Partyflock

Forumonderwerp · 792338
18183x bekeken

Waarschuw beheerder
'Ernstig incident' in metro Londen

Uitgegeven: 7 juli 2005 10:37
Laatst gewijzigd: 7 juli 2005 11:11

LONDEN - In de metro van de Britse hoofdstad heeft zich donderdagmorgen tijdens de spits "een ernstig incident" voorgedaan. Dat meldde de politie. Hierbij is een aantal gewonden gevallen. De BBC meldt dat in ieder geval één persoon ernstig gewond is geraakt.

Getuigen zeggen dat mensen die het metrostation Aldgate in de Britse hoofdstad Londen verlaten "bedekt zijn onder bloed".

Verscheidene metrostations zijn ontruimd nadat bij het metrostation Liverpool Street een 'knal ' was gehoord. Een woordvoerder van de metro zei dat er "een tweede incident" had plaatsgevonden. Het metroverkeer in Londen is helemaal stilgelegd.

De politie verklaarde kort na het voorval dat er sprake was van een plotselinge voltageverhoging op vijf verschillende metrostations. Het zou gaan om de stations Aldgate, Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square

:S

Waarschuw beheerder
misschien PARIJS

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van - Miranda -- op donderdag 7 juli 2005 om 13:20:
Nee hij had wel eerder terug kunnen komen toen het gebeurd was..

jij snapt er ook weinig van blijkbaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
OF berlijn
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 7 juli 2005 om 13:18:
dan bel je je ma toch ff?ik zou het wel willen weten of alles goed was als het mn pa was

Telefoonverkeer ligt daaro plat! Schiet dus niet echt op. Als ik die vader was zou ik een e-mailtje sturen naar het thuisfront om te laten weten dat hij niets mankeert.
Waarschuw beheerder
Als er eventueel aanslagen zouden komen in NL, zou ik regering willen zeggen dat ze Rotterdam in de gaten moeten houden. Rotterdam is een stategisch punt mbt de economie in West-Europa..:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nee niet duitsland en frankrijk. Die hebben namelijk nooit meegedaan aan de oorlog in Irak, zou je moeten weten :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:19:
zou bijna zeggen om grote steden te mijden in nederland. is nu egt wel te dicht bij die zooi.

sja maarja pleeg dan zelfmoord zelfs als je oversteek ken je dood gaan :s dus als je voor alles moet mijden heb je ok geen leven meer om overal bang voor te zijn.. :x

Waarschuw beheerder
ik denk dat eerst frankrijk nog an de beurd is en dan denk ik amsterdam centraal of rotterdam haven gebied
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2005 om 13:20:
jij snapt er ook weinig van blijkbaar

Hee k zeg gewoon wat ik denk hoor. Je hoeft niet gelijk iemand mening af te kraken.. Oja tegenwoordig mag je je mening niet meer geven sorry..

Waarschuw beheerder
er wordt gezegd dat het te maken heeft met het begin van de G8 top... dus dan zouden wij hier redelijk veilig zijn, aangezien we daar niet toe behoren.
Waarschuw beheerder
Ik zou de douane, havenmeesters de containers in de gaten moeten houden..:yes:

Ik zou echt vertrekken als hier wat gebeurt :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op donderdag 7 juli 2005 om 13:21:
Telefoonverkeer ligt daaro plat! Schiet dus niet echt op. Als ik die vader was zou ik een e-mailtje sturen naar het thuisfront om te laten weten dat hij niets mankeert.

ja inderdaad wel op een of andere manier
Waarschuw beheerder
Als er eventueel aanslagen zouden komen in NL, zou ik regering willen zeggen dat ze Rotterdam in de gaten moeten houden. Rotterdam is een stategisch punt mbt de economie in West-Europa..

Jaaa of adam staat bekend in heel de wereld iedereen kent adam !! of utrecht.. het centrale punt van nederland!
agjahhhhh het kan overal gebeuren zo zie je maar!

Waarschuw beheerder
Op Nederland 2 is de hele morgen het voorval in London live te volgen, een terreurdeskundige waar een interview werd afgenomen kwam met het volgende bericht:

"Na New York staan er 3 landen op het lijstje stonden, die goed moesten oppassen voor een aanslag.. als eerste Spanje, daarna Engeland.. en daarna Nederland.."

