Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

Waarschuw beheerder
Ik besefte dat door dat ze me altijd in mn waarde heeft gelaten no matter what. respect hebben voor mekaars keuze, en er altijd voor mekaar zijn. dat is iets wat mijn vriendin en ik samen hebben en dat is iets heel kostbaars wat je echt niet zomaar krijgt!! gewoon jezelf kunnen zijn in goede en slechtere tijden!!(L) das echte vriendschap!! Niet mekaar elke dag moeten zien, maar juist zon sterke vriendschap te hebben dat die zelfs weken/maanden mekar niet zien overwint. weten wat je aan mekaar hebt.
en nu een tijd later is t heel mooi om te zien wat we in korte tijd allebei bereikt hebben en zijn we trots op onszelf en mekaar :). zon vriendin zou iedereen 1 moeten hebben, is goud waard!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 05:26:
Ik besefte dat door dat ze me altijd in mn waarde heeft gelaten no matter what. respect hebben voor mekaars keuze, en er altijd voor mekaar zijn. dat is iets wat mijn vriendin en ik samen hebben en dat is iets heel kostbaars wat je echt niet zomaar krijgt!! gewoon jezelf kunnen zijn in goede en slechtere tijden!! das echte vriendschap!! Niet mekaar elke dag moeten zien, maar juist zon sterke vriendschap te hebben dat die zelfs weken/maanden mekar niet zien overwint. weten wat je aan mekaar hebt.
en nu een tijd later is t heel mooi om te zien wat we in korte tijd allebei bereikt hebben en zijn we trots op onszelf en mekaar . zon vriendin zou iedereen 1 moeten hebben, is goud waard!!

Bij mij is dat ook het geval.We kunnen dag en nacht bij elkaar terecht mocht er wat aan de hand zijn en aangezien we niet ver van elkaar wonene zien we elkaar wekelijks duzz dat is wel fijn vind ik persoonlijk.Vooral als je effe behoefte hebt aan diegene kan ik er zo naartoe komen in korte tijd.Maar als ik kijk wat ik allemaal met haar heb meegemaakt en heb doorstaan is het dankzij alles de band steeds maar sterker en hechter geworden....
Waarschuw beheerder
ik heb 2 beste vriendinnen, en ja er gebeurt wel eens wat. dat overkomt iedereen, maar eigenlijk nooit echt iets heel bijzonders. als er wat is weten we het altijd op te lossen. we zijn nu al zo lang beste maatjes dat we laatst vriendschapstattoos hebben genomen. wetende dat wij for life zijn

Waarschuw beheerder
zo heb ik het gehad mee mijn (beste vriendin)ben der dus achter dat het geen echte vriendin was achter men rug om liep ze over mijn te lullen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
met een paar pille in mn buik :$ :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aaltje:bier: op zondag 31 juli 2005 om 08:37:
met een paar pille in mn buik

asjemenou huh!!!
Waarschuw beheerder
njah.. zijn wel meer momente natuurlijk :P haha maar dan voral ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op vrijdag 29 juli 2005 om 22:12:
Sprakeloos en een brok in me keel.....

tuulk ga ik je dan heel erg missen, maar dat mag gewoon niet gebeuren :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:22:
tuulk ga ik je dan heel erg missen, maar dat mag gewoon niet gebeuren

wat moet ik hierop nou zeggen.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 16:33:
wat moet ik hierop nou zeggen.....

weet ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:39:
ben je verdrietig?

sinds vanmorgen al :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 16:42:
inds vanmorgen al

vertel :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:44:
vertel

zelfe wat laatste tijd door me hoofd gaat.....en nog niet weten wat ik ermee moet doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 16:46:
zelfe wat laatste tijd door me hoofd gaat.....en nog niet weten wat ik ermee moet doen.

ja, dat begrijp ik :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:49:
ja, dat begrijp ik

En het maakt alleen maar erger om te zien hoe jij eronder lijdt :cry: dat wil ik al helemaal niet :( maar ik wou dat dit allemaal voorbij was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 16:51:
En het maakt alleen maar erger om te zien hoe jij eronder lijdt dat wil ik al helemaal niet maar ik wou dat dit allemaal voorbij was

ik weet wel dat je dat niet wilt, maar het gaat gewoon vanzelf :(..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:55:
ik weet wel dat je dat niet wilt, maar het gaat gewoon vanzelf ..

