Partyflock

Forumonderwerp · 798411

Waarschuw beheerder
donateur
In Amsterdam is in de Govert Flinckstraat een 53-jarige vrouw in haar eigen woning op brute wijze verkracht. Ook werd ze met de dood bedreigd en werd één van haar honden vermoord. De dader, een 19-jarige man, was een bekende van haar. Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

De man zou op het punt staan uitgezet te worden. Hij kende de vrouw al enige tijd en had een aantal maal bij haar thuis gegeten. Sinds enkele weken bedreigde hij haar. Volgens de politie hadden de twee mogelijk een relatie. In het verleden moesten agenten vaker langs komen vanwege huiselijk geweld.

Eerder op de dag achtervolgde de man haar in Gein met een mes. In de metro wist de vrouw hem af te schudden, waarna ze aangifte deed bij de politie. Bij thuiskomst zat de man haar met een groot mes op te wachten. Hij hield haar twee uur vast in de woning, waar hij haar verkrachtte en éénn van haar twee honden de keel doorsneed.

Op een onbewaakt ogenblik wist zij te ontkomen van de man. Die probeerde haar nog tegen te houden bij de deur, maar een toevallige passant hoorde het geschreeuw en duwde de deur open. Daarna ging de man er op blote voeten vandoor. Hij is nog altijd voortvluchtig.

beetje ziek he

bron fok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk je iets goeds te doen voor de samenleving en dan word je zo bedankt :[

Waarschuw beheerder
Tzal je maar gebeuren... Ook errug zielig voor de hond :(
Waarschuw beheerder
donateur
uitzetten die hap (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 15:53:
Tzal je maar gebeuren... Ook errug zielig voor de hond

smerige ongevoelige dierenbeul ja naast een verkrachter en potentiele moordenaar

Waarschuw beheerder
tja het zal wel weer elke keer als een moslim iets uitvreet moet het direct weer op pf komen :vaag:

Maar goed jij je zin illegaal en crimineel gaat niet samen enkeltje afghanistan dus.Want als hij de bak indraait kost het alleen maar belastinggeld.

nee nog beter gebruiken als proefdier en dan een enkeltje
Waarschuw beheerder
Jezus wat een ziek persoon!! i.d.d. terug sturen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:50:
Het betreft een Afghaanse asielzoeker.

:x :x :x

waarna ze aangifte deed bij de politie

en er moet altijd iets ergs gebeuren voordat die in actie komen :@
Waarschuw beheerder
levend verbranden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 15:56:
tja het zal wel weer elke keer als een moslim iets uitvreet moet het direct weer op pf komen

staat dat erbij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:59:
staat dat erbij?

Nee dat vind ik als je de krant leest staan er genoeg geweldadige delicten in maar ze komen niet allemaal op PF te staan.Per toeval ??? staan er op Pf bijna alleen delicten van moslims

maar in principe boeit het me niet zo heel erg,het valt me gewoon op.ik heb verder geen kritiek op jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 15:59:
staat dat erbij?

dat heeft het verleden wel uitgewezen denk ik zo....
Waarschuw beheerder
Uhm ... Ik werk vlakbij Gein :S

Echt zielig voor die vrouw en de hond ... Wat een teringleijer ... Ik kan me daar echt kwaad om maken ...

Ze moeten ook zijn keel doorsnijden ... Mafkees ...

Waarschuw beheerder
Midden op zee dumpen en zeggen dat hij terug naar huis mag.....zwemmend,gheghe!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Afschieten die gozer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:03:
Midden op zee dumpen en zeggen dat hij terug naar huis mag.....zwemmend,gheghe!!

afghanistan ligt aan geen zee :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Draskovic op vrijdag 29 juli 2005 om 15:50:

dus??? wat wil je ermee zeggen Monique

of weet jij meer?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 16:05:
afghanistan ligt aan geen zee laatste aanpassing 29 juli 2005 16:05

Des te moeilijker het wordt voor m!

Waarschuw beheerder
donateur
onmogelijk bedoel je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 16:05:
dus??? wat wil je ermee zeggen Monique

of weet jij meer?

Ja ik was het :$

Waarschuw beheerder
donateur
owkeej nu ik

:X :X :X

Waarschuw beheerder
:x:x:x

dus??? wat wil je ermee zeggen Draskovic ??

of weet jij meer?

;)

Waarschuw beheerder
donateur
dat je denkt van :X :X :X
Waarschuw beheerder
Echt ziek!

Waarschuw beheerder
De asielzoekers van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
Ja dat dacht ik ook al.. :x

Waarschuw beheerder
Zieke rotvent

Waarschuw beheerder
Wat kan die hond er nou aan doen, dat hij zo graag zn lul ergens in wilt steken, en die vrouw niet wilt ?

