Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Een man van uitersten!
ja,en ik stuiter ook nog steeds.weliwaar niet meer met zo,n grote regelmaat als vroeger.komt omdat ik wat betreft stappen alles al heb gezien.niks nieuws onder de zon meer voor mij.merk ook dat als ik op een feest met iemand sta te praten en als ze dan vragen hoe oud ik ben ( ze schatten me meest 25/26 ) en ik zeg 31 dat ik dan veel respect krijg,woordje is vannacht ook een paar x letterlijk in de mond genomen. de periode dat ik al ga stappen gaat richting de 17 jaar.ben blij dat ik de beginperiode vd house hier in nl heb meegemaakt.voel me en zie er nog steeds uit als een jonge god hahahahaha
op naar je woonplaats
morgen ga ik iig iets doen wat ik totaal niet leuk vindt
een weekend waarin ik 3 feesten heb bezocht
ik ben het voorbeeld voor het jonge grut hoe je het niet moet aanpakken in je leven hahahahaha
Nooit van gehoord eigenlijk
op zo'n saaie
zit verjaardag
is het grootste sloopbedrijf van alphen ad rijn en omstreken.rijden in van die gele busjes.
kan me eerlijk gezegd zelfs niet eens de laatste x herinneren dat ik op zo,n verjaardag zat hahahahaha. ik ga m,n bedje in meis want anders voel ik me morgen geen 80 maar 90 hahahahaha
nou,daar ben ik dus,speaking live from delft ben net 20 minuten wakker.had de wekker om 5u30 gezet maar heb hem niet eens gehoord,zou ik dan echt oud aan het worden zijn hahahahahahahahahaha