En hoe komt dat.......omdat we zo'n sterkte en hechte band hebben en veel gemeen hebben van elkaar als beste vrienden :$ gewone vrienden geweest zijn was dit heel anders uitgepakt :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 16:57:
En hoe komt dat.......omdat we zo'n sterkte en hechte band hebben en veel gemeen hebben van elkaar als beste vrienden gewone vrienden geweest zijn was dit heel anders uitgepakt

als we gewone vrienden waren had ik me daar niet zo druk omgemaakt, we hebben altijd zoveel plezier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:59:
als we gewone vrienden waren had ik me daar niet zo druk omgemaakt, we hebben altijd zoveel plezier

Ik heb weleens gedacht en vooral laatste paar dagen hoe het dan was gelopen tussen ons

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 17:06:
Ik heb weleens gedacht en vooral laatste paar dagen hoe het dan was gelopen tussen ons

ik denk wel heel anders, maar wil het niet eens weten..we zijn geen gewone vrienden...we zijn beste vrienden (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 17:13:
ik denk wel heel anders, maar wil het niet eens weten..we zijn geen gewone vrienden...we zijn beste vrienden

Ik ook niet,maar kan het niet helpen met de situatie waar ik in zit en zit vaak tussen jou en anderen vrienden/kennisen in wat voor mij heel pijnlijk en niet fijn is...

Waarschuw beheerder
donateur
Als je diep in de shit zit, degene die er dan nog voor je staan zijn je echte vrienden/innen en da zijn er bar weinig geloof dat maar :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op zondag 31 juli 2005 om 03:35:
ik heb 2 beste vriendinnen, en ja er gebeurt wel eens wat. dat overkomt iedereen, maar eigenlijk nooit echt iets heel bijzonders. als er wat is weten we het altijd op te lossen. we zijn nu al zo lang beste maatjes dat we laatst vriendschapstattoos hebben genomen. wetende dat wij for life zijn

Als het al zo goed gaat over een lange tijd kan het bijna niet meer misgaan en aleen maar sterket worden (F) is bij mij ook het geval...je komt steeds dingen nog te weten en veel gemeen hebben is ook iets wat daarbij kan helpen (y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 08:35:
zo heb ik het gehad mee mijn (beste vriendin)ben der dus achter dat het geen echte vriendin was achter men rug om liep ze over mijn te lullen

dat zijn helemaal geen vrienden van je als ze dat flikken :@ heb je goed gedaan door ze links te laten ligguh :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 08:35:
zo heb ik het gehad mee mijn (beste vriendin)ben der dus achter dat het geen echte vriendin was achter men rug om liep ze over mijn te lullenlaatste aanpassing 31 juli 2005 08:36

Ik heb niet over je gelult...ik heb alleen de waarheid verteld en als mensen bezorgt over je zijn moet je niet alles verkeerd opvatten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 17:55:
Ik heb niet over je gelult...ik heb alleen de waarheid verteld en als mensen bezorgt over je zijn moet je niet alles verkeerd opvatten

Wil me helemaal niet mee bemoeien,maar de waarheid moet je zeggen tegen je beste vriend(in) en niet tegen anderen want die komen daarna lijkt mij :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 17:17:
Ik ook niet,maar kan het niet helpen met de situatie waar ik in zit en zit vaak tussen jou en anderen vrienden/kennisen in wat voor mij heel pijnlijk en niet fijn is...

hoe bedoel je dat? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 00:16:
hoe bedoel je dat?

Neem Karin als voorbeeld.....tegen jou doet ze normaal maar ik ben het zwarte schaap :(
Waarschuw beheerder
als ze er niet meer zijn natuurlijk!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 1 augustus 2005 om 00:28:
Neem Karin als voorbeeld.....tegen jou doet ze normaal maar ik ben het zwarte schaap

dat vertel ik je nog wel, wat kan karin me nu ff schelen als het zo slecht met jouw gaat :'(

Waarschuw beheerder
Als je er écht ruzie mee heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 22:30:
Wil me helemaal niet mee bemoeien,maar de waarheid moet je zeggen tegen je beste vriend(in) en niet tegen anderen want die komen daarna lijkt mij

Nou ik heb het tegen haar al zo dikwijls verteld, maar ja liefde maakt blind zeggen ze he. maar wij zien het wel. dus daarom heb ik door aandringen van der broer het verteld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 11:50:
dat vertel ik je nog wel, wat kan karin me nu ff schelen als het zo slecht met jouw gaat

kon toch,ze zal vast wel merken aan jou dat er wat aan de hand is :$

Waarschuw beheerder
Kunnen je dromen of gedachten invloed hebben of de vriendschapsband?

ja zeker wel stel ff voor dat je heftige sex hebt (in je droom dus) met je beste vriend(in)..

t gevolg kan zijn dat je gaat twijfelen aan je zelf, aan je relatie, en aan je sexualiteit (hetero, homo, of bi)

Waarschuw beheerder
Als je beseft dat ze eigenlijk altijd gelijk heeft gehad en ik nooit geluisterd heb,en dat ze ondanks alle shit altijd achter mij is blijven staan ongeacht mijn keuzes...
Love you meid...:kusje2:

Waarschuw beheerder
Heb geen ruzies nodig om dat te begrijpen, dat begrijp ik al 10 jaar!! Alle momenten dat we de grootste lol hebben en alleen wij begrijpen waarom we lol hebben (altijd dus 8) ) en ook de momenten dat we er voor elkaar zijn...

(K)Love you wijffie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 1 augustus 2005 om 15:32:
kon toch,ze zal vast wel merken aan jou dat er wat aan de hand is

dat denk ik niet hoor, het gaat al beter :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 14:13:
dat denk ik niet hoor, het gaat al beter

Ohhja gaat het beter tussen ons :) .....nou vertel whaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Je beseft pas echt wat je beste vrienden voor je betekenen als ze zonder dat jij iets tegen ze zegt, zij aanvoelen wat ze moeten doen of tegen jou moeten zggn om je te helpen in tijden van nood
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 7 augustus 2005 om 20:29:
Je beseft pas echt wat je beste vrienden voor je betekenen als ze zonder dat jij iets tegen ze zegt, zij aanvoelen wat ze moeten doen of tegen jou moeten zggn om je te helpen in tijden van nood

Dat voel je gewoon aan bij je beste vriend/in (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je beseft dat zij de enige is die je nooit zal veroordelen, je nooit zal bedonderen, je altijd zal steunen, je nooit met het vingertje zal wijzen en zou zeggen "ik zei t je toch" en er altijd in tijden van nood voor je is, dat is nou mijn beste vriendin :lief: En vooral, als je al zoveel met elkaar hebt meegemaakt, alle tegenslagen met elkaar hebt overwonnen, weet je gewoon dat zo'n vriendschap nooit stuk kan gaan :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op zondag 7 augustus 2005 om 20:44:
Als je beseft dat zij de enige is die je nooit zal veroordelen, je nooit zal bedonderen, je altijd zal steunen, je nooit met het vingertje zal wijzen en zou zeggen "ik zei t je toch" en er altijd in tijden van nood voor je is, dat is nou mijn beste vriendin En vooral, als je al zoveel met elkaar hebt meegemaakt, alle tegenslagen met elkaar hebt overwonnen, weet je gewoon dat zo'n vriendschap nooit stuk kan gaan laatste aanpassing 7 augustus 2005 20:46

Heel mooi gezegd zeg en je hebt gelijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 7 augustus 2005 om 16:17:
Ohhja gaat het beter tussen ons .....nou vertel whaha

whaha, is het ooit slecht gegaan dan ;)

Waarschuw beheerder
ik heb geen beste vriend/vriendin.:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 12:35:
whaha, is het ooit slecht gegaan dan

De laatste paar weken ging het niet van harte hoor :( maar dat lag voornamelijk van mijn kant :$ ....

Waarschuw beheerder
je beste vriendin is er als de rest van je zogenaamde vrienden je laten vallen.....

Ik heb 2 beste vriendinnen tot twee jaar terug was dit groepje veel groter maar als je ouder word ondek je wie de mensen echt zijn en wat voor mentaliteit ze hebben.

Ik heb liever 2 beste vriendinnen dan 5 zogenaamde vriendinnen die je lopen te naaien achter je rug om.

Waarschuw beheerder
Ik heb 1 echt beste vriendin..ze was een jaar in australie en heb haar echt heel erg gemist. Ik zou haar donderdag gaan ophalen op schiphol maar gisteravond stond ze opeens voor mijn deur! Was gisteravond echt ff helemaal gelukkig...

Waarschuw beheerder
En ja dark angel ik geef je gelijk...er zijn er meestal maar 1 of 2 die echt voor altijd zijn. Die anderen zijn er voor een bepaalde periode maar je groeit..en niet iedereen groeit met je mee. Maar het is niet erg want meestal komen er anderen voor terug en de meest belangrijke zullen blijven.

Waarschuw beheerder
als we ontzettende ruzie hebben en we allebei zeggen dat we elkaar echt niet kwijt willen! Onze vriendschap heeft wel ergere stootjes overleefd gelukkig!