Een doorsnee Vlaams koppel heeft problemen met de sex.
De vrouw slaagt er namelijk nooit in om klaar te komen wanneer ze met haar man de liefde bedrijft.
Op een dag zegt ze hem :
'Schat, deze nacht heb ik een ongelooflijke droom gehad. We waren in volle actie en ondertussen zat er bovenop de kleerkast een neger die met een grote waaier voor afkoeling zorgde. Ik heb toen een ongelooflijk orgasme gehad.
Dus besluit het koppel om haar droom te concretiseren. In Antwerpen aan een verkeerslicht staat een kast van een neger; ze stellen hem tegen betaling hun plan voor en hij aanvaardt om te 'ventileren' terwijl zij neuken.
Thuis gekomen gaan ze direkt naar de slaapkamer.
Het paar begint te neuken, terwijl de neger de waaier bedient.
Spijtig genoeg zonder resultaat. De vrouw komt nog steeds niet klaar.
Vervolgens stelt zij aan haar man voor om te ruilen met de neger. Ietwat verbaasd van dit voorstel, stemt haar man uiteindelijk toch toe.
Aldus gebeurt en de man neemt plaats op de kleerkast met de waaier ter hand om te ventileren.
Korte tijd later begint de vrouw te huilen van genot en krijgt een dijk van een orgasme, terwijl haar man nog steeds verrukt met die waaier tekeer gaat.
Als ze beide klaar zijn, komt de man terug van op zijn kleerkast, gaat naar de neger en zegt :
'Heb je nu gezien hoe je moet waaieren? Stomme neger !!!
m,n buurman had een gorilla in de boom zitten.dus ik zeg bel de gorilla opruimings dienst.dus er komt een man met een jack russel en een jachtgeweer.ok zegt de man ik klim in de boom.gooi de gorilla d,r uit jack pakt e,m bij de ballen.en dan kunnen we hem zo achter inde wagen gooien.en dat jachtgeweer dan zegt m,n buurman.soms komt het voor dat de gorilla mij uit de boom gooit.en dan moet jij jack dood schieten.
k kom niet meer bij van het lachen!
Je bedoelt Sinterklaas?
Vind het trouwens niet grappig!
Die kende ik iets anders:
Het is 30 cm lang, stijf en vrouwen schreeuwen ervan?
Wiegendood
Die kende ik iets anders:
Het is 30 cm lang, stijf en vrouwen schreeuwen ervan?
Wiegendood
Een NEC-er, een Feyenoorder en een Vitessenaar lopen over straat, als ze ineens een verwarde vrouw naakt uit een zijstraat zien rennen en een eindje verderop in elkaar zien zakken.
Ze rennen erop af en de vrouw lijkt niet meer te leven! Om haar enigzins in waarde te laten, bedekken ze haar edele delen. De NEC-er legt zijn petje op de linkertiet, de Feyenoorder op de rechtertiet en de Vitessenaar over de poes van madame.
Ze bellen de politie die uiteraard polshoogte komt nemen.
De agent in kwestie loopt op de vrouw af, tilt het NEC petje op en knikt. Ditzelfde doet hij bij het Feyenoordpetje. Maar bij het Vitessepetje schrikt de agent zich wezenloos!
"Godverdomme nog an toe" schreeuw de agent.
"Wat is er aan de hand dan?" Vragen de drie voetballiefhebbers
WAarop de agent zegt: "Nou... dat is voor het eerst dat ik GEEN lul zie onder een Vitessepetje!"
Waarom taped men een cavia gebruikelijk goed strak in?
- Zodat hij niet uitelkaar scheurt tijdens anale sex.