Spanje (Madrid), Engeland (London), ja reken de rest maar uit........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:22:
sja maarja pleeg dan zelfmoord zelfs als je oversteek ken je dood gaan dus als je voor alles moet mijden heb je ok geen leven meer om overal bang voor te zijn..

lijkt me tog wel dat je de kansen kleiner maakt om groote dingen te meiden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen De Gekstuh op donderdag 7 juli 2005 om 13:16:
"Een terreurdeskundige op nl2 zei zonet dat er na New York 3 landen op het lijstje stonden, die goed moesten oppassen voor een aanslag.. als eerste Spanje, daarna Engeland.. en daarna Nederland.."

Mocht er wat gebeuren in Nederland dan zal dat wel weer even duren omdat nu iedereen heel scherp oplet maar oh wee als we dit in London weer wat "vergeten" zijn!!!

Waarschuw beheerder
Nederland heeft bekend gemaakt om extra waakzaam te zijn...
Waarschuw beheerder
Nijmeegse vierdaagsefeesten zou dan ook een 'treffer' zijn voor ze.. moeten we niet van uit gaan..
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:23:
Spanje (Madrid), Engeland (London), ja reken de rest maar uit........

Schubbekutteveen is next! :O

Waarschuw beheerder
iig moet er meer censuur komen op internet, want dat is voor extremisten de belangrijkste media om aanslagen te coördineren ... en hun ideeën over te brengen op aanhangers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:19:
zou bijna zeggen om grote steden te mijden in nederland. is nu egt wel te dicht bij die zooi.

Dat jij bang bent moet je zelf weten, maar die angst hoef je niet een ander aan te praten. Ik denk dat je meer kans hebt op bijvb een auto-ongeluk dan op slachtoffer worden van een aanslag.

Waarschuw beheerder
nederland is zeer kwetsbaar,iedereen is kwetsbaar..wie houdt die gekken nou tegen.niemand toch?
Waarschuw beheerder
Nederland heeft bekend gemaakt om extra waakzaam te zijn...

oow ze doen 1 ogen op en de ander laten ze dicht |-)

ze moeten niet waakzaam zijn..ze moeten actie ondernemen

Waarschuw beheerder
Mooi kl*te dit! Mijn nicht en neef wonen in Londen en probeer de hele tijd al contact met ze te krijgen, maar is nog niet gelukt :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 juli 2005 om 13:20:
jij snapt er ook weinig van blijkbaarlaatste aanpassing 7 juli 2005 13:21

goed gezegt....(y)

Waarschuw beheerder
spirit.of.sacrifice citeer  7 juli 2005 13:11

Uitspraak van :bier: NTV :bier: op donderdag 7 juli 2005 om 13:10:
beginnen met de extreme moslims hier weg te trappen d8 ik zow he..
ghehehehe... natuurlijk... we zetten ze op de trein naar Frankrijk...EN DAN WAT?! Dan verschuif je het probleem alleen, loser...

Met ze "weg te trappen" zal je ze alleen maar bozer en (nog???) geweldadiger maken.
Deze fout gaat gewoon heel ver terug, we hadden ons nooit moeten mengen.
We zijn te hoogmoedig geweest en beide partijen hebben gedacht dat de ander zich aan zou passen.
Dit gebeurde grootschalig uiteraard niet als je normen hebt heb je die omdat je daar waarden aan hecht.
Kortom het gaat niet samen, wat steeds opnieuw wordt bewezen door de mensheid zelf.
Doch houdt een groot deel van de politiek en burgers de handen voor hun ogen.
WAT MOET ER GVD GEBEUREN ZODAT MEN HET EINDELIJK INZIET?? (ook al is het nu maar weer eens veel te laat)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op donderdag 7 juli 2005 om 13:25:
ze moeten niet waakzaam zijn..ze moeten actie ondernemen

vertel:...
Waarschuw beheerder
tja niet te geloven wat bezield die mensen toch??­ net alsof de mensen in london moeten boeten voor ­iets die terroristen sporen gewoon echt niet, bes­te is heel de boel daar opblazen zijn we gelijk va­n die debielen af!

­www.tinus.nl.nu
www.partyflock.nl ->tinusz
www­.cu2.nl/martijnn

Naar boven

C­il
Site Mega Freak

Ge­plaatst: Do Jul 07, 2005 13:04 Onderwerp:
­
------------------------------------------------­--------------------------------

Gaat echt ner­gens meer over tegenwoordig...Slaat echt nergens o­p... Wat denken die debielen hier mee op te schi­eten..??

