Partyflock

Forumonderwerp · 794962
1788x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk komt hij dan uit vandaag :D Wel in het engels maar toch ;) Wie heeft hem al?

Ik zit te wachten op de postbode, heb hem besteld bij BOL.com, maar het duurt veels te lang :(

(K)
Waarschuw beheerder
vanacht om 1 uur gingen ook een paar
boekenwinkels open
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van seraya op zaterdag 16 juli 2005 om 10:54:
vanacht om 1 uur gingen ook een paar
boekenwinkels open

Maar ze verkochten nog geen Harry Potter :)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
olé
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op zaterdag 16 juli 2005 om 11:00:
Maar ze verkochten nog geen Harry Potter

toch om dat boek te verkopen ?
tenminste dat heb ik ghoord

Waarschuw beheerder
harry potter suckt aars
Waarschuw beheerder
harry potter sorry maar ik vind er echt niet zoveel aan:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja een aantal boekwinkels in Amsterdam gingen vannacht open om het boek te verkopen, dat klopt :yes:

Maar dat ging zelfs mij een btje te ver hoor ;)

Update* Die &*%$#^postbode is er nog niet :[ :@

Waarschuw beheerder
donateur
Potter :S lijkt me nou echt zak aan!

Waarschuw beheerder
Harry Potter rulezz, maar ik wacht tot ie in november uitkomt in het Nederlands
Waarschuw beheerder
donateur
GVD :@ Hij is er nog niet :O Normaal komt de post rond half 11 hier :s Damn wedden dat BOL.com een fout heeft gemaakt :'(
Waarschuw beheerder
BOL zijn idd auflichters
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is er nog steeds niet :( Heb het maar opgegeven nu :'( En kopen in de winkel is ook zonde want dan heb ik hem dubbel :s

KUT :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht toch maar op de nederlandse versie denk ik... Want ik heb ze allemaal in t nederlands gelezen en dan snap ik t vast niet met al die andere namen... Ben wel errug benieuwd!!!
Waarschuw beheerder
ik snap niet dat de hele wereld helemaal in de ban is van dat verhaal mogen jullie me wels uitleggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op zaterdag 16 juli 2005 om 12:43:
ik snap niet dat de hele wereld helemaal in de ban is van dat verhaal mogen jullie me wels uitleggen

inderdaad:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Is moeilijk uit te leggen, je moet er van houden :)

Engels is niet zo moeilijk hoor, tis natuurlijk heel makkelijk geschreven ook :) Ik vind de nederlandse versie ook leuker maar ben te nieuwsgierig om te wachten tot november :$

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind m leuker in t Engels

en aangezien het ook voor kinderen is geschreven is t helemaal geen moeilijk Engels, dus t kan best ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht totdat de film komt 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag hem al liggen in de boekhandel!
Waarschuw beheerder
Ik heb vorige week Harry Potter 1 gezien. dus ik moet er nog een paar voordat ik deel 6 kan zien haha
Waarschuw beheerder
donateur
Oef :O Ik heb hem vanmiddag maar gewoon in de boekwinkel gekocht en ben erin begonnen, wat een spanning en sensatie 8) :D Kan bijna niet meer stoppen met lezen :$
Waarschuw beheerder
ik heb deel 1 tot en met deel 5 in het nl gelezen en wacht dan ook tot deel 6 in het nl uit is....irri dat dat nog zo'n tijd gaat duren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pien :cheer: op zaterdag 16 juli 2005 om 17:17:
Oef Ik heb hem vanmiddag maar gewoon in de boekwinkel gekocht en ben erin begonnen, wat een spanning en sensatie Kan bijna niet meer stoppen met lezen

Als je het bij BOL in de verpakking laat zitten kun je het altijd retouneren!
Waarschuw beheerder
:respect: HARRY POTTER :respect:

Nog even wachten....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik het boek heb ga ik mezelf de hele dag opsluiten om ongestoord het hele boek uit te lezen.

Waarschuw beheerder
harry potter kicks ass:jaja::respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 23:00:
Als ik het boek heb ga ik mezelf de hele dag opsluiten om ongestoord het hele boek uit te lezen.

jan nouws wil jou wel opsluiten maar peip de wel anders
Waarschuw beheerder
Ik heb ook alle 5 de delen gelezen en ik kan ook echt niet wachten tot de 6e in het NL is.

Ik ben wel benieuwd of Sirius Zwarts echt dood is...

