Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
meestal ontdek je wie je echte vrienden zijn op moeilijke momenten in je leven... :(

als je om vrienden van je geeft mag af en toe ook wel eens zomaar tijd en aandacht
besteed worden aan elkaar, toch :) ???!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha, denk ook niet dat jij wilt weten hoe het voelt :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Nee echt niet

Waarschuw beheerder
haha,hebben we toch weer wat gemeens :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Whaha,maar dat telt voor mij niet als wat gemeen hebben,maar niemand zou dat willen :P
Ik zou die momenten waar ik je nodig heb en dingen die we meegemaakt hebben niet willen kwijtraken of vergeten

Waarschuw beheerder
tuulk niet, ikke ook niet...denk ook niet dat iemand dat zou willen, maar tegenwoordig hoor je wel meer van die verhalen, maar bij ons is daar totaal geen sprake van :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - jah,meer dan je denkt tegenwoordig.Je zou uit een ruzie sterker moeten uitkomen met z'n tweeën dan in plaats van uit elkaar groeien :S maar dan is de band blijkbaar niet zo hecht :knuffel:

Waarschuw beheerder
neej, dat blijkt dan wel weer, dan hebben ze je opeens niet meer nodig, willen ze kennelijk liever een ander :S...
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Waarom een ander hebben,dan zouden ze wat tekort moeten komen bij die ene persoon
Effe vraagje:Kom jij ergens bij mij wat tekort,of heb je iets wat ik veranderen moet tegenover jou of onze vriendschap

Waarschuw beheerder
hmm, ff denke hoor...alles is goed zo eigenlijk, behalve het volgende --> als je toevallig een keertje chaggie bent (zoals gister :P)..mag je gerust tegen mij praten hoor :P..maar voor de rest bevalt het me allemaal prima (F)
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Blij dat je het zegt :) want dan kan ik eraan werken.Is niet makkelijk om stemming te veranderen zoals gisteren,maar komt goed (y)

Waarschuw beheerder
haha, help je er wel mee hoor :P..en bij mij dan? :$
Waarschuw beheerder
2 (F) Since you've Been Gone... :kusje2: - Jij helpt mij genoeg hoor :) bij jou zou ik graag willen dat je niet moet schamen over dingen waar ik bij ben wat soms nog wel kan gebeuren en op dit moment kan ik me niet echt bedenken :P maar zal wel zeggen als ik wel weet of jij bij mij,maar lijkt me sterk whaha.....

Waarschuw beheerder
hmm, dat zal moeilijk worden, maar ben daar allang mee bezig, maar het wil nog niet zo lukken, alhoewel het gister bij hambroek toch wel lukte :d
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Kan alleen zeggen dat we elkaar moeten stimuleren om onze zwakheden te verbeteren :)
Zoals gisteren is het goed vergaan,waarom schamen in je bikini in me bijzijn :$ ik ben het maar en heb wel vaker meiden in bikini's gezien whaha :D

Waarschuw beheerder
ik schaamde me nog erger toen jorgen er voor het eerst bij was :P...maar dat was nergens voor nodig eigenlijk...weet ik ook wel, maar ben nog maar 1 keer met een jongen naar hambroek of iets dergelijks geweest, maar jah, eerst moest weer de eerste keer zijn he, en dat was gisteren, dus die schaamte is er al vanaf :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Since you've Been Gone... :kusje2: - Waarom schaam je eigenlijk voor jezelf :$ Ben je niet tevreden met je lichaam als ik het goed begrijp :$ voor alles moet de eerste keer zijn :P

Waarschuw beheerder
was dat een paar jaar geleden niet bepaald nee, ben wel tevreden hoor, haha...gelukkig wel, maar iedereen heeft altijd wel iets, maar zo heel veel doet me dat niet meer :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Since you've Been Gone... :kusje2: - Wou net zeggen,vind dat je wel goed figuur en koppie hebt duzz :) ik ben nog wel onzeker over mezelf,vooral dat ik niet gespierd ben bij me bovenarmen baal ik van :$

Waarschuw beheerder
ik ben helemaal niet zo gespierd, maar ja, dat maakt me niet zo heel veel uit, ben wel tevreden zo :D..thnx (F)
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Graag gedaan hoor,moest er toch nog uit duzz :P
Waarschuw beheerder
als ik op vakantie ben zonder hun ...!
(K) voor hun...!!!
Waarschuw beheerder
dat besef je altijd...
maar nog net iets meer als er iets ergs gebeurd denk ik

Waarschuw beheerder
dat is waar, dan kun je het beter laat dan nooit zeggen :D
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Yepz,en niet opproppen of voor je houden als er iets is :no:

Waarschuw beheerder
neej, dat kun je maar beter niet doen, daar wordt het nooit goed van :(

Waarschuw beheerder
Nee want als je iets opkropt en later kom alles er in een x uit is vaak helemaal nie goed. :nee:
Waarschuw beheerder
als ik me vriendinnen al een tijdje niet heb gesproken... ga ik ze missen en besef ik dat ik ECHT om ze geef. Heb 2 heeeeeele goede vriendinnen die ik al 10 en 12 jaar ken ... wil ze nooit meer kwijt en kan ze altijd bellen ... al is het midden in de nacht.