Naar boven

**loontje**­
Site Duck

Be­richten: 3101
Geplaatst: Do­ Jul 07, 2005 13:04 Onderwerp:

--------­--------------------------------------------------­----------------------

Quote:
De metro in Lo­nden is ontruimd nadat er een knal is gehoord. De ­politie kreeg de melding van een 'explosie' bij st­ation Londen street iets na 9 uur binnen. Volgens ­CNN heeft er korte tijd later nog een incident pla­atsgevonden bij Edgware Road in noord west Londen.­

De politie dacht in eerste instantie bij de e­erste 'knal' dat er een botsing plaatsgevonden had­ tussen twee metro's. Mogelijk zijn de explosies v­eroorzaakt door een stroomstoring als gevolg van e­en abrupte verhoging van het voltage. Wat er preci­es is gebeurd is nog niet bekend.

De politie h­eeft wel verklaard dat er gewonden zijn, waaronder­ één levensgevaarlijk.

Update 11.30 uur
Ook ­zijn er nu explosies in drie bussen gemeld, maar d­iverse bronnen spreken zelfs over vijf bussen. Vol­gens de Britse omroep ITM zou er minstens één dubb­eldekkerbus totaal uit elkaar geknald zijn door ee­n bom.

Momenteel is de hele Londense Undergrou­nd afgesloten, net als veel wegen in het centrum. ­Hulpdiensten zijn massaal ter plaatse. Ooggetuigen­ spreken over totaal in bloed gehulde lichamen.
­
Update 11.52 uur
Bij de explosies in de bussen­ zijn volgens het vervoersbedrijf doden gevallen. ­Om hoeveel slachtoffers het gaat, is nog niet beke­nd. Er is nog niet bevestigd of het om bomexplosie­s gaat, maar dit lijkt waarschijnlijk.

In de m­etrostations bevinden zich ondertussen nog steeds ­gewonden. De omgeving van de stations waar explosi­es zijn geweest is hermetisch afgesloten, behalve ­voor hulpdiensten en slachtoffers. Volgens de BBC ­zouden er mogelijk bij zes of zeven metrostations ­explosies zijn geweest.

Update 12.14 uur
Vol­gens de NOS meldt een Britse arts bij het metrosta­tion Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden geva­llen zijn. Bij dit station vond ook de eerste expl­osie plaats, omstreeks 08.50 uur (09.50 uur Nederl­andse tijd).

Volgens medewerkers van de Underg­round zou er zeker sprake zijn van één explosief, ­maar mogelijk van meerdere. De vijf metrostations ­die zijn getroffen zijn: Edgware Road, King's Cros­s, Russell Square, Old Street en Aldgate, stations­ verspreid over het hele centrum van Londen.

E­en passagier van één van de bussen waar een explos­ie in plaatsvond vertelde: "Ik zat voorin de bus t­oen ik een geweldige knal hoorde. Ik keek achterom­, en de helft van de dubbeldekkerbus hing in de lu­cht".

Update 12.30 uur
Zojuist is bekend gew­orden dat premier Blair rond 13.00 uur Nederlandse­ tijd met een verklaring zal komen. Hij zal wel bi­j de G8 top blijven, en is nog niet onderweg naar ­Londen. Volgens Sky News zijn legereenheden de Eng­else hoofdstad binnengetrokken, om de orde en veil­igheid te kunnen bewaren.

De bomexplosies hebb­en heel het openbare leven in Londen platgelegd. E­r rijdt geen openbaar vervoer meer, en reizigers m­oeten thuis blijven. Bovendien zou het mobiele tel­efoonnetwerk in Londen platliggen. In Edinburgh ri­jdt uit voorzorg geen metro meer.

Inmiddels zi­jn er twee doden, 90 gewonden en zes explosies bev­estigd, waarvan vijf bij metrostations en één bij ­een bus. Alle ziekenhuizen draaien speciale dienst­en, omdat er veel gewonden verwacht worden.

Up­date 12.54 uur
De Britse politie heeft inmiddels­ bevestigd dat het om een gecoördineerde serie aan­slagen gaat. Er zijn ook inmiddels sporen van expl­osieven gevonden op verschillende plaatsen. Moment­eel worden de ambassades in Londen ontruimd, en wo­rdt Buckingham Palace zeer zwaar beveiligd.

Vo­lgens de BBC zou al-Qaeda achter de aanslagen zitt­en, wat ook door de meeste experts vermoed wordt. ­Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Isr­aëlische functionaris heeft verklaard dat hij enke­le minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan­ de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontv­angen zouden hebben.

De aanslagen zijn ondertu­ssen duidelijk merkbaar op de Europese beurzen, di­e enkele procenten naar beneden gestort zijn. Er w­ordt op dit moment opvallend veel goud ingekocht, ­wat een teken is dat beleggers een onzekere period­e verwachten.

Naar boven

­
tinusz
Site Duck

­
Geplaatst: Do Jul 07, 2005 13:06 Onderwerp: ­

--------------------------------------------­------------------------------------

er zouden­ op 1 plek al 90 doden zijn vooral die bussen die­ zijn opgeblazen zijn doden blijkbaar.....hopelijk­ worden het er niet te veel!!

teringlijersssss­ !!!!!!!!!

www.tinus.nl.nu
www.cu2.nl/martijnn

Naar boven

**loon­tje**
Site Duck

Geplaats­t: Do Jul 07, 2005 13:08 Onderwerp:

---­--------------------------------------------------­---------------------------

vind echt zielig,w­at kunnen die mensen daar aan doen??
als ze t ­zo graag willen dan moeten ze n bom plaatsen op de­gene die ze willen hebben!!
ik weet zeker dat d­it niet de laatste aanslag zal zijn ,maar wat moet­en we eraan doen??
andere president,iedereen be­keren na hun geloof?!! ze allemaal na hun eigen l­and trugsturen en verbod op leggen om niet meer te­ mogen vliegen..
zal dit n waarschuwing zijn dat­ in 2012 n grote aanslag zal komen i.v.m met de ol­ympische spelen?? t is wel heel toevallig dat dit­ gebeurt n dag naardat londen is aangewezen als de­ stad met de olympische spelen..!
wat zijn de g­evolgen nu??

Naar boven

­
tinusz
Site Duck

­
Geplaatst: Do Jul 07, 2005 13:11 Onderwerp: ­

--------------------------------------------­------------------------------------

ze moeten­ idd eens keer nadenken die debielen, alsof die me­nsen in london er wat aan kunnen doen schiet die ­tony blair overhoop ofzo...das tenminste maar 1 do­de en die is ook verantwoordelijk voor het gezeik ­in die landen! Bush mogen ze ook omleggen....die i­s net zo debiel!
en als ze terroristen pakken...­niks geen gevangenis....afmaken die hap hup weg er­mee zieke mensen, mij part een bom erop!
________­_________

www.tinus.nl.nu
www.cu2.nl/martijnn

Naar bo­ven

Cil
Site Mega Freak

Ge­registreerd op: 20-4-2005
Woonpla­ats: Steenbergen
Geplaatst: Do Jul 07, 2005 13:1­3 Onderwerp:

---------------------------­--------------------------------------------------­---

tinusz schreef:
ze moeten idd eens keer ­nadenken die debielen, alsof die mensen in london ­er wat aan kunnen doen schiet die tony blair over­hoop ofzo...das tenminste maar 1 dode en die is oo­k verantwoordelijk voor het gezeik in die landen! ­Bush mogen ze ook omleggen....die is net zo debiel­!
en als ze terroristen pakken...niks geen gevan­genis....afmaken die hap hup weg ermee zieke mense­n, mij part een bom erop!

Ja idd... dat ben ik­ wel met je eens..maar voordat ze dat snappen..
­

tinusz
Site Duck

­

­Woonplaats: Bergen op Zoom
Geplaatst: Do Jul 07,­ 2005 13:17 Onderwerp:

-----------------­--------------------------------------------------­-------------

dat snappen ze nooit kijk wat z­e doen....ze willen terrorisme aanpakken...wat doe­n ze.. iraq binnen vallen en dood en verderf zaaie­n daar, terwijl het niks helpt en wat krijg je...­.wraak van terroristen (die niet eens in iraq zijn­!) op de landen die daar oorlog voeren...voor niks­ goh wat hebben die mensen toch een goed verstand­ NOT

www.tinus.nl.nu
www.cu2.nl/martijnn

Naar boven

**loontje**
S­ite Duck

Beric­hten: 3101
Geplaatst: Do Ju­l 07, 2005 13:19 Onderwerp:

