Partyflock

Forumonderwerp · 791262

Waarschuw beheerder
vertel eens over geesten...

ik wil graag spannend lezen :)

Waarschuw beheerder
was je geschrokken dat je zag op die foto>>? of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:38:
fucker, heb je geen logische verklaring kunnen vinden?

Ne ik weet niet wie dit kan zijn de foto is door mijn pa genomen en dit kan zowiezo men moeder niet zijn :no:

Er is mij verteld dat een zwarte dame betekend dat er iets ergs gebeuren gaat binnenkort een soort van waarschuwing ofzo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:40:
was je geschrokken dat je zag op die foto>>? of niet?

Nee ik niet maar mijn moeder wel zij had hem ergens opgeborgen waar niemand bij komt :/

Mijn ex heeft hem ook nog gezien zij kreeg kippenveel er van maar ik ben niet zo dat ik ergens in geloof maar dit doet me wel heel erg twijfelen :S

Waarschuw beheerder
zal wel dat die in spiegel geest dat is overleden in je huis geweest .. omdat ie zo rond loopt in je huis.. ?
of heb ik fout
Waarschuw beheerder
ochhhh wat een onzin!!!!! jullie geloven dit toch niet?

ik heb een geest thuis die snachts aan me pik zuigt als ik wakker word zit me box vol!!pff!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:42:
ik ben niet zo dat ik ergens in geloof maar dit doet me wel heel erg twijfelen

m'n ex geloofde er ook nooit in totdat hij er 1 in huis had...

Waarschuw beheerder
dat krijg ik ook kippelvel als mijn eigen foto ziet als geest erbij is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:43:
zal wel dat die in spiegel geest dat is overleden in je huis geweest .. omdat ie zo rond loopt in je huis.. ?

Nee dat kan niet we wonen in een "nieuw" huis :yes:

Waarschuw beheerder
meschien is het wel iemand die je beschermd..je overgrootmoeder of zo!of iemand anders overleden?

wel freaky, lijkt echt op die van the ring!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!-= Romeoblue =-!! op zondag 3 juli 2005 om 23:43:

ik heb een geest thuis die snachts aan me pik zuigt als ik wakker word zit me box vol!!pff!!

Geweldige opmerking :respect:

:nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:43:
m'n ex geloofde er ook nooit in totdat hij er 1 in huis had...

Vertel :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!-= Romeoblue =-!! op zondag 3 juli 2005 om 23:43:

Dat is die geest niet, dat is die kabouter die bij de buren in de tuin staat ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:45:
Vertel

's nachts lichten en tv die ineens aan waren en voetstappen op de trap enzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:44:
meschien is het wel iemand die je beschermd..je overgrootmoeder of zo!of iemand anders overleden?

Pfff zou het niet weten :no: misschien mijn oma, maar dan is zij wel veranderd :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:47:
's nachts lichten en tv die ineens aan waren en voetstappen op de trap enzo...

Is het afgelopen nou dan? Wat heeft ie er tegen gedaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:48:
Is het afgelopen nou dan? Wat heeft ie er tegen gedaan?

hij is zo snel mogelijk gaan verhuizen en toen heeft ie er geen last meer van gehad... Maar hij is heel nuchter normaal gesproken, maar dit vond ie echt heel erg eng, dus heeft ie besloten dat ie niet meer in dat huis wou zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:50:
hij is zo snel mogelijk gaan verhuizen en toen heeft ie er geen last meer van gehad... Maar hij is heel nuchter normaal gesproken, maar dit vond ie echt heel erg eng, dus heeft ie besloten dat ie niet meer in dat huis wou zijn

Ik zou hem ook nokken, als het echt bestaat en ik zou er last van krijgen ben ik heel snel weg :/

Waarschuw beheerder
ja zou ik ook doen ,weg snel verhuizen.. :S

Waarschuw beheerder
bij m'n vriendin is het ook wel vaag, daar gaat de radio ineens aan en dan doe je m uit en dan gaat ie naar een tijdje weer aan, echt heel apart... zij zegt altijd oh das m'n moeder:)

Waarschuw beheerder
Pfff zou het niet weten misschien mijn oma, maar dan is zij wel veranderd

nee kan niet veranderd.. als je dood bent dan blijf je zelfde lichaam..!

hoe kom die aan veranderd..???? kleding gepikt kan niet..

Waarschuw beheerder
bij m'n vriendin is het ook wel vaag, daar gaat de radio ineens aan en dan doe je m uit en dan gaat ie naar een tijdje weer aan, echt heel apart... zij zegt altijd oh das m'n moeder

oh en toen..????
val ie niet meer lastig aan de radio?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:55:
nee kan niet veranderd.. als je dood bent dan blijf je zelfde lichaam..!

hoe kom die aan veranderd..???? kleding gepikt kan niet..

Ik weet het echt niet, heb helemaal geen idee wat of wie dat kan zijn :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:50:

Hij is alleen daarom gaan verhuizen ?
Kan zijn dat t bij t huis hoorde maar kan ook bij hem horen en dat t met hem meegaat :/
Mn vriendin had t nl ook....
Was in t huis van dr ouders, daar bleek dus een vrouw heel lang op t sterfbed te hebben gelegen en langezame dacht pijnlijke dood te hebben gehad.
Ze wilden mn vriendin als vriendin hebben maar die had toen n huis gekocht met dr vriend.
Ze had via via n tel nr gekregen van iemand die dan bij je thuis kwam en mensen kon 'wegsturen'.
Zo gezegd zo gedaan....bleken ze een spiegel in huis te hebben waar die vrouw zichzelf in had gezien ofzo.
Ja sorry snapte dr zelf ook nie veel van, maar ze moesten die spiegel dus weg doen en NIET breken !
Sinds dien hebben ze geen last meer gehad maar hadden ze dat niet gedaan was die vrouw met mn vriendin mee verhuist naar dr nieuwe eigen huis....best creapy dus :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:57:
Ja sorry snapte dr zelf ook nie veel van, maar ze moesten die spiegel dus weg doen en NIET breken !

Waarom niet breken? :O

Waarschuw beheerder
k heb een overlede zusje,daarmee ben k naar een paranormale vrouw geweest! ze zei dat ze sprekend op me leek...maar omdat ze 1 jaar en 25 dagen oud was kan de de gedaante van hoe ze nu uit zou zien kon aannemen en die van haar dood..maar ze kon ook tussen haar baby gedaante en haar nu gedaante daar in tusse die gedaante aan nemen..het was hoe ze zich voelde...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:59:
Waarom niet breken?

Nou in die spiegel zat dus wat van die vrouw....ja wat weet ik dus niet precies :S
Vind t zelf heel erg eng om te horen allemaal omdat ik zelf dr ook last van heb.
Tis nu ff rustig dan maar wil dr nix meer mee te maken hebben, dus luister vaak met n half oor *bloos*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:57:
Hij is alleen daarom gaan verhuizen ?
Kan zijn dat t bij t huis hoorde maar kan ook bij hem horen en dat t met hem meegaat
Mn vriendin had t nl ook....
Was in t huis van dr ouders, daar bleek dus een vrouw heel lang op t sterfbed te hebben gelegen en langezame dacht pijnlijke dood te hebben gehad.
Ze wilden mn vriendin als vriendin hebben maar die had toen n huis gekocht met dr vriend.
Ze had via via n tel nr gekregen van iemand die dan bij je thuis kwam en mensen kon 'wegsturen'.
Zo gezegd zo gedaan....bleken ze een spiegel in huis te hebben waar die vrouw zichzelf in had gezien ofzo.
Sinds dien hebben ze geen last meer gehad maar hadden ze dat niet gedaan was die vrouw met mn vriendin mee verhuist naar dr nieuwe eigen huis....best creapy dus

bij hem is diegene dus niet mee gegaan, maar hij vond het echt zo eng dat ie zo iets had van zo snel mogelijk weg hier...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:01:
Vind t zelf heel erg eng om te horen allemaal omdat ik zelf dr ook last van heb.
Tis nu ff rustig dan maar wil dr nix meer mee te maken hebben, dus luister vaak met n half oor

vertel??

Waarschuw beheerder
Waarom niet breken?

ja denk ik dat als die breken daarna word nog erger ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:55:
oh en toen..????
val ie niet meer lastig aan de radio?

ik snap de zin niet helemaal:S maar ik heb het dus zelf een aantal x meegemaakt en dat ding gaat gewoon uit zichzelf aan, maar dat kan natuurlijk niet...

Waarschuw beheerder
k heb ook wel eens als k op me kamer lig,voel ik dat er iets is terwijl je weet er is nix....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:02:
Waarom niet breken?

ja denk ik dat als die breken daarna word nog erger ...

Precies denk ik ook :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:02:
vertel??

Hmz sjah, 'mensen' die in je slaapkamer staan en dingen tegen je zeggen....Ok t was aardig bedoelt maar piste toch bijna in mn bed hahahaha :/
Maar t id hebben dat iemand je van de trap wil gooien en je pijn wil doen !
Heb ook wel leuke dingen meegemaakt hoor....maar das vooral in voorspelende dromen :D

Waarschuw beheerder
ik bedoel dat..

je vriendin zei: oh dat is me moeder....

en toen zij gaan de radio uitzetten..

daarna zet geest de radio niet meer aan of wel..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:05:
Hmz sjah, 'mensen' die in je slaapkamer staan en dingen tegen je zeggen....Ok t was aardig bedoelt maar piste toch bijna in mn bed hahahaha
Maar t id hebben dat iemand je van de trap wil gooien en je pijn wil doen !
Heb ook wel leuke dingen meegemaakt hoor....maar das vooral in voorspelende dromen

lijkt me eng man... een vriendinnetje van m'n nichtje had elke nacht een vrouw in haar kamer die bij haar op bed ging zitten over haar heen gebogen en ze kon die vrouw ook zien, aan de ene kant geloofde ik het niet, maar ik heb ook gezien hoe bang ze was toen ze het vertelde dus ik weet het niet...
en voorspellende dromen heb ik ook wel, heel apart is dat...

Waarschuw beheerder
Ik heb eigenlijk nooit ergens meer last van gehad qua het spirituele gedoe :/ behalve op die foto na dan :O

Waarschuw beheerder
Vind dat soort dingen altijd n beetje euh...fishy :/
Bedoel ze kunnen je erg goed voorliegen hoor :yes:
Ok niet alle geesten zijn slecht, maar ze zitten niet voor nix nog op aarde denk ik dan maar *RILLLLLL*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:06:
ik bedoel dat..

je vriendin zei: oh dat is me moeder....

en toen zij gaan de radio uitzetten..

daarna zet geest de radio niet meer aan of wel..?

zij zet m uit en de ene x blijft ie uit, maar soms gaat ie na een tijdje weer aan en dat blijft dan zo doorgaan en soms gebeurt het een hele dag helemaal niet...

Waarschuw beheerder
ik heb ook voorspellende dromen .. maar sommige klopt niet en klopt wel..!

Waarschuw beheerder
ja dat is wel lastig , amazing..

die vriendin van je kan ook zeggen: "ga weg aub" dan geest gaat weg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:10:
Vind dat soort dingen altijd n beetje euh...fishy
Bedoel ze kunnen je erg goed voorliegen hoor
Ok niet alle geesten zijn slecht, maar ze zitten niet voor nix nog op aarde denk ik dan maar *RILLLLLL*

ik heb altijd begrepen dat geesten hier nog zitten omdat ze nog geen rust gevonden hebben, dat ze hier nog wat te af willen maken... En ze zijn er ook ter bescherming voor familieleden enz...

Waarschuw beheerder
Creepy shit :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:09:
lijkt me eng man... een vriendinnetje van m'n nichtje had elke nacht een vrouw in haar kamer die bij haar op bed ging zitten over haar heen gebogen en ze kon die vrouw ook zien, aan de ene kant geloofde ik het niet, maar ik heb ook gezien hoe bang ze was toen ze het vertelde dus ik weet het niet...
en voorspellende dromen heb ik ook wel, heel apart is dat...

Ja mn ex geloofde t ook nooit tot dat ie zag wat t met me deed en zei...ik weet dat jij nooit zal liegen over zoiets dus dr moet wel wat zijn...ik geloof je daar in...

En voorspellende dromen zijn ook erg vaag...
Zo kon ik ook es n tel gesprek van mn broer recies navertellen terwijl ik sliep :S
Volgende dag dus tegen hem gezegd en vragt ie, heb je me staan afluisteren ofzo ? hahaha

Wat ook maf is als je weet dat je droomt...lucide dromen dus....kun je zelf ook sturen en bepalen wat er gebeurt,
Kun je ook leren om dat te doen.... :yes:

Heb tijden gehad dat ik over een bos droomde en ik liep daar alleen en was echt bang, op t moment dat ik de uitgang van t bos zag....zag ik allemaal wolven achter de bomen wegkomen en moest vreselijk hard rennen....

Ging soms weken zo door tot mn broer zei..Vanes roep mij dan es in je slaap en vraag mij om hulp....nou zo gezegd zo gedaan en serieus mn broer stond toen naast me in dat bos...ok nie echt natuurlijk geen gedeelde droom ofzo maar sindsdien heb ik die droom nie meer gehad :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:11:
ja dat is wel lastig , amazing..

die vriendin van je kan ook zeggen: "ga weg aub" dan geest gaat weg..

ze wil niet dat die geest weggaat omdat ze denkt dat het haar moeder is...

Waarschuw beheerder
mijn overlede zusje is bij mij om me te begleide door het leven...vooral bij moeilijke periodes...als k er klaar voor ben zou ze weer gaan...dat is me verteld...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:14:
Ging soms weken zo door tot mn broer zei..Vanes roep mij dan es in je slaap en vraag mij om hulp....nou zo gezegd zo gedaan en serieus mn broer stond toen naast me in dat bos...ok nie echt natuurlijk geen gedeelde droom ofzo maar sindsdien heb ik die droom nie meer gehad

ik heb weleens vaker gehoord dat dat kan... heel apart lijkt me dat, ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik heb dan ook eigenlijk nooit enge dromen ofzo...

Waarschuw beheerder
Zo ik ga slapen :O

Morgen lees ik het wel door wat er allemaal nog gepost is, vind dit interessant :yes:

Trusten allemaal :)

Waarschuw beheerder
oh okeej.. ja moet zij zelf willen he..!

maar kan ze ook zeggen dat radio moest afblijven..

Waarschuw beheerder
truste!(K)

(eindelijk eens un leuk topic)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:16:
mijn overlede zusje is bij mij om me te begleide door het leven...vooral bij moeilijke periodes...als k er klaar voor ben zou ze weer gaan...dat is me verteld...

volgens mij klopt dat wel... als zij denkt dat het goed is, dan heeft zij ook d'r rust en dan kan zij echt gaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 00:17:
Morgen lees ik het wel door wat er allemaal nog gepost is, vind dit interessant

Trusten allemaal

truste:D