Partyflock

Forumonderwerp · 794908
Waarschuw beheerder
Gewoon niet :) of gewoon wel?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha dat weet je toch... gekke mense make altijd chaos en dat is hier weer goed gelukt!! haha jammer dat we niks mee gedronke hebbe de dag erna

Ja denk dat ik dat wel zo ongeveer weer ARNOUT ;) (had het in 1x goed op mn mobieltje:P) whehe! Maar de chaos was idd wel zo'n beetje compleet daar in Murphy's :jaja: :D

Was idd jammer dat we niks meer hebbe gedronken de dag erna, maar krege te horen dat ons vliegtuig 2 uur eerder vertrok dan was aangegeven en dus moesten we om half 12 al weg uit het hotel :(

Maar is een vette foto geworde ja :jaja: (met MIJN fototoestel:P haha)
Ik ben ook benieuwd naar de overige foto's, maar dit is er iig 1 nietwaar? (Y)

Waarschuw beheerder
týs hýer nog heel warm
en we genýeten nog steeds elke dag
zwemmen en nýks doen :) en savonds pas los gaan

groet mokum en borýs
Waarschuw beheerder
hey luitjes hoes nou hiero????
net weer terug uit het zonnige alanya!!!!!!
ben vies afgetrapt van :bier: en zo whehe ;p

en vette pic gek (krypta) sta er weer lekker op whehe

en was echt super gezellig met de pfers!!!!!
was zeer geslaagd!!!!
Waarschuw beheerder
was gezellig de meeting! leuke tent Murfys...(Y)
Wil graag weer trug:S:S

Waarschuw beheerder
was wel een vette meeting inderdaad ik ben nu ook weer terug in nederland.. ook al is het klote weer toch een stuk beter als daar zijn. mja veel plezier nog voor de mensen die er nog zijn.

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
ook al is het klote weer toch een stuk beter als daar zijn

wtf....?:s
Waarschuw beheerder
waarom krijgt die kerel van mij de eer van die foto :P
Hij is alleen maar degene die dat ding onder de scanner heeft gelegd zodat ie op pf gezet kon worden :P haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 18:30:
whaha vette foto kryptah...

VETTE FOTO SILKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
oke.... SUPER FOTO SILLY whehe ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 augustus 2005 om 17:33:
ook al is het klote weer toch een stuk beter als daar zijn.

je weet niet waar je het over hebt kerel......
dan spoor je niet als je dat vind!!!
oke het eten was niet altijd te vrete maar daar wen je wel aan en anders had je de burger king nog!!!!

Waarschuw beheerder
hmzz als je 14 dagen gaat stappen en 14 dagen ruzie hebt met turken praat je er wel anders over. daarnaast werd er nog een meisje bij onze groep aangerand door een werknemer van de murphey's.
verder vind ik het niet normaal als je moet gaan lopen afdingen voor je pilsje..
Ons Hotel was kut! we hadden all inclusive maar dat eten daar was niet te vreten. iedereen aan de diarree en zelfs een vriend die aan de antibiotica moest.
ik heb gewoon geen relaxte vakantie gehad en ga nooit meer terug naar turkije. als jij het er wel vet vond ben ik blij voor je maar ik heb het er niet leuk gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 13:12:
hmzz als je 14 dagen gaat stappen en 14 dagen ruzie hebt met turken praat je er wel anders over. daarnaast werd er nog een meisje bij onze groep aangerand door een werknemer van de murphey's.
verder vind ik het niet normaal als je moet gaan lopen afdingen voor je pilsje..
Ons Hotel was kut! we hadden all inclusive maar dat eten daar was niet te vreten. iedereen aan de diarree en zelfs een vriend die aan de antibiotica moest.
ik heb gewoon geen relaxte vakantie gehad en ga nooit meer terug naar turkije. als jij het er wel vet vond ben ik blij voor je maar ik heb het er niet leuk gehad.laatste aanpassing 8 augustus 2005 13:18

Bij ons was alleen het tegenoverstelde als dat jij het hebt ervaren..helaas voor jou..onze vakantie was top. Toch maar slim om misschien bij de reisorganisatie in overleg te gaan. Over het eten, het is niet super, maar je kan niet alles hebben....12 dagen moet je iig niet in je eigen hotel eten. Ook ergens anders op pad gaan om te eten is goed te doen!!..denk aan de Ned. Eettenten.