-----------­--------------------------------------------------­-------------------

Quote:
ze moeten idd een­s keer nadenken die debielen, alsof die mensen in ­london er wat aan kunnen doen schiet die tony blai­r overhoop ofzo...das tenminste maar 1 dode en die­ is ook verantwoordelijk voor het gezeik in die la­nden! Bush mogen ze ook omleggen....die is net zo ­debiel!
en als ze terroristen pakken...niks geen­ gevangenis....afmaken die hap hup weg ermee zieke­ mensen, mij part een bom erop!

vind ik dus ­ook maar zeg eerlijk als jij daar voor n land staa­t is t moeilijk want als iedereen zo zou denken al­s ons zou iedereen zo dood zijn..!!

dus dat i­s geen oplossing (jammergenoeg)

zag net op tv­ iemand uit de metro komen,echt zielig huilen,hele­maal onder t bloed!!die mensen kunnen er echt niks­ aan doen..

Naar boven

**­loontje**
Site Duck

Gepl­aatst: Do Jul 07, 2005 13:22 Onderwerp:

­
-------------------------------------------------­-------------------------------

Quote:
Updat­e 12.54 uur
De Britse politie heeft inmiddels be­vestigd dat het om een gecoördineerde serie aansla­gen gaat. Er zijn ook inmiddels sporen van explosi­even gevonden op verschillende plaatsen. Momenteel­ worden de ambassades in Londen ontruimd, en wordt­ Buckingham Palace zeer zwaar beveiligd.

wa­ar gaat dit over zeg..???die mensen moesten op de ­eerste plaats komen niet dat palace wat schijt ons­ dat nou??

kan hier zo kwaad om­ worden..

Naar boven

Cil
­
Site Mega Freak

Gepla­atst: Do Jul 07, 2005 13:23 Onderwerp:

-­--------------------------------------------------­-----------------------------

**loontje** schr­eef:
Quote:
Update 12.54 uur
De Britse polit­ie heeft inmiddels bevestigd dat het om een gecoör­dineerde serie aanslagen gaat. Er zijn ook inmidde­ls sporen van explosieven gevonden op verschillend­e plaatsen. Momenteel worden de ambassades in Lond­en ontruimd, en wordt Buckingham Palace zeer zwaar­ beveiligd.

waar gaat dit over zeg..???die ­mensen moesten op de eerste plaats komen niet dat ­palace wat schijt ons dat nou??

­
kan hier zo kwaad om worden..

Ja wie niet?? S­laat echt nergens op!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:12:
Waarom niet eens de volle arena.. Ach osama is kennelijk niet zo slim..

:frusty:

Zou me bijna gaan schamen dat ik in de buurt van Rotterdam woon, wat een kansloze opmerking zeg :S
Waarschuw beheerder
Pfff waar gaat die allemaal heen :nee: En het word­t ook alleen maar erger...tis ook niet meer terug ­te draaien :S

-------------------------------­----------------------------
Explosies in Londens­e metro en bus
07 juli 2005, 12:28:00

LONDEN (­ANP) - Bij vijf metrostations en in een bus in Lon­den hebben zich donderdag tijdens de ochtendspits ­explosies voorgedaan. Dat meldt de televisiezender­ Sky News. Er zouden veel gewonden en doden zijn, ­maar hoeveel is nog onbekend.

Het zou gaan om ­de stations Aldgate, Edgeware Road, King's Cross, ­Old Street en Russell Square. Volgens een woordvoe­rder van de politie hebben de explosies een chaos ­veroorzaakt.

Getuigen meldden dat mensen die h­et metrostation Aldgate in de Britse hoofdstad Lon­den verlaten ,,bedekt zijn onder bloed''. De polit­ie spreekt van een ,,ernstig incident waarbij slac­htoffers zouden zijn gevallen''. Het metroverkeer ­is helemaal stilgelegd.

Ook explosie in Londen­se bus

Op Tavistock Square in het centrum van L­onden is donderdagmorgen ook een bus ontploft. Dat­ gebeurde kort nadat zich in het metrostelsel van ­de Britse hoofdstad een aantal explosies had voorg­edaan.

