waarom hebben vrouwen een sneetje tussen de benen
- een hele mik loopt zo moeilijk
wat is 't verschil tussen een timmermans potlood en een olifanten lul
- leg ze maar eens achter je oor
Krokodil ontsnapt uit de dierentuin, beestje weet zn weg naar 't park te maken en verdwijnt in de vijver. Op 't gras ligt uitkering-Fonsj'ng te slapen,... De krokodil ziet Fonsj'ng liggen en sluipt erop af *hap* en Fonsj'ngs onderlichaam verdwijnt in de krokodil. 2Vrouwen die een wandeling maken aanschouwen het spektakel en zeggen verwonderd tegen elkaar. "dit is toch niet normaal meer,.. Fonsj'ng trekt een uitkering, maar heeft wel een Lacoste® slaapzak"
2 Stelletjes lopen terug naar huis van een avond stappen, de vrouwen moeten pissen van heb ik jou daar. Ze besluiten het kerkhof op te lopen en achter een steen te gaan zitten, de mannen lopen door naar huis en kijken er verder niet naar om. De vrouwen zijn klaar hun behoefte te doen, en komen erachter dat ze geen wc papier bij zich hebben, waarop de één haar slipje pakt en daar d'r doos mee afveegt. De ander besluit een rouwkrans te pakken en het daar maar mee te doen. De volgende middag spreken de partners van de vrouwen elkaar en praten een beetje over de avond. Waarop de één zegt "nou nou, weet niet wat die mokkel gedaan hebben gister, maar ik werd wakker en ze had geen slipje meer aan." De ander antwoord,"vindt je dat al bijzonder,... ik wilde dr beffen vanmorgen, en trok een sjerp uit dr reet met de tekst ''Bedankt namens het hele brandweer korps''.