1 Turkish Lira = 0.00000063 Euro
1 Euro (EUR) = 1,594,372 Turkish Lira (TRL)
iets dat 3 miljoen lire kost is dan dus iets minder als 1,5 euro..... n'joy the money!!!laatste aanpassing 19 juli 2005 00:21
en ja de tijd: te vroeg 10 uur of niet?????
ik zou de meeting rond een uurtje of 23.30 doen...
t blijven turken he haha
je en wat is het verstandigste...daar pinne of gewoon hier je geld inwisselen???????
in verband met de koers of zo???
Hebben namelijk ook All inclusive en tja daar moet toch wel ff van geprofiteerd worden van tevoren laatste aanpassing 21 juli 2005 13:01
ez... de alanya blaster is alleen voor cd's.....
maar misschien zijn er wel 5 mooie vrouwen die de huisdj ff kunnen verleiden (en m ff mee naar achteren nemen..) om plaats te maken......
whehehe....iedreen helemaal ljip van de alanyablaster whaha
m voelen gaat net wat te ver (tenzij je m ff aanraakt) maar tis een fijn 'blazertje'....
Alleen moet de alanyablaster wel nog ff een nieuw batterij klepje krijgen
k von auditorium wel leuk idee... tis ook wel een klus zon ding de aaf (heel-latend) mee te slepe... al is een retourtje hotel ook zo gefixed....
ja boys inderdation, ik kom pas de 2 van aug samen met mijn party crew... dus eigenlijk moeten jullie nog even een meetingkje organiseren
dus: Murphey's , 23.30 uur was het?
moeten daar eerst een pallet met batterijen opkopen als ik dit allemaal zo hoor!!!!!!
welke schijven? cd-schijfjes he?
Die andere lijke me nie eg een geweldig idee!
een pallet? hoezo dat dan? die krenge gaan toch nie zo snel op of heb ik dat nou helemaal mis
sja uiteraard doneren wij ook van die stroom stavies!!!
ja halloooow! k lees dit forum zojuist voor het eerst en leek me wel een leuk idee dus zo'n meeting
dus ff geen gezeik over een tweede ok?
dus: Murphey's , 23.30 uur was het?
tsja en dan sta je daar...en niemand die z'n snoet opentrekt en een praatje gaat make! very funny whaha
Ik heb zo'n zin in mn vakantieeeeeeeeeeeeee
Maar se gaat veeels te laat
Jij ook al...maja...beetje jammer dat je laat gaat....dan mis je weer een paar van die super schattige chille gasten waaronder partytripper en ik
je weet...bellen ken altijd, ook een last-minute is zo geboekt...slaapplaats nodig, altijd mogelijk bij mij
Over die 2e meeting, ik stel voor op 3 aug, same time other place. bijv. Auditorium of Summer Garden
nee ook niet k lus geen bier! whaha
Uitspraak van Skebbel <(-_-)> op vrijdag 22 juli 2005 om 20:31:
Over die 2e meeting, ik stel voor op 3 aug, same time other place. bijv. Auditorium of Summer Garden
STORMLOOP laatste aanpassing 23 juli 2005 13:50
waar heen zijn jullie gister geweest dan heren?
Bij ons gaat ook een maat mee die nog nooit gevlogen heeft..word afzien voor hem
Ach er zijn genoeg kotszakjes aan boord
Kun je die eerst vol kotsen..daarna opblazen en vervolgens boven de persoon voor je kapot slaan
'final destination 2
ik ga t met mn All-Inclusive zowieso van de sterke drank nemen
We zuipen ze failliet....
Ik lig woensdagmiddag bij het zwembad wheheh!
zo deze jongen gaat morgenochtend om 7 uur lekker naar turkie!
ik zie jullie zondag allemaal, goeie reis!
laterz!!
joow, ik ben met 2 luitjes (bobo_q en Lovely2000) ook present @ de eerste meeting!
waar kan je daar allemaal uit
ken alleen murpehys ofzo en summer garden die grote club buiten
heb geloof ik ook iets te hard gegooid met een stukje ijs
en nu weer verder met draaie want ik heb mijn draaitafels en hardcore moete misse daar
volgens mij bedoel je dale don dale van don omar
Jammer dat de SNOEIBAARDEN weg zýjn! Want dat was wel lachen ýedere dag.
Het enige wat ik hier kan doen is ff door de regen gaan lopen
Vond je ja?? dankjewel he? whahaha
ff zonder gekheid>> was idd een gezellige aaf en leuke mensen
ook al is het klote weer toch een stuk beter als daar zijn.
hmzz als je 14 dagen gaat stappen en 14 dagen ruzie hebt met turken praat je er wel anders over. daarnaast werd er nog een meisje bij onze groep aangerand door een werknemer van de murphey's.
verder vind ik het niet normaal als je moet gaan lopen afdingen voor je pilsje..
Ons Hotel was kut! we hadden all inclusive maar dat eten daar was niet te vreten. iedereen aan de diarree en zelfs een vriend die aan de antibiotica moest.
ik heb gewoon geen relaxte vakantie gehad en ga nooit meer terug naar turkije. als jij het er wel vet vond ben ik blij voor je maar ik heb het er niet leuk gehad.laatste aanpassing 8 augustus 2005 13:18
als je die shit van het eten in het hotel heb opgelopen kun je ze aanklagen, als dat indd waar is moeten er trouwens nog 100 mensen als jullie rondlopen (en omdat een hotel dat toch echt wil voorkomen acht ik de kans dat je het gehad heb van het hotel heel klein...) en sja, het eten buiten je hotel moet je gewoon goed opletten...eigen verantwoordelijkheid....en dat het niet lekker zou zijn had ik je wel van te voren kunnen vertellen...
over je 14 dagen ruzie met turken kan ik nog inkomen, het hele sfeertje in alanya was naar mijn mening wat agressiever (dan bijvoorbeeld in marmaris) maar als je echt iedere avond vechten heb kun je beter bij jezelf te raden gaan dan bij hun denk ik.....
als k jou was zou ik niet zomaar zeggen nooit meer naar turkije te gaan, probeer volgende keer bijvoorbeeld is marmaris of bodrum.....is weer een heel andere wereld....
ach, wel minderzzz voor je....
maak je er maar geen zorgen om volgens mij ging jij naar hotel riviera, daar ben ik ook geweest en ik heb het helemaal top gehad. Ik zou zo weer terug willen.
En wat agressieve turken betreft, die ben ik niet tegen gekomen, wij zijn zelfs met ze op stap geweest en ik heb me enorm vermaakt met hun
nee joh je moet gewoon je ding doen daar kan makkelijk
hebbe wij ook gedaan!!!
je ken zo gewoon uitschelden als je daar zin in hebt whehhe
maaar wel oppassen sommige kunnen wel wat nederlands!!!!
er is 1 dag in murphy's geweest dat was echt tof alle moffen ff uitgejoeld
eerst voor sluitingstijd heel veel oldscool gehoord toen de muziek stop werd gezet begonnen de spreekkoren alles ist voorbei nou de laatste duitsers die er binnen waren gingen toen maar snel naar buiten ook werd er heel veel holland... holland... holland... geroepen en texten zoals tis stil aan de overkant
dat was denk ik toch wel de gezelligste avond in de murphy's die ik heb meegemaakt
dat was denk ik toch wel de gezelligste avond in de murphy's die ik heb meegemaakt
en dat was je gezelligste avond? btje sneu
ja dat had ik ook in gedachten maar je ziet er wel vies veel stelletjes of mensen met een vriend thuis zitten viel mij op!!!!!!!
Wie staat daar nou weer voor mij dan?
Je kan net een beetje haar plus een stukkie van mn voorhoofd zien grrrr!
Wie staat daar nou weer voor mij dan?
En waarom houden we dat niet in een pretpark ofzo?
Walibiworld misschien? Das toch vet gezellig met een hele kluit? of heb ik dat mis....
En dat kan dan weer niet tippen aan Grolsch whehe
Uitspraak van LeYoLm op donderdag 11 augustus 2005 om 22:00:
Aresh - Boro Boro
Daddy Yankee - Gasolina
Helena Paparizou - You're my number one
? - tequilla
Don Omar - Dale don dale
thanx voor de liedjes. ben weer helemaal in de alanya stemming
zijn er meer op het moment, maar is wel gezellig als we elkaar nog een keer tegenkomen toch???
toch?
pb'tje aan mij of anders op msn ok??
e we dit ff met zn 2 opzetten whaha
what about me then !???
hier in emmeloord hebbe we een bowling baan !!!!whahahah
onee mogen we niet meer in of niet arnout !!!mhwoehaha
De twee leipste mensen van de emmeloord crew zijn serieus bezig... kan dan?! Whahah!!!
wat denkt je instinct?
maar voor de rest hebbe we een serieus potje bowlen gedaan !!!!!!!of niet arnout!!!laatste aanpassing 24 augustus 2005 14:35
3 sept red ik niet dan moet ik met me krukke in de roelatie zitten is ook niks want ben vorige week geopereerd
Anders komen we met zn allen lekker gezellig op OldSchoolMadness op 3 september en dan gaan we lekker met zn allen feesten en zuipen
hijs zo zielig...
Er wordt gewoon knetterhard hardcore gedraaid en het laatste uurtje terror
en ik verwacht ook niet anders van je whehe!!!!
helaas jij wel en ik niet!!
hijs zo zielig...
Ik ben gister naar Multigroove op een oud schip geweest. Dat is echt zoooo vaag om op een boot te feesten. Al die rare gangen enz!
ey, maar wtf gaan we nou doen dan???
En wie van de alanya gangers gaan er ook hier heen Lexion's 10 year anniversary party