Partyflock

Forumonderwerp · 791262

Waarschuw beheerder
vertel eens over geesten...

ik wil graag spannend lezen :)
donateur
Uitspraak van J.(F) op maandag 4 juli 2005 om 00:44:
maar ook in paranormaal begaafde mensen geloof ik hoor! het zal wel moeten zoals de uitspraken en deze foto's zijn gewoon het bewijs~!

ik denk dat ik zelf ook een bepaald iets heb

ik had voorspeld dat een collega van mij die zwanger was op 28 mei zou gaan bevallen van een zoontje en dat ze die jamie ging noemen...komt ze na een week terug van de dokter en zegt ze je hebt gelijk de naam die had ze niet gezegd dat zei ik ook toen ze terug kwam van de dokter

heel gek allemaal....kon zelfs "ruiken" dat ze niet uit nederland kwam maar uit curracou

vroeger droomde ik elke nacht wat er de volgende dag allemaal zou gaan gebeuren erg vreemd allemaal.nou heb ik dat niet zo vaak meer maar ja...toch heb ik dingen in me zitten waar ik geen antwoord op weet

Waarschuw beheerder
ja wazig he..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 01:07:
scrol even naar beetje zie je de foto van titanic dan lees maar ff ..

Ja hoor dit wist ik nog nie....weet wel dat ze de mummy van Ramses heel lang in New York hebben gehad....vink best aso....je gaat toch ook nie met je dooie oma/opa slepen :S :no:

Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op maandag 4 juli 2005 om 01:07:
vroeger droomde ik elke nacht wat er de volgende dag allemaal zou gaan gebeuren erg vreemd allemaal.nou heb ik dat niet zo vaak meer maar ja...toch heb ik dingen in me zitten waar ik geen antwoord op weet

Vreemd is dat he dat je dingen weet die je niet kan weten :/
Tis wel zo kinderen staat er meer voor open dan volwassenen...hun geest is nog nie zo fuck up ;)

Waarschuw beheerder
Ja hoor dit wist ik nog nie....weet wel dat ze de mummy van Ramses heel lang in New York hebben gehad....vink best aso....je gaat toch ook nie met je dooie oma/opa slepen

ja dat klopt..

maar ik denk dat mensen vinden dat spullen van uit egypte zijn heeel waard spullen.. ze willen hun meenemen he.. denk ik...

maar mag niet meenemen van god.
omdat egypte farao remses of enzzz alle graven heeft met god afgesproken voor de dood..

Waarschuw beheerder
ik heb gehoord van groepleiding die man zei dat die mummies toen dood gingen en ze hebbn hun lichaam olie erop en dan verder verband omheem omdat ze zeggen dat olie kan heeeeeel lang bewaren voor huid en haren en ze gingen opnieuw leven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zo even alles zitten lezen en nu durf ik niet meer te slapen hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 01:15:
maar ik denk dat mensen vinden dat spullen van uit egypte zijn heeel waard spullen.. ze willen hun meenemen he.. denk ik...

maar mag niet meenemen van god.
omdat egypte farao remses of enzzz alle graven heeft met god afgesproken voor de dood..

Jups, ligt allemaal goud daarzo he :yes:
Als offergaven gebruikte ze alleen al 70 koeien, 30 schapen, 40 geiten, vazen enz enz
Dus kun je nagaan wat er voor schatten allenaam in die tombes liggen :/
Ok geen beesten dan ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 01:17:
ik heb gehoord van groepleiding die man zei dat die mummies toen dood gingen en ze hebbn hun lichaam olie eropen dan verder verband omheem omdat ze zeggen dat olie kan heeeeeel lang bewaren voor huid en haren en ze gingen opnieuw leven.

Ja Egyptenaren hadden rare middelen maar zeer werkzaam :D
Zo deden ze op open wonden honing :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 01:19:

HIhi had ik net ook, maar nu t onderwerp wat meer naar Egypte wijkt weer wat beter ;)
Zo op bed lekker ff verder met de boeken van Ramses :cheer:

Waarschuw beheerder
daar grafschatten spullen in piramides heb ik bijna alles van maskers, kettingen, ringen, al vooral gouden dingen...gezien in museum.. dat was ram mooi om te zien maar heeel erg veeeeeeel spullen hoor!

Waarschuw beheerder
Wat wel grappig is dat veel namen steeds weer voor komen..
Ramses heb je dan ook 7x ofzo...voor zover ik weet :/
Nefertari ook en ook Nefertiti...alleen hebben ze wel weer n andere bijnaam....Ramses was zoon van het licht :D

Waarschuw beheerder
We dwalen btw wel een beetje van het topic onderwerp af *bloos*
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 01:19:

ik kom bij je liggen...nog een knuffel hebben bekende ster van me haha ;)

Waarschuw beheerder
hhihi

ga maar geest oproepen naar ramses dan kom ie aan.. dan zeg je nee sorry remses 2 en komt hij aan hihi..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 02:05:
ga maar geest oproepen naar ramses dan kom ie aan.. dan zeg je nee sorry remses 2 en komt hij aan hihi..

hahaha ok, ben echt te moe om deze nog te snappen :Z
Slaap lekker allemaal en ik kom wel weer ff kijken hierzo

(K)(K)

Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal ma wazige shit!!! Moet er niej teveel mee te make hebbe..Ma geloof echt wel dat er ooit dinge zijn die gewoon niej te verklare zijn..!!!

