15227x bekeken
wat ik wel eens heb meegemaakt is dat me hond heel raar deed...
begon de hond ineens keihard te blaffen in een hoek in de kamer.. hij keer naar boven en hij ging maar te keer...
en wij kijken maar we zagen maar niks... heel raar
en een keer een jongen bij ons thuis zat naast mij op de bank... vroeg die ineens of ik hem op zijn rug tikte!! nou niet dus want ik zat aan de andere kant en met me lichaam voorover!!! echt freaky was dat toen..
begon de hond ineens keihard te blaffen in een hoek in de kamer.. hij keer naar boven en hij ging maar te keer...
en een keer een jongen bij ons thuis zat naast mij op de bank... vroeg die ineens of ik hem op zijn rug tikte!! nou niet dus want ik zat aan de andere kant en met me lichaam voorover!!! echt freaky was dat toen..
glaasje draaien
Dat dus wel maar met andere bedoelingen
er is zeker meer tussen hemel en aarde kan niet anders
Nou ik weet niet of dit toeval is..maar telkens als ik op de klok kijk is het 22.22 of 11.11.....???? ik weet niet wat dat betekent? Of dat er wat mee te maken heeft
weet je hoe dat komt?ik heb er ook last van ,heb nog nooit geesten opgeroepen.ik wordt s,nachts wel eens wakker en krijg ik een doods schop tegen het bed ofeen klap in mijn gezicht
Je hoeft niet speciaal voor zulke ervaringen geesten te hebben opgeroepen....of er zelfs maar in te geloven.....
Ik zal een kleine uitleg geven waar ik dat op baseer:
Onze lichamen dat bestaat uit vlees en bloed en een "ziel" de ziel is onze geest en die stuurt het lichaam aan...onze geest sie bestaat uit pure energie, en energie gaat nooit verloren volgens onze natuurwetten.
Dus het kan best dat de "ziel" nog verder drijft op deze aarde zonder lichaam, het is simpel op te lossen als je deze dingen niet wilt ervaren....zeg gewoon injezelf of hardop als het niet lukt dat je wilt dat ze weggaan. Vraag het en 9 van de 10 keer zal het wereken en heb je er geen last meer van!
Eventjes nog terug komen op het feit dat jij nooit geesten heb opgeroepen dan zal jij er gewoon gevoelig voor zijn maar die deur kan je sluiten je moet het alleen wel zelf doen!
Onze lichamen dat bestaat uit vlees en bloed en een "ziel" de ziel is onze geest en die stuurt het lichaam aan...onze geest sie bestaat uit pure energie, en energie gaat nooit verloren volgens onze natuurwetten.
Dus het kan best dat de "ziel" nog verder drijft op deze aarde zonder lichaam, het is simpel op te lossen als je deze dingen niet wilt ervaren....zeg gewoon injezelf of hardop als het niet lukt dat je wilt dat ze weggaan. Vraag het en 9 van de 10 keer zal het wereken en heb je er geen last meer van!
Eventjes nog terug komen op het feit dat jij nooit geesten heb opgeroepen dan zal jij er gewoon gevoelig voor zijn maar die deur kan je sluiten je moet het alleen wel zelf doen!
Je hoeft niet speciaal voor zulke ervaringen geesten te hebben opgeroepen....of er zelfs maar in te geloven.....
Daar zit zeker wat in ja in wat je zegt.
ik zie meestal al wel freaky dingen... maar slaap ook al vanaf kinds af aan met de gordijnen open,
maar vanacht heb ik me'n naam horen zeggen heel zacht, en ik ben door me kamer gaan kijken en toen zag ik allemaal vage wolken zeg maar.
en het waren wel vormen van lichamen, toen heb k in mezelf gezegt dat ze weg moesten gaan.. en ben ik gewoon in me bed gaan ligge, wand ben nu onderhand wel het 1 en ander gewend.
maar vond dit ik toch wel heel vaag...
maar nadat ik dus uiteindelijk gezegt had dat ze weg moesten gaan had k er geen last meer van.
ik wil echt weten wat mij nou duidelijk gemaakt moet worden. en waarom ik dat zie en waarom ik dat snacht's zie.
Ik ben nu ook van plan om foto's te maken, is kijken of ik er iets uit kan halen...
maar vanacht heb ik me'n naam horen zeggen heel zacht, en ik ben door me kamer gaan kijken en toen zag ik allemaal vage wolken zeg maar.
en het waren wel vormen van lichamen, toen heb k in mezelf gezegt dat ze weg moesten gaan.. en ben ik gewoon in me bed gaan ligge, wand ben nu onderhand wel het 1 en ander gewend.
maar vond dit ik toch wel heel vaag...
maar nadat ik dus uiteindelijk gezegt had dat ze weg moesten gaan had k er geen last meer van.
ik wil echt weten wat mij nou duidelijk gemaakt moet worden. en waarom ik dat zie en waarom ik dat snacht's zie.
Ik ben nu ook van plan om foto's te maken, is kijken of ik er iets uit kan halen...
laatste aanpassing
t is een interesant iets om soms ook donders eng
zo had ik t gister ik was nog alleen op me werk, en met voeten begonnen ineens ijs en ijs koud te worden, en over me hele lichaam koude rillingen, en ik voelde iets waar k bang achtig van werd, toen heb k ook achter elkaar gezegd van ga weg! en vind t licht!
toen wast weg alleen t was wel creepy!!!
maar wat k wou zeggen sla er niet in door, en laat sommige dingen voor wat ze zijn!!!
zo had ik t gister ik was nog alleen op me werk, en met voeten begonnen ineens ijs en ijs koud te worden, en over me hele lichaam koude rillingen, en ik voelde iets waar k bang achtig van werd, toen heb k ook achter elkaar gezegd van ga weg! en vind t licht!
toen wast weg alleen t was wel creepy!!!
maar wat k wou zeggen sla er niet in door, en laat sommige dingen voor wat ze zijn!!!
Ieder mens heeft een "ziel" de ziel bestuurd je lichaam....je "ziel" bestaat uit energie, en volgens de natuurwetten gaat energie nooit verloren dus zou het heel erg goed kunnen dat "geesten" bestaan.......
Iedere mens heeft hersenen, en hersenen besturen je lichaam. Ik denk, daarvoor ben ik. Als mijn hersenen niet meer werken, werkt mijn lichaam ook niet meer. Verder is er niets (dat is tenminste mijn visie)
Der is zeker wel meer...
Dat zeker, maar de vraag is of je er wel open voor wilt staan. Ik denk namelijk dat je beter af bent als je jezelf er gewoon voor afsluit
Dat moet je natuurlijk zelf bepalen...
ik sta er wel voor open
ik wil wel een aantal dingen weten,
bijv. vorig leven, wie is me beschermengel
is er meer na de dood...
zou ook wel contact willen hebben met overledenen van me!!
heb zoveel vragen!!!!
Tis dus maar net waar jezelf voor kiest, en open voor staat
ik sta er wel voor open
ik wil wel een aantal dingen weten,
bijv. vorig leven, wie is me beschermengel
is er meer na de dood...
zou ook wel contact willen hebben met overledenen van me!!
heb zoveel vragen!!!!
Tis dus maar net waar jezelf voor kiest, en open voor staat
Hoezo? Waarom zou je een blokkade aanbrengen voor iets waarvan je het bestaan denkt te weten, maar door je ervoor af te sluiten zul je niet begrijpen waarom.
Ik weet zeker dat er iets is. Alleen niet wat het nou precies allemaal inhoud
Ik heb er ook bepaalde ervaringen mee die behoorlijk slecht waren. Gelukkig niet ik persoonlijk maar wel met mensen in mijn directe omgeving. Ik ga dus geen contact zoeken oid omdat ik vind dat ik er niet genoeg van weet en geen risico wil lopen. Ik vind het wel interessant, en ben er ook een tijd mee bezig geweest maar voorlopig sluit ik me er gewoon voor af
laatste aanpassing
Ik zat een keer met 2 vrienden tv te kijken en we hadden een krat bier. Ik pak 3 biertjes, geef er twee weg maak de laatste open en gooi me dopje tegen een bord aan. Die twee vrienden hadden 100% zeker hun biertje ook opengemaakt. Nadat ik me biertje open had gemaakt nam ik eerst een slokje en zette hem daarna de grond om een peukie op te steken. Toen ik daarna mijn biertje weer pakte was het flesje vol en zat er een dop op. Mijn vrienden kunnen dit onmogenlijk hebben gedaan omdat ik het flesje tuseen mijn voeten klemde en naar hun keek. Natuurlijk hebben we alles 5 keer nagekeken (want hun wisten ook zeker dat ik het biertje had opengemaakt) maar we hadden nog steeds 24 flesjes. Toen ik dit biertje openmaakte gooide ik (onbewust) het dopje op precies hetzelfde plekje tegen het bord aan. Allemaal heel freaky
ps. het was me tweede biertje dus ik was niet droken ofzo
Hoezo? Waarom zou je een blokkade aanbrengen voor iets waarvan je het bestaan denkt te weten, maar door je ervoor af te sluiten zul je niet begrijpen waarom.
het wil niet altijd zeggen dat het prettige dingen zijn en als jij geestelijk heel gevoelig ben dan zal je je die dingen eerder allemaal aantrekken dan een ander.....ik zelf ben heel nuchter in zulke dingen maar heb toch ook mezelf ervoor afgesloten......(helemaal lukt me op de een of andere manier niet maar okee das pech het zal wel een rede hebben)
Mja ik geloof er ook wel in,
Een tijdje geleden een bijzonder vreemde ervaring gehad tijdens het glaasje draaien met enkele vrienden.
Sindsdien intreseerd het me toch wel.
Glaasje draaien is trouwens echt geen aanrader als je niet weet waar je mee bezig bent, en is zeker geen spelletje voor als de verveling even toeslaat
Nog mensen hie met bizare ervaringen met glaasje draaien?
Een tijdje geleden een bijzonder vreemde ervaring gehad tijdens het glaasje draaien met enkele vrienden.
Sindsdien intreseerd het me toch wel.
Glaasje draaien is trouwens echt geen aanrader als je niet weet waar je mee bezig bent, en is zeker geen spelletje voor als de verveling even toeslaat
Nog mensen hie met bizare ervaringen met glaasje draaien?
Ik zat een keer met 2 vrienden tv te kijken en we hadden een krat bier. Ik pak 3 biertjes, geef er twee weg maak de laatste open en gooi me dopje tegen een bord aan. Die twee vrienden hadden 100% zeker hun biertje ook opengemaakt. Nadat ik me biertje open had gemaakt nam ik eerst een slokje en zette hem daarna de grond om een peukie op te steken. Toen ik daarna mijn biertje weer pakte was het flesje vol en zat er een dop op. Mijn vrienden kunnen dit onmogenlijk hebben gedaan omdat ik het flesje tuseen mijn voeten klemde en naar hun keek. Natuurlijk hebben we alles 5 keer nagekeken (want hun wisten ook zeker dat ik het biertje had opengemaakt) maar we hadden nog steeds 24 flesjes. Toen ik dit biertje openmaakte gooide ik (onbewust) het dopje op precies hetzelfde plekje tegen het bord aan. Allemaal heel freaky
ja dit verhaal klopt ik zat naast hem het was in mij schuur
Ik heb het 1 x bij een vriend van me iets raars gehad.
hij was een arme(zoals vele) student. en we zaten bij hem thuis op zen kamer ps2 te spelen. het geluid wordt via zijn versterker geregelt. en afstandsbedieningen heeft ie niet.
dus wij zitten daar te spelen(met het geluid via de versterker) gaat het geluid ineens op de radio. wat echt onmogelijk is zonder op te staan.
dus wij denken dat het een foutje is ofzo, zetten het geluid terug en gaan verder.
even later ging het geluid weer op de radio.
toen hebben we em weer terug gezet en zijn gewoon gaan kijken naar de knopjes of die niet bewogen enzo.
ging de radio weer en. toen de radio ook nog van zender verwisselde zijn we snel de kroeg in gegaan om het ff met een biertje te verwerken
p.s. het was op 3 hoog dus er stond niemand voor het raam met een afstandsbediening
hij was een arme(zoals vele) student. en we zaten bij hem thuis op zen kamer ps2 te spelen. het geluid wordt via zijn versterker geregelt. en afstandsbedieningen heeft ie niet.
dus wij zitten daar te spelen(met het geluid via de versterker) gaat het geluid ineens op de radio. wat echt onmogelijk is zonder op te staan.
dus wij denken dat het een foutje is ofzo, zetten het geluid terug en gaan verder.
even later ging het geluid weer op de radio.
toen hebben we em weer terug gezet en zijn gewoon gaan kijken naar de knopjes of die niet bewogen enzo.
ging de radio weer en. toen de radio ook nog van zender verwisselde zijn we snel de kroeg in gegaan om het ff met een biertje te verwerken
p.s. het was op 3 hoog dus er stond niemand voor het raam met een afstandsbediening
ik heb ook heel enge dingen mee gemaakt,mijn vriendin en ik waren er heel erg mee bezig samen met nog een meid en we kwamen op een dag in de slaap kamer van mijn vriendin en toen stonden al haar spullen:kastjes stoel en andere dingen op haar bed dus zei dacht nou dat zal mijn moeder wel gedaan hebben,niet dus niemand in huis was op haar kamer geweest eng man maar ik heb ook eens gehad dat ik in bed lag en de heletijd in mijn spiegel een schaduw zag en ik keek al naar buiten maar er stonden nergens bomen die er in schenen en toen hoorde ik een raar getik op de kachel en dacht eerst dat mijn broertje dat mischien deed op zijn eigen kamer maar die lag al lang te slapen en toen kwam het ergste ik hoorde iemand mijn naam roepen,ik jankte erover zo eng en ik heb nog wel wat dingen mee gemaakt,een vriendin van ons die haar zus was op jonge leeftijd overleden en zei had contact met haar en dat was natuurlijk reuze interesant he en zei kon op de een of andere manier voelen waar die geest was en mijn vriendin vroeg aan haar,waar staat ze nu dan en die andere vriendin zei ineens ze staat naast je en de deur stond half open en de kat zat op de overloop en in 1keer keek die kat die kant ook op en we zijn wel zo geschrokken ik heb mijn vriendin nog nooit zo bang gezien maar ik heb nog wel veel meer maar dat is een beetje te veel om neer te typen
Voor jullie zwakke tere zieltjes luister en huiver hier en hier maar even,de laatste link daar staan ze over de hele site.ik heb er nog wel meer
En doe het geluid goed hard aan anders hoor je het niet zo goed namelijk..bij de 1ste link moet je EVP's hebben
En doe het geluid goed hard aan anders hoor je het niet zo goed namelijk..bij de 1ste link moet je EVP's hebben
laatste aanpassing