Daar gaan we weer...........
Lachwekkende figuren zijn jullie toch ook. Heb al heel wat relletjes meegemaakt tegen Utrecht en tegen Grunn. Voor die gasten die er toen bijwaren heb ik wel respect, niet voor jullie i-net hooli's
Twente is okay ole ole....
Ik kan me anders nog een afspraakje herinneren in 2004 waar wij keurig met 200 man bij aanwezig waren in de Rotterdamse binnenstad maar waar jullie niet kwamen opdagen.
Hoe vaak zijn we in dat stink Amsterdam geweest(bijlmersloop A10 bv)
Wanneer komen jullie een keer langs dan? Zo vaak gesproken dat jullie zouden komen maar nooit iets gezien
he dice je moet niet blijven teren op oude rellen, is er de laatste 2 jaar iets gebeurd in enschede ? nee !
wat weet jij nu van mijn af joh..of ik wel weet waar ik over praat..ken jij mij ofzo?
en ik heb nog gelijk ook nog
tsja tips om van je deprisiviteit af te komen
1.wokken, helpt altijd
2.ga es naar een moske
3.klemzuipen
ja lekker man heb ik wel nodig, partyflock is vermoeiend af en toe
en ik hoop dat jij ook begrijpt dat rellen rondom de wedstrijd tegenwoordig nergens meer mogelijk zijn
Tja nieuwe stadions sowieso niet, en door stillen en me gebeurd er ook niet veel meer. Maar als grun echt wil zouden ze bussen makkelijk stil kunnen krijgen... en dan gaat het vanzelf wel loos. Maarja als het weer blijft bij zonder ruitjes terug dan is het alleen maar frisjes
Dus jij wil zeggen dat we niet genoeg doen??
WE hebben vorige jaar fietsen voor de bus gegooid we hebben jullie van 2 kanten aangevallen. Het mote van 2 kanten komen, als je de bus niet uitgaat wordt het niets
ben ik dat verplicht dan wijsneus
tukkers nog 1x in het oosterpark stadion dit seizoen! heb er zin in
@ delli normaal heb jij nog wel redelijk serieuze antwoorden, maar ja dit x .....
beetje jammer
Motukker heb je gister gemist jongen... had jou nog wel even verwacht.
dus je ontkent dat jullie graag vriendjes zijn met S 04?
dus je ontkent dat jullie graag vriendjes zijn met S 04?
FC Grunn en Werder Bremen
Psies..
en ff by the way. ik checkte je profiel ff. die tattoo is wel gruwelijk man serieuslaatste aanpassing 29 juli 2005 11:10
nee k vind hem echt mooi...ziet er goed uit
Sjonge jonge k dik zoeken kon je nie vinden stond bij de bar 10min. te wachten op bier had k het eindelijk kon k je nergens vinden
Was gezellig gister
Geen idee
Hehe jou heb ik ook gezien
jooooo motukker
weet je nog, kom we gaan ff naar de wc, we hebben d8 ik wel half uur ofzo rondgelopen, maar geen wc bezoek gehad hahaha
zombies on tour
Twente is okay ole ole....
ja maar na de wedstrijd was het een flinke nederlaag.
hahaha ow ja dv gegaan he?? hoe was t??
aankomend weekend nog wat doen??
juh gaat wel ben goed ziek geweest, ben vanbdaag voor eerst weer op de been, maar nog zwaar verrot
tukkers wrom beginnuh jullie zon forum je zet je zelf gewoon voor paal hoor ! hahaha iedereen lacht erom !
He slim tukkertje ken jij dan nog een feyenoorder die kalou als plaatje heeft en hem toejuicht ????
Zoiets dacht ik al ja. Zeg ook maar niks meer tegen ze, strax gaan ze me pakken
Uitspraak vanlang leve de lol
op vrijdag 12 augustus 2005 om 21:24:
Uitspraak van motukker 72 op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:34:
ben jij niet die jongen....die door fons sporen in het anne frank plantsoen in de kont bent geneukt.....of had ie je alleen staan zuigen om te beginnuh. eindhoven de gekste
en van zijn sterretje is nu een open schotwond van over
dat is wel de bedoeling ....hangt nog van een paar dingen af.
we zien het wel hoeveel er komen!!!
ze hebben het volgens mij over fast forward
10 september is de datum toch heer Cat C???