Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 33532x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best
Waarschuw beheerder
dis·cus·sie (de ~ (v.), ~s)
1 bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden => gedachtewisseling, redekaveling

dis·cus·sie·groep (de ~)
1 groep van personen die van gedachten wisselt over een bepaald onderwerp

dan is het wel heel makkenlijk om te zeggen :

Uitspraak van inactief op vrijdag 16 september 2005 om 14:26:
Nee maar hier kome we toch nie uit..

Dus jullie hebbe gelyk

maar dan ga ik toch twijfel krijgen bij jou stand punt

alsjij iemand zoo makkenlijk gelijkt geeftdan heeft zo'n persoon hier en daar toch ook z'n twijfel...... ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, helemaal gelijk. :jaja:

Dus heb ik gelijk in dit geval door haar dom te noemen .. o:) ;d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 03:27:
Maargoed, waar t mij vooral om ging bij die Maantjuh, was het typgedrag...probeer t een beetje nederlands te houden..
Perfecte spelling is geen pré, maar met zo'n spelling als die van haar kom je in mijn ogen nogal dom over, en dat in combinatie met die visie op het trippen...drama!!!

oei das hoop ik voor mij 1-1 :P
mijn nederlands wil nog wel eens faalen hier ne daar want ik denk vaak snellen dan dat mijn handen typen en da zit je al gouw mis 8)
(ook wil mijn dyslectie {in lichte vorm} nog wle eens mee doen waardoor ik in het begin van een text jou nog met au en aan het eind met ou schijf)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 03:59:
Idd, helemaal gelijk.

Dus heb ik gelijk in dit geval door haar dom te noemen ..

jah das idd wat ik bedoel al wil ik het graag met en omweg brengen :P. jah ik heb af en toe van die dingen dan lul ik een hele lap tekst aan elkaar zonder echt iets zinnigs te melden mijnm docker zecht het is adhd, ikzelf denk dat het een gebrek is aan betere dingen te doen op dit tijdstip.
en zo blijf je bezig

bij voorbaad mijn ecksuus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oei das hoop ik voor mij 1-1 :P
mijn nederlands wil nog wel eens faalen hier ne daar want ik denk vaak snellen dan dat mijn handen typen en da zit je al gouw mis 8)
(ook wil mijn dyslectie {in lichte vorm} nog wle eens mee doen waardoor ik in het begin van een text jou nog met au en aan het eind met ou schijf)

hahahah nee man boeie als je niet perfect nederlands spelt.. :P dat doe ik ook niet altijd even goed hoor, alleen, die maantjuh lijkt wel een mongool (uit mongolië bedoel ik dan o:)).. :9

En daarnaast vind ik haar mening wat bekrompen, maar das weer een ander verhaal. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 04:28:
En daarnaast vind ik haar mening wat bekrompen, maar das weer een ander

nou das dus precies HET verhaal waar ik het ff over wou hebben vanacht :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 september 2005 om 01:27:
salvia das ech heftig spul
Nog nooit zo vaag geweest,zelfs nie van n trippie hahaha..

1e x deed k t in n shaggie(als n joint) da was dus nie goed!
Voelde me alleen iets in d bank zakken..
(voor mn gevoel dan he)

2e x had k n pypje gehaald en salvia 5x gehaald..
Heb flink aan dat ding lope zuigen en heb t gewete ook ghegheghe..laatste aanpassing 16 september 2005 01:29

dit is je eerste post en ik citeer em evenn.....

vervolgen zeg je
Waarschuw beheerder
Sjongejonge wat een discussies hier hoor. Wat maakt het uit, of het 'echt' is, of tussen je oren zit, als je maar lol hebt toch? ;)
Waarschuw beheerder
lol stelletje zatlappen:D

ff weer ontopic:

gister 5x extract gerookt , was volgens de verkoper een hele sterke deze keer minimaal 5 porties hij zou sterker zijn als die voorheen verkocht werd.

nou wij 2 pijpjes gevuld en met zn 3e opgerookt.
2-d visie trad op ik voelde me een onderdeel van iets wat ik niet echt kon uitleggen maar wel al eerder had ervaren met salvia.
vriend van me zag een gekleurde rups lopen voor zn hoofd en zag overal kleuren omheen.
3e vriend voelde helemaal niks.

toch niet helemaal tevreden zeg maar zo'n net niet gevoel.
naar de smartshop gefietst weer hetzelfde gekocht en gedaan.

dit keer ging een vriend van mij al keihard na 1.5 hijsje hij was totaal vreemd aan het bewegen en had het er later over dat zijn gezichtsveld opgedeeld werd in lijnen.
die lijnen gingen over in mannetjes( die geloof ik eerst over zn rug voortbewogen en toen op de grond) die allemaal in een treintje voortbewogen en hij wilde iets met die mannetjes doen ofzo maar wist niet precies wat
toen liepen de mannetjes door richting waar ik zat en ze gingen dwars door me heen vertelde die achteraf.
op dat moment schreeuwde die keihard tegen mij JIJ BENT DAAR NIET JIJ BENT DAAR NIET AAAAH omdat hij niet snapte dat die mannetjes door me heen konden en achter op zn rug voelde/hoorde hij een vrouwenstem die hem iets van ''school/leren'' wilde duidelijk maken maar hij wist niet precies wat hij hier mee moest.

ik had de 2e keer echt veeel gerookt omdat die maat na 1.5 hijsje al weg was , diepte kon ik weer niet zien en ik zag het uizicht als een antzichkaart waar ik dacht in te kunnen lopen heel vreemd ook toen ik mn ogen dicht had ging alles voor mn gevoel draaien naar beneden werd naar voren.
andere vriend weer niks alleen beetje high gevoel in zn hoofd.

volgende keer duidelijk 10x extract maar t was toch wel leuk!

vrij snel daarna fles wijn opgedronken en ik was de hele avond echt 'space' dronken liep er echt zwevend bij en kan me niet meer herrineren met wie en hoe ik naar huis ben gefietst ofzo wel dat ik heel tof gedroomd heb allemaal vage tekenfilm figuren een beetje trippy droom.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi reportje!! [img width=36 height=18]http://www.dhpforum.nl/forums/html/emoticons/thumbsup.gif[/img]
Waarschuw beheerder
ik ga vandaag voor het eerst Saliva proberen.
Ik heb de benodige spullen al:
-Waterpijp
-Sterke aansteker
-veel zin :P

Ik ga vanmiddag ff naar de smartshop :)..
Heeft trouwens iemand hier wels:
Morning Glorie of Moonwalk geprobeerT?

ik zag het in het smartshop staan maar heb geen idee hoe dat is,heeft iemand het wel's ervaren?

Waarschuw beheerder
donateur
voelde/hoorde hij een vrouwenstem

ze zeggen dat dat lady sally is :D whehehe
heel veel mensen hebben ervaringen met vrouw stemmen, vaag is dat :)

Waarschuw beheerder
donateur
heel veel mensen hebben ervaringen met vrouw stemmen, vaag is dat

_____

Das dan ook het enige echt vage wat ik ermee ervaren heb tot nu toe.. Ik voelde m'n laatste keer ook een soort aanwezigheid van een vrouw, en ik hoorde ergens heel ver weg ook een vrouwenstem "kom maar, wees niet bang, kom maarrrrrr" Heel zachtjes roepen. Ik werd er wel een beetje ongemakkelijk van die keer, en ik rookter verder niet meer door toen. Misschien had ik dat juist wel beter kunnen doen. Maargoed, de volgende keer komt dat helemaal goed. :jaja:

Wel vaag opzich ja.. :)
Waarschuw beheerder
leuk reportje Krak Ruimte Rabbit
(Y)

ik ben zelf ook in aanraking gekomen met lady salvia

het was die vorige week zondag dat ik het rookte.

na wat leuke eye candy wilde ik graag wat meer wat dieper wat intenser dus, ik had mn pijpje weer is lekker volgestopt. ff goed aangestampt deze keer zodat er nog meer bij kon en mn pijp zat nu echt tot de nok toe gevuld.
ik weet aleen nog dat ik na 1 dikke teug ff mn ogen dicht deed echt achteruit leunde en niet meer in mn kamer was
ik weet niet waar ik was wat flitsende beelden voor mn ogen en ook een vrouwenstem die iets zij in de trant van "ga je nu al weer trug" of "blijf nog even"
ik had ook wel willen blijven maar was al weer trug in mn kamer en mn pijpje lag op de grond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crazy-4-Techno op zaterdag 17 september 2005 om 13:21:
Heeft trouwens iemand hier wels:
Morning Glorie of Moonwalk geprobeerT?

ik zag het in het smartshop staan maar heb geen idee hoe dat is,heeft iemand het wel's ervaren?

moonwalk ken ik niet. weet je de actieve bestanddelen hiervan?
morning glorie heb ik weleens gedaan. werkzame stof in die zaden is lsa( soort natuurlijke lsd). probleem is alleen dat van het kauwen van die zaden je heel misselijk kan worden en kan gaan kotsen (gebeurde bij mij ook) daarna wordt t wel leuk. beetje paddoachtige trip. het best kan je een tinctuur maken van die zaden. die kan je dan op je tong druppelen en zo voorkom je de misselijkheid en het kotsen. zie deze site:
http://www.fsre.nl/?
option=com_content&task=view&id=43&Itemid=51
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bassssss op zaterdag 17 september 2005 om 15:57:
zie deze site:

oh als je op die site klikt, moet je vervolgens naar rechts en daar zie je dan " meneer cactus" staan.
daar moet je op klikken en daar vind je ook over de morning glorie :) en hoe je die tinctuur maakt.
staan ook handige dingen over salvia trouwens :):):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt jammer dat salvia zo duur is .

zou er graag wekelijks mee experimenteren
Waarschuw beheerder
jah echt hoor
das klote

ik wilde vandaag 10x halen en morgen trippen
maar ik word vanochten ziek wakker :S
en ik had nogwel zo'n zin

ach volgende week maar weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 03:27:
Maargoed, waar t mij vooral om ging bij die Maantjuh, was het typgedrag...probeer t een beetje nederlands te houden..

Gaat t nu opeens om mijn spelling?..
En maar door gaan he?..
Open lekker n eige forum en ga daar zitte zeike..

en mdma mol meeloper wa bemoei jy je meej?..

Waarschuw beheerder
donateur
(K)
Waarschuw beheerder
salvia hooligans?:P

niet zeiken, salvia roken en tripreports dumpen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bassssss op zaterdag 17 september 2005 om 18:01:
dan moet je het zelf kweken

jah heeft zo'n plantje veel aandacht nodig ??
en bestaat er net zoals bij wie voeding en dat soort shit ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 17 september 2005 om 18:12:
en mdma mol meeloper wa bemoei jy je meej?..

u bent de domste koe

TOT ZIENS
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op zaterdag 17 september 2005 om 18:48:
niet zeiken, salvia roken en tripreports dumpen!laatste aanpassing 17 september 2005 18:52

zo is het en niet anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op vrijdag 2 september 2005 om 17:22:
staat hier nog een volledig buisje 20x te wachten

misschien heb ik iets gemist, maar heb je dit al genuttigd:)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op zaterdag 17 september 2005 om 19:08:

Nooit van google gehoord?

http://www.salvia-divinorum.nl/GROWING.HTM

Uitspraak van KETA-MOLE !!! op zaterdag 17 september 2005 om 19:09:
u bent de domste koe

Spreek voor jezelf.

Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoe, je kan het wel maantjuh.. :P

Zullen we maar weer gewoon normaal doen tegen elkaar dan en zand erover?? ;)
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik er ook maar eens evenmee komen bemoeie hier

Waarschuw beheerder
Dat was mij idee al n tydje geleden..
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He joey (K):)
Waarschuw beheerder
He mensen ik wil wat ervaringen lezen,niet dit typische partyflock geblaat okeeeeee?

Waarschuw beheerder
donateur
He mensen ik wil wat ervaringen lezen,niet dit typische partyflock geblaat okeeeeee?

Dat typische partyflock geblaat is behoorlijk irritant ja.. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 22:23:
Dat typische partyflock geblaat is behoorlijk irritant ja

Maar j doet er wel graag aan mee ofnie?.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, nah, t valt best mee hoor.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Pepsident op zaterdag 17 september 2005 om 18:48:
niet zeiken, salvia roken en tripreports dumpen!

:yes:

Waarschuw beheerder
dit gelul heeft niks meer met salvia temaken .
kom op met die ervaringen, of iets anders intressants over salvia.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou best wat willen posten, maar ik heb al mn ervaringen al in één van de andere 100 salvia topics gepost:P
ik nam vorige week 1 klein hijsje van een waterpijp met salvia x5(minst sterke extract) erin..
ik d8 dat ik er vast nix van zou merken
Maar een paar sec later: flits flits draai
het leek of ik wegsmolt in de bank
De kerel die op tv was leek er ineens echt te staan
en er wasweer een dimensie bij :devil:
ik zag de kamer nogwel en ik wou mn hand bewegen, maar t leek of die eerst door meerdere dimensies moest om ergens te komen.
Door de 'normale'wereld heen zag ik nog een wereld met gras en vage planten en nogmeer vage dimensies die niet echt te omschrijven zijn..
Ik werd nog verder weggezogen, maar ik wouniet verder, ik riep: nee nee
toen ging ik weer terug door de dimensies tot ik weer terug was in de normale wereld
Toen was ik weer helemaal nuchter en had nieteens meer een stoned of lijp gevoel wat je er meestal van krijgt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Salvia is een project van de katholieke kerk om zo zieltjes te winnen zodat men weer gaat geloven. Het klinkt misschien vaag maar het is echt zo!

Tuin er niet in!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ow shit, het is ontdekt.. :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij wist hier al van?
Waarschuw beheerder
is de katholieke kerk dan eindelijk verstandig geworden?
neeeee toch?

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 03:21:
Maargoed, verder; dit is een goed topic, houwen zo

Helemaal waar.
Vind de reports leuk om te lezen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 03:21:
Maargoed, verder; dit is een goed topic, houwen zo

Helemaal waar.
Vind de reports leuk om te lezen (y)

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=16301527]{element is niet toegankelijk}Salvia is een project van de katholieke kerk om zo zieltjes te winnen zodat men weer gaat geloven. Het klinkt misschien vaag maar het is echt zo!

Tuin er niet in!!
whahaha..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op zaterdag 17 september 2005 om 19:08:

het kan wel een beetje een zeikerig plantje zijn ja. is een warme vochtige omgeving gewend dus gaat snel slap hangen, maar als je em gewoon ondersteunt met een stok en de bladeren twee keer per dag benevelt met water dan doet tie het best goed gewoon in je kamer hoor :) ik heb er ook geen lamp op staan ofzo. 1 x in de week geef ik em wat voeding (hesi tnt, kan je kopen bij de growshop) en verder zorgen dat tie niet in direct zonlicht komt te staan want daar kan die niet tegen:)salvia plant kan twee meter hoog worden ofzo:)
wat bedoel je met je laatste zin ???