Waarschuw beheerder
donateur
als je die shit van het eten in het hotel heb opgelopen kun je ze aanklagen, als dat indd waar is moeten er trouwens nog 100 mensen als jullie rondlopen (en omdat een hotel dat toch echt wil voorkomen acht ik de kans dat je het gehad heb van het hotel heel klein...) en sja, het eten buiten je hotel moet je gewoon goed opletten...eigen verantwoordelijkheid....en dat het niet lekker zou zijn had ik je wel van te voren kunnen vertellen...

over je 14 dagen ruzie met turken kan ik nog inkomen, het hele sfeertje in alanya was naar mijn mening wat agressiever (dan bijvoorbeeld in marmaris) maar als je echt iedere avond vechten heb kun je beter bij jezelf te raden gaan dan bij hun denk ik.....

als k jou was zou ik niet zomaar zeggen nooit meer naar turkije te gaan, probeer volgende keer bijvoorbeeld is marmaris of bodrum.....is weer een heel andere wereld....

ach, wel minderzzz voor je....:[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 17:10:
als je die shit van het eten in het hotel heb opgelopen kun je ze aanklagen, als dat indd waar is moeten er trouwens nog 100 mensen als jullie rondlopen (en omdat een hotel dat toch echt wil voorkomen acht ik de kans dat je het gehad heb van het hotel heel klein...) en sja, het eten buiten je hotel moet je gewoon goed opletten...eigen verantwoordelijkheid....en dat het niet lekker zou zijn had ik je wel van te voren kunnen vertellen...

over je 14 dagen ruzie met turken kan ik nog inkomen, het hele sfeertje in alanya was naar mijn mening wat agressiever (dan bijvoorbeeld in marmaris) maar als je echt iedere avond vechten heb kun je beter bij jezelf te raden gaan dan bij hun denk ik.....

als k jou was zou ik niet zomaar zeggen nooit meer naar turkije te gaan, probeer volgende keer bijvoorbeeld is marmaris of bodrum.....is weer een heel andere wereld....

ach, wel minderzzz voor je....:[

:D
Waarschuw beheerder
hahaha. chýlle fotow, ksta r ook nog op met mn duffe HARSES, nýe verw8 :P maarjah, als ýk trug ben (as woensdag) zal k ook ff proberen de fotowtjes onlýne te zetten. Dat moet ýk dan wel snel doen want vrýjdag vertrekken we alweer naar AMELAND :D :P

meetýng was btw zeer geslaagd! (Y) top

Waarschuw beheerder
All-in is erg voordelig maar dat wil niet zeggen dat het inderdaad goed is. Wij hadden halfpension en ons hotel was erg perfect. Elke dag iets anders in het buffet en niemand die ik in het hotel ontmoet heb is ziek geworden. Zelfs de sallades kon je er goed eten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gewoon geen zin meer op een of andere manier :/

Ik heb wel zin in mn vakantie alleen de gang van zaken daar lijkt me helemaak nix :/

Waarschuw beheerder
maak je er maar geen zorgen om volgens mij ging jij naar hotel riviera, daar ben ik ook geweest en ik heb het helemaal top gehad. Ik zou zo weer terug willen.

En wat agressieve turken betreft, die ben ik niet tegen gekomen, wij zijn zelfs met ze op stap geweest en ik heb me enorm vermaakt met hun
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 20:37:
maak je er maar geen zorgen om volgens mij ging jij naar hotel riviera, daar ben ik ook geweest en ik heb het helemaal top gehad. Ik zou zo weer terug willen.

