| Betreft: | evenement: Slaves to the Rave, zaterdag 17 september 2005 om 22:00 |
denk bijna alleen in de early
ik deel het weer lekker in
ben met:
the playah
partyraiser
lunatic en miss hysteria..... in zaal 1
predator
ocd
panic...... in zaal 2
mindustries
the relic
the outside agency......in zaal 3
misschien ook wel een leuk ideetje voor volgende x
jij(OCD) vs Affix dat zou wel top zijn
Mee eens
Heb ze al eens vaker samen horen draaien in Culemborg
Maar dat gaat nog wel een keer goed komen.....
ik ben hier te vinden
Die 2 samen klinkt altijd behoorlijk lekker ja
Misschien dat ie wel ffies langkomt om dit verzoekje te vervullen...laatste aanpassing 21 augustus 2005 19:08
Gaat nergens over om dat in dit topic te doen
neej idd!! dit is een slaves 2 the rave topic!!
O dat zal je niet veel moeite gekost hebben denk ik
jij(OCD) vs Affix dat zou wel top zijn
toevallig dat je ut zegt want ik wouw er nu net een vraag over stellen aan organisator 'Charly'
Gaat het in de toekomst nog gebeuren dat de Early weer in zaal 1 komt, want slaves draait zowiezo wel goed en 3 zalen met 3 stylen is helemaal top maar het draait toch eigelijk om de early het is tenslotte slaves to the rave dus de early kan toch best wel weer in zaal 1 gedraaid worden ?
aankleding van zaal 1 was vorige x ook vet trouwens met al die gif vaten enzo
ja idd, geluid van zaal 2 is wel goud maar het dreunt alleen als je vlak voor de box staat in zaal 1 het geluid door de hele zaal heen is gewoon zo goed
Geen area, geld is alweer op
ja duitsland is hard..maar met AOD als organisatie
ja het word waarschijnlijk weer een commercieel feesie maar ja dit is de laatste masters waar ik naartoe ga alleen omdat het in dortmund gehouwe word
pikkie van 16
en bovendien gaat dit topic over slaves....niet over moh
de standaard angerfuck platen jah
geef mij maar lekkere vage non-commerciele shit
Ja dat schijne ze tegenwoordig altijd te doen (behalve op moh dan) tja ze moeten toch een x met iets nieuws komen..op ghosttown draaide ze ook terror en btje flink opgepitchte hardcore maar dan valt het me wel gelijk op hoe weinig *angerfist fans* er opeens losgaan
Ruffneck,Cenobite
Ideetje mischien om (als er genoeg buget is) dj's als Scott Brown en The Stunned Guys te laten draaien in de earlynee ik vraag niet veel
en als partyraiser in de hc zaal net zo afsluit als vorige x krijg je nog veeel ergere terreur om je oren.. dat laatste half uur van hem vorige x was echt niet normaal..da was zo kk hard dat ik kwart voor zes van ellende die zaal ben uitgegaan zo hard was ut..en ik ben echt niet vies van terror hij draaide
whaha hoezo voor jou is het geen rennuh want jij staat toch hele avond in de early en je ga ff langs bij The Playah en misschien The Vizitor ofzo dusja
ik hoop dat the vizitor af moet sluite dan krijge we nog ff flinke terreur om onze ore
Gister draaide The Vizitor ook weer lekker Smurf ook trouwens
Gister draaide The Vizitor ook weer lekkerSmurf ook trouwens
Mwah je kent het geluid van Amigos in zaal 1 en hij draaide kk harde speedcore met een kk hoog kraak en piep gehalte echt dodelijk en dat om bijna 6uur sochtends als je al 7uur heb staan beuken.. toen werd het me een beetje teveel
ja dat ken je wel zeggen ja
Tja hij draaide toen op slaves van 5 tot 6 en vanaf half 6 draaide die ut alleen maar onderhand..kweeniej het was of kk erg opgepitchte vage industrial of speedcore..maar dat komt een btje opt zelfde neer
denk dat jij dan nog nooit echte speedcore heb gehoord.
volgens mij heb je echt totaal geen idee waar je t over hebt
Ik heb m ook nooit Speedcore horen draaien...ja als afsluitplaat misschien een plaat van Noisekick ofzo
Maar ik vind m eigelijk meer de Nederlandse Tieum want hij draait echt bijna alleen maar Tieum platen
The Vizitor zorgt hier wel voor de eventuele speedcore denk ik zo
mwa ik weet et niet ik vind partyraiser toch harder knalluh als tieum et maakt niet uit hoe hard het geluid staat partyraiser zet hem harder!! en daar hou ik wel van
Tja t was geen normale terror iig t was iig kk snel en een heel hoog kraak en piep *herrie* gehalte echt hard, tis ook niet hoe die normaal draait heb um zat hore draaie maar dat was gewoon heel anders.. ik heb ut echt niet over die duistere snelle hardcore en darkcore plate en standaard terror maar echt kk vage en harde shit..
