3315x bekeken
hehe ja dat is die Duitse club maar die waren wel samen met PSV in Groningen 
(permanent verbannen)
tegen utreg zijn ze alleen nooit echt goed uit de verf gekomen op rellengebied dan hehe
Ik kan me anders nog een afspraakje herinneren in 2004 waar wij keurig met 200 man bij aanwezig waren in de Rotterdamse binnenstad maar waar jullie niet kwamen opdagen.
In het verleden bij het Diekman zijn we wel eens op de loop gegaan ja. Ben ik realistisch over maar jullie hebben ook weleens steken laten vallen. Zo werkt dat nu eenmaal in het wereldje dus doe niet zo biijdehand.
(permanent verbannen)
Daar gaan we weer...........
Lachwekkende figuren zijn jullie toch ook. Heb al heel wat relletjes meegemaakt tegen Utrecht en tegen Grunn. Voor die gasten die er toen bijwaren heb ik wel respect, niet voor jullie i-net hooli's
Zulke figuren hou je toch altijd. Hebben te weinig in hun kop om normaal te reageren.
Twente is okay ole ole....
jullie eigen volk opent zo'n topic
laatste aanpassing
Ik kan me anders nog een afspraakje herinneren in 2004 waar wij keurig met 200 man bij aanwezig waren in de Rotterdamse binnenstad maar waar jullie niet kwamen opdagen.
Hehehehe, was geen afspraakje joekeltje, wij konden niet weg vanaf de kuip, jullie konden wel naar ons toe bij de kuip. Dus 1 + 1 = 2.
(permanent verbannen)
Hoe vaak zijn we in dat stink Amsterdam geweest(bijlmersloop A10 bv)
Wanneer komen jullie een keer langs dan? Zo vaak gesproken dat jullie zouden komen maar nooit iets gezien
Hehehe je vergeet, dat ze het voorplein van De Kuip bestormden, zo hard er over gerend die ajax hools, zonder ook maar 1 klap te kunnen krijgen. Hahaha.
he dice je moet niet blijven teren op oude rellen, is er de laatste 2 jaar iets gebeurd in enschede ? nee !
Tja nieuwe stadion biedt minder mogelijkheden en daar zal grun ook achter komen. Afgelopen jaar blokkade opwerpen met 1 fiets is ook te sneu voor woorden. Als je't doet moet je het goed doen...en nu nog zoveel mogelijkheden in die wijk...en gaan ze allemaal door het park rennen richting de sluis en daar weer zwaaien
Wat moet jij dan opgeblazen pinda rots.
(permanent verbannen)
haha opgeblazen pinda rots hahaha 
@ nelis
ja je hebt gelijk bij ons zijn wel meer mogelijkheden maar weet je wel hoeveel stillen en me er bij een grunn-twente zijn ,niet normaal meer....
en ik hoop dat jij ook begrijpt dat rellen rondom de wedstrijd tegenwoordig nergens meer mogelijk zijn
@ nelis
ja je hebt gelijk bij ons zijn wel meer mogelijkheden maar weet je wel hoeveel stillen en me er bij een grunn-twente zijn ,niet normaal meer....
en ik hoop dat jij ook begrijpt dat rellen rondom de wedstrijd tegenwoordig nergens meer mogelijk zijn
wat weet jij nu van mijn af joh..of ik wel weet waar ik over praat..ken jij mij ofzo?
en ik heb nog gelijk ook nog
er gaat iets mis....was ook niet voor jou bedoelt kwam alleen je ff steunen met jou uitspraak tegen wokpan......moet je het ff rustig lezen pik...en dan zul je het begrijpen.
Komen jullie maar eens die bus uit dan kun je pas rellen wankers, dit jaar durfden jullie er niet uti omdat we met veel te veel waren. En ga het neit ontkennen is toegegeven door jullie.
bmw hoezo roep je iedereen op om niet te reageren, en reageer je vervolgens zelf 20 keer in dit topic hahaha.
en die gast die over afspraak heeft haha mag ik ff lachen, daarnaast hoevaak zijn wij laatste 10 jaar naar jullie geweest en andersom.... en dan laat ik alle stenenincidenten, en 97 enzo nog achterwege.
en die gast die over afspraak heeft haha mag ik ff lachen, daarnaast hoevaak zijn wij laatste 10 jaar naar jullie geweest en andersom.... en dan laat ik alle stenenincidenten, en 97 enzo nog achterwege.
tsja tips om van je deprisiviteit af te komen
1.wokken, helpt altijd
2.ga es naar een moske
3.klemzuipen
1 en 3 lijkt me oke..........2 niet zo.....daar moet je je schoenen altijd uit doen...maar heb veel last van zweetvoeten....en ze praten er ook nog zo moeilijk nederlands....dus daar moet je ff wat anders voor verzinnen.
ja lekker man heb ik wel nodig, partyflock is vermoeiend af en toe
je moet er wat voor over hebben....maar je moet ook ff rusten he....is zeker vermoeiend als je overal op reageert....hahahahaha.ik ga nu wel pitten.....maar eerst nog ff koekie happen.......tot morgen.