Waarschuw beheerder

:yes: :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht de film wel af
Waarschuw beheerder
De boeken zijn echt veel leuker :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu op bladzijde 106 ofzo :) Het jammere bij de engelse versie is dat je hem niet in een ruk uit kan lezen, want je moet heel geconcentreerd blijven anders mis je belangrijke dingen :) Maar hij is nu al spannend dus dat beloofd wat :9

Waarschuw beheerder
Ik heb em een jaar geleden al in Griekenland in een boekenwinkel gezien :D Ook in het Engels :yes: :D

Wilde em toen kopen, maar had het even later toch maar uitgewist uit m;n gedachten, omdat het me ontzettend moeilijk lijkt om opeens alles in het Engels te lezen :d Vooral de namen zoals Dreuzels, Zweinstijn, Zwerkbal en Professor Perkamentus die opeens allemaal veranderen in het Engels, lijkt me wel lastig om te lezen.

Ik heb tot nu toe wel alle 4 delen van Harry Potter gelezen, en wil deze week beginnen met het 5de deel (De orde van de Feniks).
Vond Deel 4 zelf het beste tot nu toe :yes: echt enorm spannend en heb em dan ook binnen 4 dagen uitgelezen ofzo hihi.

Heb zelfs gehoord dat de nieuwste film 1 van de duurste films allertijden gaat worden :O dus ben ik echt heeel erg benieuwd naar :yes:

Maar ik ga dus eerst even deel 5 lezen, en daarna deel 6 (als ie in het Nederlands uit is) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 00:22:
Ik heb em een jaar geleden al in Griekenland in een boekenwinkel gezien Ook in het Engels

Dat kan niet :no: Want het was vrijdag op zaterdagnacht de wereldwijde premiere ervan :/

Ik vind ze allemaal erg leuk, niet echt een favoriete al vond ik deel 1 wel leuk, toen hij alles ontdekte enzo :) Deel 5 vond ik het minst leuk, maar dat vond eigenlijk iedereen, en volgens de recensies in de krant is deel 6 echt weer een topper, dus ik blijf nog wel even lezen :9
Waarschuw beheerder
human -----> moo

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:59:
ik vind m leuker in t Engels

en aangezien het ook voor kinderen is geschreven is t helemaal geen moeilijk Engels, dus t kan best

ha, zal je tegenvallen chef

aangezien er onwijs veel bedachte figuren/voorwerpen/dieren/mensen enz. enz.

The advisor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mona Boordevol op zaterdag 16 juli 2005 om 17:12:
Ik heb vorige week Harry Potter 1 gezien. dus ik moet er nog een paar voordat ik deel 6 kan zien haha

:|
Dit gaat over het boek niet over de film. :S
En van de film zijn nu alleen pas 1 t/m 3 uit geloof ik...

Ben totaal geen Potter fan :no:
De boeken heb ik tot nu toe links laten liggen, hoewel ik best veel lees, en de films heb ik ook niet gezien :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hem helemaal niet moeilijk in het engels :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 18 juli 2005 om 13:30:
Ik vind hem helemaal niet moeilijk in het engels

is ook niet verplicht om hem moeilijk te vinden in het engels,

alhoewel

!!!!

the advisor
Waarschuw beheerder
komt ie pas in november uit in het nederlands :o

nog te lang wachten :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja drom lees ik um int engels :p
Waarschuw beheerder
ja heb alle boeken tot nu toe in het nederlands dus wacht wel tot ie in het nederlands uitkomt :D

kan ik hem ook in 1 ruk uitlezen ;) lukt in het engels niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mo.. op maandag 18 juli 2005 om 14:46:
kan ik hem ook in 1 ruk uitlezen lukt in het engels niet

Dat klopt helaas :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op maandag 18 juli 2005 om 13:20:
Dat kan niet Want het was vrijdag op zaterdagnacht de wereldwijde premiere ervan

Ooh :d:D Stom van me :p Nou dan was het deel 5 :d en die heb ik zojuist gehuurd bij de bieb :cheer:
Deel 5 is toch niet zo zielig als deel 4 heh :$?
Waarschuw beheerder
donateur
Deel 6 is pas zielug, daar gaat iemand dood :'( Maar ik zal hier in het topic maar niet zeggen wie, want er zijn mensen die het zelf willen lezen :) Als iemand het wil lezen moeten ze maar een pb sturen :)

Deel 5 is onwijs spannend :9 Ook zielig hoor :(

Waarschuw beheerder
Ja maar in deel 4 gaat ook iemand dood :O Weliswaar niet Harry zelf gelukkig, maar iemand anders :D
Pfff wacht nu al vol spanning de film en deel 6 af :p (alhoewel ik nog en eens aan deel 5 ben begonnen hihi)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht wel tot november dan komt ie in het nederlands uit!
Waarschuw beheerder
donateur
In deel 5 gaat er ook iemand dood, maar in deel 6 gaat een heeeeel belangrijk iemand dood :x
Waarschuw beheerder
harry zelf?

pb het even wil het best graag weten...