De omgeving van het plein is afgezet. D­at heeft een politiefunctionaris gezegd.
--------­--------------------------------------------------­-
Bron: @Home Nieuws

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeroen De Gekstuh op donderdag 7 juli 2005 om 13:16:
Een terreurdeskundige op nl2 zei zonet dat er na New York 3 landen op het lijstje stonden, die goed moesten oppassen voor een aanslag.. als eerste Spanje, daarna Engeland.. en daarna Nederland.."

:s Ik vind dit echt jammer, wij zijn een neutraal land volgens de buitenlanders......wat gebeurt er wij worden plat gebombardeerd. Hoe bedoel je geen respect!. Daar draait het toch allemaal volgens hen om?!.

Waarschuw beheerder
roep maar aan een paranormaalbegaafde die weet all­es van toekomst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JustKel op donderdag 7 juli 2005 om 13:23:
Nijmeegse vierdaagsefeesten zou dan ook een 'treffer' zijn voor ze.. moeten we niet van uit gaan..

Ja, de Nijmegen 4-daagse zal het wel worden! 8-).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
wat wil je met deze lap tekst bereiken :S

Waarschuw beheerder
En ook die weet ook wie heeft gedaan bij aanslagen..!!!!
Waarschuw beheerder
beginne met die opgepakte gasten niet na 2dagen te laten lopen ivm "te weinig bewijsmateriaal"
Waarschuw beheerder
zo hoor het net pas in de auto toen ik boodschappen ging doen heb heel de ochtend gewerkt :/ vet erg gek het houdt ook echt niet op!Steeds als je denkt nu is het rustig dan begint het gesodemieter weer!Kan die baardaap niet gewoon lekker zn eigen zooitje vergassen zijn we daar ook weer vanaf :[

Waarschuw beheerder
maar wat willen ze hier mee bereiken?!

nouja, ik denk dat Nederland toch wel redelijk veilig is hoor, aangezien het om de G8 zou gaan (nogmaals), daarbij is het zo dat de Israeliers de Britten hadden gewaarschuwd vandaag voor aanslagen. Daarbij is Nederland denk ik niet interessant genoeg... wij doen wat we hebben afgesproken qua ontwikkelingshulp, maar de g8 niet
Waarschuw beheerder
donateur
echt gewoon weer te erg..
maar hopen dat ze niet in NL komen ..
komt steeds dichter bij
Waarschuw beheerder
Nou, wij zijn de volgende dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:27:
En ook die weet ook wie heeft gedaan bij aanslagen..!!!!

Ja he....ehm ja ik denk dat het een terrorist heeft gedaan DUH.....Ik kan ook een feit bevestigen! Geloof ik niet in!!Zij gaan alleen maar pragmatisch te werk!:-)
Waarschuw beheerder
tja :D wat wil ik r mee bereiken..

wil gewoon zeggen!!dat er veel tzelfde over denken :)

Waarschuw beheerder
lijkt me tog wel dat je de kansen kleiner maakt om groote dingen te meiden

nou nee ik ga maandag naar Lloret of ik nou gehoord heb dat ETA aanslagen willen aan de kust of nie blijf er nie vor thuis
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op donderdag 7 juli 2005 om 13:19:
Als er eventueel aanslagen zouden komen in NL, zou ik regering willen zeggen dat ze Rotterdam in de gaten moeten houden. Rotterdam is een stategisch punt mbt de economie in West-Europa..

Tjah, of A'dam zijn metrostelsel (AEX, financiele shit), of misschien wel een combinatie van Rotterdam en A'dam. Misschien zelfs wel Schiphol. Alles is mogelijk.

Vind het wel toevallig btw van die data:

11/3 = 14 (madrid)
7/7 = 14 (london)

Tizz net of die eikels van Al Queda soort van "codetaal" gebruiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar misschien zijn wij ook wel niet aan de beurt
want er wonen teveel van hun broeders en zusters hier en zijn ze bang dat hun omkomen bij die aanslagen :vaag:
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het een aanslag door de Fransen ivm de aanstaande Olympische Spelen in London 2012. Chirac had gepland ze een dag eerder te laten gaan zodat het IOC zou denken dat London niet veilig is en dus voor Parijs gekozen zou worden. :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:26:
Ik vind dit echt jammer, wij zijn een neutraal land volgens de buitenlanders......wat gebeurt er wij worden plat gebombardeerd. Hoe bedoel je geen respect!. Daar draait het toch allemaal volgens hen om?!.

wij zijn alleen plat gebombardeerd door de duitsers :S naja.. rotterdam dan..