hoe blowrijk is nederland eigenlijk?
geen tbc door thc
tja alles kan het is alleen niet echt aannemelijk al kijk je naar de groei en bloeitijd...is vrij kort voor zo'n grote groei van toppen, 450 gram..maja da's mijn mening
en wat roken we vandaag?
en wat roken we vandaag?
witte weduwe rookt ook heeeel lekker weg ja
kheb nog hasj en ik heb nog weed. ik heb een vloei en ik heb nog een tip. Maar dan sjeq...
als je eg trek heb draai je een pure
Ik heb wel nog reserve gruis check van een paar maande oud
hehe dat ken je er btr neit ingooien whehehe
ik heb het toch gedaan smaakte als een voorgedraaide van de coffeeshop dus nu heb ik wel wat ontdekt hoe ze die zo kenne smaken
en het is "snowball" geworden
thc balletje?
hehe jah ik heb wel is een voorgerolde uit elkaar gehaald om te kijken wat er nou precies in zat pffff sinds dien geen voorgerolde meer vooor mij
powerplant ? of top 44 ?
powerplant ? of top 44 ?
kheb liever dynamite
slaat egt in als dinamiet 2 hijssen en je bent weg
zometeen me nieuwe pijp proberen whoehoe
tijd voor een slaapmutsje....of hoe je het ook noemen wilt...
maar ik wil hem wel zo terug hoor
haaahh, ik heb laatste tijd constand iets anders van hasj en weed gekohct uit verschillende shops. Telkens een heel klein hoekje eruit gehaald en in een aparte zak gedaan. Nu is het wel genoeg voor een stel joint bestaande een een berg verschillende rotzooi wat nu gemaald gaat worden. ben benieuwd hoe dit proeft
wegheghe, zelde doe ik zo'n moeite voor een joint te draaien maar nu is hij echt bijna te mooi om aan te steken
haaahh, ik heb laatste tijd constand iets anders van hasj en weed gekohct uit verschillende shops. Telkens een heel klein hoekje eruit gehaald en in een aparte zak gedaan. Nu is het wel genoeg voor een stel joint bestaande een een berg verschillende rotzooi wat nu gemaald gaat worden. ben benieuwd hoe dit proeft
en hoe smaakt ie
Alleen iets minder hasj volgende x
geen zin om naar de stad tegaan
niemand zin om te komen brengen ?
iemand nog leuke ideetjes zoals emmer shots enzo ( dee ik vroeger altijd)
maarre... zie iedereen lullen over blow's draaien met sjek.... ik flikker er altijd peuken in.. smaakt 100x beter dan sjek..... vind ik dan....
pfff lurk nu aan een bubbels uit de shop van hier...
altijd goed te doen
heb nooit wat over
mmmm lekker zo'n jointje na een weekkie gardameer
morgen leeeekkker uitslapen
ik loop net 2 dagen in de ziektewet me pols overbelast, maja wel ok met dit weer
BRUL!!
Funky Skunky Smelling Green Shit
eigen teeltje misschien een optie?..scheelt ook bakken met geld
zet je om mee te beginnen top44 neer, kan met 7 weekkies leeekker genieten van je eigen plukkie
geen connecties met lokale thuiskwekers? veel voor weinig blijft voor mij het aantrekkelijkst...shops zijn wel relax maar al ben je de hoeveelheden gewent wat je normaal bij een thuiskweker krijgt en je gaat met datzelfde geld wat te blowen in de shop halen en dan krijg je dat zakkie..nou dan lijkt het wel een zak uien!! kan wel janken zo weinig..
ja daarom zei ik ook *om mee te beginnen snelle kweek om mee te beginnen zodat je snel kan oogsten en dan hou je het wel iets van 10 weekkies vol tot je volgende (white widdow) oogst
sjesus mooi klote ja...en om aldoor iemand te vragen of die voor je gaat halen is ook klote ja pfff ...geen wietsprint bij jullie in de buurt?
ik ga er vandoor, ik zou zeggen: ook al is je id verlopen je geboortedatum staat er wel op, dus lijkt me niet dat ze jou zien als een id vervalser..dusss gewoon shoppen gaan
succes, hopelijk kan je je nog onttrekken uit deze drama
pijnlijk stil.. niemand die ook nog een nachtmutsje aan het roken is?
voor jou, peurple THC-liefhebbend-Nederland Forum schrijfster nummer één ja leuk dat je je nog steeds laat horen hier
..Still smoking that skunky,funky,smelling green shit
bedankt voor de uitnodiging, maar ik zit nu ff zonder vervoer ik kan ook hele lekkere koffie of thee zetten
ja kan wel zeggen rook maar mee, maar dan zal je toch echt deze kant op moeten komen.....en een andere optie is een forum openen met wie wie wiet op!peurple in need of some big tops!
nee maar 2 euro voor een stek valt toch wel mee, k geef het ook meer als optie aan om sommige dingen te voorkomen..maar idd tis echt bagger als er geen wiet meer is.. lege flessen inleveren?
om een beetje te experimenteren heb je niet eens zo bijster veel nodig. paar euro ben je al klaar dan.
tric-trac is gewoon uit de handel gehaald
dat degene die de joint heeft tric moet zegge en de eerste die daarop trac zegt krijgt de joint
niet in de wijk waar ik woon
die wijvenhier zijn dik antie ben gelijk een giga junk wand ik gebruik DRUGS
en heb echt nog nooit iets anders gewilt behalve een wiet jointje en heel afentoe eens hasj
ik zie al de politie een inval bij me doen door die zijk wijfen..
neej lama koop het wel
welke wijk woon je dan ???
als het echt zou moeten koop ik het voor mijn deur bedoel .. hang jongeren genoeg hier ...
maar haal zelf in hilversum heb het niet zo op de boot ... alleen in nood ... beetje ID en tekenen en blabla ... blijf het KUT vinden
THC liefhebbend nederland laat je horen!!
NEDERWIET
Whhee ken je hem nog ultiem smokenummer
hey jij hier?
Steek em op van de osdorp posse is ook zo'n nummer, kan je volgens mij wel op limewire downloaden
Whhaa zkkt wel steek um op ja steek um op ja rol um op en steek um op en rook um op jaa
tsja daar heb je goeie vrienden voor he
oh ik heb hier te maken met een kenner?
ik vind dat meer vrouwen moeten smoken
kenner klinkt ook weer zo verslaaft haha
en bier dan allicht
wauw wil je met me trouwen
pffffff eerst nog maar is ff genieten van men vrijgezellige leventje denk
ben nog veel te jong om te trouwen
wat een eer laatste aanpassing 28 juli 2006 13:11
haha ja he
als je ook nog van voetbal houd....als je maar niet voor ajax bent !
maargoed ff terug naar t onderwerp
wa roken jullie dan
...bijjjjna jarig he? wel je mail checken dan he!
ik hou wel van voetbal en nee niet ajax
Als ik niet gevlucht ben naar brabant doe ik dat zeker!!!
momenteel PP
waarom vluchten naar brabant .. omdat t hier gewoon t gezelligst is
alsnog trouwen dan haha
ik heb lekkere santamaria van de muze (tilburg
veel bier en blaapuh
ben kai verkoude
de oplossing
aaaaaaahhh beterschap!