Waarschuw beheerder
Ben heel benieuwd naar deel 6, maar ben te lui om hem in het Engels te gaan lezen dus wacht lekker tot ie in het Nederlands uit is :D!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The advisor op dinsdag 19 juli 2005 om 15:02:
harry zelf?

Tuurlijk niet, dan zou het hele verhaal uit zijn ;)

Ik wil het je best pben maar je moet dan niet zo kinderachtig zijn om het in dit topic te vertellen, want dat is echt niet leuk :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 19 juli 2005 om 15:46:
Ik wil het je best pben maar je moet dan niet zo kinderachtig zijn om het in dit topic te vertellen, want dat is echt niet leuk

goh, dat begrijp ik ook wel maak je daar maar egen zorgen om, ik zou dat namelijk zelf ook niet leuk vinden

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik weet niet of ik je moet geloven O:)
Waarschuw beheerder
ben ook heel benieuwd naar boek 6, we hadden hem al besteld alleen bleek hij idd in het engels te zijn, dus dat boek afgebeld en nu wel nog een paar maanden w88 op de nl'se versie..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die boeken zo niets :woep: .
Waarschuw beheerder
donateur
Neeee ze zijn leuk :9

The advisor, zie PB (F)
Waarschuw beheerder
Hebben hebben hebben hebben hebben!!!:Yes:
Maar dan wel in t NL want de andere delen heb ik ook in t nl.
Waarschuw beheerder
donateur
vind de NL versie van Harry Potter echt niks

zo meteen de engelse uitgave van me moeder pikken
en dan zsm doorlezen
Waarschuw beheerder
donateur
Haha al 2 pbtjes gehad van mensen die het toch willen weten 8)
Waarschuw beheerder
sorry was te nieuwschierig :$

baal dat ie niet in het nederlands al uit is :cry: dan had ik hem gister al uitgehad :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil de film geen boek :no:

Waarschuw beheerder
harry potter is geweldig:D

ik zit echt te wachten op et boek. Zal em binnenkort eens ff aanschaffen.
Waarschuw beheerder
is het al 19 nov :(
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nee nog lang niet :9 En tis zoooo spannend :9

Waarschuw beheerder
Liep gister door de Bruna en zag hem liggen in het Engels, toch maar gekocht... Ben toch wel heeeeeel erg nieuwschierig :P! Kan ik meteen ff checken of mijn Engels nog een beetje goed is ;)!

Ga er vanavond maar eens in beginnen denk ik :D!

Waarschuw beheerder
Ben trouwens wel erg benieuwd wie er dood gaat, mijn gevoel zegt Perkamentus...

Waarschuw beheerder
ik weet al wie er dood gaat:O

Waarschuw beheerder
Gebeurt het snel of pas ergens aan het einde van het boek??
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaa O:) Nee tis niet Perkamentus, maar das het enige wat ik verklap :x En niet aan het begin nee :no:

Waarschuw beheerder
Mmm nou ga er straks als ik thuis kom uit me werk meteen in beginnen en kijk wel hoe ver ik kom :P!

:D

Waarschuw beheerder
ik wacht tot 19 november, komt ie in het Nederlands...ik ben begonnen in het Nederlands, dus om nu opeens die namen in het Engels enzo te lezen, lijkt me ook niet zo leuk..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat begrijp ik (F) Ik heb ze eerst allemaal in het NL gelezen, daarna allemaal int engels, en daarna nog 3 keer in het NL ofzo :$ Dus begrijp ze allebei :D

Waarschuw beheerder
Hahaha heb ze ook allemaal al 4 keer gelezen ofzo en ze blijven leuk :D! Vind deel 3 het leukste :D!

Maar goed, ga het gewoon proberen in het Engels en ga denk ik toch ook nog wel de Nederlandse halen want heb ze allemaal in het Nederlands haha :P!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind deel 3 ook het leukst, maar deel 1 is ook een favorietje hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Een is ook leuk idd, vooral het begin dat ie er achter komt dat ie een tovenaar is en dus weg kan bij zijn oom en tante :D!

Deel 3 is het leukst, daarna 1, dan 4, dan 2 en dan 5 :D!

Trouwens wel jammer dat deel 6 dunner is dan deel 5, had gehoopt op een NOG dikke boek :D
Waarschuw beheerder
donateur
ach er komt er nog 1, das al een troost ;)

Ik vond 4 iets minder :(

Waarschuw beheerder
Hmm jah weet ook niet meer precies of ik 4 of 2 nou leuker vond, is al weer een hele tijd geleden dat ik ze voor et laatst allemaal gelezen heb... Binnenkort maar weer eens doen als ik tijd over heb :D!

