Partyflock

Forumonderwerp · 792338
17597x bekeken

Waarschuw beheerder
'Ernstig incident' in metro Londen

Uitgegeven: 7 juli 2005 10:37
Laatst gewijzigd: 7 juli 2005 11:11

LONDEN - In de metro van de Britse hoofdstad heeft zich donderdagmorgen tijdens de spits "een ernstig incident" voorgedaan. Dat meldde de politie. Hierbij is een aantal gewonden gevallen. De BBC meldt dat in ieder geval één persoon ernstig gewond is geraakt.

Getuigen zeggen dat mensen die het metrostation Aldgate in de Britse hoofdstad Londen verlaten "bedekt zijn onder bloed".

Verscheidene metrostations zijn ontruimd nadat bij het metrostation Liverpool Street een 'knal ' was gehoord. Een woordvoerder van de metro zei dat er "een tweede incident" had plaatsgevonden. Het metroverkeer in Londen is helemaal stilgelegd.

De politie verklaarde kort na het voorval dat er sprake was van een plotselinge voltageverhoging op vijf verschillende metrostations. Het zou gaan om de stations Aldgate, Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square

:S

Waarschuw beheerder
alle ramen uit bus geblazen dan ist toch best duidelijk dat explosie is geweest van een bom of iets dergelijks
Waarschuw beheerder
idd.. en geen gewonden, dat mag een wonder zijn

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anne__ op donderdag 21 juli 2005 om 14:59:
idd.. en geen gewonden, dat mag een wonder zijn

Is dat al zeker dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 15:01:
Is dat al zeker dan?

er is wel al minimaal 1 gewonde

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een schreeuw om aandacht van een paar Engelse jongeren. Al Qaida of splintergroeperingen blazen geen bus op zonder slachtoffers

Dit kan natuurlijk ook :/
Volgens Chris :P :D

Waarschuw beheerder
donateur
LONDEN - In drie metrostations hebben zich donderdag explosies voorgedaan. Ook op een bus in oost-Londen zou een bom zijn afgegaan. Een persoon is bij de ontploffing op het station in Warren Street gewond geraakt. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd.

Waarschuw beheerder
Je krijgt in de toekomst natuurlijk steeds knullerige aanslagen door mensen die zich willen conformeren met Al Qaida, maar verder totaal geen band met die club hebben.. :nee:
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
En alweer een bom ontploft

www.nu.nl
Waarschuw beheerder
Mensen mensen mensen

Update 15.20u
Volgens de Underground zou het mogelijk gaan om 'dummy spijkerbommen', die om een nog onbekende reden niet zijn afgegaan. Als dit klopt kunnen de explosieven gefaald hebben, maar kan het ook zijn dat de bommen nooit bedoeld waren om schade aan te richten.

Inmiddels lijkt het duidelijk dat er nauwelijks slachtoffers zijn gevallen. Passagiers in de metro bij Warren Street roken een merkwaardige geur, maar een ooggetuige een wagen verderop hoorde de explosie niet eens. Hulpverleners gaan het station nu binnen in speciale pakken die moeten beschermen tegen chemische en biologische wapens, maar dit is standaardprocedure.

fok.nl
Bron: NOS

Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei; nadat die 4 pakistani's die waarschijnlijk geen enkele band met Al Qaida al voor eigen rechter speelden, krijg je nu steeds meer mafkezen die wel even denken paniek te zaaien.

De engelsen blijven nog kalm, als er ook maar iets in Nederland gebeurt zal het één grote paniek worden aangezien er hier helemaal NIETS is geregeld en de bevolking zich al jaren een enorm paniekcomplex heeft aangepraat.. :nee:
Waarschuw beheerder
Jups, en daar kun je gewoon op wachten. Binnen een jaar is het raak hier.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op donderdag 21 juli 2005 om 15:49:
Jups, en daar kun je gewoon op wachten. Binnen een jaar is het raak hier.

wordt steeds moeilijker om het te ontwijken idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 15:48:
De engelsen blijven nog kalm, als er ook maar iets in Nederland gebeurt zal het één grote paniek worden aangezien er hier helemaal NIETS is geregeld en de bevolking zich al jaren een enorm paniekcomplex heeft aangepraat

denk dat de ''normale burger '' in paniek raakt het ''tuig van de riggel'' zal moskeeen en weet ik veel wat in de hens gooien,etc etc etc en de ''normale burger'' maakt zich daar zeer druk om.

Waarschuw beheerder
Update 15.29u
Volgens de Underground zou het mogelijk gaan om 'dummy spijkerbommen', die om een nog onbekende reden niet zijn afgegaan. Als dit klopt kunnen de explosieven gefaald hebben, maar kan het ook zijn dat de bommen nooit bedoeld waren om schade aan te richten.

Inmiddels lijkt het duidelijk dat er nauwelijks slachtoffers zijn gevallen. Passagiers in de metro bij Warren Street roken een merkwaardige geur, maar een ooggetuige een wagen verderop hoorde de explosie niet eens. Hulpverleners gaan het station nu binnen in speciale pakken die moeten beschermen tegen chemische en biologische wapens, maar dit is standaardprocedure.

De politie heeft overigens een inval gedaan bij het University College Hospital in Bloomsbury, wat vlakbij het station Warren Street is. Mogelijk zou zich daar een gewonde verdachte laten behandelen, maar het kan ook om een totaal losstaand incident gaan.

Update 16.23u
In het ziekenhuis zou volgens onofficiële bronnen een interne memo verspreid zijn waarin medewerkers wordt gevraagd uit te kijken naar een donkere of Aziatische man met een lengte van ongeveer 1.83 meter. Hij zou volgens Sky News een blauw shirt dragen. Er mag nog steeds niemand het ziekenhuis in of uit.

In Downing Street is ondertussen een man gearresteerd door de politie. Het is onduidelijk of hij iets met de aanslagen te maken zou hebben.

CNN meldt dat het vermoedelijk om een gecoördineerde actie gaat. Mogelijk zouden er ook onontplofte explosieve gevonden zijn. Bij zowel The Oval als Warren Street zijn geen chemicaliën aangetroffen. Ondertussen is het wachten op een persconferentie van de Britse premier Tony Blair, die ieder moment gehouden kan worden.

Update 16.47u
In een persconferentie heeft premier Tony Blair verklaard dat er kalm gereageerd moet worden, omdat angst juist het doel is van de daders. Aangezien er geen slachtoffers lijken te zijn gevallen, moet het Londense leven zo snel mogelijk teruggaan naar hoe het normaal is. Blair zelf zal gewoon naar geplande meetings gaan, en hij hoopt dat de metrolijnen binnen korte tijd weer geopend kunnen worden. De Australische premier John Howard, die ook bij de persconferentie aanwezig was, gaf zijn steun aan Groot-Brittannië aan. Bovendien complimenteerde hij het optreden van de Britse hulpdiensten.

Volgens politiechef Ian Blair is de situatie inmiddels onder controle, en zijn er geen aanwijzingen voor chemische of biologische wapens. Een aantal metrolijnen is nog gesloten, maar het grootste deel van het openbaar vervoer rijdt weer.

De man die in Downing Street is gearresteerd, is behandeld als een zelfmoordterrorist. Hij droeg een zwarte rugzak, die hij eerst moest afdoen. Bovendien moest hij zijn shirt uitdoen, om te laten zien dat er geen draden onder verstopt zaten. Of het ook daadwerkelijk om een terrorist gaat, is nog niet bekend.

[img width=300 height=200 cacheid=00097bf4001b0db339db528f1a00de8cfd]http://images.fok.nl/upload/050721_15958_explosies_londen_2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Nou nou, wat een paniek om een paar rotjes met spijkers erop.
Waarschuw beheerder
Tja....ff in het algemeen wat betref de London-aanslagen:
Wat zeggen wij in Nederland als linkse rakker zijnde ook al weer? 'Onze Moslim-buurman is zo goed geintegreerd, keurige man. Werkt hard, VALT NIET op, etc'

Volgens mij waren de plegers van de aanslagen in London ook 'keurige hardwerkende/studerende immigranten/allochtonen'.......Stel je eens voor dat je leuke naar de buitenwereld toe geintegreerde moslim-buurman (a la Mohamed B??) besluit zijn rugzakje es op te binden en in bijv The Bulldog in Amsterdam aan het touwtje te trekken?

Blijf dus bij mijn theorie: Je mag geen onderscheid maken....

Of allemaal deruit, of allemaal derin ;)
Waarschuw beheerder
Inderdaad allemaal over een kam scheren!!!!!

Wij zijn ook allemaal gierige kaaskoppen die op klompen lopen en onze kinderen misbruiken!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, ik dacht dat dat wij Belgen waren die allen kinderen misbruiken :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spangen op donderdag 21 juli 2005 om 19:51:
Wij zijn ook allemaal gierige kaaskoppen die op klompen lopen en onze kinderen misbruiken!!!!

sja micheal jackson mag het ook waarom wij nie ;)
Waarschuw beheerder
äanslagen wordt binnen nu en 3maand met de dag erger

Waarschuw beheerder
bron?
Waarschuw beheerder
Arnold Smiley ik heb alleen Nederlandse buren...

dus volgens jou zijn het allemaal racisten, pedofielen, zwakzinnigen en Volkerd van der G's???

Waarschuw beheerder
alle 2 de verdachten zijn weer op vrije voete :vaag:

Waarschuw beheerder
A man has been shot at Stockwell Tube station by armed police officers.
Passenger Mark Whitby told BBC News he had seen an Asian man shot five times by "plain-clothes police officers" with a handgun.

Mr Whitby, told BBC News: "I was sitting on the train reading my paper.

"I heard a load of noise, people saying, 'Get out, get down'!

"I saw an Asian guy run onto the train hotly pursued by three plain-clothes police officers.

"One of them was carrying a black handgun - it looked like an automatic - they pushed him to the floor, bundled on top of him and unloaded five shots into him/

"I saw the gun being fired five times into the guy - he's dead."

bron: BBC News http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4706787.stm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Politie Londen schiet man neer in metro

De passagiers van een metrotrein in het zuiden van Londen zijn vanochtend geëvacueerd nadat er was geschoten in de metro. Scotland Yard heeft inmiddels bevestigd dat agenten een man hebben neergeschoten, maar meer informatie is nog niet beschikbaar. Volgens de politie hebben agenten de opdracht gekregen met scherp te schieten als ze denken dat iemand een bom wil laten afgaan.

Het zou gaan om een mogelijke zelfmoordterrorist, die de politie neerschoot toen hij wilde instappen. Er zijn ambulances onderweg naar Stockwell Station, maar het is niet duidelijk of de man dood is. Ook is het nog onduidelijk of de man iets te maken heeft met de mislukte aanslagen van gisteren.

Mark Whitby, een passagier in de trein, heeft tegenover de BBC verklaard dat hij een man met een Aziatisch uiterlijk heeft gezien, die zeker vijf keer van dichtbij werd geraakt door agenten. Andere ooggetuigen hebben verklaard dat de politie al achter de man aanzat toen ze het station in kwamen rennen. Ook zijn er onbevestigde berichten dat er weer sprake zou zijn van een kleine explosie en een vreemde geur.

Update 12.10u
Volgens het Britse persbureau Reuters is de politie op dit moment bezig met de omsingeling van een moskee in het oosten van Londen. Het lijkt er dus sterk op dat er een gecoördineerde actie aan de gang is, mogelijk om betrokkenen bij de mislukte aanslagen van gisteren te arresteren.

Update 12.44u
Inmiddels is duidelijk geworden dat de moskee uit voorzorg ontruimd werd naar aanleiding van een bommelding. De omgeving is inmiddels weer vrijgegeven, maar er zou nog wel sprake zijn van een verdacht pakketje.

De ooggetuigen die een rokend pakketje gezien hebben in een metro, zaten in een andere metro op hetzelfde station. Deze berichten zijn echter nog niet bevestigd. Wel is zojuist bevestigd dat de neergeschoten man inderdaad aan zijn verwondingen is overleden.

Waarschuw beheerder
Damn, als ik in Londen zou wonen en elke dag met de metro zou reizen zou ik m'n ATV'tjes maar opnemen en lekker thuis blijven! :o

Als Amsterdam trouwens de volgende wordt en aangezien ik daar elke dag trein, bus en metro bereis wordt het wellicht tijd een leuk levensverzekeringetje af te gaan sluiten.... :9

En dan ga ik ook nog eens naar Sail 2005.. :[

Waarschuw beheerder
We gaan allemaal wel een keer dood, daar moeten we ons vroeg of laat 'bij neer leggen'.. ;P

Och, I don't care much...ik heb een mooi leven gehad hoor. :jaja:

Waarschuw beheerder
nou jah zeg...we laten ons toch niet vermoorden door zo'n stelletje allah aanbiddende mafkezen die gegroepeerd zijn als een troep hyena's en eruit zien alsof ze zich al 50 dagen niet hebben gewassen en geschoren?
sorrie...maar ik wil echt wel een waardigere dood hoor als ik dan tóch word vermoord...

O:)

Waarschuw beheerder
Ho Mo Slim

Waarschuw beheerder
I heard on the BBC news that a man who is likely to be identified as a paki is shot dead by 5 bullets from an automatic gun by security officers.

Also they are searching for another 4 men since last night and they are chasing them through London and they have put mobile force outside an mosk in Eastern London.

Why are these people think like this? Why do they have cowardly acts like this in their bloody fucking minds?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 15:48:
Zoals ik al zei; nadat die 4 pakistani's die waarschijnlijk geen enkele band met Al Qaida al voor eigen rechter speelden, krijg je nu steeds meer mafkezen die wel even denken paniek te zaaien.

Ze hebben WEL banden met Al-Qaeda zag het toevallig laatst op de BBC in een docu over de aanslagen. Ze zijn daar naar "rebrakka's of rabrakka's" (weet niet hoe je het schrijft) dit zijn zeg maar 'scholen' waar extremisten opgeleid worden om deel te nemen in de oorlog van Al-Qaeda..

Dit is wat ik zag en hoorde in de documentaire van de BBC.

Waarschuw beheerder
De Abu Hafs al Masri Brigades eisten vrijdag op een website de verantwoordelijkheid op voor de nieuwe aanslagen op het Londense openbaar vervoer. De aan Al-Qaida gelieerde groep eiste eerder ook de verantwoordelijkheid op voor de aanslagen van 7 juli. De authenticiteit van geen van beide claims is na te gaan, maar de directeur van het Centrum voor Defensieonderzoek van het Londense King's College, Michael Clarke, sprak voor de Britse radio het vermoeden uit dat de aanslagen van donderdag, waarbij niemand gewond raakte, na-aperij waren. Hij noemde de aanslagen ,,zeer amateuristisch" en zei niet te geloven dat ,,het netwerk" dat de aanslagen van 7 juli pleegde erachter zit. De aanslagen van 7 juli, die evenals die van donderdag drie metrotreinen en een bus tot doelwit hadden, kostten het leven aan 56 mensen, onder wie de vier daders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 15:09:
Ze hebben WEL banden met Al-Qaeda zag het toevallig laatst op de BBC in een docu over de aanslagen. Ze zijn daar naar "rebrakka's of rabrakka's" (weet niet hoe je het schrijft) dit zijn zeg maar 'scholen' waar extremisten opgeleid worden om deel te nemen in de oorlog van Al-Qaeda..

Dit is wat ik zag en hoorde in de documentaire van de BBC.

Oké, thanks voor de info! (y)
Het wordt dan toch tijd dat alle veiligheidsdiensten in de wereld de drol inslikken en de handen ineen gaan slaan om elk terrotistisch contact, hoe klein ook, voortijdig op te duikelen. Helaas geven die diensten geen informatie aan elkaar prijs, waardoor we wereldwijd nu al decennia worden geconfronteerd met aanslagen door onder andere Hamas, IRA, ETA, PLO en Al_Qaida.. :(

Waarschuw beheerder
Geen dank,

IRA en de ETA maak je daar maar geen zorgen om, die spelen niets meer klaar... dit is bijna einde oefening!

Er is één methode waardoor je veel problemen oplost en dat is gewoon gezinnen waarbij familieleden extremisten zijn en/of deze gedachtes hebben gewoon uit het land zetten en terug naar land van herkomst!

Dit wordt ook in veel landen besproken door de regering aldaar en dit is echt wel een goede stap in de juiste richting want je moet toch ergens beginnen. Zie het als onkruid wieden in een tuin.

Nu weet ik dat deze methode vragen oproept maar wat zou er dan wel helpen? Landen nuken met een oorlog die bekend staan als al-qaida leverancier of broedbasis? Denk het niet!

Waarschuw beheerder
Tja, maar mijn punt is dat het al vele jaren eerder en een hoop onschuldige mensenlevens eerder in Ierland en Spanje afgelopen had moeten zijn. Die landen hebben het allemaal zelf op moeten lossen, de rest heeft weinig bijgedragen.

Je plan om mogelijke terroristen het land uit te zetten juich ik uiteraard enerzijds toe, maar aan de andere kant haal je daardoor niet de oorlog uit die mensen hun hoofd. Iets, iemand of zijzelf hebben zich aan de hand van mediaberichtgeving en misplaatste conclusies een verwrongen en verbeten wereldbeeld aan laten praten. Stuur je ze het land uit, dan wordt sowieso elk vooroordeel in hun hoofd nog eens bekrachtigd en zullen zij vanuit elders hun oorlog met nog meer verve proberen aan de man te brengen. :nee:

De afhankelijkheden van de betrokken landen met elkaar door economie en geschiedenis maken het heel moeilijk om maar gewoon te zeggen 'jongens, we trekken de scheidingslijn tussen Oost en West en ieder sopt voortaan lekker in z'n eigen gaarkeuken en daarmee basta'.
Het is een neverending story, waarbij de grote bazen onzichtbaar onnoemelijk veel geld verdienen aan oorlog, corruptie en tweespald zaaien en de gewone man in de straat het wisselgeld is.

Wereldwijde samenwerking tussen veiligheidsdiensten lijkt me derhalve in ieder geval één belangrijke stap om te nemen. Kabinet en europees parlement, maak je hier hard voor zou ik zeggen! :)

Waarschuw beheerder
Samenwerking van veiligheidsdiensten is altijd goed én dit zou ook zeker moeten! Maar als moslim extremisten denken dat ze in het Westen aanslagen kunnen plegen voor 'hun' eigen ding en dat ze het verdommen om zich aan te passen en te gedragen volgens de 'Westerse' cultuur dus volgens de normen en waarden die in het 'Westen' gelden dan hoor je naar mijn mening niet in het 'Westen' thuis.

Weet je waarom heel de wereld fucked up is? Omdat bepaalde personen alleen maar aan zichzelf denken en er zelf beter van worden (bepaalde regeringsleiders) en dat de bevolking er gewoon geen haar beter van wordt en totaal geen leven heeft en gewoon om komt van de armoede of door burgeroorlogen!

Het wordt gewoon tijd dat iedere leider in een land zich aan houdt aan afspraken die gemaakt en vastgelegd worden door alle landen in heel de wereld! En hier worden dan afspraken en erecodes afgesproken en hier moet je je aan houden! Doe je dit niet of weiger je dit dan worden er gewoon sancties opgelegd tegen dat land door alle landen dus ook de buurlanden en dan worden bepaalde kranen dichtgedraaid... Moet je eens zien hoe snel landen dan bij willen trekken en wel mee willen werken!
Waarschuw beheerder
donateur
damn wat een lange teksten.. :s

als ik dan toch me mening geef vind ik het zielige en zeer mislukte aan slagen :o

Waarschuw beheerder
(...)
Maar als moslim extremisten denken dat ze in het Westen aanslagen kunnen plegen voor 'hun' eigen ding en dat ze het verdommen om zich aan te passen en te gedragen volgens de 'Westerse' cultuur dus volgens de normen en waarden die in het 'Westen' gelden dan hoor je naar mijn mening niet in het 'Westen' thuis.

Hierin ligt ook het hele eiereten, je zegt het zelf al: 'moslim-extremisten'. Het woordje 'moslim' even weg latende ben je op je beginpunt, namelijk dat elke extremist die tegen de wetten, normen en waarden van een maatschappij/cultuur ingaat hier niet gewenst is.

ex·tre·mist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die uitersten najaagt, vooral op politiek gebied => hardliner, ultra

Ik wil namelijk even behoeden dat men de definitie van 'moslim' niet als synoniem voor 'extremist' gaat zien. Daarmee doe je veel mensen een flink onrecht toe. ;)

Duidelijk is dus wel dat er mensen zijn die weliswaar in het westen zijn opgegroeid, maar het zogenaamde onrecht dat hun broeders en zusters in het midden-oosten wordt toegedaan willen verhalen op burgers in het westen. Zij zijn het dus niet eens met het westerse beleid om in het midden-oosten te interveniëren, maar zijn te laf om daar heen te gaan en mee te strijden tegen de westerlingen. Dus doen zij het van binneuit.
Vanuit het Midden-Oosten worden zij dus gemanipuleerd om als spionnen op te treden en de thuisbasis te bestoken en onzeker te maken middels aanslagen. Hoe en waar zij hun inspiratie vandaan halen om tot deze barbaarse daden over te gaan is in de eerste plaats een taak van veiligheidsdiensten om te achterhalen en te voorkomen. Daarnaast vind ik dat het ook onze eigen burgerplicht is om dit blootgelegd te krijgen. Ons eigen negeren danwel alles over één kam scheren behoedt ons van een succesvolle terroristen-analyse.. :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is there a time to walk for cover
A time for kiss and tell
Is there a time for different colors
Different names you find it hard to spell

Is there a time for first communion
A time for east 17
Is there a time to turn the mecca
Is there a time to be a beauty queen

:respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op zaterdag 23 juli 2005 om 10:38:
3maanden en dat gaat los in nl

Dan zou ik maar m'n voorbereidingen treffen! :o ;)

Terreurgroep dreigt met 'hel' in Amsterdam
DUBAI - Op het internet is vrijdag een verklaring verschenen waarin een terreurgroep Nederland opnieuw waarschuwt voor een aanslag. De extremistische islamieten dreigen van Amsterdam in de komende dagen een "hel" te maken.

"Onze volgende aanvallen zullen een hel zijn voor de vijanden van God. Zij zetten een bloedige oorlog in gang tegen diegenen die de ongelovige Amerikanen in de regio steunen", aldus de groepering die zegt aan al-Qaeda gelieerd te zijn. De Brigades Abu Hafs al-Masri bedreigt ook Italië en Denemarken, die troepen hebben in Irak.

"Onze volgende beloftes zullen tot uitdrukking worden gebracht in het hart van de Europese hoofdsteden, in Rome, in Amsterdam en in Denemarken van wie soldaten nog altijd in Irak zijn gestationeerd, hun Amerikaanse en Britse meesters dienend", ging de tekst verder. De groepering richtte zich in het bijzonder op de Italiaanse premier Berlusconi. Rome heeft 3000 militairen gestationeerd in Irak.

Eerder deze week was er ook al een waarschuwing van de radicale beweging op internet gepubliceerd waarin ook Nederland werd bedreigd. De brigades claimden ook de aanslagen van 7 en 21 juli in Londen en de aanslagen van maart vorig jaar in Madrid en november 2003 in Istanbul.

Naar aanleiding van de eerdere waarschuwing aan het adres van Nederland liet de Nationaal Coördinator Terreurbesrijding (NCTb) weten alert te blijven maar geen extra maatregelen te nemen. "We volgen op de voet wat er gebeurt", stelde een woordvoerder. "Als er aanleiding toe is, dan volgt onmiddellijk actie. Maar die is er nu niet."

Hij wees erop dat Nederland al vaker is genoemd in boodschappen op internet. "Het is moeilijk die uitingen te duiden. Ze komen er op maar ze gaan er ook vaak snel weer af. We houden het goed in de gaten."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 00:30:
Is there a time to walk for cover
A time for kiss and tell
Is there a time for different colors
Different names you find it hard to spell

Is there a time for first communion
A time for east 17
Is there a time to turn the mecca
Is there a time to be a beauty queen

(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 10:57:
"Onze volgende beloftes zullen tot uitdrukking worden gebracht in het hart van de Europese hoofdsteden, in Rome, in Amsterdam en in Denemarken van wie soldaten nog altijd in Irak zijn gestationeerd, hun Amerikaanse en Britse meesters dienend

Ik las dit stukje en moest erg hard lachen! Welk denkniveau hebben deze first class wankers? De hoofdstad van Denemarken is Kopenhagen jullie sukkels! Haha

Je denkt toch niet dat ik dit serieus ga nemen hé? Dit 'tekstje' is gewoon gemaakt door een een groep mensen die niks voorstellen in onze maatschappij, ze zijn afgewezen door vrouwen/meisjes, ze kunnen geen normale baan krijgen, ze verzetten zich tegen het inburgeren dus ze stellen geen fuck voor want ze krijgen geen aandacht en door dit soort uitlatingen denken ze het mannetje te zijn! Oh just fuck off!! Hou toch op zeg...

Waarschuw beheerder
donateur
Je denkt toch niet dat ik dit serieus ga nemen hé? Dit 'tekstje' is gewoon gemaakt door een een groep mensen die niks voorstellen in onze maatschappij, ze zijn afgewezen door vrouwen/meisjes, ze kunnen geen normale baan krijgen, ze verzetten zich tegen het inburgeren dus ze stellen geen fuck voor want ze krijgen geen aandacht en door dit soort uitlatingen denken ze het mannetje te zijn! Oh just fuck off!! Hou toch op zeg...

Dat is vaak wel het typische geval bij extremisten. Ze worden tot wanhoop gedreven en functioneren niet normaal binnen de maatschappij waar ze wonen. Vervolgens trekken ze zich terug in hun geloof omdat volgens het geloof iedereen wat is. Ze gaan naar kerken of moskeeen en komen in aanraking met mensen die net iets anders denken dan wat er in die kerken of moskeeen gepredict wordt. Deze extremere groepen geven deze wanhopers veel aandacht en indoctrineren ze met allerlei verzinsels dat moorden voor het geloof goed is en dat je in de hemel komt. En voila, weer een terrorist rijker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
had het niet beter kunnen zeggen heer teknix

Waarschuw beheerder
Precies! Spot on...

Had het zelf ook niet beter kunnen formuleren.

Wordt gewoon tijd dat er geluidsopnames worden gemaakt en videocamera's komen te hangen in moskees en kerken! Als je doet wat 'normaal' is dus niet tegen de regels of tegen de grondwet die in Nederland geldt in dan zou het toch geen probleem moeten zijn om dit soort opname's te maken? Weiger je dan weet je gewoon dat er iets niet goed is, en dan moet elke bezoeker van die moskee of kerk die het weigert gewoon worden nagetrokken en wanneer er bij die betreffende persoon dingen optreden die niet 'normaal' zijn en in strijd met de (grond)wet zijn dan moet diegene daarvoor gestraft worden.

Ik vraag me echt af wat die AIVD hier in Nederland doet hoor. Beetje hele dag niks lopen te doen en achter de feiten aan zitten!

Waarom richten ze niet gewoon iets op waar gewone burgers in kunnen die 'gescreened' worden en gewoon normaal functioneren in de maatschappij waardoor niemand iets vermoedt en deze mensen kunnen dan tippen met bewijsmateriaal wat ze maken/hebben over strafbare feiten of dingen die conform de (grond)wet verboden zijn! En dat de politie/recherge/marechaussee dan deze tips na gaat trekken en er meteen mee aan de slag gaat.

Lijkt me een stuk beter!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm ik dacht dat teknix zei:

sommige allochtonen hebben het (realistische) gevoel dat ze door de samenleving geweerd worden en gaan ergens heen waar zij wel serieus genomen worden: Abdul Kafur:p Saleem, de imam die hen gaat indoctrineren.

je tweede punt ben ik het mee eens:

leg een database aan met burgers die het niet erg vinden om gescand te worden, met DNA enzo.

Waarschuw beheerder
Aangezien de AIVD meeleest en ik toch op zoek ben naar een andere baan, bij deze een open sollicitatie..! ;) :jaja: :9

AIVD, call me! :flower: