lol stelletje zatlappen
ff weer ontopic:
gister 5x extract gerookt , was volgens de verkoper een hele sterke deze keer minimaal 5 porties hij zou sterker zijn als die voorheen verkocht werd.
nou wij 2 pijpjes gevuld en met zn 3e opgerookt.
2-d visie trad op ik voelde me een onderdeel van iets wat ik niet echt kon uitleggen maar wel al eerder had ervaren met salvia.
vriend van me zag een gekleurde rups lopen voor zn hoofd en zag overal kleuren omheen.
3e vriend voelde helemaal niks.
toch niet helemaal tevreden zeg maar zo'n net niet gevoel.
naar de smartshop gefietst weer hetzelfde gekocht en gedaan.
dit keer ging een vriend van mij al keihard na 1.5 hijsje hij was totaal vreemd aan het bewegen en had het er later over dat zijn gezichtsveld opgedeeld werd in lijnen.
die lijnen gingen over in mannetjes( die geloof ik eerst over zn rug voortbewogen en toen op de grond) die allemaal in een treintje voortbewogen en hij wilde iets met die mannetjes doen ofzo maar wist niet precies wat
toen liepen de mannetjes door richting waar ik zat en ze gingen dwars door me heen vertelde die achteraf.
op dat moment schreeuwde die keihard tegen mij JIJ BENT DAAR NIET JIJ BENT DAAR NIET AAAAH omdat hij niet snapte dat die mannetjes door me heen konden en achter op zn rug voelde/hoorde hij een vrouwenstem die hem iets van ''school/leren'' wilde duidelijk maken maar hij wist niet precies wat hij hier mee moest.
ik had de 2e keer echt veeel gerookt omdat die maat na 1.5 hijsje al weg was , diepte kon ik weer niet zien en ik zag het uizicht als een antzichkaart waar ik dacht in te kunnen lopen heel vreemd ook toen ik mn ogen dicht had ging alles voor mn gevoel draaien naar beneden werd naar voren.
andere vriend weer niks alleen beetje high gevoel in zn hoofd.
volgende keer duidelijk 10x extract maar t was toch wel leuk!
vrij snel daarna fles wijn opgedronken en ik was de hele avond echt 'space' dronken liep er echt zwevend bij en kan me niet meer herrineren met wie en hoe ik naar huis ben gefietst ofzo wel dat ik heel tof gedroomd heb allemaal vage tekenfilm figuren een beetje trippy droom.