Vond van 4 het begin geloof ik een beetje langdradig...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja over dat hele toernooi en de voorrondes enzo :/

Waarschuw beheerder
Toch best lastig om te lezen in het Engels, naja is niet echt moeilijk maar je moet wel echt je volle concentratie er bij houden... Ben pas op bladzijde 18 :/!

En wel ff wennen aan alle namen idd! Die Fudge... Is dat Droebel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 19 juli 2005 om 14:23:
In deel 5 gaat er ook iemand dood, maar in deel 6 gaat een heeeeel belangrijk iemand dood

NOUHOU!!!

Waarschuw beheerder
aan het einde!
en hoe zit het nu precies met Sneep?:O
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaa tis spannend he met Sneep :O :D

Waarschuw beheerder
Hahahaha jullie maken me nieuwschierig!!! Maar heb steeds geen tijd om er voor te gaan zitten :(!

Maaarrr is Fudge nou Droebel?? Of begrijp ik er gewoon geen reet van :P?

Waarschuw beheerder
ik heb hem net 10 minuutjes geleden ontvangen!:D
dus ik ga lezen..!:P

Waarschuw beheerder
Ik wacht tot de Nederlandse versie. Ik wil toch eerst boek 4 en 5 nog een keer doorlezen
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de eerste 2 hoofdstukken in engels gelezen
leuk hoor

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..][\/][iekos.. op woensdag 27 juli 2005 om 22:51:
In deel 5 gaat er ook iemand dood, maar in deel 6 gaat een heeeeel belangrijk iemand dood

wie?

de moeder van ron?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de hele dag niets te doen dus ik ga ook lekker verder lezen :9
Waarschuw beheerder
g
Uitspraak van Pien :cheer: op zaterdag 30 juli 2005 om 11:20:
PotteR

Jo, meen je dat nou? , owja?, soooooooheeeee, boeiend, boeiend, boeiend, interressant :S

Waarschuw beheerder
Ben op blz 165 en heb het boek net 2 dagen.. gister ontvangen:D

Waarschuw beheerder
donateur
november komt de nederlandse versie toch?? binnenkort ff bestellen op bol.com ofzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
In het nederlands istie ook leuk ja :) Maar ben te nieuws gierig om te wachten :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 15:51:
Deel 3 is het leukst, daarna 1

dat vond ik idd ook :)

deel 1 was gewoon vette humor :)

deel 2 was beter als verhaal maar ik miste de humor uit deel 1

in deel 3 was de humor weer terug en qua verhaal was t een stuk sterker... ik heb m gelezen toen ik in de VS een paar dagen ziek in bed lag en ik heb geen moment spijt gehad van dat ik ziek was :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pien :cheer: op dinsdag 19 juli 2005 om 14:23:

dus deel zeven zit r niet meer in ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja wel, deel 7 is het laatste deel :'( Beter blijft hij zitten ofzo ;d

Waarschuw beheerder
heb deel 1 op dvd gezien en nooit gelezen, het verhaal trekt me niet
Waarschuw beheerder
donateur
Het boek is veel leuker dan de film :)

Waarschuw beheerder
nou misschien als ik ooit zin heb dat ik het ga lezen, maar dat doe ik naar mijn verhuizing want bij de bieb waar ik nu ziet heb ik een boete en heb geen zin die te betalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:22:
want bij de bieb waar ik nu ziet heb ik een boete en heb geen zin die te betalen

Hahahaha heb ik ook last van idd ;)

Waarschuw beheerder
Khou niet zo van boeken.. (N)

Duss wacht liever op een nieuwe film.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Veel hoge rekeningen hier bij de bieb :/ O:)

Waarschuw beheerder
Hahaha jah vergeet ze altijd terug te brengen, dat krijg je dat!

Zo ga nu maar weer eens verder lezen in Harry Potter :D!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb besloten om hem nu even in de kast te laten, dan neem ik deel 5 en deze dinsdag mee op vakantie B) Lees ik hem op het strand wel uit :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:22:
nou misschien als ik ooit zin heb dat ik het ga lezen, maar dat doe ik naar mijn verhuizing want bij de bieb waar ik nu ziet heb ik een boete en heb geen zin die te betalen

doet me eraan denken dat ik nog boeken moet inleveren die op 16 juni al ingeleverd moesten worden..hmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zondag 31 juli 2005 om 18:46:
doet me eraan denken dat ik nog boeken moet inleveren die op 16 juni al ingeleverd moesten worden..hmm

haha lever ze dan maar snel in en toon je gezicht er nooit weer;)
Waarschuw beheerder
Harry Potter promotes racism. Not only are there no African Americans at Hogwarts, there are no American Americans! Who wants to read a book that doesn't have Americans in it? That's like having a war without Americans in it. The book promises no hot girl on girl action. Yes, there are pictures, which is important in a book. But there are no pictures of the aforementioned hot girl on girl action so really, what is the point? And witchcraft isn't something you learn in school. School is a place to sleep, and buy drugs. Witchcraft is only taught naked in the woods with plenty of booze and animal sacrifices. Or is that Scrabble? Maybe that was Stacey Schneider's Bat Mitzvah. To be honest my childhood is a bit of a blur once I started chasing my Ritalin with Jack and Cokes.

