Partyflock

Forumonderwerp · 791056

Waarschuw beheerder
Ik heb me uitstekend vermaakt vanavond.....

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Je meent het:/

Waarschuw beheerder
echt waar joh?
Waarschuw beheerder
donateur
Grapjes maken mag niet op Partyflock :no:

Waarschuw beheerder
Ik merk het.

Waarschuw beheerder
moet toch wat

Waarschuw beheerder
Mag ik dan wel zeggen dat het een fantastische avond was en het het eind van mijn relatie.

Waarschuw beheerder
Lang leve de lol!!
Waarschuw beheerder
dat doe je goed 2 vliegen in 1 klap zegmar haha.mn maatje belde net die is al een halfuur zn auto aant zoeken in de parkeergarage dus die heb het ook goed naar zn zin gehad haha.hij mot opschieten anders is de zino al dicht zo

Waarschuw beheerder
En toch was het leuk.......

Waarschuw beheerder
dat het een fantastische avond was en het het eind van mijn relatie.

in 1 woord FANTASTISCH??? Goed gewent ofzo?

Waarschuw beheerder
ieder zn meug
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 07:53:
en het het eind van mijn relatie

ow vet:/

Waarschuw beheerder
Ach ja :-)

Hoe was jullie avond??

Waarschuw beheerder
Mag ik dan wel zeggen dat het een fantastische avond was en het het eind van mijn relatie.

Dat moet je nog wel ff 'biggest' als vriendje weghalen.....of is Nico de nieuwe vlam..?

Waarschuw beheerder
Mijn avond was wel relaxed... beetje gezellig gebabbeld met vrienden, live8 gekeken en white geluisterd op de radio...

Waarschuw beheerder
de mijne is nog steeds bizar...

Waarschuw beheerder
Waarom??
ehhhmm.. ik had de illusie dat het saai niks doen werd. Toen plotseling onverwachts bezoek in de avond. Bleek snoepjes te gooien :o vandaar uit naar een andere lokatie verhuisd. Toen terug naar mij, in het grote bos geweest waha werd wel een lange rit. En nu weer ff thuis wakker worden..

Waarschuw beheerder
Beter :-)
Waarschuw beheerder
donateur

Dan kan dit ook wel weg O:)

Fuego* is mijn kanjer!!!!
Ik hou van jou moppie

Waarschuw beheerder
Dat was eens......nu is hij heeeeeel bood

Waarschuw beheerder
Boos

Waarschuw beheerder
donateur
jij spoort niet :vaag:

Waarschuw beheerder
:-)

Waarschuw beheerder
Hehe eindelijk een soortgenoot
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 08:40:
jij spoort niet

sinds wanneer is het verplicht te sporen dan :vaag: die dag die zal nog moete geschiede maar nog in geen 10lichtjaar :D

Waarschuw beheerder
het was op n gegeven moment net n dramaplaats bij de plees... allemaal stelletjes aan t ruzie maken en gehuil 8)

Ik heb het super gehad!!
Waarschuw beheerder
Fuego, wat hebbie gedaan dan? weer drugs gebruikt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb thuis meegeluisterd, maar ik vond het grootste gedeelte te soft! niet wat ik van sensation gewent ben.. :/

Vandaar de stempel:

[img width=450 height=113 cacheid=00094ca7001a6b836054ed591a00d47e88]http://img249.imageshack.us/img249/5161/sensationbad0tg.gif[/img]

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@CM@N op zondag 3 juli 2005 om 07:55:
mn maatje belde net die is al een halfuur zn auto aant zoeken in de parkeergarage

Had ik ook:D Wat bleek, ik stond in de verkeerde garage:$

1,5 uur aant zoeken geweest :[
Waarschuw beheerder
het het eind van mijn relatie.

niet stotteren :[

Plaats maarn pic van jezelf. Kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en hoe was eht geluid?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 3 juli 2005 om 11:21:
Ik heb thuis meegeluisterd, maar ik vond het grootste gedeelte te soft!

Vorig jaar rond een uurtje of half 6 werd het licht en kwam ik weer btje bij mijn positieven :vaag:

Top 40 muziek en het leek net alsof ik in een disco stond :S

Waarschuw beheerder
Dat viel mij dus ook op , op de radio.....

Sjeeezus , wat erg zeg! ECHT TOP 40 herrie... wat een afgang! , zo'n hoop geld betalen , moelijk doen om je auto neer te zetten en dan weer weg te komen..

En dan van die comerciele herrie die de hele week al op de radio is...
.. nee, geef mij maar "Black" :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tony Fontana op zondag 3 juli 2005 om 11:59:
Top 40 muziek en het leek net alsof ik in een disco stond :S

vandaar dat gifje ook gemaakt! 8)

[img width=450 height=113]http://img249.imageshack.us/img249/5161/sensationbad0tg.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 12:12:
En dan van die comerciele herrie.. nee, geef mij maar "Black"

en dat is ni commercieel :S

SENSATION IS COMEMRCIEEL....SNAP DAT NOU IS!!

Ik vond white trouwens super!!!

Waarschuw beheerder
Als je "white" super vond verklaard dat toch je reaktie, volgens mij...

Tuurlijk welk feest is nou niet commercieel, maar "white" slaat alles..
Ik had het over de muziek, niet het feest . ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar hoe was het geluid nou?
Want ik wil volgende week naar black, maar als het geluid kut is ga ik er toch over nadenken

Waarschuw beheerder
geluid zal wel heel slecht zijn, daar besteden ze vast helemaal geen aandacht aan op zo'n groot dance feest...:S ;);)

Wil je je kaartje verkopen ? ik heb nog zat vrienden die mee willen hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 12:20:
Ik had het over de muziek, niet het feest .

dude de muziek op black is ook comemrcieel...ik zit ni zo in die hardstyle scene, maar zelfs ik kan een minder commerciele/betere line-up maken....vind dit ni heel byzonder voor black!!

Waarschuw beheerder
Okay , jij hebt gelijk :gaap:

Tuurlijk is het geen "underground" feest maar ik hoor die muziek niet bij slamfm, Radio 3 of Yorin FM ofzo...
(de hele week door, overdag)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was voor mij de eerste keer Sensation White, had dus best grote verwachtingen... viel best tegen eigenlijk...

4 keer BanG BanG gehoord.. slecht hoor :S verder kut sets van ladiback luke en audio bulley's

Volgende week Sensation Black... kijken of ik dan meer Flugel kan verkopen :yes:

Waarschuw beheerder
I rest on your face....

UUuh ik bedoel ..

I rest my case ;)
Waarschuw beheerder
veel zelfde nummers maar weer een goede sfeer dat maakt het wel goed.

Waarschuw beheerder
Ik ben hiervoor 2x naar black geweest, dus had me er niet teveel van voorgesteld. Uiteindelijk toch een geweldige avond gehad, maar dit kwam toch ook vooral door het gezelschap waar ik mee was..

- podium + decoratie vielen me wat tegen (ok, misschien wat teveel van verwacht), en was hier en daar slordig afgeraffeld;
- had meer van de show zelf verwacht, maar misschien heb ik daar gewoon te weinig van meegekregen...
- belichting weigerde hier en daar
- jean... eigenlijk niet zoveel van meegekregen want ik liep meer te praten dan te dansen, opzich niet echt een goed teken!

Laidback Luke startte juist weer lekker, paar classics erdoorheen en de stemming zat er al vrij snel in! David Guetta deed veel goeds door Nirvana erin te gooien!

Al met al toch zeker wel een geslaagde avond, en ik wens mensen die naar black gaan veel plezier toe!
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste Sensation White, eigenlijk niet echt mijn ding, maar vond het toch een goed feest! Relaxte mensen en sfeer. Muziek was wat soft, maar de Megamix en Marco V hebben een hoop goed gemaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb weer de MAGIE gevoeld van sensation.
Waarschuw beheerder
vond laidback luke en david echt wel goed draaien in t begin.Daarna kwamen de audio bulleys ff niet op hun plaats zijn,wat de vlot er uit haalde.Megamix kwam maar traag op gang,en ook armin draaide niet zoals we van m gewend zijn.En jezus,parkeren 15 euro..?Waar hebben we t over..?
schijt id-t
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tony Fontana op zondag 3 juli 2005 om 12:52:
Doet het niet laatste aanpassing 3 juli 2005 12:53

:/

het is ook geen link...
Waarschuw beheerder
wat is die link van de live sets want deze werken niet
Waarschuw beheerder
Als ik dat zo lees is 't precies gegaan zoals ik had verwacht: Audio Bulleys en David Guetta werden niet door het grote publiek gewaardeerd, ik ben blij dat ik niet gegaan ben want daar had ik me alleen maar aan lopen irriteren, zure gezichten bij zulke heerlijke muziek :-) Ik ga Guetta wel over 2 weken op extrema kijken, daar is ie heel wat meer op z'n plaats :-)
Waarschuw beheerder
Maar niemand dus een korte samenvatting van de avond?

Wat waren de plus en minpunten?
Waarschuw beheerder
Supergezellig geweest. Buiten Audio Bulleys (kwestie van smaak) een super line up. David Guetta was top! Verder alleen maar weer vrolijke mensen gezien.

Het verkrijgen van drank was zwaar k.t. Dat moet echt beter! Parkeren mag ook goedkoper dan 15 euro! en een bekertje water voor 2,10 euro is ook schandalig.

Toch volgend jaar zeker weer van de partij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op zondag 3 juli 2005 om 13:29:
Audio Bulleys en David Guetta werden niet door het grote publiek gewaardeerd

waren beidde super!! (Y) :jaja:
Waarschuw beheerder
nja ik heb t via livestream meegemaak, ik heb t tot halverwege armin van buuren gezien, maar ik vond t wel een beetje tegenvallen, ik ben 2x naar white geweest(2002 en 2003) toen vond ik t stukken beter, kwam misschien ook wel door de line-up maargoed, ik hoop, en denk, dat het zaterdag wel beter word!!!

heb ik trouwens de audiobullys niet gezien, want die hadden geen toestemming te gegeven om t uit te zenden:S:(
Waarschuw beheerder
Ik vond 't toch wel lef hebben van ID&T om de audiobulleys bijvoorbeeld hier neer te zetten. Ik denk dat ze hun eigen concept echter iets hadden overschat. Sensation white is gewoon een 'instap feest' geworden, daar moet je gewoon mainstream (trance) artiesten als een Tiesto, Paul Van Dijk etc neerzetten en de audio bulleys bewaren voor de wat kleinere, minder main stream feestjes zoals hun 'convertible', wat was dat heerlijk vorig jaar met de audio bulleys zeg, zelden een zaal gezien die zo uit z'n dak ging :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar zijn die sets te vinden ? Zat net te zoeken op het edonkey netwerk, staat nog niks op ...
Waarschuw beheerder
Leek het "podium" nou zo klein of lag dat aan mij? Vorig jaar was het Huge!"

Sorry.. brandende vraag! Moet in vet gedrukte letters :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het tegenvallen...
het kwma pas heel laat opgang pas vanaf megamix kwam het er een beetje dar voor elke keer dat gezang er in het leek wel gewoon de radio...maar vanaf armin an buuren werd het toch nog een beetje een geslaagde avond... marco v was toppie..

alleen dat BENG BENG heb ik ook wel gezien....

leek het nou zo of wat het nu gewoon veeeeeel te druk alles zat vol tribune en de zaal...
Waarschuw beheerder
Vond het tegenvallen in het begin :gaap:, totdat de megamix kwam en daarna Armin van Buuren en Marco V (Y), maar Jean :x, op naar Black, dat wordt een stuk beter!!
Waarschuw beheerder
ik zie ook nog geen links van de sets oid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb eerst de hele dag op AWFS gestaan, dus had het al een beetje in de benen en dan komen al die intro's die de snelheid er uit halen nog VEEL harder aan dan normaal. Ben rond kwart voor 6 naar huis gegaan, toen had ik er wel genoeg van. In ieder geval een leuke avond gehad, maar het was niet echt een "sensation".

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een tof feestje. :@

Er werd wat commercieel gedraaid ja, maar wel goed. :jaja:

De sfeer was goed, de aankleding geweldig. :D
Waarschuw beheerder
als er vragen zijn over waar je de sets kan halen stuur maar een pb elke provider heeft ze nu op zijn of haar server staan.
Waarschuw beheerder
donateur
k heb t van begin tot eind gewoon thuis gekeken via de live stream:)

Laidback Luke:

draaide naar mij mening wat slordig, ik stond er ook wel raar van te kijken dat hij oordopjes had inplaats van een koptelefoon. zijn platenkeuze was wel top(Y)

David Guetta:

k vond het in het begin geen flikker aan, maar naar zo'n 30 - 45 minuten begon het wel lekker te klinken, vooral de paar laatste platen waren vet:D

Audio Bully's:

niet gezien:/ konden ze niet uitzenden omdat ze geen toestemming hadden..

Armin van Buuren:

Hoogtepunt van de hele avond/nacht, het klinkt echt heerlijk, en die stukken met die piano waren ook wel vet:D

Marco V:

uitstekende dj gewoon, ik vond zijn set ook te gek, maar Armin was toch beter, vooral de platen zoals, automanual, godd, bang bang en Loops & Things (of zoiets:P)

Jean:

vind ik niks aan, ze hadden beter n andere kunnen laten afsluiten!

volgende week Black:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van skuitje op zondag 3 juli 2005 om 14:22:

Pm mij maar voor de links.. kan i kijken wat ik voor je kan doen :)
Waarschuw beheerder
alt.binaries.sounds.mp3 daar staan alle sets op.

Voor uitleg hoe nieuwsgroepen werkt kijk op de helpdesk pagina's van jou provider. Daar staat ook de servernaam welke je moet invoeren in je newsreader. Elke provider heeft een eigen news server.

Waarschuw beheerder
Hahahahaha dat GIF plaatje is echt geweldig. Ik zette van8 de stream aan en Nirvana kwam me tegemoet !? Het moe nie gekker worden :S Ik denk dat ID&T de realiteit een beetje uit het oog aan het verliezen is met hun Sensation White. Rock muziek, Top 40 hitjes, kom op zeg, Het was toch een dancefeest ?? Mag hopen dat ze ook black gewoon lekker snoeihard draaien en dat iedereen los mag gaan. Kunnen we die midlifecrisis mensen van white nog een puntje aan zuigen :P

Waarschuw beheerder
ponx 3 juli 2005 14:00
Leek het "podium" nou zo klein of lag dat aan mij? Vorig jaar was het Huge!"

Ik ben vorig jaar niet geweest, maar naar aanleiding van vidio/foto's zou ik ook zeggen dat het toen groter was. Daarnaast vond ik het vorig jaar er mooier uit zien, maar misschien is dat een kwestie van smaak. Ik baal er van dat ik vorig jaar niet ben geweest, kan nu geen eerlijke vergelijking maken, maar ik heb het gevoel dat ID&T de lat toen zo hoog heeft gelet, dat ze daar nu net niet aan konden tippen...

Decor zag er leuk uit, soort paddestoelen (een grote boven de DJ, en nog 3 kleintjes eromheen, die met de grote verbonden zijn). Nu snap ik ook waarom iemand halverwege deze week meende dat het thema zee werd, en dat er een reuze kwal gebouwd werd!

Maargoed, qua aankleding en showeffecten viel het me echt een beetje tegen, en er was duidelijk te zien dat ze nog problemen hadden met aansturing van het licht: de vier grote "punten" draaiden pas ver na twaalven gelijk aan elkaar, de bollen op de uiteinden werkten maar bij één punt, etc.

Maar ik ga teveel zeuren, ik heb gewoon een fantastisch feest gehad!
Waarschuw beheerder
Net effe de setjes geluistered en moet inderdaad zeggen dat ik de Audio Bulleys ook iets vond tegen vallen. Best te pruimen maar heb heel wat beter van ze gehoord ! Guetta wel weer veel hitjes, maar ja, platen als 'so much love to give' en 'so many times' blijf ik persoonlijk gewoon heerlijk vinden :-) Maar toch, heb ook Guetta wel eens beter horen draaien. Zit nu laidback luke te luisteren, klinkt lekker !

*EDIT* sterker nog, vind 'm beter dan Guetta en Audio Bulleys, dit is echt een prima setje !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
audio bulleys zijn niet uitgezonden slam fm / id-t heeft hiervoor geen toestemming gehad van het management.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 3 juli 2005 om 15:11:
audio bulleys zijn niet uitgezonden slam fm / id-t heeft hiervoor geen toestemming gehad van het management

Mwah, hoe kan ik dan net naar de liveset van ze zitten te luisteren ? :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Hahahahaha dat GIF plaatje is echt geweldig. Ik zette van8 de stream aan en Nirvana kwam me tegemoet !? Het moe nie gekker worden Ik denk dat ID&T de realiteit een beetje uit het oog aan het verliezen is met hun Sensation White. Rock muziek, Top 40 hitjes, kom op zeg, Het was toch een dancefeest ?? Mag hopen dat ze ook black gewoon lekker snoeihard draaien en dat iedereen los mag gaan. Kunnen we die midlifecrisis mensen van white nog een puntje aan zuigen "

Sorry hoor, maar ik kan je vertellen dat de complete zaal PLAT ging toen hij Nirvana draaide! Hij had in één keer het publiek mee!
Waarschuw beheerder
Zo zijn ook weer wakker. Het feest op zich was goed, het zag er allemaal kicke uit en de show was tof. Vond David, Armin en Marco errug lekker draaien. Vooral Armin was weer top. Megamix was wel oke vanaf "the taste of summer", daarvoor was ie een beetje te top 40. Het geluid was in het begin een beetje zacht maar volgens mij vanaf de Audio Bulley's ging ie harder. AB waren trouwens niet mijn ding maar ze maakten er wel echt wat van.

Maar, en het spijt mij dit te moeten zeggen: het publiek was suf! 10% stond te dansen, een groot deel stond maar een beetje en het overgrote deel liep heen en weer en dat was echt zwaar zwaar zwaar irritant! Mensen, zoek een plekje op en ga dansen. Ik werd echt helemaal leip van al die mensen die constant maar voorbij liepen, 10 x op je poten gaan staan, tegen je aan lopen te douwen... :( Dat verpestte echt het hele feest. Pas vanaf Marco V (toen het al licht werd) begon het echt los te gaan en toen was ik het allang zat. Dit was mijn 1e en waarschijnlijk ook laatste Sensation. Iedereen zeikt altijd over het TE publiek maar daar is altijd een stuk betere sfeer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 15:07:
en Nirvana kwam me tegemoet !?

dat was nog best wel vet :)

Waarschuw beheerder
Tijdens nirvana ging het knetter hard los. Was ook gewoon kicken, weer eens wat anders. (Y)
Waarschuw beheerder
dat was nog best wel vet

jij bent gek.....(:P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb me superrrrrrrrrrrrr vermaakt :D wat een toppertje, en dat voor sensation WHITE!! nooit gedacht dat ik t zo leuk zou vinden :)

Waarschuw beheerder
Had dan naar Werchter fzo gegaan, je zegt het zelf al : iedereen ging knetterlos op ROCK muziek :no:
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar ik kan je vertellen dat de complete zaal PLAT ging toen hij Nirvana draaide! Hij had in één keer het publiek mee!

Ja vind je het gek... Ik zou er ook van flauwvalle!

Waarschuw beheerder
Nou dan zet ikhet hier nog maar een keer...
(had ­ook een topic geopend, maar deze titel is verander­d... dus de mijne is weggehaald :/) maar goed...
­
Sensation:
Echt super gaaf :respect:

ik heb ­regelmatig met kippenvel gestaan...
:respect:jan­ vayne was echt super :respect:
Marco V draaide h­eerlijk en de megamix was toppie...
eigenlijk was­ alles goed haha maar dit waren voor mij beetje de­ hoogtepunten...

van 7 tot half 8 flink staan f­eesten (had special treatment kaarten)

ook het ­special treatment was erg relax moet ik zeggen

­
Ook een stel hele gezellige mensen ontmoet
----­--------------------------------------------------­----
ben nu inmiddels weer wakker... helemaal kap­ot en dat is een teken van een goed feesie :yes:
­
heb een hoop foto's gemaakt en ook die zijn onwi­js gaaf!

Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens nirvana ging het knetter hard los. Was ook gewoon kicken, weer eens wat anders.

Ja idd. ik verbaasde me er ook even over.. maar het verhoogde de Uit-je-dak -sfeer en iedereen ging erin mee.

Je had erbij moeten zIjn denk ik. :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van djpiel op zondag 3 juli 2005 om 15:15:
Dit was mijn 1e en waarschijnlijk ook laatste Sensation. Iedereen zeikt altijd over het TE publiek maar daar is altijd een stuk betere sfeer!

Haha, dat was precies mijn ervaring 2 jaar geleden. De eerste 2 edities van sensation waren leuk, maar sinds de opsplitsing black/white en alle reclame campagnes op TMF vind ik er echt een flikker meer aan, wat een suf publiek (tenminste, 2 jaar geleden en als ik dat zo hoor is het er dus nog niet echt op vooruit gegaan :-) )
Nu te luisteren naar het setje van Jean, die idioot heeft zichzelf weer overtroffen, wat een bagger zeg. Laidback Luke daarentegen zou mijn held van de avond zijn geweest, echt lekker setje !

*EDIT* Armin en Marco V waren ook lekker op dreef hoor ik, prima setjes ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja jean was een anti- climax.. na Armin en Marco V. :jaja:

Put your hands up in the air.. x 2346 BLEH

Waarschuw beheerder
jean was idd veel te veel aan klote met die platen:( erg jammer...

wat ik ook jammer vond dat bangbang ook 4x voorbij kwam en nog een aantal nr's dubbel gehoord... maar goed is ook al eerder gezegd hier...

Ik vond het dit jaar tot laat nog best druk... vorig jaar was dat een stuk minder! en het publiek ging naar mijn idee meer uit zen dak dan vorig jaar!!!

Waarschuw beheerder
die Guetta vond ik dus echt een prutser eerste klas, draaide opzich nog wel paar leuke nrtjes, maar iemand moet die kerel volgens mij uitleggen wat mixen is:/

Audio Bulleys, Marco V en vooral Armin vond ik wel erg goed:)

Waarschuw beheerder
donateur
Tis dat het druk was aan de bar anders was ik in slaap gevallen... :z: :gaap:
Waarschuw beheerder
Vond inderdaad dat sommige nummers wel 5 of 6 keer voorbij kwamen best wel jammer.... Jean stond inderdaad veel te klooien, maar draaide voor dat geklooi wel aardig....

AudioBullys & David Guetta vond ik, naar mijn mening, gewoon hartstikke bagger... Was blij dat ze weg waren, vanaf de megamix werd alles weer goed gemaakt.

En waar halen jullie btw die livesets vandaan?

Tosso!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 16:31:
Tis dat het druk was aan de bar anders was ik in slaap gevallen...

het was overal druk.... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthias op zondag 3 juli 2005 om 16:33:
Jean stond inderdaad veel te klooien, maar draaide voor dat geklooi wel aardig....

Inderdaad, mensen moeten Jean altijd met een flinke korrel zout nemen. Hij draaide gewoon grappig, het hoeft toch niet altijd serieus te zijn? :P

Waarschuw beheerder
Nou, ik vond het zwaar onder de maat. Je kon door de drukte niet eens dansen of je kont keren.

De muziek die werd gedraaid kan je ook bij de plaatselijke disco terug vinden. Voor mij niet meer dus!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 16:58:
Nou, ik vond het zwaar onder de maat. Je kon door de drukte niet eens dansen of je kont keren.

En dat nog met zoveel kijkvee op de tribunes, kan je je voorstellen hoe het op black moet zijn op het veld. Het hing er trouwens ook wel van af waar je stond op het veld. Ik had het idee dat het wat minder druk was op de dansvloer aan de VIP-kant.

Waarschuw beheerder
was t wel goed geregeld allemaal
zoals drinken halen wc's

vorig jaar had je bij black maar 2 barretjes :S

volgende week black word wel hard stampe :bounce:
Waarschuw beheerder
Na Awake alles op de radio gevolgd. AvB deed het al leuk maar dankzij Marco V heb ik het idee alsof ik zelf in de Arena geweest ben.

Allemachtig wat draaide die werelds, wat een heerlijke pompende hardtrance vol met gouwe ouwe, ik heb zijn hele set zwaar zitten pieken hier op de bank, als ik daar gestaan had zelf was ik ter plekke dwars door het dak geknald.

Geweldig, denk dat Marco momenteel echt mijn nummer 1 DJ is. (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Guetta gewoon goed, Audio Bulleys prima, megamix is de standaard lange plaspauze, Armin werelds, Marco V waardeloos. Wat draaide die gozer op safe, een echte zelfverheerlijkings set met al die eigen producties en remixen. Viel volledig door de mand. Ben ik niet van hem gewend. Jean moet gewoon stoppen, wat een waardeloze DJ.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 17:08:
Wat draaide die gozer op safe, een echte zelfverheerlijkings set met al die eigen producties en remixen.

Dat is toch PRECIES wat het publiek daar ook wil? Hallo, je staat op Sensation gast! :D :D

Vorige week op Impulz draaide hij totaal anders juist, was juist geweldig om al die ouwe knallers weer eens tegelijk voorbij te horen komen.

Ik was er niet bij natuurlijk maar denk dat hij juist heel goed afgespeeld op het publiek gedraaid heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
ja precies, hij draaide precies goed voor sensation. En armin deed het ook wel goed uiteraard :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wow lekker feestje vanaf de megamix. Marco V lekker oudervets lekker.Iig mijn nieuwe held. Lekker gestampt. Jammer van de afsluiting.Laat Dj jean maar thuis next time. Alleen jammer van de magere aankleding.
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het nummer heet of waar ik die vandaan kan halen die Marco V om kwart over vijf draaide?????
Verder heb ik echt super genoten wat een feest!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady DC op zondag 3 juli 2005 om 17:26:
Weet iemand hoe het nummer heet of waar ik die vandaan kan halen die Marco V om kwart over vijf draaide?????
Verder heb ik echt super genoten wat een feest!!!!

Hier de volledige playlist van Marco's set:

01. Energy 52 - Café Del Mar [Marco V Remix [Intro Edit]]
02. Marco V - More Then A Life Away [Album Extended]
03. Marco V - Automanual [2 O'Clock @ Innercity Edit]
04. Marco V - Time
05. Marco V - Simulated [2005 Remix]
06. ID
07. Southside Spinners - Luvstruck 2005
08. Marco V vs Bates - Bang Bang
09. Marco V - Calling The Shots
10. Marco V - Godd
11. Marco V vs Jens - Loops And Tings Relooped [Marco V Remix]
12. Coldplay - Clocks [Marco V Bootleg]
13. Marco V - Tolerance
14. ID
15. Marco V - C:\Del *.MP3

*edit* onvolledig eigenlijk, twee onbekende tracks...

But find it out for yourself. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was weer een top feestje, maar kwam eigenlijk pas vanaf de megamix echt los. Audio Bullys mogen van mij thuis blijven :-(, niet lullen maar draaien!!!

Waarschuw beheerder
was de 5e keer sensation maar blijft echt een mooi feestje. :worship: armin >>> heel vet gedaan met die maffe jan vayne: vuurwerk etc. mensen die lopen te ouwehoeren over commerciele muziek: het merendeel wil dat horen, bij die nummers gaan juist alle handjes in de lucht. aankleding weinig??? 2e n 3 jaar terug was het veel minder en vond trouwens sowieso weer erg mooi aangekleed.
en jean zuigt meestal, maar om nog ff die laatste danspasjes te wagen was 't weer prima :yes:
:respect: id-t; op naar nummertje 6 :D
Waarschuw beheerder
Sorry, maar het is dat we met een leuke groep waren en daar door een top avond hebben gehad want door de muziek kwam het niet ik vond het een drama, te veel breaks, te veel de zelfde nummers gehoord ik stond meer stil dan dat ik uit mijn dak ging. Tevens stonden wij op een VIP platform en daar was de bediening,sorry maar ik ga het woord "drama" weer gebruiken, een DRAMA. We hebben dus geregeld zelf maar drinken gehaald beneden. Tja, om over de wc's maar te zwijgen...
Jammer, ik hoop volgend jaar op (weer eens) een TOPPER !!!!!
Misschien een domme opmerking, maaar misschien foute bezuining op de DJ's geweest?
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Was wel een aardig feestje!

Laidback Luke , goede set, beetje op het groot publiek gericht..maar toch zijn eigen style erin. Mixt lekker snel door (wel wat minder strak , maar je kan niet alles hebben), paar vette classics die het goed deden.

David Guetta (+JD Davis) , super set, ok veeeeel hitjes maar zat gewoon lekker in elkaar. Door het Loopen & FX maakte hij een paar vette hoogtepunten in zijn set.

Audio Bullys , op zich wel ok, maar had er wat meer van verwacht, technisch wel goed in orde, maar had wel wat meer feest verwacht bij de heren.

Megamix , ok.

Marco V , TE veel eigen producties, ondanks dat ze allemaal heel vet zijn, wel lekker gemixed allemaal, maar had veeel meer van hem verwacht.

Jean, hij kan wel draaien/scratchen, maar het was een rommelige set. Van house naar hardstyle en weer terug, hele plotselinge mixen. Maar hij had het publiek wel redelijk mee tot het einde , ondanks dat ie zich TE veel wilde bewijzen met zijn gescratch.
Waarschuw beheerder
whahah sensation white ...en daar lap je dan 60 euro voor ofzo :s

iedereen vond het zuur zo te lezen overal :d

uit mn lijs waren er wel 6 mensen heen van de 295.whaaahaha

h4l was tenminste raggen 8)

beter dan dat geslow in de arena :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chant op zondag 3 juli 2005 om 17:51:
Misschien een domme opmerking, maaar misschien foute bezuining op de DJ's geweest?

Was echt nix mis met de dj's hoor, daar lag het niet aan
Uitspraak van dj krizz op zondag 3 juli 2005 om 17:52:
Was wel een aardig feestje!

Laidback Luke , goede set, beetje op het groot publiek gericht..maar toch zijn eigen style erin. Mixt lekker snel door (wel wat minder strak , maar je kan niet alles hebben), paar vette classics die het goed deden.

David Guetta (+JD Davis) , super set, ok veeeeel hitjes maar zat gewoon lekker in elkaar. Door het Loopen & FX maakte hij een paar vette hoogtepunten in zijn set.

Audio Bullys , op zich wel ok, maar had er wat meer van verwacht, technisch wel goed in orde, maar had wel wat meer feest verwacht bij de heren.

Megamix , ok.

Marco V , TE veel eigen producties, ondanks dat ze allemaal heel vet zijn, wel lekker gemixed allemaal, maar had veeel meer van hem verwacht.

Jean, hij kan wel draaien/scratchen, maar het was een rommelige set. Van house naar hardstyle en weer terug, hele plotselinge mixen. Maar hij had het publiek wel redelijk mee tot het einde , ondanks dat ie zich TE veel wilde bewijzen met zijn gescratch.

Je vergeet gewoon armin?! :)
Waarschuw beheerder
je bent armin vergeten krizz!!
en als ik dit zo lees dan was het niet zon goeds feestje...maar ik ben wel op black present hoop dat het daar veel beter gaat worden... een SUPER feestje en vet :bounce:
Waarschuw beheerder
armin had een redelijke set maar voor armins begrippen gewoon slecht, heel weinig zwerige trance hij draaide alleen maar trance en hardtrance was niet de armin van buuren sound waar ik zo van hou

Waarschuw beheerder
donateur
Jean was echt super, was ook de enige dj waarbij ik met de voeten van de vloer ging, bij de andere dj's liep ik maar wazig rond.

Daarna nog 3 kwartier de auto gezocht, kreeg opeens een helder moment dat de auto weleens op de eerste etage kon staan, ja hoor gevonden, maar goed, was opzich wel een geslaagde avond.

Heb net de livesets gedownload en ben ze nu aan het luisteren.
Waarschuw beheerder
armin,marco en jean waren goed maar de rest was echt bagger vooral die audio bullys wat een ramp was dat zeg nog nooit heb ik zelke slechte dj's meegemaakt op een feest en dan nog wel op sensation daar hebben die gozers helemaal niks te zoeken id-t heb de plank mooi misgeslagen met die twee dat is zeker,dit is mijn slechtste sensation van de laatste 4 jaren,de eerste 50% was bagger de laatste 50% krijgt voor mij een 7.5 dus al met al komt het feest voor mij uit op een magere 6 ;-(
Waarschuw beheerder
hahaja kutjean heeft het dus verneukt.. maar hij zit toch in een interview "fuck it, weet je" ik ben de beste ofzo??
Waarschuw beheerder
Iemand soms link (die werkt)naar de megamix?

Dat mag niet..!!!!! Daarom halen we ook alle links weg. Fairytale
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Op zich een leuk feest ,had meer verwacht van de ""Sensation"" makers show elementen naar mijn mening minder dan anders

Eerste 2 dj s draaide vrij goed en lekker

Maar die AUDIO BULLY s die suckte echt zwaar wat een dooddoener :( :( een aanfluiting Engelse dronken kl#te herrie , Als ik een kisie Tomaten had dan wist ik het wel

Gelukkig maakte de rest een hoop goed

Op Naar Black !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G & G op zondag 3 juli 2005 om 18:41:
hahaja kutjean heeft het dus verneukt.. maar hij zit toch in een interview "fuck it, weet je" ik ben de beste ofzo??

pffff, Jean draaide echt wel super vannacht, hij doet zijn eigen ding en hij kreeg de mensen weer aan het dansen, kan je van die andere dj's niet zeggen
Waarschuw beheerder
Afteren op White was geen goed plan....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 19:02:
pffff, Jean draaide echt wel super vannacht, hij doet zijn eigen ding en hij kreeg de mensen weer aan het dansen, kan je van die andere dj's niet zeggen

Ik ben geen fan van hem, maar hij sloot heerlijk af. Hij was de joker van de line-up, zo werd hij ook aangekondigd en zo was ook zijn manier van draaien. Mixen, scratchen, platen vroegtijdig afbreken, f*ck it. Knap dat hij gewoon zichzelf durft te zijn en blijft te zijn, ondanks hele ladingen mest die hij over zich heen heeft gekregen.

En alle mensen die vroegtijdig afdruipen en daarna gaan lopen zeiken dat het een kutfeest is, ga je onnoemelijk diep schamen. Een feestje moet je ook zelf bouwen, met elkaar en voor elkaar. De muziek was over het algemeen gewoon goed dansbaar, en zeker bij Jean.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
helemaal met je een escape je had weer zin om te dansen!
Bij de set van de audio bullys heb ik met mn vingers in mn oren gezeten hahahah duhhhhhhh stelletje engelse mafkezen was de domper op de avond die al niet echt vel voorstelde.
Waarschuw beheerder
Opzich vindt ik het veel te soft, vroeg me aan het begin van de avond ook echt ff sterk af wat ik daar deed, maar goed, sfeer ed is prima, en heb toch altijd een prima feestje daar.

David guetta, het moment dat hij Nirvana draaide was echt grandioos. Maar denk inderdaad dat je erbij had moeten zijn. Zaal ging volledig mee.

Audio bullys vond ik ronduit slecht. Uitermate irritant constant afkappen.

Verder Megamix was geweldig, maar vindt ik altijd erg leuk. Armin van Buuren, tja opzich wel leuk, niet echt bijzonder op het gedeelte dat Jan Vayne dr bij zat na dan.
Marco V draaide erg leuk. Heerlijk op kunnen dansen. Jean niet meegekregen.

Helaas niet naar black dit jaar. maar, heb gister al een prima feestje gehad.
Waarschuw beheerder
Een hoop negativiteit hierboven. Ik heb de hele nacht toch een hoop mensen vrolijk zien lachen en feesten. Tuurlijk verschillen smaken. En tuurlijk zal de dj anders draaien dan op een solo feest en een ander feest. Ik zou zeggen de mensen die het niets vonden, blijf lekker thuis de volgende keer. Ik en velen met mij hebben een heerlijke nacht gehad en lekker gedanst. Een feest moet je ook zelf maken en niet van anderen af laten hangen.

Waarschuw beheerder
ik heb er 2 woorden voor:

Bang bang

Waarschuw beheerder
Bang bang

Waarschuw beheerder
Bang bang

Waarschuw beheerder
En zo ging het met een aantal nummers.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
maarja, jean kan alles, met 2,3,8, 100 draaitafels tegelijk, scratchen, fuck it weet je wel...

he is the sensation white master of the wheels of steel :vaag:
Waarschuw beheerder
De gemid. leeftijd op sensation ligt zeker in de buurt van de 30 zo niet hoger. Er waren erg veel 30+ aanwezig.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, wakker ;)

Ben zelf special treatment geweest, vooraf voor het eerst van me leven sushi en oesters gegeten moehahaha dat is pas een bodem alleen jammer dat je daar zo van uit je bek gaat stinken

Opening: lekker, het sensation gevoel die knallen

Laidback: z'n naam zegd het al lekker laidback een beetje inkomen.

David guetta: echt lekker, fijn gemixt

Audio bulleys: ook lekker eens een keer wat anders, hun lekker blowe... was het nu mijn verbeelding of morste die kale bijna een halve fles champanje over zijn mengpaneel

Megamix: ook lekker, kakte wel iets in maar wel feesten!

Armin van buuren: jammer dat hij zolang weg geweest is maar zeker lekker JAN VAYNE wat een stijl die gast he....

MARCO V: paar lekkere V-Classiekers gehoord, maar lekker hoor.

Jean: tjah wat zijn comeback moest worden, werd zijn aftocht denk ik. op een gegeven moment mixte hij niet eens meer hij switchte van plaat naar plaat. toe het afgelopen was ging hij nog even met in discussie met de geluids man aldaar dat de monitoren te zacht stonden maar volgens mij dachten ze daar mee van "ja jan je bent weer dronken"

Conclusie: voor mij de lekkerste sensation in 4jr! never forget!
Waarschuw beheerder
ach ik heb het wel naar me zin gehad :)

er waren trouwens veeeeeeeeeel blauwmutsjes
in burger.......
Waarschuw beheerder
ik vond het super, heb genoten!!!

Waarschuw beheerder
Vond het een super avond, kbaalde alleen dat ik door de rij bij de ingang de opening heb gemist (heb meer dan een uur daar gestaan) maar vond Laiback Luke goed draaien, David Guetta leuk dat ie van die ouwe nummers erdoor mixte. Helaas vond ik de Audio Bulleys echt dikke shit, en viel Armin me nogal tegen. Mega mix was ook tof en Marco V was super! Ben voor Jean weggegaan want die vind ik toch niks aan.
Heb nog naar zijn gedraai geluisterd in de auto op Slam Fm en was superblij dat ik niet daar nog stond naar hem te luisteren...bagger!!!
Verder de show was super, vuurwerk tof, en was dus een mega gaaf avondje!!
Ohja en de neuk-je-suf sessie van een stel in de wc's was errug ranzig!! Vond sommige mensen er sowieso knap ranzig uitzien..;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou was wel leuk, maar vond ut vorig jaar leuker, ook qua show!!

Maar al met al wel vermaakt, Armin en Marco draaiden (y) En Jean deed ut ook wel goed, alleen te veel stiltes in zijn set!!

Verder heb ik 5x Bangbang gehoord en 2x Nirvana!! :S

Waarschuw beheerder
Voor mij was dit de eerste keer en tevens de laatste keer sensation... Eerst 1,5 uur bezig geweest binnen te komen, vervolgens 5 rijen dik om drinken te bestellen (werd wat later gelukkig beter). Muziek tot Armin zwaar onder de maat. Na Marco V snel naar huis gegaan toen ik de 1e platen van Jean hoorde..wat doet hij in godsnaam op Sensation???!! Tevens veel dezelfde platen gehoord. Alle sets voorbereid??

Weinig opzwepende trance gehoord en aankleding matig / te licht. Geluid helaas wat te zacht, kwam niet altijd even goed over.

Ik kijk liever uit naar Dance Valley waar je lekker de ruimte hebt, zelf de gewenst muziek kan opzoeken en beter geluid in de tenten. Het geluid is nog altijd erg bepalend voor de sfeer.

Waarschuw beheerder
ron van den beuken hoort gewoon thuis op sensation white, niet audio bulleys en dj jean..

w8 nog steeds tot die n keer komt draaien op SW
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
White kan niet tippen tegen black let maar op zaterdag!!!
Waarschuw beheerder
Sensation White is me flink tegen gevallen. De muziek stond te zacht. De Dj's draaiden te commercieel. Te vaak dezelfde platen. Helaas geen kippenvel-moment gehad. Audio Bulleys waren een regelrechte ramp. Marco V en Jean hebben het nog enigzins goed gemaakt. Te lang wachten bij de toiletten, erg slecht dat er geen gaderobe was, logistieke gedeelte (feestgangers op de plek van bestemming krijgen) was slecht,. Voor mij volgend jaar geen Sensation White (in NL) meer. Ik had dit niet verwacht van ID&T.... Ik kan niet anders zeggen dat ik me verheug op Innercity, dat is pas een goed verzorgd feest!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tip voor degenen die het tegen vonden vallen: Volgend jaar naar Awake gaan en dan als je gaar terug in de auto zit Slam FM aanzetten. Dan ben je d'r alsnog een beetje bij. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 15:19:
Tijdens nirvana ging het knetter hard los

dat was een kippenvel moment!

Waarschuw beheerder
donateur
wel vet dat david guetta the drill - the drill draaide, die heb ik vorige week net gekocht :p
Waarschuw beheerder
DIE MEGAMIX :D wat vet vond ik dat...shit zeg...uber show...vette trance klappers enzo...met adagio enzo...wist niet waar ik het moest zoeken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb alle sets in middels geluisterd, vind een van de lekkerste platen die 'show me love' remix die Laidback Luke draait rond 26 minuten, wat lekker zeg.. pff.. Kan ook komen doordat er nog wat snoepgoed van gisteren in m'n bloed zit, maar wat een lekkere plaat zeg, droom gelijk helemaal weg, heerlijk, pure euforie !! Vind die plaat die de audiobulleys draaien rond 31 minuten ook echt helemaal te gek, iemand die weet welk nr dat is ? (mc schreeuwt iets van 'gregor salto',maar ken 'm niet) Plaatje daarvoor is trouwens ook niet verkeerd, rest van de set valt inderdaad tegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 17:03:
En dat nog met zoveel kijkvee op de tribunes, kan je je voorstellen hoe het op black moet zijn op het veld. Het hing er trouwens ook wel van af waar je stond op het veld. Ik had het idee dat het wat minder druk was op de dansvloer aan de VIP-kant.

Klopt, heel de avond aan de vip kant gestaan! Perfect! Niet te druk en voldoende ruimte om te dansen en gek te doen!
Waarschuw beheerder
ik heb nog een cadeau van armin van buuren en marco v, stuur maar een pm als je dat cadeau wil hebben
Waarschuw beheerder
Audio Bullys vond ik echt slecht
Megamix was ok
Armin en Marco (y)
Jean vond ik ook tegenvallen

Waarschuw beheerder
donateur
Filmpjes:

megamix
Laser
vuurwerk

Foto's:
[img width=50 height=38]http://217.170.13.82/j-roon/e107_files/imagegallery/25-Sensation%20White%202005/IMGP0149.JPG[/img]
[img width=50 height=38]http://217.170.13.82/j-roon/e107_files/imagegallery/25-Sensation%20White%202005/IMGP0145.JPG[/img]

Meer:
Eerst ff registreren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op zondag 3 juli 2005 om 22:03:
Vind die plaat die de audiobulleys draaien rond 31 minuten ook echt helemaal te gek, iemand die weet welk nr dat is ? (mc schreeuwt iets van 'gregor salto',maar ken 'm niet)

Ik weet niet meer precies welke platen ze hadden gedraaid, maar iets ligt me bij dat het het liedje van Gregor Salto is met Looking Good. Moet je maar ff checken.

Verder was Sensation zeker wel een topavond. Leuke intro, al kreeg ik het idee dat we in Zion zaten, met de matrixachtige story-line. Zeker toen Marco V werd aangekondigd met THE ONE.

Laidback Luke was relaxt. Leuke opening van het feest.

David Guetta was echt een toppertje. Heerlijke set neergezet. Draaide gewoon goede platen, met een paar classics. Ook Nirvana erdoor heen was een stunt. Kon het zeker wel waarderen.

Audio Bully's is niet echt mijn smaak. Vond het persoonlijk dan ook niet veel aan. Paar leuke platen, maar iets teveel gelul en weinig platen waarop je uit je dak kon gaan.

Megamix hoorde ik altijd veel geklaag over, maar moet bijna zeggen dat het 1 van de toppunten van de avond was. Echte tranceknallers, met 1 van de eindsongs Cygnus X met superstring, waarbij al die glitters naar beneden komen en die lazers erdoorheen schijnen. Echt kippevel. Ook the taste of summer was een heerlijke plaat.

Armin kwam wat moeizaam op gang, maar werd alleen maar beter. Zeker toen ook Jan Vayne erbij kwam. De hele sfeer was gewoon fantastisch. Lekker gedraaid.

Marco V liet nog maar eens horen dat hij een paar beestachtige platen heeft geproduceerd. Zette zichzelf daarmee in het zonnetje, met als resultaat een hele toffe set.

Jean vond ik het dieptepunt. Paar mooie platen, alleen wanneer het hoogtepunt kwam en ik klaar stond om weer helemaal los te knallen, brak ie het nummer af, switchte naar een ander nummer, scratchte nog eens wat en dat was het. Kon gewoon niet losgaan op zijn nummers.

Over het algemeen vond ik Sensation een mooi feest. Mooi decor alleen podium vond ik te groot. Sommigen vonden hem al stukken kleiner, alleen mag nog wel iets kleiner. Sommige stukken werden toch amper gebruikt, want er stonden maar een paar keer van die maffe hossende aliens. Als het podium wat kleiner is, is er meer ruimte om te dansen, want dat vond ik wel nodig. Zeker omdat de mensen wel mieren in hun reet konden hebben. Damnz, ze bleven maar heen en weer hollen. Telkens kwam er weer zo'n horde met halfnaakte anabool slikkende patsers voorbij, of zag je zo'n oma met een bikini aan. Ook had ik iets meer opzwepende platen willen horen net zoals in de megamix. Maar mag niet teveel gaan klagen. Sensation was toppie, muziek was goed, sfeer was goed, leuke mensen. Volgend jaar weer.

Waarschuw beheerder
klopt, het is

Gregor Salto - Looking Good

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar een klein foutje is dat de livesets onder de naam vd audio buleys staat maar die set is niet uit gezonden maar bewaard voor dancetunes.com en ipv daarvan is gregor salto uitgezonden vanuit de vip :8
Waarschuw beheerder
Ben 2x naar black geweest. Had me er niet te veel van voorgesteld, omdat white eigenlijk niet mijn muziek is.

Vond Laidback luke een beetje te rustig. Heb hiervan wel het grootste deel gemist omdat ik eerst 3 kwartier in de rij heb gestaan voor een arenacard met mn pinpas te kopen en 2 mensen voor mij gaat het apparaat kapot. Toen maar weer ergens anders in de rij gaan staan :(

David Guetta was voor mij echt de grote verassing. Misschien wel commercieel en rustig, maar ik vond m super!!

Audio Bulleys kwamen helaas niet hun recht in de arena. Viel tegen.

Mega mix (Y)!! Armin was echt kippevel, Marco was lekker :bounce: en bij jean zijn we langzaam naar huis gegaan.

1,5 uur lang de auto gezocht omdat niemand zo slim was geweest om te onthouden waar we m geparkeerd hadden :S . En 15 euro voor te parkeren :@ !!!! Kom op ID&T is dit niet een beetje belachelijk :no:

Maar het is me 1000% meegevallen. En zeker voor herhaling vatbaar!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zondag 3 juli 2005 om 21:33:
dat was een kippenvel moment!

Dat vond ik nou juist geen kippenvel moment.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Missy Cream op zondag 3 juli 2005 om 21:13:
Ik kan niet anders zeggen dat ik me verheug op Innercity, dat is pas een goed verzorgd feest!!

:o, IC goed verzorgd feest??? weet niet of jij bij afg. IC was geweest, maar dat was logistiek ook echt ruk af en toe. zker niet beter dan sensation

Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 3 juli 2005 om 18:13:
whahah sensation white ...en daar lap je dan 60 euro voor ofzo
iedereen vond het zuur zo te lezen overal
uit mn lijs waren er wel 6 mensen heen van de 295.whaaahaha
h4l was tenminste raggen
beter dan dat geslow in de arena

daarvoor ging iedereen naar de arena; om te 'raggen' :s en tot nu toe heeft bijna iedereen het feest als "geweldig" en "goed" bestempeld, dus dit was weer een vrij kansloze post

en nirvana bij david guetta was zeer zkers wel vet: had een overzicht en die hele arena springen :yes:
het moment met die armin en die jan vayne was pas echt supermooi: lasers, vuurwerk en live een briljant nummer :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was wel een leuk feest al met al... maar voor 60 euro toegang wil ik gewoon meer... voortaan gratis of niet naar white, maar niet meer betalen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:05:
ja maar een klein foutje is dat de livesets onder de naam vd audio buleys staat maar die set is niet uit gezonden maar bewaard voor dancetunes.com en ipv daarvan is gregor salto uitgezonden vanuit de vip :8

Aaah, vandaar, dat verklaart een boel, vond al dat de "Audio Bulleys" wel ERG veel de latin kant op gingen :-) Achteraf precies Gregor Salto z'n stijl natuurlijk. Overigens is het laatste stuk van die liveset van 'Billy the clit', vind dat gedeelte ook veel lekkerder dan het eerste stuk (gregor salto is ook niet zo mijn ding)

Anyway, dat nummer wat ik zoek is 100% zeker niet 'lookin good' :-) Luister die set nog maar eens, dat nummer dat rond 31 minuten begint bedoel ik...

Maar over die audiobulleys set: die komt dus binnenkort wel online op die site ? Ben toch wel benieuwd, kan me persoonlijk gewoon niet voorstellen dat die set van ze echt zo slecht was, heb ze 2x gehoord en beide keren waren ze echt helemaal geweldig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het dit jaar geweldig op Sensation. Helaas de opening gemist, omdat ik een uur in de rij gestaan heb om binnen te komen. Ze kunnen beter om tien uur beginnen en om negen uur de deuren open doen. Heb het vermoeden dat de mensen dan meer gespreid binnen komen.

Laidback Luke was een lekkere binnenkomen. Ik vond David Guetta fantastisch. Het is dan wel commercieel, maar dat is denk ik toch wat een groot deel van het Sensation publiek wil, aangezien ik toen veel mensen uit hun dak zag gaan. Dat hij afsloot met Nirvana was prachtig.

Audio Bullys vielen me tegen. Ze hebben wel betere platen en wat die MC riep was helemaal niks van te verstaan.

Megamix was prachtig. Goede mix en vette show.

Armin van Buuren viel me zwaar tegen. Ik vond hem de minste van de avond en helemaal toen Jan Vayne erbij kwam zakte de boel enorm in.

Marco V was goed. Wel bijna allemaal eigen platen, maar die zijn goed. Het videoscherm zendde tegelijkertijd clips of een soort clips uit en dat was wel vet.

Jean vond ik wel een mooie afsluiter. Draaide na zevenen nog een tijdje door en wilde volgens mij nog niet stoppen. Ze moesten hem met drie man tegen houden om geen nieuwe plaat erop te leggen.

Verder de show, decor, thema super. Ik heb een hele gave Sensation gehad. Ik ben er volgend jaar weer bij!
Waarschuw beheerder
David Guetta en Armin van Buuren waren echt helemaal top. Vond Nirvana dat er doorheen werd geknald door Guetta echt helemaal top!!! Audio Bullys zogen echt zo hard dat ik maar even binnen drankjes ben gaan halen. Marco V was redelijk goed en na enkele minuten Jean had ik het wel gezien en ben ik maar naar huis gegaan.

Heb trouwens ook veel mensen echt hard rond zien stuiteren haha. Rond een uur of 6 zag ik zo veel mensen met wit poeder bezig....

Leuke avond gehad dus.
Waarschuw beheerder
vond het wel leuk, maar als ik 60 zou moeten betalen en mixies van 6 euro....zou ik niet gaan :no:

Waarschuw beheerder
Dit was onze 5e keer Sensation. Ondanks dat we normaal gesproken naar hardstyle feesten gaan en we dit jaar met de trein waren, vonden we het super!
We hebben geen moment stil gezeten, gezellig gekletst met anderen en ons uitsekend vermaakt!
Opbouw: die palen in het midden waren wat minder met die ventilatoren en tv's erin. maar de rest: super! David Guetta, Armin van Buuren en Marco V: leuk gedraaid!
Waarschuw beheerder
Ik vond het helaas een verschrikkelijk feest.
had er zo veel van verwacht! Alles zag er daarbinnen zo
super uit! maar de muziek en de manier waarop de dj's draaiden... :no: daar kon ik toch echt niet
op feesten, als er al ruimte was om je ook maar een beetje
te bewegen op de dansvloer!!
Was er eindelijk een super vrolijk nummer op, kappen ze ineens af en komt er weer zo'n super saai club deuntje waar je alleen maar een beetje op heen en weer kan wiegen. :s

Veel mensen daar gesproken die dezelfde mening
hebben! heb ook vaak gehoord: vorig jaar was het veel
beter!
Nee sensation was belachelijk duur, en voor mij het slechtste feest ooit!!
Waarschuw beheerder
Sjeez...

Zo te lezen was het bagger tot de grond sswhite :S

Hopen dat het zaterdag een beetje netter word, en ze white als een generale gebruiken :-P.

*Gaat goed zuipen van te voren :yes:*
Waarschuw beheerder
Volgend jaar dan maar gewoon:

Jochen Miller
Benjamin Bates
Paul van Dyk
Megamix
Armin van Buuren
Tiesto
Johan Gielen

SENSATION 2006

Waarschuw beheerder
Marco V :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 juli 2005 om 02:02:
Maar over die audiobulleys set: die komt dus binnenkort wel online op die site ? Ben toch wel benieuwd, kan me persoonlijk gewoon niet voorstellen dat die set van ze echt zo slecht was, heb ze 2x gehoord en beide keren waren ze echt helemaal geweldig

heb ze ook 2 keer gehoord (op pinkpop) maar paste daar veel meer bij de sfeer en toen was het zker top. Het paste nu niet echt bij de hele setting en vond ze kwa draaien en mc'en toch wat tegenvallen.
Uitspraak van DJ T-Rose op maandag 4 juli 2005 om 08:07:
Armin van Buuren viel me zwaar tegen. Ik vond hem de minste van de avond en helemaal toen Jan Vayne erbij kwam zakte de boel enorm in.

:o was juist het hoogtepunt van de hele avond :D
Waarschuw beheerder
donateur
Men beste Sensation van de drie! Top feest! Volgend jaar ben ik er weer bij.

Waarschuw beheerder
Ik zou me best genaaid voelen als je door dat gebouw loopt tijdens sensation en je posters ziet hangen voor sensation white bij onze buren met namen om van te smullen. (monika krusse, sven vath en meer).
Waarschuw beheerder
Heeft het ook top gehad (y) sfeer was goed en helemaal los gegaan tot 07.30. Vooraan gestaan :respect: geluid!!!!
Vond het begin alleen niet top, audio bullys vond ik slecht!

Armin :respect: marco v :respect:

En toen kwam jean (n) (n) (n) draaide wel redelijk maar vind hem arrogant!!!

Feestje geslaagt ging echt los op het einde!!! Iedereen de weg compleet kwijt :xtc: en drank!!! Hele groep www.losgaan.nl

Kortom het was een leuk en goed feest

Duke (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lau-tje op zondag 3 juli 2005 om 23:10:
En 15 euro voor te parkeren !!!! Kom op ID&T is dit niet een beetje belachelijk

Niet id&T maar: Amsterdam Arena is dit niet een beetje belachelijk. want dat zijn de arena tarieven, en als je voor 8 euro wil parkeren moet je op een parkeerplaats gaan en 5 minuten lopen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond deze White veel beter dan vorig jaar, er gingen veel meer mensen los dan in 2004, armen in de lucht, juichen en gewoon losgaan!!!

Het was echt super, en volgende week ook nog de Black-edition!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Lynn op maandag 4 juli 2005 om 10:40:
kappen ze ineens af en komt er weer zo'n super saai club deuntje

Uitspraak van *Lynn op maandag 4 juli 2005 om 10:40:
vorig jaar was het veel
beter!

Vorig jaar was het bijna alleen maar club, nu waren er nopg 3 trance DJ's vorig jaar ws er maar 1.

Waarschuw beheerder
Vond het helemaal geweldig! Wat een show zeg... :D
Audio Bullys draaide zwaar klote, vooral dat schreeuwerige geroep tussendoor was knudde. Maar gelukkig hebben hun maar een half uurtje gedraaid dus kon ik mooi ff de wc opzoeken en drinken halen! ;P
Megamix was prachtig. Goede mix en geweldige show.
Kippevel gewoon!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 17:05:
vorig jaar had je bij black maar 2 barretjes

Ik meende dat het er 4 waren, maar je hebt in ieder geval gelijk als je zegt dat het er zwaar te weinig waren. En wat ze dan ook verkopen, danoontje-kuipjes water voor TWEE EURO TIEN! :frusty: Ik heb gehoord dat dat dit jaar al even erg was...

Via de livestream heb ik het volgehouden tot de megamix, die vond ik wel oke maar wat ervoor kwam aan muziek was, zoals door veel mensen al gezegd, echt niet uit te houden... Quotes van enkele BN'ers:

Hans: Ongeinspireerde bagger!
Promo: Alles wat ik doe is toch wel leuk!
Georgina: Je ziet duidelijk op de foto's dat het wel echt was...
Audio B's: No camera's, my babe shot me down, bang bang :/
Waarschuw beheerder
Dj Jean :cry: met z'n gescratch de hele tijd :gaap:

voor de rest had ik veel respect :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 12:32:
Megamix was prachtig. Goede mix en geweldige show.
Kippevel gewoon!

Het kippenvel gehalte was inderdaad weer erg hoog, vooral tijdens de MEGAMIX en bij Armin en Marco-v

Respect voor sensation white :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Id&T was niet te spreken over de strenge controles en over het optreden van de audio bullys op het hoofdpodium.

Review Sensation White

De uitverkochte vijfde editie van het afgelopen zaterdag gehouden Sensation White in de Amsterdam ArenA was wederom een enorm succes. Optredens van onder andere The Audio Bullys, Armin van Buuren, Marco V en David Guetta deden de ArenA op haar grondvesten schudden. Maar liefst 40.000 in het wit gehulde feestgangers wisten hun weg naar het Amsterdamse stadion te vinden.

Sensation White, bekend als The World´s Leading Dance Event, geldt als één van de paradepaardjes van ID&T, een hoogtepunt waar het hele jaar naar toegeleefd wordt. Binnen onafzienbare tijd was er in het hele land geen toegangskaart meer te krijgen, zelfs al voordat de line-up überhaupt bekend was. Eindeloos is er gespeculeerd over de invulling van de avond, de geruchtenstroom kende geen grenzen. Wat te denken bijvoorbeeld van dat verrassingsoptreden van Tiësto, waarvan gezegd werd dat hij een half uur zou komen knallen? Want waarom stond Marco V anders maar voor een uurtje geboekt? Ook het thema bleef tot het laatste moment een groot raadsel voor iedereen. Er hing een enorme decoratie boven en rondom de dj-booth, die je zou kunnen vergelijken met een soort opgeblazen gigantische paddestoel. Of zo je wil: een levensgrote kwal, die mensen deed geloven dat het thema dan toch ´onderwaterwereld´ moest zijn. Juist hier ligt de kracht van Sensation; die geheimzinnigheid is natuurlijk de beste trigger om het publiek warm te laten lopen. Hoe groter de nieuwsgierigheid, des te indrukwekkender de verrassingen.

Opvallend dit jaar was de extreem strenge controle bij de deur. Een complete hondenbrigade stond paraat om alle bezoekers aan een snuffelonderzoek te onderwerpen. Nee mensen, dit is geen initiatief van ID&T!! Het laatste woord is hier nog niet over gesproken. Grappig detail: van de 40.000 bezoekers zijn er slechts 6 mensen tussenuit geplukt.

Je zou maar als artiest, in dit geval Laidback Luke, de allereerste plaat op de draaitafels moeten leggen, onder toeziend oog van een overvolle ArenA. Na een overweldigende aankondiging met het gebruikelijke vuurwerk en alles wat daar knaltechnisch bij hoort, klinkt de klassieker ´Follow Me´ uit de speakers. Erg toepasselijk, ook al had deze keuze ook een wat wrange bijsmaak, aangezien we toch met z´n allen in hetzelfde witte pakje opgaan in de massa. Het is natuurlijk altijd de persoonlijke keuze van de dj, maar een afgeladen ArenA is om klokslag elf uur echt startklaar de beuk er direct in te gooien.
Een toegevoegde waarde aan het showelement wordt (onbewust) verzorgd door het enthousiasme van de artiesten die in de indrukwekkende dj-kroon plaats nemen. Via de beeldschermen zie je ze er helemaal voor gaan en dat slaat over op het publiek.

Het thema bleek dit jaar gebaseerd te zijn op futurisme. Dit kwam met name duidelijk tot uiting tijdens het jaarlijkse hoogtepunt van het programma, de Megamix, waarin tijdens een 45 minuten durende show een confrontatie tussen mensen en machines aan werd gegaan. Het spectaculaire optreden werd onder begeleiding van een imponerend vuurwerk en in een wolk van glitters uitgevoerd door onder andere dansers en zelfs bungeejumpers, die vanuit het dak hun duik waagden. Kippenvelmoment. Pianist Jan Vayne drukte een klassieke stempel op de avond door met een 15 minuten durend live optreden samen met Armin van Buuren het publiek te verrassen. Het duo verzorgde dit jaar het ‘themanummer’ voor Sensation, genaamd Serenity.

Het live optreden waar iedereen naar uitkeek, dat van de Audio Bullys, bleek uiteindelijk het meest tegen te vallen. Wat er nu precies aan de hand was blijft onduidelijk, maar hoeveel zin ze er ook zichtbaar in hadden, het kwam niet over. Het leek in eerste instantie of er iets met het geluid aan de hand was. Maar daarbij hadden de Bullys er in hun enthousiasme een handje van constant naar een hoogtepunt toe te willen werken, om deze vervolgens veel te kort haar werk te laten doen. Het was meer een aaneenschakeling van opbouwsessies. Audio Bullys: gaan jullie maar gewoon lekker plaatjes draaien, dat is waar jullie goed in zijn. Dat bleek wel toen ze spontaan een extra performance gaven in de Vip-area, en daarmee hun toehoorders- en dansers helemaal gek maakten. Een groot succes.

Het blijft enorm indrukwekkend van bovenaf die witte zee van mensen te zien. Zeker als op hoogtepunten in de muziek collectief die handen de lucht ingaan en de hele massa tegelijk op de maat mee pompt. Volgende week zelfde tijd, zelfde plaats?

Voor de rest was het inderdaad goed.
Waarschuw beheerder
ik zie het maar als een opwarmertje voor black :)

maar het was zeker wel een toffe avond en zeker leuk om white ook een keer meegemaakt te hebben

relaxte opwarmer van luke..

David Guetta draaide goed.. al had ik me er niet veel van voorgesteld..

Armin ook wel.. heb em alleen wel beter horen draaien..

Megamix zaten paar lekkere plaatjes tussen

Audio bulleys viel me tegen..

en JEAN wat een nerd !!! baggerrrrr

conclusie.. toch wel geslaagde avond !!

Waarschuw beheerder
ik vond het super leuk!!!
jean helemaal goed!!en Armin te gek!!!en heel gaaf die'' afterparty'bij mij om de hoek!!(dancetour)
:)
Waarschuw beheerder
In het kort:

Laidback luke : Super setje, lekker begonnen goede opbouw.

Audio bully's : jammer, had er meer van verwacht.

David Guetta : lekker.. maar niet helemaal mijn ding.

Armin van buuren : Goede set, heerlijk neergezet

Marco V : mijn held van de avond, lekker knallen.

jean..... zucht.. jammer.. hij kwam pas los om 07:10

Top feestje, top sfeertje..

Op naar black
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog ff een vraag: Is t niet super verrot als je t weer licht ziet worde?:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op maandag 4 juli 2005 om 13:09:
Nog ff een vraag: Is t niet super verrot als je t weer licht ziet worde?

Dat hangt van jezelf af, ik vond van niet, sfeer maak je zelf met je vrienden en andere gezellige partygangers!

Het is wel jammer van de lichteffecten, maar dat is niet anders.

Een voordeel is wel dat sommige mensen juist weer hellemaal weer bijkomen, want je komt zo over je slaap heen (als je die heb)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 50948, 41327}
Waarschuw beheerder
Laidback Luke was te gek!
David Guetta zuigte erg
Audio Bully's waren oke
Megamix ging wel
Armin van Buuren was Geweldig!
Marco V was ook geweldig!
Jean...kan niet mixen

Waarschuw beheerder

nee hoor totaal niet!!
Ik had er tenminste geen last van!
Vond het een super feest erg gezellig.
Nu op naar black

Waarschuw beheerder
Voor iedereen die zit te zeiken. Ga dan gewoon nooit meer en geef andere de kans om te gaan.
Nou ik heb me in ieder geval vermaakt.See you next time.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 juli 2005 om 12:51:
Het leek in eerste instantie of er iets met het geluid aan de hand was. Maar daarbij hadden de Bullys er in hun enthousiasme een handje van constant naar een hoogtepunt toe te willen werken, om deze vervolgens veel te kort haar werk te laten doen. Het was meer een aaneenschakeling van opbouwsessies. Audio Bullys: gaan jullie maar gewoon lekker plaatjes draaien, dat is waar jullie goed in zijn.

Zo ! Dit is wel heel bizar ! Volgens mij voor het eerst dat ID&T zo fel uithaalt naar een gecaste DJ ! Dan moeten ze het inderdaad wel erg hard verprutst hebben. Kan me herinneren dat ID&T juist *razend* enthousiast was over het optreden van de bulleys op hun 'convertible' feest (daar waren ze ook echt *super* goed, hele zaal continu gek), snap gewoon niet hoe ze dit zo verprutst kunnen hebben. Misschien zaten ze inderdaad helemaal onder de dope ? Zou me eigenlijk niks verbazen ...

Heb trouwens wel :respect: voor ID*&T dat ze dit zo durven te zeggen ! Dit zou Extrema bijvoorbeeld nooit gedurfd hebben volgens mij. Heb sowieso juist best wel weer veel respect gekregen de laatste tijd voor ID&T, deze lineup was sowieso al gedurfd (jammer dat de bulleys het zo verprutst hebben, maar dat kon ID&T natuurlijk ook niet weten, zoals ik al zei, op convertible waren ze helemaal te gek) en de aankleding zag er ook weer helemaal geweldig uit. Vind dat ze als organisatie goed bezig zijn !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ik vind het wel wat minder als het licht wordt, maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.

Maar heb het verder ontzettend super mega naar mn zin gehad! Mijn kippenvelmoment was toen Smells like teen spirit gedraaid werd!
Waarschuw beheerder
Heeft iemand trouwens een idee waar de tracklists van de dj sets te vinden zijn.
Waarschuw beheerder
Nog ff een vraag: Is t niet super verrot als je t weer licht ziet worde

ja dat is super verrot, vind ik dan, vind het zoon vette domper.. dan realiseer je je dat het bijna voorbij is terwijl je eigenlijk tot het einde het idee wil hebben dat het nog uren duurt..

aan de andere kant als je eraan gewend bent heeft het ook wel wat..

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 14:12:
Mijn kippenvelmoment was toen Smells like teen spirit gedraaid werd!

:respect:

briliante actie.. heerlijk nummer..

wat ik erg jammer vond was 5 keer bang bang van de audio bullys, dat nummer komt nu wel mijn strot uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 39™ op maandag 4 juli 2005 om 11:21:

Jochen Miller
Benjamin Bates
Paul van Dyk
Megamix
Armin van Buuren
Tiesto
Johan Gielen

SENSATION 2006

Dream on...
Waarschuw beheerder
Nog ff een vraag: Is t niet super verrot als je t weer licht ziet worde?:S
ja dat is super verrot, vind ik dan, vind het zoon vette domper.. dan realiseer je je dat het bijna voorbij is terwijl je eigenlijk tot het einde het idee wil hebben dat het nog uren duurt..

aan de andere kant als je eraan gewend bent heeft het ook wel wat..

Kijk, dat idee heb ik dus ook een beetje... In de HMH in de postbank Lounge kan je ook zien wanneer t licht word.

Maar jah we zien t zaterdag wel!:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 3 juli 2005 om 17:11:
Dat is toch PRECIES wat het publiek daar ook wil? Hallo, je staat op Sensation gast! :D :D

helemaal mee eens! :yes:

Armin draaide totaal zijn stijl niet, dus ik vond het niet zo'n sterke set van hem. Maar het publiek ging blijkbaar los op Armin wat ik hier zo lees...

Ik heb MarcoV helaas niet kunnen horen, want toen werkte de mainstream niet meer bij mij thuis... :(

Heb wat gemist zo te horen/zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op maandag 4 juli 2005 om 14:42:
Maar jah we zien t zaterdag wel!

inderdaad.. dan doe ik het gewoon nog een keertje.. white was de generale.. qua mensen en sfeer iets tammer dan black.. meer "kijk mij eens" mensen.. black heeft meer echte partygangers en geen dagjes mensen.

maar desalniettemin een prima feest hoor
Waarschuw beheerder
Voor ons de eerste Sensation white :D we hebben ons prima vermaakt maar na de megamix vond ik het nog veel beter... toen konden we pas echt ff lekker uit ons dakkie...

Alleen idd door de drukte soms weinig kans om lekker te dansen.. :woepwoep:
maar al met al vond het zeker de moeite waard.. :) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 39™ op maandag 4 juli 2005 om 11:21:

Jochen Miller
Benjamin Bates
Paul van Dyk
Megamix
Armin van Buuren
Tiesto
Johan Gielen

SENSATION 2006

De vraag rijst dan: wat is dan nog het verschil met TE ? Dat is natuurlijk ook het hele 'probleem', ID&T wil met sensation een feest neerzetten met een erg brede variatie aan stijlen. Alhoewel de muziek op white natuurlijk onder de 'softe' stijlen valt, verschilt de stijl van een DJ als Guetta natuurlijk 180 graden met een DJ als Armin. En omdat die stijlen nogal ver uit elkaar liggen krijg je het probleem dat veel mensen bepaalde sets van sensation maar niks vinden en dan minder lekker genieten (wat de sfeer op z'n zachtst gezegd niet ten goede komt). Het is gewoon erg moeilijk om op een feest met veel verschillende stijlen in een en dezelfde zaal, het iedereen naar de zin te maken. Misschien dat ze toch maar af moeten stappen van het brede aanbod en artiesten selecteren die dichter bij elkaar liggen, zoals inderdaad in het bovenstaande voorbeeldje, denk dat dat de sfeer in ieder geval wel ten goede komt. Misschien het ene jaar een trance editie en het jaar daarop een club/house editie ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat me ook opviel is dat aan de zijkanten het super druk was, terwijl er in het midden ruimte zat was. Ik vond het natuurlijk allang best dat die mensen aan de zijkant stonden natuurlijk :) En t geluid was daar ook best goed, maar aan de zijkanten veel minder. (naar mijn mening dan)
Waarschuw beheerder
Gewoon TIESTO laten draaien volgend jaar samen met armin van buuren. Marco v mag ook terug komen. Geen jean meer volgende jaar, geef hem maar een enkele reis naar Irak ofzo. Wil TIESTO wel eens horen tussen 5 en 7 :bounce: dan was het echt helemaal los gegaan!!!!
Sfeer was top!!!!!

:respect: to all the people off sensation 2005 :respect:
Waarschuw beheerder
Sensation white = Trance!!!!!! En dat zou gewoon niet anders moeten zijn. Geen club, groove, techno etc. Dit is de 2e verneukte sensation white door een line up met teveel club dj's.
Als het thema van 2005 space was, dan hadden ze van mij wel eens wat meer muziek om te spacen mogen draaien haha. Maargoed ben er zelf niet bijgeweest dus ik moet eigenlijk gewoon mijn bijdehante bek houden.

Waar het mij eigenlijk om gaat is de tracklist van de megamix!!!! Kan iemand die al ergens plaatsen, of is het weer nodig dat daar een appart forumtopic voor wordt aangemaakt? Ben namelijk erg benieuwd ernaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 4 juli 2005 om 15:20:
Sensation white = Trance!!!!!!

Niet dus. Dat is het nog nooit geweest, is ALTIJD een variatie aan house en trance geweest. Maar ik denk dat 't een slimme zet zou zijn om alleen trance te draaien, dat is volgens mij toch wat het sensation publiek wil horen (vraag me ook sterk af of je met een club/house editie wel een volle arena kan trekken, is toch een stuk minder populair dan trance in het algemeen). Denk dat ze qua lineup dus de TE kant op moeten, maar wel de nadruk op de decoratie en show moeten houden, dat is en blijft toch de kracht van sensation.

*EDIT* of misschien wat meer de progressieve kant erbij, als ze toch wat variatie willen, dat ligt toch veel dichter bij elkaar dan club en trance bijvoorbeeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik ben het hier helemaal mee eens!!!

David Guetta, Audio Bulleys en Laidback Luke waren helemaal kut!!! Dit zijn artiesten die je in de auto hoort te draaien maar niet op Sensation!!!

Ik wilde bijna weggaan totdat die verpletterende megamix opgezet werd!!!
Daarna kwam Armin van Buuren en ging het dak eraf!!! Toen wist ik weer precies waarom ik naar Sensation wilde...

Line up voor volgend jaar (misschien een ideetje):
* Tiesto
* armin van Buuren
* Randy Katana
* Jean
* Spider

dikke (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van teigetje21 op maandag 4 juli 2005 om 15:34:
David Guetta, Audio Bulleys en Laidback Luke waren helemaal kut!!! Dit zijn artiesten die je in de auto hoort te draaien maar niet op Sensation!!!

Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, ik ben het hier persoonlijk ook niet mee eens, vind juist die muziek van Armin iets voor in de auto en Guetta om op los te gaan :-) Maar daar gaat 't niet om, gaat er om hoe ID&T er voor kan zorgen dat sensation volgend jaar de unaniem de waardering 'geweldig' gaat krijgen en denk dat je dan gewoon moet kijken wat het grote sensation publiek wil en dat dat trance is, is vrij duidelijk volgens mij :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ze er een sensation van willen maken moeten ze weer een line up neerzetten zoals de eerste sensation met cox en tiesto dat soort namen!!!!!!!!

Line up 2006

---------- How cares
---------- How cares
Johan Gielen
megamix-----mag van mij ook weggelaten maar ja.......
Armin van buuren
Carl Cox
TIESTO<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit is de 2e verneukte sensation white door een line up met teveel club dj's.

Maargoed ben er zelf niet bijgeweest dus ik moet eigenlijk gewoon mijn bijdehante bek houden

gelukkig zeg je het zelf al ;) de sfeer was overigens een stuk beter dan vorig jaar: toen waren er maar weinig momenten dat echt iedereen met de handjes in de lucht ging: dit jaar echt vaker gebeurd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 4 juli 2005 om 15:43:
---------- How cares
---------- How cares
Johan Gielen
megamix-----mag van mij ook weggelaten maar ja.......
Armin van buuren
Carl Cox
TIESTO<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Bijvoorbeeld ! Maar denk ook wel dat 't het een idee is om, zoals iemand hier boven ook al zei, af te sluiten waar sensation black begint, met een goede hardtrance dj in de stijl van Marcel Woods bijvoorbeeld, zoiets.. Denk dat veel mensen toch effe lekker willen knallen aan het eind
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 juli 2005 om 15:50:
Maar denk ook wel dat 't het een idee is om, zoals iemand hier boven ook al zei, af te sluiten waar sensation black begint, met een goede hardtrance dj in de stijl van Marcel Woods bijvoorbeeld, zoiets.. Denk dat veel mensen toch effe lekker willen knallen aan het eind

Mee eens.. is ook al es door mn hoofd geschoten..
Waarschuw beheerder
Laat tiesto maar afsluiten met wat hard trance en dan langzaam richting techno. Moeten jullie eens kijken hoeveel mensen er nog zijn om 7 uur :yes:

Waarschuw beheerder
neeeeeej geen techno :S :no: alles behalve dat haha

marco V had gewoon moeten afsluiten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:08:
neeeeeej geen techno alles behalve dat haha

Techno :respect: :jaja:

Zeker nooit een ECHT technofeest meegemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur

neuh, vond ik op impulz erger dan nu.

Maar jah we zien t zaterdag wel!

wellicht tot ziens dan maar ;) En anders zie ik je in het vliegtuig naar Kreta wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Heb het meer naar mn zin gehad dan vorig jaar, had wel minder het white gevoel.
Het thema vond ik ook niet zo bij white passen meer bij black en het podium vond ik iets te groot.

Wel een super feest.
Hopen dat het op black en in duitsland nog bruter word.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:13:
Heb het meer naar mn zin gehad dan vorig jaar

dat had iedereen denk ik wel. Vond het vorig jaar een min of meer een flop qua muziek (qua sfeer en show was het wel gaaf) en zijn vorig jaar ook eerder weggegaan.

Waarschuw beheerder
ik vond vorig jaar ook niet leuk... nu super!! idd de muziek was een stuk beter

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:12:
Zeker nooit een ECHT technofeest meegemaakt!

nee techno is niet mijn muziekstijl :no:
Waarschuw beheerder

Jah ik vind dat het meer trance moet zijn..
De eerste DJ mag wel club/progressive draaien.. maar daarna gewoon lekkere trance muziek en afsluiten met hardtrance of iets harders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:18:
nee techno is niet mijn muziekstijl

Gewoon een keer proberen.... Als ik zie hoeveel mensen hier op het forum zijn bekeerd nadat ze techno eerst uitkotste ;).

Alleen voor de sfeer en gezelligheid zou je een keer een Awakenings moeten opzoeken (L)

Waarschuw beheerder
geloof mij ik vind techno nix...

ik vind dat veelste eentonig... en als ik ergens bent waar ze dan techno tussendoor draaien... met dansen val ik altijd stil bij techno als dat te lang duurt...

geef mij maar trance of juist lekkere stamp muziek like jump!!!!

Waarschuw beheerder
Wat een ruk feest (n):(
Echt een zware anti climax nadat we eerst bij Awakenings waren geweest, wat wél super was!! (y) :D:D
Waarschuw beheerder
verschillende meningen over jean...jammer dat ik er niet bij was. hij sloot nog af ook. ik hou juist van het scratchen en het onvoorspelbare in zijn sets.
blijf gewoon zijn fan :respect:

maar goed ik was naar awakenings en dat was :bounce:

Waarschuw beheerder
beetje scratchen is leuk hoor... maar hij BLEEF BEZIG!!! :S je hoorde amper de plaat...

en als hij dan een plaat draaide... dan zette die hem 9 van de 10x niet door... dus dan denk je van jaaaa nu komt het... en dan draaide die het weer weg ofzo:S erg jammer!!

Alleen op het einde ging het nog wel...
Waarschuw beheerder
ik download de set wel een x ..dan ga ik het pas beoordelen ;-)
Waarschuw beheerder
ik hoor het wel weer, voor mij dus never nooit geen sensation white, ben vorig jaar naar black geweest en heb me prima vermaakt maar het is wel eenmalig.

oh enne ik zag op foto's Jan Vayne, what the fuck???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja jan vayne was echt super relax...

ik hou daar wel van iig...
Waarschuw beheerder
wat deed ie dan dat hij bij de act hoorde??

Waarschuw beheerder
haha wat d8 je van pianospelen ;)

armin van buuren draaide de plaatjes en jan vayne speelde erdoorheen ezg maar...

ik heb het op filmpje staan, maar weeni ehoe ik het online moet zetten:(
Waarschuw beheerder
Ik heb me weer vermaakt zaterdag (en zondag ;))
Audio Bully's was echt niks, er was totaal geen beat meer, dus ff gaan zitten, zo ook met Jean. Voor de rest was het wat betreft de muziek super vooral met Armin (+ Jan Vayne) en Marco.

Vond de site acts erbij ook leuk. Vond die breakdancende jongens op main cool om te zien. Ging er 1 op 1 hand staan en dan rond "hoppen" echt knap ! Ook 2 dames aan touw acrobatiek zien doen.

1 klein vraagje want ik kan me haast niet voorstellen dat het er echt stond en heb het wellicht verkeerd gezien. Maar ik zag opeens op alle schermen in het groen "Klootzak" staan. Iemand dit ook gezien ?

Min puntjes waren het lange wachten om binnen te komen (van 10u tot 10:50) en het lange wachten bij het drinken. Niks stond klaar, leek wel of ze niet voldoende aangevers hadden ofzo. 1e keer dat dat zo slechts is, snap niet hoe dat opeens komt. En ja de prijzen hé echt te gek.
Hopelijk volgende week bij Black beter geregeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Inky* op maandag 4 juli 2005 om 17:32:
1 klein vraagje want ik kan me haast niet voorstellen dat het er echt stond en heb het wellicht verkeerd gezien. Maar ik zag opeens op alle schermen in het groen "Klootzak" staan. Iemand dit ook gezien ?

hahaha je zal wel te veel hebben ge:xtc: hahhaha.
Waarschuw beheerder

In de megamix zat "Nu ga je dansen klootzak" van DJ Chuckie. Daarom stond er klootzak. Je hebt het toch goed gezien.

Overigens mis ik in de Megamix, die overal online staat, een minuut of drie in het begin (Galvanize, Flash Dance en Push up) Hebben ze dit op de Slam FM er ook uit geknipt of hoe kan dit? Op Sensation heb ik ze wel en staan ook in de tracklists.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 17:32:
ik heb het op filmpje staan, maar weeni ehoe ik het online moet zetten

eeeh ik ben even aan het proberen of ik mijn eigen filmpje vn defqon op www.mijnalbum.nl kan zetten, als dat dan lukt dan zou jou dat ook moeten lukken,
momentje hoor
Waarschuw beheerder
helaas, lukt niet.
mail het anders even of zo altublieft.

ben heel benieuwd hoe dat moet hebben geklonken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 16:28:
eloof mij ik vind techno nix...

ik vind dat veelste eentonig... en als ik ergens bent waar ze dan techno tussendoor draaien... met dansen val ik altijd stil bij techno als dat te lang duurt...

geef mij maar trance of juist lekkere stamp muziek like jump!!!!

hehe ;)

Waar het mij eigenlijk om gaat is de tracklist van de megamix!!!! Kan iemand die al ergens plaatsen, of is het weer nodig dat daar een appart forumtopic voor wordt aangemaakt? Ben namelijk erg benieuwd ernaar.

Hou je hart vast :D

Megamix

01. Intro [With Snap - I've Got The Power]
02. Chemical Brothers - Galvanize
03. Deep Dish - Flash Dance
04. Prince - Controversy [Remix] /w Freestylers - Push Up
05. Michael Gray - The Weekend
06. Armand van Helden - My My My
07. Sander Kleinenberg - The Fruit
08. Dr. Kucho - Can't Stop Playing
09. Roman Flugel - Gehts Notch
10. Alter Ego - Rocker
11. DJ Chuckie - Nu Ga Je Dansen Klootzak
12. Cubic 22 - Night in Motion [Remix]
13. Technotronic - Pump Up The Jam
14. Kicks Like A Mule - The Bouncer [Remix]
15. Cut & Run - Outta Space [Booty Space Mix]
16. Dave McCullen - Bitch
17. Sonic Inc. - Taste Of Summer [Fire & Ice Vital Remix]
18. Rank 1 - Beats At Rank-1 Dotcom
19. Cygnus X - Orange Theme [Ferry Corsten Remix]
20. Veracocha - Carte Blanche
21. John Marks - Update
22. Zombie Nation - Kernkraft 400 [Gius Remix]
23. Umek - Gatex [Tiesto Remix]
24. Tiesto - Adagio For Strings
25. Cygnus X - Superstring [Rank 1 Remix]

Kan me niet voorstellen dat ik hier op los zou moeten gaan.
Dj Chuckie - nu ga je dansen klootzak op Sensation. Is Sensation een top40 feest geworden?? :D
Waarschuw beheerder
Maar ik zag opeens op alle schermen in het groen "Klootzak" staan. Iemand dit ook gezien ?

klopt..

text was 2 ledig.

het begon met Klootzak.. en daarna.. "nu moet je dansen" (geloof ik :vaag: )

ik stond ook even te kijken wat er nu precies stond, terwijl die schermen toch echt niet klein zijn.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 17:32:
ik heb het op filmpje staan, maar weeni ehoe ik het online moet zetten

geef maar even .. dan knal ik ze wel bij mij erop..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=001289bb00025102863e30f71a00d53ce7]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VYEP6GSM[/img]

1 van men mooie fotootjes :D d8 ik plaats hem ff:D

Uitspraak van spouswaus op maandag 4 juli 2005 om 17:39:
helaas, lukt niet.
mail het anders even of zo altublieft.

waarheen?

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 17:39:
hehe

wat??? haha

Waarschuw beheerder
ik moet nu eerst werken... dus filmpjes zullen morgne wle worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ T-Rose op maandag 4 juli 2005 om 17:36:
n de megamix zat "Nu ga je dansen klootzak" van DJ Chuckie. Daarom stond er klootzak. Je hebt het toch goed gezien.

Uitspraak van Sinlath a.k.a. Dennis op maandag 4 juli 2005 om 17:40:
klopt..
text was 2 ledig.
het begon met Klootzak.. en daarna.. "nu moet je dansen" geloof ik :vaag: )
ik stond ook even te kijken wat er nu precies stond, terwijl die schermen toch echt niet klein zijn.

Haha gelukkig was ik niet de enige en is er een logische verklaring voor, ik dacht al WTF. Ik werd al voor gek verklaard de de rest ;p

@ Moongirl; Nice picture!
Zou ik wel in groot formaat willen hebben O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het mooiste en gezelligste feestje ooit!!

Eigenlijk gaat mij om de muziek en was daarom bijna niet meer gegaan. Maar dit feestje was gewoon te gezellig lief. Iedereen die ik tegen kwam was helemaal van de :hug: (al lag dat mischien een beetje aan mezelf:$) En daarom raad ik iedereen aan die van gezelligheid houd om volgend jaar ook te gaan:D

Sensation white = lief

I(L) Sensation white!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Inky* op maandag 4 juli 2005 om 17:53:
Zou ik wel in groot formaat willen hebben

@ *inky*

http://www.sinlath.cistron.nl/groot.jpg

groter heb ik hem helaas nog niet voor je.

1280X960@24bit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt VET !! Thnx (y)
Ik heb een nieuw bureaublad !

Nog nooit full color lazer gezien. Ik vond ze iig super.
Waarschuw beheerder
Zekers !!

Kon wederom m'n ogen niet geloven ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinlath a.k.a. Dennis op maandag 4 juli 2005 om 18:12:
http://www.sinlath.cistron.nl/groot.jpg

Leuke foto inderdaad ! Vind dit overigens een van de vetste foto's die ik heb gezien:

[img]https://photo.partyflock.nl/images/34794/main/173415.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sinlath a.k.a. Dennis op maandag 4 juli 2005 om 17:40:
het begon met Klootzak.. en daarna.. "nu moet je dansen"

stond ook een tijdje een reclame voor pioneer in beeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 juli 2005 om 02:02:
Anyway, dat nummer wat ik zoek is 100% zeker niet 'lookin good' Luister die set nog maar eens, dat nummer dat rond 31 minuten begint bedoel ik...

Ja ik zou graag nog eens die set willen beluisteren, en die van de anderen overigens ook. Geen idee echter waar ik ze vinden kan. Ben niet zo'n technicus. Maybe you can help...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 20:37:
ond sommige mensen er sowieso knap ranzig uitzien..;-)

haha ja maar er liep ook aardig wat lekkers rond :)

Moet zeggen als ik alles terug zie op de foto's die nu op id&t staan: toch wel indrukwekkend allemaal!

Volgend jaar Cosmic Gate als afsluiter. En verder gewoon (hard)trance en progressive. Nu NRG, Armin, Marco V, Dumonde, Blank & Jones... dat soort werk.

Bij de megamix Nu ga je dansen, kz: misschien voor die mensen die alleen maar stil stonden? :p
Waarschuw beheerder
Ronald van Gelderen paar keer gezien nu. Moet altijd openen maar die gast kan draaien. Volgende jaar verwacht ik hem op Black, evenal Cor Fijneman en Rank 1 LIVE
Waarschuw beheerder
Beetje dom natuurlijk, bedoel White. Van Black heb ik helemaal geen verstand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Inky* op maandag 4 juli 2005 om 18:19:
Nog nooit full color lazer gezien. Ik vond ze iig super.

Full color lasers zijn vaak minder 'dik'
Ze vervagen behoorlijk snel..

Iemand een iedee ho dat komt.. groene lasers zijn wel de grootste en de 'dikste'.
Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt op Sensation, maar heb natuurlijk wel ideeën voor volgend jaar:

- M.I.K.E :respect:
- Cristopher Lawrence
- Geen Jean!
- Rank 1 live is ok, maar dan wel een betere act dan op Trance Energy
Waarschuw beheerder
waar kan ik ergens de megamix vinden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shivers op maandag 4 juli 2005 om 21:15:
Rank 1 live is ok, maar dan wel een betere act dan op Trance Energy

Vond ze wel lekker daar hoor!
Begin minder.. maar airwave, beats@r1.com, awakening :worship:
Waarschuw beheerder
Sensation was super relexed :yes: :yes: Ik verheug me nu al weer op volgend jaar :p

Alles klopt gewoon net als ieder jaar: de sfeer is oké, de show is vet, het decor is mooi, de mensen zijn mooi en vriendelijk, de muziek is goed en de kleur wit is positief (de kleur van vrijheid)

hihi ja dat heb ik ook gezien en ik vroeg me idd ook af of het geen waanvoorstelling was oid :p
Toen ik mijn oren spitste hoorde ik een remix van het nummer: en nu ga je dansen klootzak.

Ik zie trouwens net dat het bij de megamix staat hierboven.;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Inky* op maandag 4 juli 2005 om 17:53:
Zou ik wel in groot formaat willen hebben

tnx... vind hem zelf ook gaaf :D :yes: Wilde hem daarom met jullie delen whahaha

Uitspraak van *Inky* op maandag 4 juli 2005 om 18:19:
Echt VET !! Thnx
Ik heb een nieuw bureaublad !

haha cool :D :$

kga ook maar fotograaf worden denk ;) haha :D

(K)
Waarschuw beheerder
Waarom geen:
- Markus Schulz
- Gabriel & Dresden
- Jochen Miller
- Megamix
- Armin van Buuren
- Blank & Jones
- Bas & Ram

Wat zal ik dan een vette avond hebben zeg!! :D

Waarschuw beheerder
was zekers geslaagt mooi feestje !!!
Waarschuw beheerder
wellicht tot ziens dan maar En anders zie ik je in het vliegtuig naar Kreta wel

Kom j tegenwoordig overal tege idd haha!(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2005 om 17:39:
Dj Chuckie - nu ga je dansen klootzak op Sensation. Is Sensation een top40 feest geworden??

Haha, zou je denken als je die ertussen ziet staan. Maar wel beetje jammer dat je de andere 24 nummers ff vergeet. Waren praktisch toch allemaal echte trance knallers. En reken maar dat iedereen uit zijn dak ging op Superstring. Al die lazers en dan die glitters die uit de lucht kwam. Dat was een supermoment. Dat chuckie er ff tussendoor komt kan me dan echt niks schelen.

Waarschuw beheerder
ik zeg volgende keer meer progressive in de line-up >>> iets van sasha, john digweed of deep dish :kwijl:
ach, sensation was voor de 5e keer (voor mij dan) weer supermooi :yes: :worship: id-t
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op dinsdag 5 juli 2005 om 00:20:
Kom j tegenwoordig overal tege idd haha

Wellicht kom je Richard dan ook tegen :)

Heb um meegevraagt omdat ik gisteren 2 tickets black op slamFM heb gewonnen >:)
Waarschuw beheerder
mmm was voor mij de 2de keer sensation wat ik er van vond zwaar overgewaardeerd commercieel feest

3 jaar geleden was de aankleding van de arena veel mooier muziek veel beter ik vond persoonlijk dat ze dit jaar er niet veel aan gedaan hadden...vuurwerk en lazer was wel leuk...

rijen bij de wc waren echt belachelijk lang je gaat naar de wc omdat je al nodig moet nou je piest echt zowat in je broek als je een half uur moet wachten in de rij en je mist veel van het feest.
gelukkig had ik snel door waar de wc's van het personeel waren en ging vervolgens de rest van de avond daar er daar waren geen rijen ;-)

wat het voor mij gezellig maakte was dat we met leuke mensen waren!!

ik hoorde veel mensen klagen dat de muziek niet goed was mijn ervaring was dat er na 3 uur pas een beetje lekker gedraaid werd ik had echt geen sensation gevoel

dit was voor mij echt de laatste keer sensation ben ook niet tot het eind gebleven vond het echt tegen vallen jammer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Kaydee op maandag 4 juli 2005 om 18:59:
Ja ik zou graag nog eens die set willen beluisteren, en die van de anderen overigens ook. Geen idee echter waar ik ze vinden kan. Ben niet zo'n technicus. Maybe you can help

Uitspraak van spouswaus op maandag 4 juli 2005 om 21:31:
waar kan ik ergens de megamix vinden??

ik heb ze al online staan....

even vragen en dan geef ik je de koppeling naar alle sets.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op maandag 4 juli 2005 om 21:50:
Vond ze wel lekker daar hoor!
Begin minder.. maar airwave, beats@r1.com, awakening

Heb je gelijk in, de platen waren echt goed! Maar het begin duurde wel erg lang en het geluid mocht echt harder. Lag misschien ook aan de plaats waar we stonden. Maar volgend jaar mogen ze er zeker bij zijn!

Waarschuw beheerder
suzanne waar zijn die wc'svan het personeel
weet ik het voor zaterdag :P

Waarschuw beheerder
Ik vond het super tegen vallen. Er wordt zoveel ophef over gemaakt terwijl dit mijn slechtste feest tot nu toe was. Muziek vond ik de helft van de tijd waardeloos, het was veel te druk en heel die show er omheen ... nou ... stelde ook vrij weinig voor. Voor mij geen sensation meer. Geef mij maar de lekkere stampfeesten met ' simpel ' volk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shivers op dinsdag 5 juli 2005 om 13:37:
Heb je gelijk in, de platen waren echt goed! Maar het begin duurde wel erg lang en het geluid mocht echt harder. Lag misschien ook aan de plaats waar we stonden. Maar volgend jaar mogen ze er zeker bij zijn!

[off topic] Natuurlijk.. rank 1 hoort gewoon thuis op zo'n feest.
Alleen jammer dat ze maar een half uur draaide (half uur toch?)
En Cosmic Gate is ook altijd welkom ;)

[on topic] Heb veel slechte verhalen gehoord.. ik hoop dat het alleen aan de muziek heeft gelegen en dat Black beter wordt. Heb hier erg hoge verwachtingen van..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ponx op dinsdag 5 juli 2005 om 18:07:
Heb hier erg hoge verwachtingen van..laatste aanpassing 5 juli 2005 18:08

hoe minder verwachtingen je voor een feest hebt, hoe beter het wordt!! Al mag je voor deze toegangsprijzen wel wat verwachten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shivers op maandag 4 juli 2005 om 21:15:
Rank 1 live is ok, maar dan wel een betere act dan op Trance Energy

jaaa rank 1 is ook kicke. Vond ze op TE ook goed, juist wel tof die lange intro. Was echt matig dat mensen toen ging fluiten :(
Waarschuw beheerder
:respect: TIESTO :respect:

Hebben jullie hem gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
heb net ff de liveset van jean gehoord, en ik zit me helemaal kapot te ergeren hierzo. bah bah wat is dit erg zeg.

dan weer een trance plaatje, dan weer een clubplaatje, heel veel snelheidsverschil tussen heel veel nummers door:(
maar dan...
Hij draait een of ander nummer met een beat van dj isaac erin en daarna dat top 40 nummer van freak you. dit kan toch niet.
1 woord dramatisch
:woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Billy Hufter op dinsdag 5 juli 2005 om 23:12:
heb net ff de liveset van jean gehoord, en ik zit me helemaal kapot te ergeren hierzo. bah bah wat is dit erg zeg.

dan weer een trance plaatje, dan weer een clubplaatje, heel veel snelheidsverschil tussen heel veel nummers door
maar dan...
Hij draait een of ander nummer met een beat van dj isaac erin en daarna dat top 40 nummer van freak you. dit kan toch niet.
1 woord dramatisch

Ben er geweest het was te erg!!!!
Dat was de afsluiter van het grote "sensation". Heb het absoluut naar mijn zin gehad maar :no:jean :no:..................:x

Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 5 juli 2005 om 23:03:
TIESTO

Hebben jullie hem gezien?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wellicht kom je Richard dan ook tegen

Heb um meegevraagt omdat ik gisteren 2 tickets black op slamFM heb gewonnen

Dat ook nog is! Wat een geluk weer! K heb ook beetje geluk gehad want was te laat met kaarte kopen, maar kon er nog 2 krijge voor de normale prijs!:)

Waarschuw beheerder
Vond dat er pas na Armin echt gedanst werd. Daarvoor stond driekwart stil. Topsets van Armin, Marco en Jean (y)

Waarschuw beheerder
Dit was zelf mijn 2e sensation.. 1e keer was niet geweldig en ik vond het zelf deze keer ook echt totaal niet bijzonder, heb het supergezellig gehad en me echt prima vermaakt maar dat komt door de lieve mensen met wie ik was (L)
Ik vond het decor en show er omheen zwaar tegenvallen :(
Had er na vorig jaar echt wel wat beters van verwacht :jaja:
De muziek was gewoon slecht :S Vooral in het begin, pas later op de avond was het redelijk :)
En wanneer gaat die Jean eindelijk eens een keer met pensioen zeg :S :puke: Leuke zo'n white feest en dan met zwarte pet en zonnebril aankomen :( Beetje triest maar goed.. wat ie draaide was ook niet echt best :(

Maar goed ik heb me ondanks alles prima vermaakt :P
Waarschuw beheerder
Jean was helemaal niks, of je nou fan van hem bent ofniet sorry maar dit sloeg nergens op. Ten eerste totaal geen opbouw of lijn in zijn muziek. Ten tweede is jean ook langs de drugs hond gelopen? Zal wel niet want wat hij allemaal gedaan heeft voor zijn set ik weet het niet maar het heeft zeker wel iets met drugs temaken :yes:
Ten derde is hij zooooooooo arrogant en god weet waarom want hij is toch door meerdere dj's die korter in het vak zitten compleet weg gedrukt, ik noem een armin een tiesto enz enz.
Ten vierde zwarte pet en zonnebril zoals natas al zei kan ook echt niet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinlath a.k.a. Dennis op dinsdag 5 juli 2005 om 13:17:
ik heb ze al online staan....

even vragen en dan geef ik je de koppeling naar alle sets

Thanx 4 the offer.
Maar iemand anders heeft me al aan de sets geholpen dus heb ze nu ook allemaal.
Maar thanx anyway
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op dinsdag 5 juli 2005 om 18:35:
hoe minder verwachtingen je voor een feest hebt, hoe beter het wordt!! Al mag je voor deze toegangsprijzen wel wat verwachten

I know i know.. maar kan het gewoon niet helpen! :D
Waarschuw beheerder
gaaaar...gaaar...gaaar feest :gaap:
Geluid slecht, sfeer slecht(iedereen stond constant stil), muziek slecht(kut breaks de hele fucking tijd) en lang wachten overal...
Voor mij NOOIT meer Sensation, zelfs niet gratis..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diertje op woensdag 6 juli 2005 om 15:42:
iedereen stond constant stil

er wordt daar toch nooit gedanst?

Waarschuw beheerder
donateur
gaaaar...gaaar...gaaar feest
Geluid slecht, sfeer slecht(iedereen stond constant stil), muziek slecht(kut breaks de hele fucking tijd) en lang wachten overal...

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 6 juli 2005 om 11:50:
Ten vierde zwarte pet en zonnebril zoals natas al zei kan ook echt niet!

Nou als je hem ziet zonder zonnebril en pet, ben je echt wel blij dat hij ze draagt hoor. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 22:07:
Nou als je hem ziet zonder zonnebril en pet, ben je echt wel blij dat hij ze draagt hoor

Ook wel weer zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 19:48:

er wordt daar toch nooit gedanst?

hmm dan hebben jullie ergens anders gestaan dan ik...
ennuh iedereen :no: ik heb de hele avond gedanst :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 22:29:
ennuh iedereen ik heb de hele avond gedanst

Me 2, wij hebben ook de hele avond gedanst, ik vond de danswaardigheid van White dit jaar 10 keer beter dan in 2004!!!

Misschien lijkt dat ook wel zo als je de hele avond je aan alles staat te ergeren, maar verreweg de meeste van de 35.000 bezoekers hebben zich prima vermaakt, en je kan mij echt niet wijs maken dat er niet werd gedanst :s
Het is maar goed dat je vongende keer niet meer gaat, op een feest als sensation wil je wel vrolijke mensen hebben :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 juli 2005 om 10:28:
Me 2, wij hebben ook de hele avond gedanst, ik vond de danswaardigheid van White dit jaar 10 keer beter dan in 2004!!!

helemaal mee eens :D :yes:

Misschien lijkt dat ook wel zo als je de hele avond je aan alles staat te ergeren, maar verreweg de meeste van de 35.000 bezoekers hebben zich prima vermaakt, en je kan mij echt niet wijs maken dat er niet werd gedanst

of stonden hun aan de andere kant van het podium en stond daar iedereen stil???

Of ze zaten op de tribune, dat kan ook nog :O

Het is maar goed dat je vongende keer niet meer gaat, op een feest als sensation wil je wel vrolijke mensen hebben

ja dan kom je voortaan niet meer... dan kunnen er tenminste feestbeesten die wel dansen voor jou in de plaats daar staan :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 10:30:
Of ze zaten op de tribune, dat kan ook nog

Zelfs op de tribune werd er gedanst, want wij hebben een tijdje op het "balkon" gestaan, en daar werd gewoon vrolijk mee gedanst. :d
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 10:30:
ja dan kom je voortaan niet meer... dan kunnen er tenminste feestbeesten die wel dansen voor jou in de plaats daar staan

:respect: goed gezegd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 7 juli 2005 om 10:36:
Zelfs op de tribune werd er gedanst

ja toen ik daar opstond heb ik idd ook gewoon gedanst... met een heerlijk uitzicht over de hele zaal:D:D:D geweldig
Zit nu ook weer naar de megamix te luisteren... woeiii (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 10:41:
Zit nu ook weer naar de megamix te luisteren... woeiii

Ik vind het eerste stuk van de megamix nou niet echt lekker om terug te horen. Toen ik daar stond was het gaaf omdat er van alles om je heen gebeurde maar de eerste nummers vind ik persoonlijk wat "slapjes"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op donderdag 7 juli 2005 om 11:14:
Ik vind het eerste stuk van de megamix nou niet echt lekker om terug te horen. Toen ik daar stond was het gaaf omdat er van alles om je heen gebeurde maar de eerste nummers vind ik persoonlijk wat "slapjes"

nou ik krijg meteen de kriebels weer hoor:D
en ik heb zelf ook stukjes gefilmt enzo, dus kijk daar ook nog naar terug...:D heb ook de live-sets... hmmm wat een heerlijk feest :D
Waarschuw beheerder
Jean mixte egt klote
Moet je het begin van de liveset van hem is goed luisteren.
Wil die put your hands up in the air erin mixen..
en dan heeft ie hem er al ingegooid..en dan kan je gewoon duidelijk horen dat ie onderwijl de beat nog gelijk probeert te zetten :S dat moet je doen voordat je hem erin gooit!!
Waarschuw beheerder

en ik zeg AMEN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suzanne. op donderdag 7 juli 2005 om 12:42:

en ik zeg AMEN

Die conclusie heb ik 2 jaar geleden al getrokken :-) Het is niet eens de muziek, hoor, maar ik vond de sfeer 2 jaar geleden zo ongelovelijk fucking bagger... NIEMAND die los ging, iedereen die maar wat om zich heen stond te kijken.. Da's toch geen feest meer ... Ach ja, you live and learn :-) Zijn gelukkig zat andere feestjes waar WEL leuk publiek komt.
Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens Sensation stond ik op het Koninklijke deck zoals ik al geschreven had. Nu liep daar een mannetje rond (naar nu blijkt was ie 53). Nu zat ik het het interview met Jean te kijken op de site van ID-T en daar kwam ie ook even vrolijk in beeld gesprongen. Hij doet alsof ie belangrijk ik maar weet iemand wie die vent is???

[img width=640 height=480]http://www.michelvanbergen.nl/fok/jean01.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.michelvanbergen.nl/fok/jean02.jpg[/img]

Foto is misschien niet zo duidelijk maar kon zo geen screenshot maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 11:43:
nou ik krijg meteen de kriebels weer hoor
en ik heb zelf ook stukjes gefilmt enzo, dus kijk daar ook nog naar terug... heb ook de live-sets... hmmm wat een heerlijk feest

Inderdaad. Ik heb ook filmpjes gemaakt. Geweldig! Was weer een top feestje. beter dan vorig jaar vond ik zelf.

Waarschuw beheerder

hard hoor... gewoon lekker afteren in de arena als je gratis kan... maar ik ga nooit meer eerder weg van awfs voor dat...
Waarschuw beheerder

jij bent ook duidelijk een voorbeeld van iemand die niet had moeten gaan!! :no:

Zal nog ff mijn mening geven...

Laidback Luke: Niet veel van gezien alleen laatste 20 minuten...klonk opzich wel lekker!!

David Guetta: Deed p-cies wat ie doen moest...begon een beetje voorspelbaar met "the world is mine" maar toen zat de sfeer dr meteen lekker in!! (Y)

Audio Bullys: Voor mij persoonlijk het hoogtepunt van de avond...heb ze wel s beter gehoord, maar vond t (Y) zeker toen ze later nog een xtra dj-setje in de VIP deden... :jaja:

Megamix: Kippevel...:cheer:

Armin van Buuren: Vond ik persoonlijk niet heel sterk...met Jan Vayne zakte het helemaal in. :nocheer: De laatste paar platen waren wel weer okey!!

Marco V: Zeer zeker een goed succes...lekker knallen!! :jaja:

Jean: Ik snapte opeens niet waaropm Jean niet bij mijn favo dj's behoorde...vond m klasse...(later begon hij met die te lange irritante breaks/gescrached en wist ik t weer ;))

De hele aankleding vond ik niet zo goed...veel minder las eerdere jaren (2002 en 2004)

Vip-kaarten was leuk voor de verandering, maar niet heel byzonder...volgend jaar weer gewone (of special treatment net als vorig jaar ---> handig met wc/drinken)

Al met al wel de moeite waard!! (Y) volgend jaar weer van de party!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekenuz :[ op donderdag 7 juli 2005 om 15:17:
Al met al wel de moeite waard!! volgend jaar weer van de party!!

Ja ik ga volgend jaar ook!! cker weten!!
Alleen hoop wel iets beter line-up

David Guetta: Deed p-cies wat ie doen moest...begon een beetje voorspelbaar met "the world is mine" maar toen zat de sfeer dr meteen lekker in!!

Daar ben ik het niet egt mee eens...hij deed veels te veel met zn effectenbox...en vrijwel geen tot egt goede overmixes...soms zette ie het stil...en dan een volgende plaat aan..ja dat kan iedereen
Waarschuw beheerder
Die megamix zoog echt bigtime.....

Waarschuw beheerder
Hoor van veel mensen dat het ruk was...moet ik blij zijn dat ik niet geweest ben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 16:53:
moet ik blij zijn dat ik niet geweest ben?

:yes: je hebt niks gemist
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor van veel mensen dat het ruk was...moet ik blij zijn dat ik niet geweest ben?

Ik vind van wel. Superavond gehad!
Waarschuw beheerder

Hangt af per persoon. Tis maar wat je van het gehele feest verwacht. Ook moet je je eigen feestje ervan maken (met je vrienden enzo natuurlijk). En het gekke is dat veel mensen het hier afzeiken terwijl toen ik een rondje om het podium maakte en waar ik ook eigenlijk kwam er erg veel mensen waren die dansten en lol hadden. Dus moet eerlijk zijn snap de frustratie van sommigen niet. Maarja boeien, scheelt weer voor mensen die wel volgend jaar er weer een knalfeest van willen maken, want zo te horen zijn er behoorlijk wat kaarten vrij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van deNIELSon op donderdag 7 juli 2005 om 16:46:
Die megamix zoog echt bigtime.....

voor jou wel ;)

voor velen niet :P
Waarschuw beheerder
Iedereen maar zeiken, ik vond het een zwaar goed feestje, totaal onverwacht trouwens, misschien is het dat wel. Iedereen verwacht er kei veel van, ik helemaal n iet omdat ik er 'normaal gesproken' nooit heen zou gaan, maar nu juist wel een keer. Goede sfeer, leuke bekende muziek en ook op jean ging het goed, maar dat kan ook aan mezelf liggen want heb goed mn best gedaan;)

Black wordt zeker minder, waardeloos volk.
Waarschuw beheerder
De Black gangers vinden White ruk en de White gangers vinden Black ruk. Wellicht hebben ze daarom wel twee verschillende feestjes gedaan dat iedereen een keer aan z'n trekken komt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ T-Rose op donderdag 7 juli 2005 om 21:55:
Wellicht hebben ze daarom wel twee verschillende feestjes gedaan

hmz, dan ben ik een eikel die ze beide leuk vind :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op vrijdag 8 juli 2005 om 00:06:
hmz, dan ben ik een eikel die ze beide leuk vind

ikke ook :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op vrijdag 8 juli 2005 om 00:06:
hmz, dan ben ik een eikel die ze beide leuk vind

Dat zijn dus al 3 eikels....

Waarschuw beheerder
wat een geeikel:O

zullen we een eikelboom vormen?
Waarschuw beheerder
Ja dat lijkt me een goed plan. En dan kijken wie de grootse eikel is...idtje???

Waarschuw beheerder
ja is goed....

haha als je maar niet gaat kijken wie de grootste eikel heeft, want dan verlies ik bij voorbaat al:(
Waarschuw beheerder
Nou vooruit dan maar weer :P
Hoezo we dwalen af...hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Kaydee op vrijdag 8 juli 2005 om 00:55:
Nou vooruit dan maar weer
Hoezo we dwalen af...hehe

whaha ja 1 uur snachts wat wil je...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 00:56:
whaha ja 1 uur snachts wat wil je...

Uhmzz ja goeie...ik denk maar es slapie slapie doen.
Is hard nodig zo te merken....misschien ook een tip voor jouw??... :P
Naja PF'se nog he?! truste x

Waarschuw beheerder
ja kga ook pitten joh... morgen weer een dag ;) (K)
Waarschuw beheerder
Die gast op de foto..is dat niet de manager van Eric Morillo (voor zaken in de Benelux)..??
Geeft ook feestjes in Belgie enzo..

weet t niet zeker!

Waarschuw beheerder
dak ut nie weet :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op vrijdag 8 juli 2005 om 13:18:
en hoe voelt dat nou

geweldig om daar allemaal van te kunnen genieten!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ T-Rose op donderdag 7 juli 2005 om 21:55:
De Black gangers vinden White ruk en de White gangers vinden Black ruk

Voor mij geld dat dus echt niet, ze zijn allebei gewoon super!!!
Waarschuw beheerder
jij bent ook duidelijk een voorbeeld van iemand die niet had moeten gaan!!

Daar heb je gelijk in.. Ik zal ook niet meer gaan!

En tuurlijk werd er wel gedanst maar veel en veel minder dan op de feesten waar ik normaal heen ga.

Hou me maar bij de techno/hh/hs ;) Had gehoopt me op trance ook wel te kunnen vermaken, niet dus:S

Waarschuw beheerder
donateur
kom eens met wat namen van de feesten waar je heen gaat mischien verklaard dat iets...
Waarschuw beheerder
donateur
Godver, bijna alweer een week geleden. Gaat veel te snel. Weer een jaar wachten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 15:35:
kom eens met wat namen van de feesten waar je heen gaat mischien verklaard dat iets...

Qlubtempo's, multi's, exlusive's, defqon, awakenings etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diertje op vrijdag 8 juli 2005 om 15:55:
Qlubtempo's, multi's, exlusive's, defqon, awakenings etc

Volgens mij past sensation black beter in je rijtje, dan moet je dat maar doen volgend jaar, dat lijkt mij het beste voor je!
Waarschuw beheerder
Id lijkt mij ook beter:)
Mij werd verteld dat de sfeer op white veel beter was..
Maargoed volgende x beter!

Waarschuw beheerder
donateur
sfeer is ook beter :P

maar idd je feest passen er niet echt bij.
dance valley een optie? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diertje op vrijdag 8 juli 2005 om 14:43:
En tuurlijk werd er wel gedanst maar veel en veel minder dan op de feesten waar ik normaal heen ga.

Hou me maar bij de techno/hh/hs Had gehoopt me op trance ook wel te kunnen vermaken, niet dus

dat heeft te maken met het hoge socializing gehalte van white, alsmede het hoge "menskijken" gehalte..

je moet ervan houden.. ik had ook niet verwacht dat ik het leuk zou vinden..

morgen black doen.. ik laat je wel weten hoe de sfeer was :P
Waarschuw beheerder
Graag! Ben benieuwd hoe het was, mis een optie voor volgend jaar..
Op dancevalley ga ik btw werken :P

Waarschuw beheerder
donateur
me too, als het meezit
Waarschuw beheerder
Ik vond het een topfeest! vooral dat stuk waar ze allemaal gingen dansen enzo top hoor. Volgend jaar zeker weer. Misschien dat ik dan zelf ook wel ga dansen ;)