Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:43:als je leest staat dat er al lang
sorry overheen gelezen....
KnightVision - Who Is It
Ruffneck - the enemy
Dione - Infinity
Dione - Erased from existence
Art of Fighters - Artwork
Catscan - the world is mine
Dj Paul - Lords of the hardschool
Dione - Highway to hell
Dione - I am God here
enzenzenz
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:49:Damn waarom noem je hem op dan?
IQ van 0 weer
goed lezen is ook n kunst
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:50:Damn wat is er zo vet aan angerfist enzo dan?
wat ik al zei...SMAKEN VERSCHILLEN en dan ben je niet meteen meeloper
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:46:The Stunned Guys
De speedcore versie ook ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:50:Haha maar ik luister geen Angerfist enzo
Weet je wat het is ...
Meisjes van een jaar of 19 die terror en speedcore luiosteren
Die hebben meestal een zwarte bomber, Nl vlaggetje op hun mouw, houden van Cabrio's vooral BMW's
Vinden alles wat langzamer is als terror kut.
En zetten het alleen maar op omdat het stoer is, want erop hakken kunnen ze niet met hun puntschoenen
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:52:Weet je wat het is ...
Meisjes van een jaar of 19 die terror en speedcore luiosteren
Die hebben meestal een zwarte bomber, Nl vlaggetje op hun mouw, houden van Cabrio's vooral BMW's
Vinden alles wat langzamer is als terror kut.
En zetten het alleen maar op omdat het stoer is, want erop hakken kunnen ze niet met hun puntschoenen
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:54:This gewoon blije amateuriese muziek en iedereen luisterd erna,ga eens verder de muziek in
Kijk eens verder dan je neus lang is
Is echt niet allemaal hapy hoor
QlubQut !
Ik maak zelf ook muziek, en het is alles behalve happy !
Angerfist is gewoon TE hard, dat kunnen jouw boxen niet aan omdat je zo'n QlubQutten radio heb met veel roze erin dus draai je dat niet.
Als jouw vrienden dan vragen ''Waarom niet'' dan antwoord je ''Ik ben stoer, ik luister terror tekno en speedcore''
Terwijl je een breezertje opent
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:55:Ik heb indd wel respect voor de echt gabbers
Cool, het heeft respect voor mij
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 4 juli 2005 om 11:57:meiden die hakken met puntschoenen das gaaaf !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 11:58:Haha laat me niet laggen
Heb ik geen gelijk dan .. ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:02:ik weet wel beter herrie dat beter uit de boxen komt
Standaard QlubQut opmerking
Volgens mij sta jij nog rond te hangen met flesjes breezer, een handtasje en puntschoenen en heb je op je profieltje staan ''JA pogo - NEE ga dan aan de kant''
Ondertussen geil je met iedereen die ook terror en speedcore aan heeft, en doe je stoer omdat je bij een gast staat met een BMW Cabrio met speedcore erin en ga je daar bij staan met je hoofd meebewegen op de maat van de muziek en voel je je eigenlijk best wel kortzichtig nu ik dit vertel
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:06:Bal ik vind dat niks
volgens mij ken je ze niet....je mag eerlijk zijn hoor
ik ken ze ook niet
Klapper_Kaak
Naam: stefanie
Eigen site: Www.sugababes.nl/klapper_kaak
MSN: Terror4life@hotmail.com
Beroep: feeeeestuuuuuuu
Geboortedatum: 19 januari 1986
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouw
Aangemeld op: 9 november 2004 21:23
Naam: stefanie
Eigen site: Www.sugababes.nl/klapper_kaak
MSN: Terror4life@hotmail.com
Beroep: feeeeestuuuuuuu
Geboortedatum: 19 januari 1986
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouw
Aangemeld op: 9 november 2004 21:23
meisje meisje meisje, asjeblieft... zulke woorden uit de mond van iemand die een sugababes profiel heeft... en een e-mail adres genaamd terror4life ? zucht...
zo word je niet serieus genomen hoor !
en als dan vervolgens ook nog eens raving nightmare bij je agenda staat dan krabbel ik me dubbel achter me oren
fijne dag nog kleutertje !