mensen zeggen weleens dat ik niet recreatief mag internetten als ik op mn werk ben...doe ik dat dan?!?!?!?!
Ik zal met jou op korte duur maar in 1 pand moeten verblijven. Ik verafschuw het.
Dat ik arrogant ben....maar ik ben niet arrogant...ik ben gewoon de beste
koud en gemeen
Mensen hebben vaak een verkeeld beeld van mij. Dat komt omdat ze mij denken te kennen, terwijl ze me een paar keer gezien hebben, terwjl ik heel veel verschillende kanten heb.
En ik gebruik geen drugs, dat denkt ook iedereen
Dat ik snel met jongens t bed in duik, dat is absoluut gelogen! Als t wel zo was zou ik wel toegeven.
En dat ik snel verwaand of chagerijnig kijk, terwijl ik dan gewoon geconcentreerd kijk terwijl ik luister/lees, enzo.
Dat ik arrogant kijk en dat ik af en toe (als me kop verkeerd staat) door me houding een eigen ruimte van een meter rondom mezelf creeer...En dat ik mensen bijna dood kan kijken (onbewust) hoor ik ook nog weleens
Maar ik ben gewoon best zelfverzekerd en heb gewoon niet altijd zin om te praten en om met bepaalde mensen te praten...is dat nou zo verkeerd...:assertief zijn...
dat ik arrogant ben maar ben ik helemaaaal niet haha
Dat ik vaag ben
Niet mee eens, ik vind mezelf helemaal niet vaag
zie wel veel meisjes die de stempel verwaant arrogant enz hebben, daar zit dan toch wel een kern van waarheid in want meisjes kijken wel heeeel vaak arrogant om zich heen en hebben (vooral als ze in een groepje zijn) vaak een heel koude en verwaande houding. is me ooit es een keer opgevallen.
Ik ben ooit eens voor een hardrocker aangezien.. Was totaal geen aanleiding voor.. jah..me haar wat donker.. maar da was een belediging voor mij.. de hardstyler