Partyflock

Forumonderwerp · 791056

Waarschuw beheerder
Ik heb me uitstekend vermaakt vanavond.....

Waarschuw beheerder
Ik ben hiervoor 2x naar black geweest, dus had me er niet teveel van voorgesteld. Uiteindelijk toch een geweldige avond gehad, maar dit kwam toch ook vooral door het gezelschap waar ik mee was..

- podium + decoratie vielen me wat tegen (ok, misschien wat teveel van verwacht), en was hier en daar slordig afgeraffeld;
- had meer van de show zelf verwacht, maar misschien heb ik daar gewoon te weinig van meegekregen...
- belichting weigerde hier en daar
- jean... eigenlijk niet zoveel van meegekregen want ik liep meer te praten dan te dansen, opzich niet echt een goed teken!

Laidback Luke startte juist weer lekker, paar classics erdoorheen en de stemming zat er al vrij snel in! David Guetta deed veel goeds door Nirvana erin te gooien!

Al met al toch zeker wel een geslaagde avond, en ik wens mensen die naar black gaan veel plezier toe!
Waarschuw beheerder
Het was mijn eerste Sensation White, eigenlijk niet echt mijn ding, maar vond het toch een goed feest! Relaxte mensen en sfeer. Muziek was wat soft, maar de Megamix en Marco V hebben een hoop goed gemaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb weer de MAGIE gevoeld van sensation.
Waarschuw beheerder
vond laidback luke en david echt wel goed draaien in t begin.Daarna kwamen de audio bulleys ff niet op hun plaats zijn,wat de vlot er uit haalde.Megamix kwam maar traag op gang,en ook armin draaide niet zoals we van m gewend zijn.En jezus,parkeren 15 euro..?Waar hebben we t over..?
schijt id-t
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tony Fontana op zondag 3 juli 2005 om 12:52:
Doet het niet laatste aanpassing 3 juli 2005 12:53

:/

het is ook geen link...
Waarschuw beheerder
wat is die link van de live sets want deze werken niet
Waarschuw beheerder
Als ik dat zo lees is 't precies gegaan zoals ik had verwacht: Audio Bulleys en David Guetta werden niet door het grote publiek gewaardeerd, ik ben blij dat ik niet gegaan ben want daar had ik me alleen maar aan lopen irriteren, zure gezichten bij zulke heerlijke muziek :-) Ik ga Guetta wel over 2 weken op extrema kijken, daar is ie heel wat meer op z'n plaats :-)
Waarschuw beheerder
Maar niemand dus een korte samenvatting van de avond?

Wat waren de plus en minpunten?
Waarschuw beheerder
Supergezellig geweest. Buiten Audio Bulleys (kwestie van smaak) een super line up. David Guetta was top! Verder alleen maar weer vrolijke mensen gezien.

Het verkrijgen van drank was zwaar k.t. Dat moet echt beter! Parkeren mag ook goedkoper dan 15 euro! en een bekertje water voor 2,10 euro is ook schandalig.

Toch volgend jaar zeker weer van de partij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op zondag 3 juli 2005 om 13:29:
Audio Bulleys en David Guetta werden niet door het grote publiek gewaardeerd

waren beidde super!! (Y) :jaja:
Waarschuw beheerder
nja ik heb t via livestream meegemaak, ik heb t tot halverwege armin van buuren gezien, maar ik vond t wel een beetje tegenvallen, ik ben 2x naar white geweest(2002 en 2003) toen vond ik t stukken beter, kwam misschien ook wel door de line-up maargoed, ik hoop, en denk, dat het zaterdag wel beter word!!!

heb ik trouwens de audiobullys niet gezien, want die hadden geen toestemming te gegeven om t uit te zenden:S:(
Waarschuw beheerder
Ik vond 't toch wel lef hebben van ID&T om de audiobulleys bijvoorbeeld hier neer te zetten. Ik denk dat ze hun eigen concept echter iets hadden overschat. Sensation white is gewoon een 'instap feest' geworden, daar moet je gewoon mainstream (trance) artiesten als een Tiesto, Paul Van Dijk etc neerzetten en de audio bulleys bewaren voor de wat kleinere, minder main stream feestjes zoals hun 'convertible', wat was dat heerlijk vorig jaar met de audio bulleys zeg, zelden een zaal gezien die zo uit z'n dak ging :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar zijn die sets te vinden ? Zat net te zoeken op het edonkey netwerk, staat nog niks op ...
Waarschuw beheerder
Leek het "podium" nou zo klein of lag dat aan mij? Vorig jaar was het Huge!"

Sorry.. brandende vraag! Moet in vet gedrukte letters :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het tegenvallen...
het kwma pas heel laat opgang pas vanaf megamix kwam het er een beetje dar voor elke keer dat gezang er in het leek wel gewoon de radio...maar vanaf armin an buuren werd het toch nog een beetje een geslaagde avond... marco v was toppie..

alleen dat BENG BENG heb ik ook wel gezien....

leek het nou zo of wat het nu gewoon veeeeeel te druk alles zat vol tribune en de zaal...
Waarschuw beheerder
Vond het tegenvallen in het begin :gaap:, totdat de megamix kwam en daarna Armin van Buuren en Marco V (Y), maar Jean :x, op naar Black, dat wordt een stuk beter!!
Waarschuw beheerder
ik zie ook nog geen links van de sets oid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb eerst de hele dag op AWFS gestaan, dus had het al een beetje in de benen en dan komen al die intro's die de snelheid er uit halen nog VEEL harder aan dan normaal. Ben rond kwart voor 6 naar huis gegaan, toen had ik er wel genoeg van. In ieder geval een leuke avond gehad, maar het was niet echt een "sensation".

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een tof feestje. :@

Er werd wat commercieel gedraaid ja, maar wel goed. :jaja:

De sfeer was goed, de aankleding geweldig. :D
Waarschuw beheerder
als er vragen zijn over waar je de sets kan halen stuur maar een pb elke provider heeft ze nu op zijn of haar server staan.
Waarschuw beheerder
donateur
k heb t van begin tot eind gewoon thuis gekeken via de live stream:)

Laidback Luke:

draaide naar mij mening wat slordig, ik stond er ook wel raar van te kijken dat hij oordopjes had inplaats van een koptelefoon. zijn platenkeuze was wel top(Y)

David Guetta:

k vond het in het begin geen flikker aan, maar naar zo'n 30 - 45 minuten begon het wel lekker te klinken, vooral de paar laatste platen waren vet:D

Audio Bully's:

niet gezien:/ konden ze niet uitzenden omdat ze geen toestemming hadden..

Armin van Buuren:

Hoogtepunt van de hele avond/nacht, het klinkt echt heerlijk, en die stukken met die piano waren ook wel vet:D

Marco V:

uitstekende dj gewoon, ik vond zijn set ook te gek, maar Armin was toch beter, vooral de platen zoals, automanual, godd, bang bang en Loops & Things (of zoiets:P)

Jean:

vind ik niks aan, ze hadden beter n andere kunnen laten afsluiten!

volgende week Black:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van skuitje op zondag 3 juli 2005 om 14:22:

Pm mij maar voor de links.. kan i kijken wat ik voor je kan doen :)
Waarschuw beheerder
alt.binaries.sounds.mp3 daar staan alle sets op.

Voor uitleg hoe nieuwsgroepen werkt kijk op de helpdesk pagina's van jou provider. Daar staat ook de servernaam welke je moet invoeren in je newsreader. Elke provider heeft een eigen news server.

Waarschuw beheerder
Hahahahaha dat GIF plaatje is echt geweldig. Ik zette van8 de stream aan en Nirvana kwam me tegemoet !? Het moe nie gekker worden :S Ik denk dat ID&T de realiteit een beetje uit het oog aan het verliezen is met hun Sensation White. Rock muziek, Top 40 hitjes, kom op zeg, Het was toch een dancefeest ?? Mag hopen dat ze ook black gewoon lekker snoeihard draaien en dat iedereen los mag gaan. Kunnen we die midlifecrisis mensen van white nog een puntje aan zuigen :P

Waarschuw beheerder
ponx 3 juli 2005 14:00
Leek het "podium" nou zo klein of lag dat aan mij? Vorig jaar was het Huge!"

Ik ben vorig jaar niet geweest, maar naar aanleiding van vidio/foto's zou ik ook zeggen dat het toen groter was. Daarnaast vond ik het vorig jaar er mooier uit zien, maar misschien is dat een kwestie van smaak. Ik baal er van dat ik vorig jaar niet ben geweest, kan nu geen eerlijke vergelijking maken, maar ik heb het gevoel dat ID&T de lat toen zo hoog heeft gelet, dat ze daar nu net niet aan konden tippen...

Decor zag er leuk uit, soort paddestoelen (een grote boven de DJ, en nog 3 kleintjes eromheen, die met de grote verbonden zijn). Nu snap ik ook waarom iemand halverwege deze week meende dat het thema zee werd, en dat er een reuze kwal gebouwd werd!

Maargoed, qua aankleding en showeffecten viel het me echt een beetje tegen, en er was duidelijk te zien dat ze nog problemen hadden met aansturing van het licht: de vier grote "punten" draaiden pas ver na twaalven gelijk aan elkaar, de bollen op de uiteinden werkten maar bij één punt, etc.

Maar ik ga teveel zeuren, ik heb gewoon een fantastisch feest gehad!
Waarschuw beheerder
Net effe de setjes geluistered en moet inderdaad zeggen dat ik de Audio Bulleys ook iets vond tegen vallen. Best te pruimen maar heb heel wat beter van ze gehoord ! Guetta wel weer veel hitjes, maar ja, platen als 'so much love to give' en 'so many times' blijf ik persoonlijk gewoon heerlijk vinden :-) Maar toch, heb ook Guetta wel eens beter horen draaien. Zit nu laidback luke te luisteren, klinkt lekker !

*EDIT* sterker nog, vind 'm beter dan Guetta en Audio Bulleys, dit is echt een prima setje !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
audio bulleys zijn niet uitgezonden slam fm / id-t heeft hiervoor geen toestemming gehad van het management.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Andre®* op zondag 3 juli 2005 om 15:11:
audio bulleys zijn niet uitgezonden slam fm / id-t heeft hiervoor geen toestemming gehad van het management

Mwah, hoe kan ik dan net naar de liveset van ze zitten te luisteren ? :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Hahahahaha dat GIF plaatje is echt geweldig. Ik zette van8 de stream aan en Nirvana kwam me tegemoet !? Het moe nie gekker worden Ik denk dat ID&T de realiteit een beetje uit het oog aan het verliezen is met hun Sensation White. Rock muziek, Top 40 hitjes, kom op zeg, Het was toch een dancefeest ?? Mag hopen dat ze ook black gewoon lekker snoeihard draaien en dat iedereen los mag gaan. Kunnen we die midlifecrisis mensen van white nog een puntje aan zuigen "

Sorry hoor, maar ik kan je vertellen dat de complete zaal PLAT ging toen hij Nirvana draaide! Hij had in één keer het publiek mee!
Waarschuw beheerder
Zo zijn ook weer wakker. Het feest op zich was goed, het zag er allemaal kicke uit en de show was tof. Vond David, Armin en Marco errug lekker draaien. Vooral Armin was weer top. Megamix was wel oke vanaf "the taste of summer", daarvoor was ie een beetje te top 40. Het geluid was in het begin een beetje zacht maar volgens mij vanaf de Audio Bulley's ging ie harder. AB waren trouwens niet mijn ding maar ze maakten er wel echt wat van.

Maar, en het spijt mij dit te moeten zeggen: het publiek was suf! 10% stond te dansen, een groot deel stond maar een beetje en het overgrote deel liep heen en weer en dat was echt zwaar zwaar zwaar irritant! Mensen, zoek een plekje op en ga dansen. Ik werd echt helemaal leip van al die mensen die constant maar voorbij liepen, 10 x op je poten gaan staan, tegen je aan lopen te douwen... :( Dat verpestte echt het hele feest. Pas vanaf Marco V (toen het al licht werd) begon het echt los te gaan en toen was ik het allang zat. Dit was mijn 1e en waarschijnlijk ook laatste Sensation. Iedereen zeikt altijd over het TE publiek maar daar is altijd een stuk betere sfeer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 15:07:
en Nirvana kwam me tegemoet !?

dat was nog best wel vet :)

Waarschuw beheerder
Tijdens nirvana ging het knetter hard los. Was ook gewoon kicken, weer eens wat anders. (Y)
Waarschuw beheerder
dat was nog best wel vet

jij bent gek.....(:P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb me superrrrrrrrrrrrr vermaakt :D wat een toppertje, en dat voor sensation WHITE!! nooit gedacht dat ik t zo leuk zou vinden :)

Waarschuw beheerder
Had dan naar Werchter fzo gegaan, je zegt het zelf al : iedereen ging knetterlos op ROCK muziek :no:
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar ik kan je vertellen dat de complete zaal PLAT ging toen hij Nirvana draaide! Hij had in één keer het publiek mee!

Ja vind je het gek... Ik zou er ook van flauwvalle!

Waarschuw beheerder
Nou dan zet ikhet hier nog maar een keer...
(had ­ook een topic geopend, maar deze titel is verander­d... dus de mijne is weggehaald :/) maar goed...
­
Sensation:
Echt super gaaf :respect:

ik heb ­regelmatig met kippenvel gestaan...
:respect:jan­ vayne was echt super :respect:
Marco V draaide h­eerlijk en de megamix was toppie...
eigenlijk was­ alles goed haha maar dit waren voor mij beetje de­ hoogtepunten...

van 7 tot half 8 flink staan f­eesten (had special treatment kaarten)

ook het ­special treatment was erg relax moet ik zeggen

­
Ook een stel hele gezellige mensen ontmoet
----­--------------------------------------------------­----
ben nu inmiddels weer wakker... helemaal kap­ot en dat is een teken van een goed feesie :yes:
­
heb een hoop foto's gemaakt en ook die zijn onwi­js gaaf!

Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens nirvana ging het knetter hard los. Was ook gewoon kicken, weer eens wat anders.

Ja idd. ik verbaasde me er ook even over.. maar het verhoogde de Uit-je-dak -sfeer en iedereen ging erin mee.

Je had erbij moeten zIjn denk ik. :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van djpiel op zondag 3 juli 2005 om 15:15:
Dit was mijn 1e en waarschijnlijk ook laatste Sensation. Iedereen zeikt altijd over het TE publiek maar daar is altijd een stuk betere sfeer!

Haha, dat was precies mijn ervaring 2 jaar geleden. De eerste 2 edities van sensation waren leuk, maar sinds de opsplitsing black/white en alle reclame campagnes op TMF vind ik er echt een flikker meer aan, wat een suf publiek (tenminste, 2 jaar geleden en als ik dat zo hoor is het er dus nog niet echt op vooruit gegaan :-) )
Nu te luisteren naar het setje van Jean, die idioot heeft zichzelf weer overtroffen, wat een bagger zeg. Laidback Luke daarentegen zou mijn held van de avond zijn geweest, echt lekker setje !

*EDIT* Armin en Marco V waren ook lekker op dreef hoor ik, prima setjes ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja jean was een anti- climax.. na Armin en Marco V. :jaja:

Put your hands up in the air.. x 2346 BLEH

Waarschuw beheerder
jean was idd veel te veel aan klote met die platen:( erg jammer...

wat ik ook jammer vond dat bangbang ook 4x voorbij kwam en nog een aantal nr's dubbel gehoord... maar goed is ook al eerder gezegd hier...

Ik vond het dit jaar tot laat nog best druk... vorig jaar was dat een stuk minder! en het publiek ging naar mijn idee meer uit zen dak dan vorig jaar!!!

Waarschuw beheerder
die Guetta vond ik dus echt een prutser eerste klas, draaide opzich nog wel paar leuke nrtjes, maar iemand moet die kerel volgens mij uitleggen wat mixen is:/

Audio Bulleys, Marco V en vooral Armin vond ik wel erg goed:)

Waarschuw beheerder
donateur
Tis dat het druk was aan de bar anders was ik in slaap gevallen... :z: :gaap:
Waarschuw beheerder
Vond inderdaad dat sommige nummers wel 5 of 6 keer voorbij kwamen best wel jammer.... Jean stond inderdaad veel te klooien, maar draaide voor dat geklooi wel aardig....

AudioBullys & David Guetta vond ik, naar mijn mening, gewoon hartstikke bagger... Was blij dat ze weg waren, vanaf de megamix werd alles weer goed gemaakt.

En waar halen jullie btw die livesets vandaan?

Tosso!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 16:31:
Tis dat het druk was aan de bar anders was ik in slaap gevallen...

het was overal druk.... :)