7926x bekeken
Wat moet jij dan opgeblazen pinda rots.
(permanent verbannen)
haha opgeblazen pinda rots hahaha 
@ nelis
ja je hebt gelijk bij ons zijn wel meer mogelijkheden maar weet je wel hoeveel stillen en me er bij een grunn-twente zijn ,niet normaal meer....
en ik hoop dat jij ook begrijpt dat rellen rondom de wedstrijd tegenwoordig nergens meer mogelijk zijn
@ nelis
ja je hebt gelijk bij ons zijn wel meer mogelijkheden maar weet je wel hoeveel stillen en me er bij een grunn-twente zijn ,niet normaal meer....
en ik hoop dat jij ook begrijpt dat rellen rondom de wedstrijd tegenwoordig nergens meer mogelijk zijn
wat weet jij nu van mijn af joh..of ik wel weet waar ik over praat..ken jij mij ofzo?
en ik heb nog gelijk ook nog
er gaat iets mis....was ook niet voor jou bedoelt kwam alleen je ff steunen met jou uitspraak tegen wokpan......moet je het ff rustig lezen pik...en dan zul je het begrijpen.
Komen jullie maar eens die bus uit dan kun je pas rellen wankers, dit jaar durfden jullie er niet uti omdat we met veel te veel waren. En ga het neit ontkennen is toegegeven door jullie.
bmw hoezo roep je iedereen op om niet te reageren, en reageer je vervolgens zelf 20 keer in dit topic hahaha.
en die gast die over afspraak heeft haha mag ik ff lachen, daarnaast hoevaak zijn wij laatste 10 jaar naar jullie geweest en andersom.... en dan laat ik alle stenenincidenten, en 97 enzo nog achterwege.
en die gast die over afspraak heeft haha mag ik ff lachen, daarnaast hoevaak zijn wij laatste 10 jaar naar jullie geweest en andersom.... en dan laat ik alle stenenincidenten, en 97 enzo nog achterwege.