2 volgers · 44536x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
t Echte leven is weer begonnen?
je zal het ellendige leven bedoelen hahaha.gaat nergens over,ben gewoon pas 20 minuten thuis.ik heb helemaal geen vervoer,motor heeft het zwaar te verduren gehad tijdens de vakantie en gaat zaterdag in de reparatie.heb niks te eten en te drinken in huis.mmmmmmmmmmmmm,pizza domino,s heeft een actie las ik net. 2 pizza,s voor 15 euro,zou ik die ene pizza morgen nog in de oven op kunnen warmen of zou dat niet te eten zijn???
ja,wat dacht je dan hahahaha.ben een vrijgezellige harwerkende oude lul van 31 hoor.denk je dat als ik thuiskom dat ik nog een compleet 3 gangenmenu ga bereiden????
Nee, natuurlijk denk ik dat niet... Zou niet durven...
,zou ik die ene pizza morgen nog in de oven op kunnen warmen of zou dat niet te eten zijn???
Ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen uithaald...
Op mijn dertigste...
Ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen uithaald...
hahaha,ik doe altijd hetgene wat me het best uitkomt.
ik heb net toch nog maar een x m,n scooter proberen te starten maar wil niet echt meer na een half jaar stil te hebben gestaan,is trouwens ook niet verzekerd.gister had ik gelukkig een mazzeltje,ik was 14u30 vrij en heb toen gelijk ipv zaterdag m,n motor weggebracht.als het goed is heb ik m nu zaterdag terug
laatste aanpassing
donateur
tis toevallig wel mijn vriendinnetje

donateur
nee ken ik niet hoezo?
zal dan dus wel een kut liedje zijn, als het over muziek gaat
nee man,is van de master himselve.zat ik gister dus ff te luisteren. https://partyflock.nl/dj/2569
Geef mij d'r nummer ook ff als je er klaar mee bent
waarmee klaar bedoel je????
donateur
WOWheb de perfecte vrouw gevonden geloof
Geef mij d'r nummer ook ff als je er klaar mee bent
waarmee klaar bedoel je????
Hahaha ... ik wil me zeker niet met jullie misschien opbloeiende romance bemoeien, maar ik denk dat Weapen of Mass Seduction bedoelt, dat de perfecte vrouw niet bestaat
Alhoewel
Hahaha ... ik wil me zeker niet met jullie misschien opbloeiende romance bemoeien, maar ik denk dat Weapen of Mass Seduction bedoelt, dat de perfecte vrouw niet bestaat
Uh... Nou... eigenlijk bedoelde ik t letterlijk...
Geef mij ook ff dat nummer als je er mee klaar bent
WOW heb de perfecte vrouwn gevonden geloof
Je zei een perfecte vrouw gevonden te hebben, graag t nummer, ook als ze niet helemaal perfect blijkt
zit je ook aan de halve liters ofzo???
I wish.... Nee, niks halve liters...
heb m,n motor terug en m,n pc is omgeruild.eindelijk een goeddraaiende pc hoi hoi hoi
Helemaal goed
Blij mannetje daar
I wish.... Nee, niks halve liters...
ik wel ff nu,was tijdens m,n vakantie bang dat ik alcoholistisch zou worden.was alleen en zat eerlijk gezegd elke avond op een terras. is me achteraf toch meegevallen want heb de hele week geen bier gedronken.ben ik blij om want drink normaal door de week ook nooit.
Blij mannetje daar
en of ik blij ben,motorrijden is zo,n lekker gevoel.ik heb nog meer schade,in toulon aan de cote d,azur hadden ze m,n motor omgegooid,deuk in de tank en lak op frame beschadigd,maar dat duurt een maand om te laten repareren en laat ik dus lekker in de winter doen.
ik wel ff nu,was tijdens m,n vakantie bang dat ik alcoholistisch zou worden.was alleen en zat eerlijk gezegd elke avond op een terras. is me achteraf toch meegevallen want heb de hele week geen bier gedronken.ben ik blij om want drink normaal door de week ook nooit.
Geef mij ook eens zo'n fijn biertje
Door de weeks drink ik af en toe een biertje..
Ligt aan t gezelschap, haha!
Of als ik heel erg hard heb gewerkt en echt oververhit
en hyper thuis kom...
maar dat duurt een maand om te laten repareren en laat ik dus lekker in de winter doen
Lang zeg! Hmm, btje zonde idd om 'm nu een maand kwijt te zijn!