There are other more serious consequences to reading Harry Potter. Just imagine this scenario.

You: I just finished reading, "The Half Blood Prince". When Dumbledore got killed, I cried.

Random Muscle-bound Idiot: You cried when you read, "The Half Blood Prince"? I'm going to beat you into a bloody pulp with this claw hammer.

You: (Trembling) "Petrificus Totalus!"

Since you can't actually cast spells, you get the snot beaten out of you. But thanks to us, there is an entirely new scenario:

You: I just finished reading the T-shirt Hell newsletter. When I read the part where they reveal that Dumbledore gets killed, I cried.

Random Muscle-bound Idiot: You read the T-Shirt Hell newsletter? You are so awesome. Do you want to come to my house and watch me finger my sister?

You: Yes. Yes I do.

But the worst possible scenario after reading a Harry Potter book is that you might actually develop a love of reading. Pretty soon you'd be reading other books, maybe even a newspaper? You would start to become educated, and informed. You would begin to think for yourself and form your own opinions. We can't have that. Go play Grand Theft Auto. Install the Hot Coffee mod. If you install it in Donkey Kong you can watch Mario fuck Luigi in the ass. So in closing, there's no need to thank me. I'm here to help.

[Write Me, Hate Me, Bite Me]

:D

Waarschuw beheerder
Er zit wel een neger in Harry Potter!!!!:yes:
Leo....de verslaggever van zwerkbalwedstrijden, en wat dacht je van de ex van Harrt?! Dat was een chinees!!!

Al dat overdreven gezeik!!!!:[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem uit :O :O :D Het is zooooooo zielig :'( Het laatste deel :''( word echt TE spannend :p :D
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig dit topic 8)
Ik ga in november de Nederlandse versie halen :jaja: ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
Kom er echt niet doorheen gewoon!! Snap er geen reet van :S

Waarschuw beheerder
Ik heb hem alll! :D
Alleen zo zielig :( schrok echt van het eind!
Kan niet wachten tot het laatste deel!
Waarschuw beheerder
Ik ben dr net in begonnen, ben benieuwd.
www.dreuzels.com daar heb je online engels - nederlands vertaler voor al die namen die anders zijn in de Engelse versie..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 18 september 2005 om 19:24:
schrok echt van het eind

verrassend he

heb em al paar weken uit

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem nu in het nederlands :D :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 09:56:
ik heb hem nu in het nederlands

wat doe je dn nog online?

ga lezen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga over een half uur mijn boek ophalen :cheer: :woep: !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 20:56:
Er zit wel een neger in Harry Potter!!!!

"that's right...black can be anywhere!" (de film van harry potter 3) :D

ik kijk alleen de films...de boeken zijn me echt veels te duur (plus dat ik niet intelligent genoeg ben om zo'n groot boek uit te lezen :) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zaterdag 19 november 2005 om 12:52:
plus dat ik niet intelligent genoeg ben om zo'n groot boek uit te lezen

*proest*

kinderboek

Waarschuw beheerder
zijn er alweer 6 delen dan? :S gaat snel...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zaterdag 19 november 2005 om 12:56:
kinderboek

Sorry hoor, maar hier ben ik het dus niet mee eens.
Deel 1 is nog wel een kinderboek ja, maar hoe meer delen er komen hoe 'moeilijker' het wordt.
Ik heb gisteren deel 5 uitgelezen en ik heb echt tijdens het lezen momenten gehad waarvan ik zoiets dacht van 'dit snapt een kind nooit' :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zaterdag 19 november 2005 om 12:10:
wat doe je dn nog online?

ga lezen

ben bezig :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 13:20:
ik heb echt tijdens het lezen momenten gehad waarvan ik zoiets dacht van 'dit snapt een kind nooit

gelukkig snappen kinderen meer dan jij denk

Waarschuw beheerder
donateur
whahaha nou idd :X

Waarschuw beheerder
ikke nog niet, komt nog wel

Waarschuw beheerder
donateur
ben al bijna op blz 100 :O
Waarschuw beheerder
ik koop wel de dvds...echt leuke films

Waarschuw beheerder
donateur
boeken zijn leuker :jaja:
Waarschuw beheerder
ik zie het een beetje als jongens achtige avonturen films..jaja hoe ouwer hoe gekker..kom niet zo aan lezen toe..maar zo nu en dan heerlijk dvd kijken ook top hoor
Waarschuw beheerder
zit te w8 tot nieuwe film uit komt op dvd...
Waarschuw beheerder
Harry potter 6 ? :/
Wist dat er veel boeken waren geschreven, maar dat die ookal uit waren :no:

Denk dat ik ook maar ga beginnen aan de hele serie als ik dit zo hoor :D
Lees toch veeeeelste weinig :bloos:
Zal zo gelijk ff kijken op bol.com ofzo dus :D

Maar 6 is dus het laatste deel ???

