Vind die plaat die de audiobulleys draaien rond 31 minuten ook echt helemaal te gek, iemand die weet welk nr dat is ? (mc schreeuwt iets van 'gregor salto',maar ken 'm niet)
Ik weet niet meer precies welke platen ze hadden gedraaid, maar iets ligt me bij dat het het liedje van Gregor Salto is met Looking Good. Moet je maar ff checken.
Verder was Sensation zeker wel een topavond. Leuke intro, al kreeg ik het idee dat we in Zion zaten, met de matrixachtige story-line. Zeker toen Marco V werd aangekondigd met THE ONE.
Laidback Luke was relaxt. Leuke opening van het feest.
David Guetta was echt een toppertje. Heerlijke set neergezet. Draaide gewoon goede platen, met een paar classics. Ook Nirvana erdoor heen was een stunt. Kon het zeker wel waarderen.
Audio Bully's is niet echt mijn smaak. Vond het persoonlijk dan ook niet veel aan. Paar leuke platen, maar iets teveel gelul en weinig platen waarop je uit je dak kon gaan.
Megamix hoorde ik altijd veel geklaag over, maar moet bijna zeggen dat het 1 van de toppunten van de avond was. Echte tranceknallers, met 1 van de eindsongs Cygnus X met superstring, waarbij al die glitters naar beneden komen en die lazers erdoorheen schijnen. Echt kippevel. Ook the taste of summer was een heerlijke plaat.
Armin kwam wat moeizaam op gang, maar werd alleen maar beter. Zeker toen ook Jan Vayne erbij kwam. De hele sfeer was gewoon fantastisch. Lekker gedraaid.
Marco V liet nog maar eens horen dat hij een paar beestachtige platen heeft geproduceerd. Zette zichzelf daarmee in het zonnetje, met als resultaat een hele toffe set.
Jean vond ik het dieptepunt. Paar mooie platen, alleen wanneer het hoogtepunt kwam en ik klaar stond om weer helemaal los te knallen, brak ie het nummer af, switchte naar een ander nummer, scratchte nog eens wat en dat was het. Kon gewoon niet losgaan op zijn nummers.
Over het algemeen vond ik Sensation een mooi feest. Mooi decor alleen podium vond ik te groot. Sommigen vonden hem al stukken kleiner, alleen mag nog wel iets kleiner. Sommige stukken werden toch amper gebruikt, want er stonden maar een paar keer van die maffe hossende aliens. Als het podium wat kleiner is, is er meer ruimte om te dansen, want dat vond ik wel nodig. Zeker omdat de mensen wel mieren in hun reet konden hebben. Damnz, ze bleven maar heen en weer hollen. Telkens kwam er weer zo'n horde met halfnaakte anabool slikkende patsers voorbij, of zag je zo'n oma met een bikini aan. Ook had ik iets meer opzwepende platen willen horen net zoals in de megamix. Maar mag niet teveel gaan klagen. Sensation was toppie, muziek was goed, sfeer was goed, leuke mensen. Volgend jaar weer.