Waarschuw beheerder
Als ik ze spreek of zie en we op alle vlakken over alles kunnen praten, lachen en huilen dan besef ik hoeveel ze voor me betekenen en als ze me laten voelen en beseffen dat ze er ook voor mij zijn als ik ze nodig heb dat heb ik de laaste tijd steeds meer bij mijn beste vriend.

Maar idd als je ruzie hebt met elkaar en beseft wat je op dat moment kwijt bent dan realiseer je het helemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 17:09:
Maar idd als je ruzie hebt met elkaar en beseft wat je op dat moment kwijt bent dan realiseer je het helemaal

Ik heb gelukkig nog nooit ruzie gehad met me vriendinnen...
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Jij ook niet doen :P

2 Never Let Someone Fool you Twice!! - Ben je erweer :) was net gezelig met me beste vriendin hier aan het kletsen whaha :P

Waarschuw beheerder
haha, doe me best, tegen jij en jorgje zeg ik het toch altijd :yes:
Waarschuw beheerder
2 (F) Since you've Been gone... :kusje2: - Bij Jörgen moet je dat gewoon doen (y) en tegen mij......eigenlijk ook :p geheimen hebben voor elkaar is geen goed teken

Waarschuw beheerder
haha, neej das waar..groot gelijk in, maar heb nog wel een geheimpje voor je, maar dat hoor je morgen wel :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Ik heb al een vermoeden O:)

Waarschuw beheerder
nou vertel :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 13 juli 2005 om 17:28:
Never Let Someone Fool you Twice!! - Ben je erweer was net gezelig met me beste vriendin hier aan het kletsen whaha

Wil ook wel weer gaan orr :cry:
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool You Twice!! - Zit je maar te plagen hoor :$

2 (F) Since you've Been gone... :kusje2: - Jörgen heeft contract gekregen en ondertekend :P

Waarschuw beheerder
Sorry kan ffies slecht tegen geintjes voel me gewoon rot :(
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool You Twice!! - Nou vertel,wat is er aan de hand :knuffel: toch nix ernstigs hoop ik :$ ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:nee: orr maar mis dr gewoon maar denk nie da ze mij mist.. :(
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool You Twice!! - Komt cker door onze gesprek van gisteren ofniet :cry: maar kan me goed voorstellen (F)

Waarschuw beheerder
Nee das nie jouw schuld.. is goed om erover te praten.. maar komt meer door t pben met dr gisteravond toen wij zatten te kletsen nog..
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool You Twice!! - Heb je vlug gedaan dan tussendoor :) hoe verliep het gesprek dan....

Waarschuw beheerder
jaja ik ben ook zo snel ;p als wij ruzie hebben kunnen we allebei ook heel kinder8tig op een forum zijn.. dus zei ze dat we t nu moesten doen als volwassenen en nie kinder8tig reageren enzo.. en ook dat we er een paar nachtjes allebei over moeten laten slapen om het te laten zakken maar t heeft geen zin meer om te vechten voor de vriendschap als die nie van beide kanten komt.. ze heeft er de energie nie voor.. daar kwam het in t kort op neer..
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool you Twice!! - Volgens mij heb je er moeite mee te accepteren zoals het gelopen is tussen jullie.Maar geloof me,je zult er eentje voor terug krijgen die 24 uur per dag voor je klaarstaat....

2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Wat jammer zeg voor Jörgen :( maar dan maak je me erg nieuwsgierig over wat je morgen wilt vertellen :$ hopelijk is het goed nieuws ofzo....

Waarschuw beheerder
Hoezo ikke? ja tis idd op een lullige manier gegaan en dan hoeft zij nie voor mij te bepalen wat ik nu doe.. als ik zin heb om vervelend te doen doe ik da gewoon.. bedoel tis nie bepaald niks wat er gebeurd is..
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool You Twice!! - Ik kom straks wel terug in me Topic,want je zit niet echt goed in je vel merk ik....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:nee: niet echt en me vriendinnetje neemt dr tel nie op :(
Waarschuw beheerder
2 Never Let Someone Fool You Twice!! - Waarom neemt ze niet op dan....