Waarschuw beheerder
Ik heb hem gister van me vriendje gekregen als verassing. Ben nu in hoofdstuk 10..Moet wel eerlijk zeggen dat de dikte van het boek me een beetje tegenviel. Is ewon 200 pagina's minder dan deel 5 ofzo..

Verder ga ik nu eerst verder genieten en dan ben ik hier weer. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danaë op zondag 20 november 2005 om 11:23:
Maar 6 is dus het laatste deel ???

:yes:

en als je goed engels kut lezen
kan ikde engelse versie aanraden
die's net iets leuker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op zondag 20 november 2005 om 22:56:
die's net iets leuker

Kut ? gaan we schelden ? :P ;)

Kan goed engels lezen ja, maar hoezo is die leuker dan ?
Het verhaal is toch t zelfde ?
Was gister bij mn schoonzus en die heeft deel 1234, dus ga maar es beginnen met deel 1 :D
Als die me bevalt gaak ze zelf ook allemaal kopen.
Word wel weer tijd voor n goed boek :D

Waarschuw beheerder
Ik heb dit deel al in engels gelezen, maar kon het zaterdag niet laten om dat boek in het Nederlands te kopen :D
Binnenkort ook naar deel 4 in de bios ;)
Waarschuw beheerder
Heb de engelse versie al lang uit (2 dagen nadat deze uit was).
Tot nu toe (ik heb deel 7 nog niet gelezen.... wie wel?!)
is dit het spannendste boek van allemaal.

Dus diegene die hem nog moeten lezen....
veel plezier.

Waarschuw beheerder
Ik heb deel 6 bijna uit. Zaterdag even in gelezen, zondag ook zowat de hele dag en nu moet ik nog ong 20 pagina.. Dus kan niet wachten tot 16.15 dan zit ik in de trein en kan ik hem uitlezen. Heerlijk.. ..:D

Weet nu al dat ik baal wanneer ik hem uitheb omdat ik dan weer zooolang moeten wachten op het volgende boek :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zondag 20 november 2005 om 22:56:
die's net iets leuker

Echt? Ik snap er niks van in t engels met al die namen.
Heb vanmorgen de nieuwe gehaald en ik kan niet wachten tot ik in de trein kan beginnen.....!! Heb er helemaal kriebeltjes van !

Waarschuw beheerder
donateur
:O
ik heb hem net uitgelezen

R.I.P. Die ene die dood gaat (F)
(ik zal het niet verklappen enzo O:))

Maarre, dat was dus wel het laatste wat ik verwacht had :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:22:
R.I.P. Die ene die dood gaat

Heb hem ook uit.. Was echt geschokt :/

Enne dat beloofd een goed deel 7...ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd. Jammer dat we nog dik 2 jaar moeten wachten :(

Waarschuw beheerder
donateur
Komt er wel een deel 7 dan? :O
En ik maar denken dat deel 6 de laatste was :|
Waarschuw beheerder
Hmz ja ben maar weer deel 2 aan het kijken....het is deel 2 toch die nu op sbs6 is ? hihi
Ga dit weekend met de boeken beginnen.

Wil ook weten wie er dood gaat enz enz :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danaë op maandag 21 november 2005 om 22:39:
Wil ook weten wie er dood gaat enz enz

Ik zeg het lekker toch niet b)
Waarschuw beheerder
donateur
niet te geloven he

't blijft verrassen ;p

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
blijft een mooie film..harry potter:respect:
Waarschuw beheerder
Ben op pagina 270 van deel 6... Helaas alweer over de helft :(

Het is wel alweer helemaal super.. *zuch*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van q-kske op maandag 21 november 2005 om 12:36:
(ik heb deel 7 nog niet gelezen.... wie wel?!)

Die is nog niet geschreven toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op dinsdag 22 november 2005 om 10:53:
Uitspraak van q-kske op maandag 21 november 2005 om 12:36:
(ik heb deel 7 nog niet gelezen.... wie wel?!)

Die is nog niet geschreven toch?

idd:P

Waarschuw beheerder
ik mag hem pas met de kerst:( daarvoor mag ik hem nog niet lezen:(:( pas met de kerst:S
Waarschuw beheerder
Mn broertje krijgt m voor sinterklaas! Dus ik moet nog wachten :cry:
Waarschuw beheerder
ik was ook echt geschokt toen ik las wie er dood ging :/
Vind het gelijk minder leuk! Gewoon een traan laten om een boek :vaag: Nu weer 2 jaar wachten voor deel 7:S Balen

maar wel vrijdag naar de bios voor deel 4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:43:
Ik zeg het lekker toch niet

Mag ook nie ;)
Ik wil het zelf graag lezen :D
Ben nu helemaal super nieuwsgierig !!

Uitspraak van Daantjuh:) op woensdag 23 november 2005 om 12:05:
ik was ook echt geschokt toen ik las wie er dood ging
Vind het gelijk minder leuk!

Minder leuk ???
Pfff ik heb veel delen te gaan voordat ik weet wie er dood gaat hahaha
Waarschuw beheerder
Tjeeee, daar had ik ook moeite mee toen ik 2/3 maanden geleden de engelse had gelezen, ik wou et aan iedereen die ook potter leest vertellen, mja dat kan k niet maken ;)
Waarschuw beheerder
Krijg zelf ook het boek met Kerst. Eerst even deel 5 nog een keer lezen, dan zit ik meer in het verhaal. Ken alleen niet wachten.... :P

Ben ook benieuwd naar de nieuwe film :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 13:08:
Eerst even deel 5 nog een keer lezen

heb ik ook gedaan :P
gister deel 6 uitgelezen :P
hijs cker spannend :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantjuh:) op woensdag 23 november 2005 om 12:05:
ik was ook echt geschokt toen ik las wie er dood ging
Vind het gelijk minder leuk!

helemaal mee eens :S

Waarschuw beheerder
Sjesssuuusss ben nu bij hoofdstuk 18 en hij wordt steeds spannender :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 17:14:
Sjesssuuusss ben nu bij hoofdstuk 18 en hij wordt steeds spannender

een echte pageturner :P haha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kolle :x op woensdag 23 november 2005 om 17:23:
een echte pageturner

Lol 8) Staat dat toevallig ook niet op de achterkant ?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 19:03:
Staat dat toevallig ook niet op de achterkant ??

:jaja:
goed opgelet :P
haha

Waarschuw beheerder
Ik zat me serieus af te vragen wat er nu zo nieuw was aan HP... die film komt pas vandaag uit en al die commotie van een paar dagen geleden?

Maar goed, het Nederlandse boek dus... Tja... Ik had deze zomer het Engelse al gelezen.

Vond het wel weer erg leuk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kolle :x op woensdag 23 november 2005 om 19:13:
goed opgelet

Hehe 8)
Waarschuw beheerder
K krijg deel6 van sinterklaas B)
hoorde al dat 1 personage dood gaat, hoop niet dat t Ron is ofzo :'(
maar alsnog I look forward to it!:)

Waarschuw beheerder
Ik wil ook zoooooooo graag het nieuwe boek van HP !
Kan niet wachten, denk dat ik hem deze week al koop, kan niet wachten tot sinterklaas ;p

En dat er één persoon dood gaat heb ik ook gehoord..ik ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
triest einde :cry:

stommerts :@

Waarschuw beheerder
Ik snap het niet, waarom lezen jullie de engelse dan niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 18:59:
Ik snap het niet, waarom lezen jullie de engelse dan niet?

is er dan geen triest einde?:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zaterdag 19 november 2005 om 14:32:
gelukkig snappen kinderen meer dan jij denk

Kinderen wéten dat ze nog niet alles snappen, maar dat vinden ze niet erg omdat ze merken dat ze ondertussen wel steeds méér beginnen te begrijpen (en dat is leuk).

Ze hebben zelfs een woord voor dingen die ze helemaal snappen.

"Kinderachtig"

;)

Waarschuw beheerder
Ik heb het idee dat Harry Potter zelf dood gaat in deel 6 :|??
Was een beetje aan het praten met een meid, die al het boek had gelezen, waarbij ik zei "Ik ben benieuwd wat ie voor baan gaat krijgen, of dat ie met school verder gaat"..
Maar die meid zei dus dat dat er niet in zit..

Gaat die echt dood :O:O?? Nu wil ik deel 6 niet meer lezen :( veel te zielig :'(!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 06:30:
in deel 3 was de humor weer terug en qua verhaal was t een stuk sterker... ik heb m gelezen toen ik in de VS een paar dagen ziek in bed lag en ik heb geen moment spijt gehad van dat ik ziek was

Jaaaa ik vind deel 3 ook het leukst :respect: Met Sirius Zwarts, die Hipogrief , de dementors en vooral het einde dat die rat verandert, en die ene een weerwolf is.. ben even alle namen vergeten 8-)
Maar die vond ik het leukst verzonnen :yes:
Deel 5 vind ik tot nu toe het minst, die was wel spannend.. maar vond ik te vaag op het einde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 13:38:
Jaaaa ik vind deel 3 ook het leukst Met Sirius Zwarts, die Hipogrief , de dementors en vooral het einde dat die rat verandert, en die ene een weerwolf is.. ben even alle namen vergeten

wormstaart :) en Lupos :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 13:35:
Gaat die echt dood

harry niet...:)

Waarschuw beheerder
donateur
zielig einde :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 20:12:
zielig einde

ahh :aai:

Waarschuw beheerder
Heb em al in Engels gelezen, maar kan alsnog niet wachten op de Nederlandse versie :D De 4e film is ook mooi trouwens :O Beste HP film tot nu toe!! Vind ik dan :P

Waarschuw beheerder
Gisteravond deel 6 uitgelezen. Dramatisch en verrassend..... Wel erg zielig.
Waarschuw beheerder
ooh toch maar aagepast anders verraad ik et :),
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wat een boek zeg :respect:! Vind het het beste boek tot nu toe. Damn Damn wat een verhaal. Kan er niet te veel over uitwijden maar ze (J.K. Rowling) heeft het weer goed voor mekaar hoor :jaja:. Weet elke keer de juiste snaar de raken. Het verhaal wordt gewoon steeds beter en beter en spannender en spannender.

Kan niet wachten tot het volgende boek!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:30:
De 4e film is ook mooi trouwens :O Beste HP film tot nu toe!!

Is gewoon echt heel jammer dat er zoooo veeel wordt weggelaten. Had hem gedownload de dag voor die hier uit kwam en hij was zeker wel vet idd. Mooie intochten van de 2 scholen en mooie effecten bij het vechten met de draak enzo. Maar gewoon jammer dat het zo standaard is en in 1 rechte lijn. Als je alleen de films kijk mis je het echte harry potter gevoel.

Waarschuw beheerder
Moet je de voorgaande delen ook hebben gelezen? Ik wil het boek misschien gaan kopen maar wil even weten of het een vervolg is of een heel apart deel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 20:38:
Moet je de voorgaande delen ook hebben gelezen? Ik wil het boek misschien gaan kopen maar wil even weten of het een vervolg is of een heel apart deel..

Je MOET alle boeken hebben gelezen ja! Begin bij de 1e. Anders is er geen reed aan. Je weet gewoon niet wat er in het verleden gebeurt is en dat is zeker wel nodig. Dus eerst het 1e boek en zo verder. Echt jongen je gaat gouden tijden beleven :jaja:.
Waarschuw beheerder
Ik baal zooooo dat ik hem al weer een tijdje uit heb. Deel 6 was echt weer masterlijk!

Waarschuw beheerder
Ik krijg dat nooit voor elkaar om een boek uit te lezen. Meestal heb ik het na de eerste paar pagina's wel gezien :P

Ik wacht wel lekker op de film dat is net zo makkelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 december 2005 om 09:51:
Je MOET alle boeken hebben gelezen ja! Begin bij de 1e. Anders is er geen reed aan. Je weet gewoon niet wat er in het verleden gebeurt is en dat is zeker wel nodig. Dus eerst het 1e boek en zo verder. Echt jongen je gaat gouden tijden beleven .

Ok das wel beter dat ik dat nu weet...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 10:53:
Ik krijg dat nooit voor elkaar om een boek uit te lezen. Meestal heb ik het na de eerste paar pagina's wel gezien

Ja dat heb ik ook met boeken hoor. Behalve met Harry Potter :). Dat is echt verslavend ik zweer het je.... Het 1e boek is misschien nog niet zo erg boeiend maar geloof me maar dat je er echt helemaal inzit als je eenmaal verder bent met de andere delen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 10:53:
Ik wacht wel lekker op de film dat is net zo makkelijk.

:nee:. De films zijn wel leuk en mooi hoor maar het haalt het langena niet bij de boeken. Je mist 90% van de dingen die er gebeuren en andere dingen kloppen weer niet. Wel leuk om te zien maar je eigen gedachtes erbij is toch leuker....

In mijn ogen dan.
Waarschuw beheerder
donateur
hahaa ja idd die boeken zijn echt verslavend b)
harry potter rulezz b)
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die goede hoop hebben voor deel 7 moet je dit lezen. ik hoop dat die maker van die site een beetje gelijk heeft :)

Niet klikken als je HP6 nog niet hebt gelezen

Waarschuw beheerder
Dit boek was zeker 1 van de spannendste delen...vooral het einde. Kon niet ophouden met lezen.
Kan niet wachten tot deel 7 uitkomt...ben zo benieuwd wat er allemaal nog staat te gebeuren.