Tja nieuwe stadions sowieso niet, en door stillen en me gebeurd er ook niet veel meer. Maar als grun echt wil zouden ze bussen makkelijk stil kunnen krijgen... en dan gaat het vanzelf wel loos. Maarja als het weer blijft bij zonder ruitjes terug dan is het alleen maar frisjes
Tja nieuwe stadions sowieso niet, en door stillen en me gebeurd er ook niet veel meer. Maar als grun echt wil zouden ze bussen makkelijk stil kunnen krijgen... en dan gaat het vanzelf wel loos. Maarja als het weer blijft bij zonder ruitjes terug dan is het alleen maar frisjes
Dus jij wil zeggen dat we niet genoeg doen??
WE hebben vorige jaar fietsen voor de bus gegooid we hebben jullie van 2 kanten aangevallen. Het mote van 2 kanten komen, als je de bus niet uitgaat wordt het niets
Dus jij wil zeggen dat we niet genoeg doen??
WE hebben vorige jaar fietsen voor de bus gegooid we hebben jullie van 2 kanten aangevallen. Het mote van 2 kanten komen, als je de bus niet uitgaat wordt het niets
Fietsen is meervoud mafkees, als je op de ring rijdt, en flikkert bij IKEA er één op de weg schiet niet op. Ik heb ik Groningen gewoont i.v.m. studie ga me niet vertellen hoe je een blokkade zou moeten opwerpen in Oosterpark. Maar er is meer mogelijk dan één fiets ga je alleen geen studie lezen erin geven
laatste aanpassing
ben ik dat verplicht dan wijsneus
hey ga je bijdehand doen...dikkop....vraag het wel persoonlijk als ik je ik zak zie.....of bij de voetbal......kijken of je dan nog zo bijdehand doe........het was van mij kant toch een normaal antwoord of niet.
Twente hoort toch bij Duitsland..
FCT en Scheisse 04 freunden fur immer..
en wanneer wordt die masturbovic opgehangen dan..heeft nog een schorsing tegoed toch
en of
FCT en Scheisse 04 freunden fur immer..
en wanneer wordt die masturbovic opgehangen dan..heeft nog een schorsing tegoed toch
tukkers nog 1x in het oosterpark stadion dit seizoen! heb er zin in
en of
laatste aanpassing
@ delli normaal heb jij nog wel redelijk serieuze antwoorden, maar ja dit x .....
beetje jammer
Dit is toch ook een redelijk antwoord.
fct wil zo graag samen met S 04 zijn toch.
jullie stadion is best ok, op de kleurencombi na. verder niets mis mee.
maar ja grunn en fct
ciao
laatste aanpassing
Motukker heb je gister gemist jongen... had jou nog wel even verwacht.
kan ik hier niet zegge waarom niet.....maar nifje weet het wel....zal je ff een pb sturen.
dus je ontkent dat jullie graag vriendjes zijn met S 04?
hou toch op kerel......en ga een eigen forum maken......willen het hier graag gezellig houden.
dus je ontkent dat jullie graag vriendjes zijn met S 04?
Sorry als ik onzin uitkraam, maar volgens mij gedeelte bij jullie ook goeie verstandhouding met werder bremen... niet waar?
FC Grunn en Werder Bremen
allebei wel in het groen.
Psies..
en ff by the way. ik checkte je profiel ff. die tattoo is wel gruwelijk man serieuslaatste aanpassing 29 juli 2005 11:10
gruwlijk mooi of lelijk of groot....maar in iedergeval bedankt wat je ook bedoelt.hahahaha.
nee k vind hem echt mooi...ziet er goed uit
thanx man.tot over een paar uur maar weer ga nu echt kappe.
Sjonge jonge k dik zoeken kon je nie vinden stond bij de bar 10min. te wachten op bier had k het eindelijk kon k je nergens vinden
Ik had hetzelfde kerel ofniet Nifje? waar was je dan? ikke bier in de hand maar ja smaakte mijzelf ook wel goed!
En tsja cheven jij was weer te vroeg weg jammer....
Kalmaan groeten aan alle twente lui
Twente for life!!!
Was gezellig gister
Das nog maar voorzichtig uitgedrukt...
Geen idee
Kan me d'r nu trouwens ook nog wel een paar herinneren die vast geen goede herinneringen hebben aan HQ, of tenminste daar in de buurt.... hehe....
Hehe jou heb ik ook gezien
dat kan....ik jou trouwens niet....zat in me eigen wereld.
jooooo motukker
jooooooooo.
weet je nog, kom we gaan ff naar de wc, we hebben d8 ik wel half uur ofzo rondgelopen, maar geen wc bezoek gehad hahaha
zombies on tour
ja dat weet ik nog zeker......ben later de dames wc in gestormd ...en de bewaking achter me aan.hahahaha.......maar wel er van af.....ze vroegen alleen of ik de volgende keer de heren wc wilde pakken.hahahaha.
(permanent verbannen)
Twente is okay ole ole....
zo kan iedereen wel een topic aan maken/?????? haha psv is okay ole ole
ja maar na de wedstrijd was het een flinke nederlaag.
Het is maar wat je als een nederlaag beschouwd, ik zie lopen voor een groep die 10x zo groot is niet echt als een nederlaag...
(met een groep op één wat overigens wel gebeurde is nog veel triester!)
ze rennen zelf met zen 8e achter 1 man aan wie is hier nou zielig en dan komen der 6 man helpen tegen jullie. want bijna iedereen die daar stond van quickboys is anti vechten alleen de casuals niet.dat waren mannetje of 10van onze kant en jullie stonden al zeker met 20/25 man in het dorp die ochtend...
hahaha ow ja dv gegaan he?? hoe was t??
modderig....maar was wel super.
aankomend weekend nog wat doen??
ff naar zak kijken...en de jongens waarschijnlijk ook.
juh gaat wel ben goed ziek geweest, ben vanbdaag voor eerst weer op de been, maar nog zwaar verrot
hahahahah gewoon ziek.....of van andere dingen.haha
tukkers wrom beginnuh jullie zon forum je zet je zelf gewoon voor paal hoor ! hahaha iedereen lacht erom !
ben jij niet die jongen....die door fons sporen in het anne frank plantsoen in de kont bent geneukt.....of had ie je alleen staan zuigen om te beginnuh. eindhoven de gekste.
He slim tukkertje ken jij dan nog een feyenoorder die kalou als plaatje heeft en hem toejuicht ????
Hmmm, volg je nie helemaal. Eerst is er een kakkie van 17 met domme opmerkingen en nu weer een lampje van 17, met net zulke rare opmerkingen. Zal um wel in de leeftijd zitten of zo
@ Nifje: Morgen naar Zak?
laatste aanpassing
72 op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:34:
ben jij niet die jongen....die door fons sporen in het anne frank plantsoen in de kont bent geneukt.....of had ie je alleen staan zuigen om te beginnuh. eindhoven de gekste[/quote]
en van zijn sterretje is nu een open schotwond van over.
pas maar op holly...want pakken heeft bij hem volgens mij een andere betekenis.hahahahahaha
ben jij niet die jongen....die door fons sporen in het anne frank plantsoen in de kont bent geneukt.....of had ie je alleen staan zuigen om te beginnuh. eindhoven de gekste[/quote]
en van zijn sterretje is nu een open schotwond van over.
Zoiets dacht ik al ja. Zeg ook maar niks meer tegen ze, strax gaan ze me pakken
pas maar op holly...want pakken heeft bij hem volgens mij een andere betekenis.hahahahahaha
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak vanlang leve de lol
op vrijdag 12 augustus 2005 om 21:24:
Uitspraak van motukker 72 op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:34:
ben jij niet die jongen....die door fons sporen in het anne frank plantsoen in de kont bent geneukt.....of had ie je alleen staan zuigen om te beginnuh. eindhoven de gekste
en van zijn sterretje is nu een open schotwond van over
hedde gij dat tegen mijn menneke???
donateur
dat is wel de bedoeling ....hangt nog van een paar dingen af.
lees dit topic ff door word nog gezellig daar
https://partyflock.nl/topic/802317
donateur
we zien het wel hoeveel er komen!!!
ze hebben het volgens mij over fast forward
zo wat ik je zei gewooon media gelul allleen eeen maar opstootjes verders niks gebeurd alleen hek blaren op me poten gvd
laatste aanpassing
10 september is de datum toch heer Cat C???
10 september is Vak 28 Rij 12 Stoel 13 weer bezet...
(Misschien ook niet, en de gracht wel
Dus maar paar drinken ENZO dan!!

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)