En wat agressieve turken betreft, die ben ik niet tegen gekomen, wij zijn zelfs met ze op stap geweest en ik heb me enorm vermaakt met hun

Blij om te horen dat het hotel goed is
Zijn de 2 pers kamers een beetje groot? Want het hotel zat vol en ik had als laatste bijgeboekt dus er word een bed bij gezet op een 2 pers kamer....

Tsja ik weet het niet ik ben normaal altijd tsja hoe zal ik het eens zeggen haha
Ik ben vet impulsief en alles is er uit voor ik er erg in heb en dat soort dingen.. Ik ben Spanje gewent en daar ken je doen en laten wat je wilt maar volgens mij is Turkije heeeeell anders.. Snap je wat ik bedoel?
Waarschuw beheerder
nee joh je moet gewoon je ding doen daar kan makkelijk
hebbe wij ook gedaan!!!
je ken zo gewoon uitschelden als je daar zin in hebt whehhe;p

maaar wel oppassen sommige kunnen wel wat nederlands!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partyVadah op dinsdag 9 augustus 2005 om 09:30:
nee joh je moet gewoon je ding doen daar kan makkelijk
hebbe wij ook gedaan!!!
je ken zo gewoon uitschelden als je daar zin in hebt whehhe

maaar wel oppassen sommige kunnen wel wat nederlands!!!!

Whahahah ja en ik ben dan wel weer zo iemand die ze uitgaat schelden voor mn hele scheldwoorden vocabulair als ze stront vervelend zijn :[
Zal je net zien.. kom ik weer de verkeerde tegen 8)

Hoop dat er nog een beetje hollands vlees rond loopt :9
Doe mij maar een lekker hollands ding haha geen turk :D
Waarschuw beheerder
donateur
jongens ik heb een wereld vakantie gehad.
beetje voor beveiliging gespeeld in de robin hood :d

stoeipoes, je gaat een wereld tijd tegemoet!

Waarschuw beheerder
De kamers waren op zich best wel te doen. Er waren ook anderen nederlanders in het hotel die een derde bed erbij hadden gekregen, deze mensen zijn de dag erna bij de receptie gaan vragen voor een 3 persoonskamer en die hebben ze toen gekregen, dus misschien lukt het jullie alsnog.

Wat vooral helpt is met hun meegaan en grapjes maken, daar kunnen ze wel om lachen. Sommigen kunnen inderdaad wel wat nederlands. Maar over het algemeen moet je het opdringerige gewoon negeren. Niet eens naar hun kijken maar gewoon doorlopen.

Je kan inderdaad gewoon jezelf blijven, maar hoe meer je het opdringerige gaat verafschuwen hoe minder leuk de vakantie voor jezelf wordt. Je moet er gewoon in mee gaan en anders gewoon negeren.

Hollands vlees loopt er genoeg rond, maar ik ben na de vakantie ervan overtuigd dat het turks vlees er ook mag zijn :p hahaha de fotograaf van het hotel is een onzettend leuke gast.
Waarschuw beheerder
donateur
er loopt genoeg rond van allebei :d
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar

<-------------- :kwijl: :$

Waarschuw beheerder
er is 1 dag in murphy's geweest dat was echt tof alle moffen ff uitgejoeld

eerst voor sluitingstijd heel veel oldscool gehoord toen de muziek stop werd gezet begonnen de spreekkoren alles ist voorbei nou de laatste duitsers die er binnen waren gingen toen maar snel naar buiten ook werd er heel veel holland... holland... holland... geroepen en texten zoals tis stil aan de overkant

dat was denk ik toch wel de gezelligste avond in de murphy's die ik heb meegemaakt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 16:29:
er is 1 dag in murphy's geweest dat was echt tof alle moffen ff uitgejoeld

eerst voor sluitingstijd heel veel oldscool gehoord toen de muziek stop werd gezet begonnen de spreekkoren alles ist voorbei nou de laatste duitsers die er binnen waren gingen toen maar snel naar buiten ook werd er heel veel holland... holland... holland... geroepen en texten zoals tis stil aan de overkant

dat was denk ik toch wel de gezelligste avond in de murphy's die ik heb meegemaakt

en dat was je gezelligste avond? :S btje sneu
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 9 augustus 2005 om 17:25:
en dat was je gezelligste avond? btje sneu

