Partyflock

Forumonderwerp · 792124
1 volger · 5489x bekeken
je moet een beetje gek zijn anders haal je het tegenwoordig niet in deze maatschappij,

Zet me toch aan het denken... als dit waar is ben ik wel benieuwd wie het dan WEL gaan maken...
Laat maar es ff horen waarom jij gek genoeg bent om het te gaan maken in deze maatschappij :P
Waarschuw beheerder
nee hoor kon alleen nie meer recht lopen enzo
Waarschuw beheerder
hahaha kon na 1 joint echt nie meer had 5 mnd nie geblowed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahaha nee hoor blow nu toch weer maar in spanje heb ik wel geblowed maar van die meuk word je nie stoned
er gaat niks boven ons eigen wietje Biek! :) :smoke:

*edit* behalve Purple...die soort mag wat mij betreft uitsterven... gadverdamme :X
Waarschuw beheerder
hahaha vind ik ook drom ben ik dus ff 2 weken op blow vakantie

:respect:
denk er maar om...de purple is overal... Vorig weekend is me al een paar keer een dikke gore paarse purpletop aangeboden.. moest ik maar ff oproken en mn ( overigens zeer betrouwbare ;) ) mening erover geven :S NO WAY! Het proeft naar schimmel ofzo...Er was zelfs iemand die Purple-binnenteelt had :S Dat noem ik echt ziek! Ga je veel geld aan apparatuur en stroom verspillen voor stinkwiet...

rare wereld is dit toch.. :D
Waarschuw beheerder
hahahaha

ach in ieder geval wel lekker in nl lekker legaal stoned worden:D:D:D
Waarschuw beheerder
jajaj maar in spanje is de wiet echt goor en de hasj echt slecht

dus ja dan maar ff af en toe naar nl om echt te smoken
Er is zowiezo in de meeste shops bijna geen goede hasj meer te vinden..soms zit er een foutje tussen,maar meestal zijn het gewoon autobanden :/
Waarschuw beheerder
ja precies maar als de wiet echt te goor is om te roken moet je wel hasj roken maar nu ik in engeland werk ken ik punt 1 veel makkelijk ff naar nl komen en punt 2 ook in engeland is wel redelijke wiet te krijgen
Waarschuw beheerder
in engeland wel maar in spanje niet
Waarschuw beheerder
gelukkig wel want anders werd ik helemaal gek:yes:
Waarschuw beheerder
ja goed he

hahahahahaha
Waarschuw beheerder
precies :D:D:D
Godv.. ik heb nu een nummer van DNA op repeat staan :respect: Iets met LSD ofzo, daarin hoor je Lucy van Fear and loathing praten, weet je welke ik bedoel? In ieder geval een SUPER nummer is dat :P
Waarschuw beheerder
ik weet ut zo niet maar ben ook echt 5 mnd uit de scene geweest

heb 5 mnd geen hardcore gehoord dus alles wak nu hoor is toppie
[img width=240 height=180]http://www.internethuwelijk.nl/logo/rode_loper.jpg[/img]

hierro.. je moet wel eerst die 2 etters wegschoppen..heb dat ding van ze gekocht , maar heb ze een btje bedonderd 8) nu willen ze er niet meer afstappen :@
Waarschuw beheerder
hahahahaha
Waarschuw beheerder
wat?
Waarschuw beheerder
wat?
Waarschuw beheerder
owwwwwww

mijn rode loper moet nog komen
Waarschuw beheerder
neeee

ik heb een andere

[img width=300 height=450 cacheid=000a6d4e001e286e7ca0eb0a1a01038360]http://www.schlijper.nl/archive/2004/10/041009-rode-loper.jpg[/img]

die vent loopt um ff in
Waarschuw beheerder
neee hoor hij trek elke 10 meter nieuwe schoenen aan
Waarschuw beheerder
is nie mijn probleem hij word bij de loper meegelverd met schoenen en al
Waarschuw beheerder
jajajaja dan pakt ie lekker de bus naar.....