef aan de nor.

:/

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:01:
Nee dat vind ik als je de krant leest staan er genoeg geweldadige delicten in maar ze komen niet allemaal op PF te staan.Per toeval ??? staan er op Pf bijna alleen delicten van moslims

wie zegt dat die man een moslim is???
mensen voelen zich zo snel aangevallen he.
De hele wereld is gewoon verkeerd bezig!!
Paradijs ligt bij de mensen zelf in de handen.
Ligt er alleen maar aan hoe de mensen samen willen leven.

Waarschuw beheerder
het is gewoon ziek!

maar de hele wereld is gewoon ziek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kut asielzoekers *kots*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 01:09:
wie zegt dat die man een moslim is???
mensen voelen zich zo snel aangevallen he.
De hele wereld is gewoon verkeerd bezig!!
Paradijs ligt bij de mensen zelf in de handen.
Ligt er alleen maar aan hoe de mensen samen willen leven.

wat een onzin,niemand voelt zich hier aangevallen,als je een feit in een forum plaatst voel je je dus direct aangevallen aparte beredenering.Veel mensen op PF hebben een soort van criminele moslim/marokkanen obsessie,tja.By the way waarom zou ik me aangevallen voelen volgens jou??

Trouwens hele grote kans dat de dader een moslim is als Afgaan zijnde.

Waarschuw beheerder
53-jarige vrouw

19-jarige man

Afghaanse asielzoeker

Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie

Tsjaaa ...:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op vrijdag 29 juli 2005 om 17:45:
tja...als er geen geyten voor handen zijn...dan moet je wat he..laatste aanpassing 29 juli 2005 17:45

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van csr GEZOES csr op maandag 1 augustus 2005 om 14:59:
Kankah asielzoekers opknopen of aan het gas hebben we hier niks aan!!!

Tijd voor actie
14/88 828

je wil wel een nazi zijn maar je durft het niet hard op te zeggen dus zet je maar getallen neer lafbek,dus zelf kan je niet eens een wazimongool zijn

moet ik het dan maar voor je doen
De H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH oftewel, voor wie dat zo wil zien

Betekenis: 14 staat voor 14 Words: “We must secure the existence of our race and the future for white children.
Het is een citaat van de Amerikaanse nazi David Lane, die wegens moord in de gevangenis zit.
Vertaald: “Wij moeten het bestaan van ons ras en de toekomst voor blanke kinderen veilig stellen.”

leuk is dat he een BAN!!:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik leer hier nog eens wat

hoe het niet moet :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2005 om 15:41:
ik leer hier nog eens wat

hoe het niet moet

sorry ik wil je topic niet verpesten hoor!!