Whahahaha

Waarschuw beheerder
dan maar sneu heb het zeker naar mijn zin gehad en die moffen daar lokken het zelf uit

hun waren de gene die zich over het algemeen nog al arrogant gedraagde we hebben ze alleen ff op hun plaats gezet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 9 augustus 2005 om 17:25:

en dat was je gezelligste avond? btje sneu

Heb jij even een kut avond gehad idd....onze was 1000 keer beter...zeker een keer richting Amsterdam chillen!!! ja toch?...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skebbel op dinsdag 9 augustus 2005 om 21:09:
onze was 1000 keer beter

hoezo was?

WAREN :D
Waarschuw beheerder
weer gelijk ISOSAHEID!!

maarre..we houde contact

BIJ DEZE FORUM GESLOTEN, of toch niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder mij

Stelletje nerds :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skebbel op dinsdag 9 augustus 2005 om 23:02:
BIJ DEZE FORUM GESLOTEN

Waarom zou je...altijd handig toch?

We checken we wanneer er een meeting in NL kan plaatsvinden(Y)
Waarschuw beheerder
haha owja...forum heropend...

Alanya meeting @ Adam :P hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 9 augustus 2005 om 23:14:
Zonder mij

Stelletje nerds

Ik hou ook wel van jou..nog tips nodig voor je vakantie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tips? Neuh
Ik heb hollands vlees nodig om te neuken :d
Maar dat moet daar wel te vinden zijn denk ik :D

Daar ga ik natuurlijk voor op vakantie :D
Om te neuken :D ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ALs je terugkomt, je ken altijd bellen :P hehe

Tering ouwe stoeidoos...dat bericht van jou...komt wel heel apart over :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skebbel op woensdag 10 augustus 2005 om 01:37:
Tering ouwe stoeidoos...dat bericht van jou...komt wel heel apart over

Whahahahahahha
Het is jammer dat
<--------- hij niet naar Alanya gaat :| anders :kwijl:
Whahahaha

O:) ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 22:04:
De playlist van alanya:

- Ali Bombali

whaaaaaaaaaaaaaaa ik kan dat scheitnummer niet meer horen.. GRR

Don Omar-Dale Don Dale
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skebbel op woensdag 10 augustus 2005 om 11:31:
Don Omar-Dale Don Dale

maakt niet uit jonge wij schreeuwde ook uit volle borst
ali bombali ouwe of niet!!!!!whehehe ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 10 augustus 2005 om 00:53:
Daar ga ik natuurlijk voor op vakantie
Om te neuken laatste aanpassing 10 augustus 2005 00:54

ja dat had ik ook in gedachten maar je ziet er wel vies veel stelletjes of mensen met een vriend thuis zitten viel mij op!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hey mensen ben weer terug in Nederland! Was echt een topvakantie!
Waarschuw beheerder
he he shampoo hoe is het nu!!!

en nu pas terug??
mazzel pik

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben op de terug weg van Auditorium de hele weg ali bombali gezongen...toen vroeg ik of hij die op kon zetten...wilde die chauffeur 5 lira..ff afdingen tot 2 lira en hoppa..Ali Bombali voluit in de Taxi..Geweldig :D

die 2 lira heeft ie nooit gekregen :P

Hij gaat dus als volgt:

Ali..Ali Bombali
Hij wil niet betali
Ook niet mee op safari

etcetera
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partyVadah op woensdag 10 augustus 2005 om 17:54:
ja dat had ik ook in gedachten maar je ziet er wel vies veel stelletjes of mensen met een vriend thuis zitten viel mij op!!!!!!!

Ach.. maakt het uit.. zolang er maar alcohol is (L)

Waarschuw beheerder
donateur
zodat je alcohol kan neuken...?:S :p

Waarschuw beheerder
donateur
en alcohol is er wel....voor 5 euro per biertje(y) of 12 euro per mixdrankje...(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha alsof ik dat er voor ga betalen :D

Not :p