Chosenfew in zaal 2 was er al helemaaal niks bij
Mwah jij weet zelf ook wel dat ik best van een beetje beuken houw en dak wat gekraak best kan waarderen.. dus als ik een zaal uitloop omdat de muziek te hard vind..dan moet ut wel heel erg zijn
die Diehakker hiero had het in de winkel van Stalker van hem en OCD gehoord.. en zowiezo is ut toch wel logisch..had niet anders verwacht eigelijk
jij komt er toch ook altijd en ga nou niet zeggen dat jij van speedcore houw
die Diehakker hiero had het in de winkel van Stalker van hem en OCD gehoord.. en zowiezo is ut toch wel logisch..had niet anders verwacht eigelijk
het is idd logisch maar ik hoop toch echt dat the vizitor en partyraiser niet tegelijk hoeven te draaien want dan moet ik een hoop missen
Speedcore is herrie jah
Tis toch echt zo
en ik ben zeker geen wazi
iedereen z'n smaak zou ik zo zegge
IK heb dit ff aan zitten kijken, maar ga toch ff reageren.
Ik draai alles......... Behalve Speedcore Wat een grafherrie is dat zeg.
Ik draai alles......... Behalve Speedcore Wat een grafherrie is dat zeg.
Alleen Tieum van Nederland? Neuh dat niet, ik heb zijn platen hier in Nederland veel gepromoot omdat hij een zeeer goede vriend van mij is, en ja ik Tieum gewoon top vind, niet nadenken en rammen.
ik sluit iig af in area 1
Maar ik ben geen Nederlandse Tieum, want ben qua dj toch echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders.. hahaha uiterlijk, mix techniek, platen keus, alles is anders dan Tieum
Maar ik vind de man geweldig, zulke vette door ram nummers, ben ik gewoon echt fan van als ik het eerlijk zeg...en saai nee echt niet, maar goed das dan weer mijn mening.
En Ja Speedcore, ik heb respect voor de stijl...en voor de gene die dat luisteren maar nee ik vind dat verre weg van muziek......
volgens mij hadde we t over speedcore.....en dat is dus niet bij te houduh....
jah op wazi/stamp/pogo manieruh ofzoiets
Maar ik vind de man geweldig, zulke vette door ram nummers, ben ik gewoon echt fan van als ik het eerlijk zeg...en saai nee echt niet, maar goed das dan weer mijn mening.
Maar zelf ben ik ook gewoon gek op hardcore als het maar ramt, en niet van die slappe zang zeik trackjes.
Diehakker heeft gelijk, ik sluit iig af in area 1....
Noisekick is geen terror
En met goed recht! Gewoon draaien wat je zelf leuk vindt
Als het iets is dat een DJ goed maakt naast de skills is het wel zijn eigen ding blijven doen
oh das mooi
kan je dan je vorige afsluiter op de vorige slaves overtreffen ?
dat zie je zeker verkeerd man hij heeft idd speedcore nummers maar over het algemeen is het gewoon snoeiharde terror
Maar gaat zeker hard worden!
maar dan wil ik toch wel ff van meneer Partyraiser weten hoe wil je het dan noemen wat je het laatste half uur ongeveer van de afgelope Slaves draaide want ik kon het niet als Industrial, Darkcore of (normale)Terror thuisbrengen
of het moest flink opgepitcht wezen..zoals ik eerder al zei
Klopt Luuk....... ik vind ook dat je niet met de hele kudde mee moet lopen.
Maar ik kijk wel wat het publiek leuk vind.
Ik ben niet zo'n dj die stug door blijft draaien als de dans vloer stil staat, dan ga ik wel even kijken wat daar aan te doen is...en er zijn een hoop dj's die ik weinig inzicht vind hebben in hun publiek.
heb NIKS met dat van nu hoef nie ook d'r is maar één sound en die is van 1992-1997
Dus nummers als Noisekick - Ik Schop U Dood e.a vind je geen speedcore tis gewoon een mitraillieur(hoe schrijf je dat?) als je ut zo hoort..dat ken je toch geen terror meer noemen
Ja klopt maar de terror van noisekick zijn toch de wat ouwere nummers van um..tegenwoordig richt tie zich meer op de speedcore..de meeste plate die hij de laatste tijd heb uitgebracht zijn speedcore
Zal je is omver gaan pogoen
lange?moet je maar aan de dames vragen
Pogo is ten strengste verboden bij Slaves!!
Wat is dr dan met mn stadgenoot
Kan er verder niet op in gaan. ze heeft het enkele mensen zelf verteld en wil het niet aan de grote klok hangen. wat logisch is.
laten we zeggen dames die hardcore zijn maar niet van de muziek houden
Nee joh daar zijn die van mij al gewend aan geraakt
maare Lars draaid 1e zie ik,das meteen los
maare ik ga ff me kaartie hale voor vanaaf anders ben ik te laat
Hehe idd je ken je nu beter niet meer op feesten vertonen ey
affijnhet was gewoon super,geloof dat ik wel 3x Discoland,Block Rockin'Beats en Jesus Words heb gehoord en toch elke keer los gegaan hoor
hehehe idd APC Nightmare is ook wel een Diehakker opzich hij gebruikt niks en je ziet om toch de hele godganse nacht vooraan op de dansvloer hakkuh..