Die gasten hebben geen van allen, respect voor wat dan ook leeft...

Waarschuw beheerder
Er worden dagelijks mensen verkracht in Amsterdam, waarom komt t nou net weer op PF omdat t een asielzoeker is? Natuurlijk keur ik het niet goed en ik vind zeker dat je zulke mensen gewoon het land uit moet zetten, omdat dit gewoon hun eigen schuld is. Maar elke x als het een buitenlander betreft wordt er een hele discussie gehouden, terwijl het echt dagelijks gebeurt, ook door Nederlanders!
Waarschuw beheerder
en ook die moeten ze afschieten

Waarschuw beheerder
Zkerrr!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 16:19:
Er worden dagelijks mensen verkracht in Amsterdam, waarom komt t nou net weer op PF omdat t een asielzoeker is? Natuurlijk keur ik het niet goed en ik vind zeker dat je zulke mensen gewoon het land uit moet zetten, omdat dit gewoon hun eigen schuld is. Maar elke x als het een buitenlander betreft wordt er een hele discussie gehouden, terwijl het echt dagelijks gebeurt, ook door Nederlanders!

ja daaar heb je wel gelijk in, maar die marokkanen komen hier naar nederland omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben en ze willen hier een beter leven, maar ondertussen lopen ze het hier naar de klote te maken voor de nederlanders :@
daarmee wil ik niet zeggen dat dergelijk gedrag van een nederlander wel goed gekeurd kan worden hoor! :nee:
maar doordat wat ik hierboven zeg, ontstaan wel de discussies.. denk ik

Waarschuw beheerder

Omdat de media vantevoren wist dat er weer discussies zouden komen hierover, dat vinden hun prachtig.

Waarschuw beheerder
had hij in zn eigen land moeten doen, werd meteen zn koppie eraf gehakt (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 16:05:
Des te moeilijker het wordt voor m!

Psies
Uitspraak van actief op vrijdag 29 juli 2005 om 16:08:
onmogelijk bedoel je

Valt het eurocentje al?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja...als er geen geyten voor handen zijn...dan moet je wat he..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 16:25:
ja daaar heb je wel gelijk in, maar die marokkanen komen hier naar nederland omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben en ze willen hier een beter leven, maar ondertussen lopen ze het hier naar de klote te maken voor de nederlanders
daarmee wil ik niet zeggen dat dergelijk gedrag van een nederlander wel goed gekeurd kan worden hoor!

Helemaal mee eens :yes:

aaaaahhh ze zijn zo zielig, ze moeten altijd ons hebbe.... pffffff
Waarschuw beheerder
donateur
neejoooo terugsture die kerel :yes:
zou hij die hond soms ook eerst verkracht hebben :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff dankbaar zijn die mensen he:S
meteen terugsturen in zn eigen roeiboot (met een gat erin)
Waarschuw beheerder

Dit is een wel andere manier dan van de fiets trekken en verkrachten. Wat overigens ook verschrikkelijk is. Maar ik hoor zoiezo ook veel verkracht gevallen dus ze die door nederlanders zijn gepleegd staat ook meestal in de media..
Maar nu is het natuurlijk een o zo zielige asielzoeker..

En het is heus niet dat het wordt gedaan om ze in slecht daglicht te stellen. Het is meerdere malen bewezen dat marokkanen afganen en somaliers gewoon niet deugen en de meeste misdrijven plegen.

Deze gast moeten ze gewoon door een paard laten verkrachten en dan zijn strot doorsnijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 16:25:
ja daaar heb je wel gelijk in, maar die marokkanen komen hier naar nederland omdat ze het in hun eigen land zo slecht hebben en ze willen hier een beter leven, maar ondertussen lopen ze het hier naar de klote te maken voor de nederlanders
daarmee wil ik niet zeggen dat dergelijk gedrag van een nederlander wel goed gekeurd kan worden hoor!

Haha wat hebben marokkanen hier nou mee te maken 8)

Kortzichtig volkje bah!

Waarschuw beheerder
Idd gelijk ophangen die gast :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mister -X op vrijdag 29 juli 2005 om 19:53:
En het is heus niet dat het wordt gedaan om ze in slecht daglicht te stellen. Het is meerdere malen bewezen dat marokkanen afganen en somaliers gewoon niet deugen en de meeste misdrijven plegen.

Ten eerste is dat van Marokkanen redelijk waar maar volgens onderzoek van justititie gaat h4et om minder dan 10% dus tja er zijn nog steeds meer autochtoen criminelen als je het juist berekent en dat van somaliers is al helemaal niet waar antillianen staan op de tweede plaats,dus dat is denk ik je eigen onderzoekje of je hebt gewoon een conclusie uit het niets getrokken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziek