Partyflock

Forumonderwerp · 792338
18310x bekeken

Waarschuw beheerder
'Ernstig incident' in metro Londen

Uitgegeven: 7 juli 2005 10:37
Laatst gewijzigd: 7 juli 2005 11:11

LONDEN - In de metro van de Britse hoofdstad heeft zich donderdagmorgen tijdens de spits "een ernstig incident" voorgedaan. Dat meldde de politie. Hierbij is een aantal gewonden gevallen. De BBC meldt dat in ieder geval één persoon ernstig gewond is geraakt.

Getuigen zeggen dat mensen die het metrostation Aldgate in de Britse hoofdstad Londen verlaten "bedekt zijn onder bloed".

Verscheidene metrostations zijn ontruimd nadat bij het metrostation Liverpool Street een 'knal ' was gehoord. Een woordvoerder van de metro zei dat er "een tweede incident" had plaatsgevonden. Het metroverkeer in Londen is helemaal stilgelegd.

De politie verklaarde kort na het voorval dat er sprake was van een plotselinge voltageverhoging op vijf verschillende metrostations. Het zou gaan om de stations Aldgate, Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square

:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marc V op donderdag 7 juli 2005 om 13:30:
Volgens mij is het een aanslag door de Fransen ivm de aanstaande Olympische Spelen in London 2012. Chirac had gepland ze een dag eerder te laten gaan zodat het IOC zou denken dat London niet veilig is en dus voor Parijs gekozen zou worden. :ja:

ga je niet een beetje erg ver met je statement

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:36:
Uitspraak van H@nSje op donderdag 7 juli 2005 om 13:31:
ik zeg.. dood het middenoosten in een keer

ben je klaar ook

Jij bent echt kortzichtig.

Ontopic: Jezus dit is wel erg dichtbij. Te erg voor woorden. Dit kan je gewoon bijna niet voorkomen..laatste aanpassing 7 juli 2005 13:36

Citeer ff goed ja!!!
Dat was niet mijn tekst maar die van 'not the real J morrison'Muts!

Waarschuw beheerder
donateur
blair gaat vanavond terug naar londen hoorde ik net

terecht trouwens!
Waarschuw beheerder
Nu verhogen ze in bijna alle landen rond GB het tereuralarm naar code oranje/rood.

ze zijn weer wakker en over een paar dagen vallen de wereldleiders weer in slaap

idd het ene laatste kleur code alarm is bereikt..! kleur rood... en wat als de laatste is bereikt? wat gebeurd er dan... oorlog :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:37:
Uitspraak van H@nSje op donderdag 7 juli 2005 om 13:31:
ik zeg.. dood het middenoosten in een keer

ben je klaar ook

Ja idd genocide is de oplossing.
Freak!!!!!

En jij ook goed citeren!!!!
Want dat heb ik niet gezegd

Dat was een tekst van not the real J morisson en daar heb ik op gereageerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 7 juli 2005 om 13:34:
Metro stations in R'dam worden op dit moment extra beveiligd en er is extra marrechaussee ingezet op Schiphol...

Denken ze nou dan echt dat er op DIT moment aanslagen op Nederland zouden komen? Dat zou wel erg dom zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
autorijden wordt met de dag veiliger

Waarschuw beheerder
ow sorry weet ik ook wel!!!Zo dom ben jij niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:38:
Denken ze nou dan echt dat er op DIT moment aanslagen op Nederland zouden komen? Dat zou wel erg dom zijn..

*edit* laat maar las verkeerd :)

Ja vind het ook een beetje vreemd dat ze dat nu op stel en sprong laten doen....
Maar ja het zou natuurlijk altijd kunnen, je weet niet wat voor een zieke plannen die gasten hebben :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat lijkt denk ik maar

daar zijn de geheime diensten voor om terroristen tegen te houden en op te pakken
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.(F) op donderdag 7 juli 2005 om 13:37:
en gelukkig zijn er niet zo veel doden! ik hoorde 3.. dat zijn er dus 2 teveel

Dat is op dit moment inderdaad! Ze kunnen nog niet vaststellen hoe hoog het dodental is.

Best kans dat er vandaag of één dezer nog een tweede aanslag overheen komt! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op donderdag 7 juli 2005 om 13:36:
kan je beter de kerncentrales in Limmen of Borsselen pakken..

tot nu toe richten ze zicht meer op steden , treinstations en een drukke plek

ze pakken dan een paar duizend mensen , zown kerncentrale is ze toch nog iets te groot. ;)

Waarschuw beheerder
Eerst New York, Spanje, Engeland & nu de volgende :(

En wie zal dat zijn?

Een terreurdeskundige op nl2 zei zonet dat er na New York 3 landen op het lijstje stonden, die goed moesten oppassen voor een aanslag.. als eerste Spanje, daarna Engeland.. en daarna Nederland..
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:34:
Dit is ckr een hele zieke actie.

en 11-9-04
en 9-11-04
of de dag dat theo van gogh vermoord is
11-2-05laatste aanpassing 7 juli 2005 13:36

Tjah, hallo, geloof er niet in, maar vond het stom toevallig ;)

Dood van Gogh, 11-2-05 = 11 - 2 = 9 + 5 = 14

tjah :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op donderdag 7 juli 2005 om 13:37:
In Afghanistan zijn we nog wel actief,Al Qaida is daar ook heel actief en Osama zit daar waarschijnlijk ergens in een grot...
Buiten dat zijn er deze week voor de eerste keer NL militairen in Afghanistan beschoten door Taliban strijders, die ook weer in verband staan met Al Qaida...

ik was afghanistan vergeten ;) sorry :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op donderdag 7 juli 2005 om 13:19:
Als er eventueel aanslagen zouden komen in NL, zou ik regering willen zeggen dat ze Rotterdam in de gaten moeten houden. Rotterdam is een stategisch punt mbt de economie in West-Europa..

Zou jij dat de regering willen gaan vertellen?
Ik zou zeggen pak de telefoon...

Als je denkt dat de Nederlandse inlichtingen- en veiligheidsdiensten achterlijk zijn moet je eens iets verder kijken dan je eigen wereldje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op donderdag 7 juli 2005 om 13:37:
Uitspraak van tamaRa~ op donderdag 7 juli 2005 om 13:36:
moet je nagaan.. pakken ze bijv het botlek gebied.. 1 bom daarop en je hebt een ketting reactie dat alles 50 km eromheen wegblaast
nou, dan ben ik er ook niet meer, denk...

ja idd als je het shell complex opblaast dan is heel zuidholland weggevaagd maar als dat gebeurd...ben ik een voorstander van kernkoppen tegen de taliban en met name voor hun families.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Metro stations in R'dam worden op dit moment extra beveiligd en er is extra marrechaussee ingezet op Schiphol...

Haha idd ze denken zeker dat ze gek zijn :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 juli 2005 om 13:39:
dat lijkt denk ik maar

daar zijn de geheime diensten voor om terroristen tegen te houden en op te pakken

in nederland werkt dat toch niet
dr zal dan wel weer een pc ofzow aan de straatkant komen te staan ofzow :S
Waarschuw beheerder
als het puntje bij het paaltje komt ben je nergens meer veilig.. voor terroristen niet en voor andere mafketels niet.
land er geen vliegtuig op je dak? dan word je wel neergeschoten/neergestoken omdat je iemand 2 seconden te lang hebt aan gekeken..

tegenwoordig moet je overal en bij iedereen op je hoede zijn en dat is triest zat..

Waarschuw beheerder
Mag ik even wijzen op de voorspelling van de fransman Nostra Damus?
Hij verspelde in de 17/18e eeuw een paar gedeeltes van de toekomst, waaronder het vliegtuig.
Hij werd uiteraard toen hard uitgelachen en voor gek uitgemaakt maar tot nu toe zijn al zijn voorspellingen uitgekomen.
Ook was zijn verspelling dat in het vroege begin van de 20ste eeuw Europa bestromt zou worden door de Islaam.

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=214 cacheid=000955e8001a8a9e34ef3a0d1a00d6e9df]http://images.fok.nl/upload/050707_18073_londenbus.jpg[/img]Zelfmoord aanslag

Waarschuw beheerder
We moeten ons er met zijn alleen bij neerleggen dit is nooit meer te voorkomen. De ene dag regent het en is het 14 graden de andere dag schijnt de zom en is het 25 graden en weer een andere dag zijn er aanslagen het hoort bij het leven anno 2005

Waarschuw beheerder
Het is niet alleen de botlek, Polieke stad den haag bijv...maar goed er zijn talloze doelwitten te verzinnen. Ik houd mijn hart vast....denk dat ik een schuilkelder ga graven :s
Waarschuw beheerder
nu toe richten ze zicht meer op steden , treinstations en een drukke plek

jah idd ze richten zich op soft people.. mensen die nergens iets mee te maken hebben onschuldige mensen die moeten leiden!

Waarschuw beheerder
anders ga ff overal iets achter zoeken...

misschien is het gewoon een datum die ze zomaar hebben gekozen? of omdat de g8 is... moet alles een reden hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:41:
We moeten ons er met zijn alleen bij neerleggen dit is nooit meer te voorkomen. De ene dag regent het en is het 14 graden de andere dag schijnt de zom en is het 25 graden en weer een andere dag zijn er aanslagen het hoort bij het leven anno 2005

:S wat een gelul zeg:[ en al helemaal vergelijken met het weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg de oorlog verklaren!

genoeg chemische goedjes die je in zo'n grot kan loslaten.... flinke dosis gifgaf (of buiten de grot een hele grote rattenval zetten met een broodje shoarma als aas)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
idd,wat je ook probeert ,hier valt echt niks aan te doen ben ik bang :s

scary genoeg

Waarschuw beheerder
Een schande is het!

Ben er nog verdrietig van :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:38:

inderdaad... het beste moment voor een aanslag is als wanneer er niemand op rekent :)
Waarschuw beheerder
Dat is op dit moment inderdaad! Ze kunnen nog niet vaststellen hoe hoog het dodental is.

Best kans dat er vandaag of één dezer nog een tweede aanslag overheen komt!

zou je denken..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op donderdag 7 juli 2005 om 13:37:
nou, dan ben ik er ook niet meer, denk...

ik ook niet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het Beest op donderdag 7 juli 2005 om 13:40:
Als je denkt dat de Nederlandse inlichtingen- en veiligheidsdiensten achterlijk zijn moet je eens iets verder kijken dan je eigen wereldje...

ze zijn niet achterlijk, dat verwijt ook niemand ze... ze slapen. dát verwijt men ze.
Waarschuw beheerder
Hij verspelde in de 17/18e eeuw een paar gedeeltes van de toekomst, waaronder het vliegtuig.
Hij werd uiteraard toen hard uitgelachen en voor gek uitgemaakt maar tot nu toe zijn al zijn voorspellingen uitgekomen.
Ook was zijn verspelling dat in het vroege begin van de 20ste eeuw Europa bestromt zou worden door de Islaam.

klopti dd..
nostradamus heeft gelijk gekregen us kijke wat er nog meer gaat gebeuren met voorspellingen van hem :X

Waarschuw beheerder
wa een lul op ned2..
zelfmoordaanslagen zijn niet echt typerend voor al qaida.. 11 september was toch wel duidelijk een zelfmoordaanslag of niet ? dat zijn dan onze deskundige.. :S

Waarschuw beheerder
GVD weer die vieze haakneuzen......

Wat een klote volk is het ook...

Te kut weer dit. Nederland komt ook nog wel aan de beurt, daar ben ik van overtuigd.

:no:

achterhaald die nostradamus..

feit is.. er is gewoon een volk wat een grote bedreiging vormt tegen ons volk, en dat er nu écht wat tegen gedaan moet worden
Waarschuw beheerder

Nou dat klopt dan al niet he, aangezien we nu al in de 21e leven ;)
Maar idd Nostradamus heeft erg veel uitspraken gedaan die waarheid zijn geworden :(

Waarschuw beheerder

als je je feiten echt zou weten dan weet je ook dat meer slechts een percentage van minder dan 3 % van zijn voorspellingen ooit zijn uitgekomen
Waarschuw beheerder
sjonge jonge wat een gekut weer in londen.. je zou maar in de metro hebben gezeten daar...:S
Ik begin me af te vragen wanneer nederland aan de beurt is, tot nu toe zijn 3 landen gepakt die vooroplopen in terreur bestrijding, nederland loopt er als een hondje achteraan dus wie weet, de eerst komende weken zal ik weer goed om me heen kijken als ik op Utrecht cs of Adam Cs kom..:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beng beng
Waarschuw beheerder
Ik zeg de oorlog verklaren!

aan wie?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.(F) op donderdag 7 juli 2005 om 13:43:
aan wie?

whaha lekker droog :d

Maar idd, aan wie :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.(F) op donderdag 7 juli 2005 om 13:42:
zou je denken..?

Die kans is aanwezig ja! Als ik dit niet zou denken had ik het niet gepost!

Waarschuw beheerder
donateur
Citeer ff goed ja!!!
Dat was niet mijn tekst maar die van 'not the real J morrison'Muts!

JEZUS MUTS loop niet zo te schelden. Maar goed mijn exuses. Ik heb het aangepast. Maar voortaan niet zo aangebrand reageren hoor, is nergens voor nodig :lief:.
Waarschuw beheerder
bij het nieuws zeiden ze net dat er nu 185 gewonden en 2 doden zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 7 juli 2005 om 13:42:
wat een gelul zeg

Ik vind dit geen gelul. Ik denk dat er altijd risico's zijn, want mensen zijn het heel vaak niet met elkaar eens om wat voor reden dan ook. Heel simpel gezegd.

Waarschuw beheerder
donateur
hij voorspelde ook bijvoorbeeld hisler in plaats van hitler