Waarschuw beheerder
slaap lekker allemaal tot morgen! ik kom hier ook weer ff kijken.! :D
Waarschuw beheerder
zo echt gruwelijk interressant topic

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit wat meegemaakt met geesten. Vaak hoor je hele verhalen van mensen en dan denk je...moet ik dit nu geloven of niet?
Waarschuw beheerder
het is er gewoon..
dat bewijzen die foto 's wel weer..
ik heb er altyd wel in geloofd,maar was bang dat het er misschien toch niet zou zijn.
als ik al die verhalen hier lees, en ook bij reincarnatie
dan moet ik zeggen dat ik zo blij ben.
dr zijn ook echt best wel veel mensen die dat soort dingen hebben meegemaakt dus dat kan geen toeval zijn..
misschien heb ik zelf ook wel signalen gehad en heb ik die gewoon niet opgemerkt omdat ik daar niet op let of zo.
ik ga zeker een boek halen want het zijn de kleinste dingetjes die het juist doen maar je moet het weten denk wist ik het maar....
echt heb meerdere keren kippevel gahad door die verhalen en die foto s zijn echt top wel spooky maar zeer interressant.
nu ik er zo over denk ik heb een foto van me vriendin dat ze aan het steppen is op een onwijs klein dingetje in me huissie en daar zit echt een hele rare lichtflits in het midden bij haar,maar ik heb nooit er over nagedacht dat het misschien iets kon zijn,ik ga hem straks zoeken en dan zet ik hem erop en dan zou ik graag meningen erover willen weten want ja ik weet dus niet ofdat zoiets ook ken.

Waarschuw beheerder
Geloof me als ik zeg dat er meer is dan alleen de mens:jaja:

Er is ook zeker nog wel een planeet waar ook leven is, kan niet anders, het universum is oneindig!!!
Zouden we nou echt het enige bolletje zijn waar wat leeft, geloof je zelf toch niet!!

En ik heb ook wel iets mee gemaakt!

Ik zat de hele avond, gezellig in een cafeetje, biertje er bij, met een groep vrienden over dit soort dingen te praten!
Geesten dus, en wat we wel is voor rare dingen hadden gehoord, meegemaakt of wat dan ook. Niks aan de hand, avond is afgelopen en ik ga naar huis toe. Eenmaal thuis aangekomen wil ik de achterdeur van ons huis open doen om naar binnen te gaan. Steek de sleutel in de deur en draai het slot om. Maar om een of andere reden krijg ik met geen mogelijkheid de deur open. Ik ben zeker 10min bezig geweest, maar kreeg de deur echt niet open. Nacht slot zat er niet aan de andere kant, die hadden we alleen aan de voordeur van het huis, dus dat kon het ook niet zijn. Dronken was ik ook niet!! Ik had de sleutel van de voordeur dus niet bij me, en me ouders waren er ook niet. maar wou toch wel graag naar binnen, begreep er niks van. Me slaapkamer zit op 1 hoog, en ik zag dat me raam op een kiertje stond. Was dus een mogelijkheid om door me raam te klimmen. Alleen moest ik wel via een schuurtje en daarna het dak op, over het dak heen, via de regenpijp naar beneden stukje over de vensterbank zo naar me raam toe! Ik moest wel, moest toch naar binnen. eenmaal binnen ben ik naar beneden gelopen, liep naar de achterdeur die nog steeds van het slot was toe en trok hem zo open..

Hoe freaky wil je het hebben..

Voor hetzelfde geld pleur je van het dak of breekt de regenpijp, was best wel hoog!!

Dus volgens mij moet je er ook niet te veel over praten:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou wat denk je wat ik voor iets vaags heb dan,ik heb dus net al die dingen gelezen en heb er wat neergezet.
ik ga weer naar me site en zie die foto s niet meer van mij dus ik denk nou het komt zo weet je wel nou mooi niet hij doet helemaal niets meer het enige waar ik nog naartoe kon was deze topic dus ik krijg in een x vette koude rilling over me heen en denk zal dit dan misschien z on teken kunnen zijn??
echt heel raar moment ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daarom!

Niet te veel mee bezig zijn dus:nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whoooooooooooooooooooooo whoooooooooooooooooooooooo

GET ouTTTTTTTT
Waarschuw beheerder
whoooooooooooooooooooooo whoooooooooooooooooooooooo

fucking geil doe nog is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whooooooooooo whoooooooooooooo

hehehehe krijg je daar een natte van dan :-P

klinkt geiler alsk het doe int echt ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
i see dead people :-P
Waarschuw beheerder
rauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

whats met youuu poes?

mewoef

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eej watzkebeurt met jou lekkertje.
Hoor ik je daar spinnen prrrrrrrr prrrrrrrr lekker hoor.
Waarschuw beheerder
Die foto van Goodfucker :O Freaky...

Heb zelf ook dingen meegemaakt met geesten toen ik nog ergens anders woonde. Het begon toen ik nog vrij jong was, een jaar of 7-8. Ik werd 's nachts op een gegevn moment wakker en zag een man bij mijn bureau staan, ik schrok er niet van, dacht dat het m'n vader was, maar toen ik vroeg waarom hij in m'n kamer was geweest, keek hij me niet begrijpend aan...
Toen ik een aantal jaar later naar een andere kamer in dat huis ging begon het echt.
Als ik in bed lag begon m'n bed opeens te bewegen, net of iemand probeerde om hem te verschuiven, ik lag naast een raam en daar werd vaak op getikt.
Ook gebeurde het regelmatig dat ik tv lag te kijken en dat ie dan 'vanzelf' ging zappen.
Ook daar heb ik een paar keer een schim gezien.
Nadat ik ben verhuist nooit meer last van gehad.

Het lijkt allemaal heel eng, maar op dat moment had ik er geen angst voor :no:

Mijn moeder heeft vroeger toen ze een jaar of 9 was ook zoiets meegemaakt, maar bij haar heeft het ong. een jaar geduurt en dan iedere nacht!

Als ze in bed lag,hoorde ze na een poosje voetstappen de trap opkomen, en dan uit het niets stond er een man met een hoge hoed op, naast haar bed. Het enige wat ie deed was naar haar kijken en na een tijdje verdween die weer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik aanbid satan elke nacht van 12 tot 1 :yes:
Waarschuw beheerder
ik aan bid ze broer natan ken je hem

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja die twee waren vorige keer op de koffie bij mij :yes:

Natan wat een joker is dat :-P
Waarschuw beheerder
die foto's freaky hoor :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja prescies daarom vind ik hem zo geil hij lacht lekker veeel en als ik het niet zeker weet ken ik hem altyd inzetten..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik geloof in reincarnatie
Waarschuw beheerder
Anders openen jullie ( Showgirl en Deep-k ) ff een eigen topic ipv deze te vervuilen :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Idd :woepwoep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
joh weet je wat het is mensen.
Geesten kenne je alleen maar raken of zich tonen of je pijn doen als je er voor open staat met je deurtje.
Ik heb zat ervaringen gehad met verschijningen zelfs met dingen die zich verplaatsten in het huis.
Mensen die uit het huis wilden omdat ze het gevoel hadden dat er naar hun werd gekeken.
Schimmen , stemmen , gevoel , me hond die gromt naar iets wat er niet is.

Het beste dan in dat geval is geen angst hebben en jezelf er niet voor open laten staan en afschermen.
Laat je jezelf wel open staan , tja is het een bad geest tja dan kan hij daar zeker gebruik van gaan maken :-)
Sta je er niet voor open tja dan kenne ze je niks maken :-)
Waarschuw beheerder
hee stampertje hou je muil hoe durf je onze naam te typen bemoei je met je kippe joh.
EN LACHE DR BIJ !!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van showgirl op maandag 4 juli 2005 om 11:11:
hee stampertje hou je muil hoe durf je onze naam te typen bemoei je met je kippe joh.
EN LACHE DR BIJ !!!!!!!

:/ Anders doe je ff normaal ofzo :[

Waarschuw beheerder
Geen bitchfight dames :kwijl:

Waarschuw beheerder
Dus volgens mij moet je er ook niet te veel over praten

Waarom niet..? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 08:27:
Er is ook zeker nog wel een planeet waar ook leven is, kan niet anders, het universum is oneindig!!!
Zouden we nou echt het enige bolletje zijn waar wat leeft, geloof je zelf toch niet!!

Er bestaat ook ander leven en dat is al bewezen ook :yes: alleen hebben ze geen grote zwarte ogen ofzo :s ze bestaan in de vorm van bacterieen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:46:
Er bestaat ook ander leven en dat is al bewezen ook alleen hebben ze geen grote zwarte ogen ofzo ze bestaan in de vorm van bacterieen

Bedoelde meer een andere planeet, moet er zijn ken niet anders:jaja:

Waarschuw beheerder
ik denk buitenaardswezen bestaan maar niet vaak dingen van mensen gehoord..
ook weleens graancirkels gezienop de boeren overal weilanden..

Waarschuw beheerder
Jammer dat topic een beetje dood is :(

Waarschuw beheerder
nee vanavond gaat weer leuke topic hoop ik..