| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00 |
Ik heb thuis meegeluisterd, maar ik vond het grootste gedeelte te soft!
Top 40 muziek en het leek net alsof ik in een disco stond
![[img width=450 height=113]http://img249.imageshack.us/img249/5161/sensationbad0tg.gif[/img]](http://img249.imageshack.us/img249/5161/sensationbad0tg.gif)
Doet het niet laatste aanpassing 3 juli 2005 12:53
Dit was mijn 1e en waarschijnlijk ook laatste Sensation. Iedereen zeikt altijd over het TE publiek maar daar is altijd een stuk betere sfeer!
Nou, ik vond het zwaar onder de maat. Je kon door de drukte niet eens dansen of je kont keren.
Wat draaide die gozer op safe, een echte zelfverheerlijkings set met al die eigen producties en remixen.
Weet iemand hoe het nummer heet of waar ik die vandaan kan halen die Marco V om kwart over vijf draaide?????
Verder heb ik echt super genoten wat een feest!!!!
Misschien een domme opmerking, maaar misschien foute bezuining op de DJ's geweest?
Was wel een aardig feestje!
Laidback Luke , goede set, beetje op het groot publiek gericht..maar toch zijn eigen style erin. Mixt lekker snel door (wel wat minder strak , maar je kan niet alles hebben), paar vette classics die het goed deden.
David Guetta (+JD Davis) , super set, ok veeeeel hitjes maar zat gewoon lekker in elkaar. Door het Loopen & FX maakte hij een paar vette hoogtepunten in zijn set.
Audio Bullys , op zich wel ok, maar had er wat meer van verwacht, technisch wel goed in orde, maar had wel wat meer feest verwacht bij de heren.
Megamix , ok.
Marco V , TE veel eigen producties, ondanks dat ze allemaal heel vet zijn, wel lekker gemixed allemaal, maar had veeel meer van hem verwacht.
Jean, hij kan wel draaien/scratchen, maar het was een rommelige set. Van house naar hardstyle en weer terug, hele plotselinge mixen. Maar hij had het publiek wel redelijk mee tot het einde , ondanks dat ie zich TE veel wilde bewijzen met zijn gescratch.
hahaja kutjean heeft het dus verneukt.. maar hij zit toch in een interview "fuck it, weet je" ik ben de beste ofzo??
pffff, Jean draaide echt wel super vannacht, hij doet zijn eigen ding en hij kreeg de mensen weer aan het dansen, kan je van die andere dj's niet zeggen
En dat nog met zoveel kijkvee op de tribunes, kan je je voorstellen hoe het op black moet zijn op het veld. Het hing er trouwens ook wel van af waar je stond op het veld. Ik had het idee dat het wat minder druk was op de dansvloer aan de VIP-kant.
Vind die plaat die de audiobulleys draaien rond 31 minuten ook echt helemaal te gek, iemand die weet welk nr dat is ? (mc schreeuwt iets van 'gregor salto',maar ken 'm niet)
Ik kan niet anders zeggen dat ik me verheug op Innercity, dat is pas een goed verzorgd feest!!
whahah sensation white ...en daar lap je dan 60 euro voor ofzo
iedereen vond het zuur zo te lezen overal
uit mn lijs waren er wel 6 mensen heen van de 295.whaaahaha
h4l was tenminste raggen
beter dan dat geslow in de arena
ja maar een klein foutje is dat de livesets onder de naam vd audio buleys staat maar die set is niet uit gezonden maar bewaard voor dancetunes.com en ipv daarvan is gregor salto uitgezonden vanuit de vip :8
Maar over die audiobulleys set: die komt dus binnenkort wel online op die site ? Ben toch wel benieuwd, kan me persoonlijk gewoon niet voorstellen dat die set van ze echt zo slecht was, heb ze 2x gehoord en beide keren waren ze echt helemaal geweldig
Armin van Buuren viel me zwaar tegen. Ik vond hem de minste van de avond en helemaal toen Jan Vayne erbij kwam zakte de boel enorm in.
En 15 euro voor te parkeren !!!! Kom op ID&T is dit niet een beetje belachelijk
kappen ze ineens af en komt er weer zo'n super saai club deuntje
vorig jaar was het veel
beter!
vorig jaar had je bij black maar 2 barretjes
Nog ff een vraag: Is t niet super verrot als je t weer licht ziet worde?
Het leek in eerste instantie of er iets met het geluid aan de hand was. Maar daarbij hadden de Bullys er in hun enthousiasme een handje van constant naar een hoogtepunt toe te willen werken, om deze vervolgens veel te kort haar werk te laten doen. Het was meer een aaneenschakeling van opbouwsessies. Audio Bullys: gaan jullie maar gewoon lekker plaatjes draaien, dat is waar jullie goed in zijn.
Nog ff een vraag: Is t niet super verrot als je t weer licht ziet worde
Mijn kippenvelmoment was toen Smells like teen spirit gedraaid werd!
Dat is toch PRECIES wat het publiek daar ook wil? Hallo, je staat op Sensation gast!![]()
Maar jah we zien t zaterdag wel!
Volgend jaar dan maar gewoon:
Jochen Miller
Benjamin Bates
Paul van Dyk
Megamix
Armin van Buuren
Tiesto
Johan Gielen
SENSATION 2006
Sensation white = Trance!!!!!!
David Guetta, Audio Bulleys en Laidback Luke waren helemaal kut!!! Dit zijn artiesten die je in de auto hoort te draaien maar niet op Sensation!!!
Dit is de 2e verneukte sensation white door een line up met teveel club dj's.
Maargoed ben er zelf niet bijgeweest dus ik moet eigenlijk gewoon mijn bijdehante bek houden
---------- How cares
---------- How cares
Johan Gielen
megamix-----mag van mij ook weggelaten maar ja.......
Armin van buuren
Carl Cox
TIESTO<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Maar denk ook wel dat 't het een idee is om, zoals iemand hier boven ook al zei, af te sluiten waar sensation black begint, met een goede hardtrance dj in de stijl van Marcel Woods bijvoorbeeld, zoiets.. Denk dat veel mensen toch effe lekker willen knallen aan het eind
Maar jah we zien t zaterdag wel!
1 klein vraagje want ik kan me haast niet voorstellen dat het er echt stond en heb het wellicht verkeerd gezien. Maar ik zag opeens op alle schermen in het groen "Klootzak" staan. Iemand dit ook gezien ?
1 klein vraagje want ik kan me haast niet voorstellen dat het er echt stond en heb het wellicht verkeerd gezien. Maar ik zag opeens op alle schermen in het groen "Klootzak" staan. Iemand dit ook gezien ?
ik heb het op filmpje staan, maar weeni ehoe ik het online moet zetten
eloof mij ik vind techno nix...
ik vind dat veelste eentonig... en als ik ergens bent waar ze dan techno tussendoor draaien... met dansen val ik altijd stil bij techno als dat te lang duurt...
geef mij maar trance of juist lekkere stamp muziek like jump!!!!
Maar ik zag opeens op alle schermen in het groen "Klootzak" staan. Iemand dit ook gezien ?
ik heb het op filmpje staan, maar weeni ehoe ik het online moet zetten
n de megamix zat "Nu ga je dansen klootzak" van DJ Chuckie. Daarom stond er klootzak. Je hebt het toch goed gezien.
klopt..
text was 2 ledig.
het begon met Klootzak.. en daarna.. "nu moet je dansen" geloof ik)
ik stond ook even te kijken wat er nu precies stond, terwijl die schermen toch echt niet klein zijn.
http://www.sinlath.cistron.nl/groot.jpg
![[img]https://photo.partyflock.nl/images/34794/main/173415.jpg[/img]](https://photo.partyflock.nl/images/34794/main/173415.jpg)
het begon met Klootzak.. en daarna.. "nu moet je dansen"
Anyway, dat nummer wat ik zoek is 100% zeker niet 'lookin good' Luister die set nog maar eens, dat nummer dat rond 31 minuten begint bedoel ik...
ond sommige mensen er sowieso knap ranzig uitzien..
Rank 1 live is ok, maar dan wel een betere act dan op Trance Energy
@ Moongirl; Nice picture!
Zou ik wel in groot formaat willen hebben
Echt VET !! Thnx
Ik heb een nieuw bureaublad !
Dj Chuckie - nu ga je dansen klootzak op Sensation. Is Sensation een top40 feest geworden??
Ja ik zou graag nog eens die set willen beluisteren, en die van de anderen overigens ook. Geen idee echter waar ik ze vinden kan. Ben niet zo'n technicus. Maybe you can help
waar kan ik ergens de megamix vinden??
Vond ze wel lekker daar hoor!
Begin minder.. maar airwave, beats@r1.com, awakening
Heb je gelijk in, de platen waren echt goed! Maar het begin duurde wel erg lang en het geluid mocht echt harder. Lag misschien ook aan de plaats waar we stonden. Maar volgend jaar mogen ze er zeker bij zijn!
heb net ff de liveset van jean gehoord, en ik zit me helemaal kapot te ergeren hierzo. bah bah wat is dit erg zeg.
dan weer een trance plaatje, dan weer een clubplaatje, heel veel snelheidsverschil tussen heel veel nummers door
maar dan...
Hij draait een of ander nummer met een beat van dj isaac erin en daarna dat top 40 nummer van freak you. dit kan toch niet.
1 woord dramatisch
TIESTO
Hebben jullie hem gezien?
ik heb ze al online staan....
even vragen en dan geef ik je de koppeling naar alle sets
Ten vierde zwarte pet en zonnebril zoals natas al zei kan ook echt niet!
ennuh iedereen ik heb de hele avond gedanst
iedereen stond constant stil
Me 2, wij hebben ook de hele avond gedanst, ik vond de danswaardigheid van White dit jaar 10 keer beter dan in 2004!!!
Misschien lijkt dat ook wel zo als je de hele avond je aan alles staat te ergeren, maar verreweg de meeste van de 35.000 bezoekers hebben zich prima vermaakt, en je kan mij echt niet wijs maken dat er niet werd gedanst
Het is maar goed dat je vongende keer niet meer gaat, op een feest als sensation wil je wel vrolijke mensen hebben
Of ze zaten op de tribune, dat kan ook nog
ja dan kom je voortaan niet meer... dan kunnen er tenminste feestbeesten die wel dansen voor jou in de plaats daar staan
Zit nu ook weer naar de megamix te luisteren... woeiii
Ik vind het eerste stuk van de megamix nou niet echt lekker om terug te horen. Toen ik daar stond was het gaaf omdat er van alles om je heen gebeurde maar de eerste nummers vind ik persoonlijk wat "slapjes"
Voor mij NOOIT meer Sensation, zelfs niet gratis..
en ik zeg AMEN
![[img width=640 height=480]http://www.michelvanbergen.nl/fok/jean01.jpg[/img]](http://www.michelvanbergen.nl/fok/jean01.jpg)
![[img width=640 height=480]http://www.michelvanbergen.nl/fok/jean02.jpg[/img]](http://www.michelvanbergen.nl/fok/jean02.jpg)
nou ik krijg meteen de kriebels weer hoor
en ik heb zelf ook stukjes gefilmt enzo, dus kijk daar ook nog naar terug... heb ook de live-sets... hmmm wat een heerlijk feest
gaaaar...gaaar...gaaar feest
Geluid slecht, sfeer slecht(iedereen stond constant stil), muziek slecht(kut breaks de hele fucking tijd) en lang wachten overal...
Voor mij NOOIT meer Sensation, zelfs niet gratis..
Al met al wel de moeite waard!! volgend jaar weer van de party!!
David Guetta: Deed p-cies wat ie doen moest...begon een beetje voorspelbaar met "the world is mine" maar toen zat de sfeer dr meteen lekker in!!
Hoor van veel mensen dat het ruk was...moet ik blij zijn dat ik niet geweest ben?
check... ik dus ook..
check... ik dus ook..
jij bent ook duidelijk een voorbeeld van iemand die niet had moeten gaan!!
En tuurlijk werd er wel gedanst maar veel en veel minder dan op de feesten waar ik normaal heen ga.
Hou me maar bij de techno/hh/hs Had gehoopt me op trance ook wel te kunnen vermaken, niet dus