Lijkt mij ook super vet! Maar wees voorzichtig met uittredingen hé, t gevaar is aanwezig dat je niet meer terug keert in je lichaam, en je dus gewoon sterft!
Zo snel gebeurd dat niet, maar de kans is aanwezig. Wees er voorzichtig mee.
ik ga morgen weer.
salvia topic leeft 200+ post yeah
kan je ongeveer onder woorden brengen wat je toen hebt meegemaakt? is soms wel moeilijk omdat het echt zo bizar kan zijn
Volgende x zal k probere meer t onthouwe
goed idee ik probeer altijd na een trip te analyseren wat ik nou precies heb meegemaakt. bij een paddotrip komt het vaak voor dat ik pas de dag(en) daarna pas de dingen een beetje kan plaatsen
Hoe ken j in godsnaam nou uit j eige lichaam treden?..
Volgens my ken dat alleen maar als j dood ga..
Ik blyf t zegge,t zit tusse j oren..
veel voorkomende effecten van salvia zijn :
Op meerder plekken tegelijk zijn
Terugreizen in de tijd
Het leven van iemand anders waarnemen.
een vriend van mij zat tegen een boom in een bos en is door dat hele bos heen gevlogen we moesten hem achteraf vertellen dat hij alleen maar stil tegen die boom zat hij kon het nauwelijks geloven.
Hoe ken j in godsnaam nou uit j eige lichaam treden?..
Volgens my ken dat alleen maar als j dood ga..
Ik blyf t zegge,t zit tusse j oren..
Je moest eens weten wat tripmiddelen wel niet kunnen doen. Dat gaat wel ietsje verder dan tussen je oren.
De wetenschap zegt misschien dat soort dingen, maar daar geloof ik niet in. Trippen is een wonderbaarlijk iets, vergeet dat niet.
Duhh dat bedoel k..
Hy DACHT het..
maar als je niet openstaat voor dit soort dingen zal het je ook zeker nooit gebeuren
jij geloofd alleen in dat wat jij logica vindt, verdiep je eens wat meer hierin ipv meteen te zeggen dat het allemaal tussen je oren zit, dan zul je versteld staan van wat er allemaal mogelijk is
dus wat dat betreft heb je gelijk
o nu opeens wel..
Eerst zit j me af t katten en nu heb k opeens gelyk
Ik heb t al die tyd over t zelfde gehad hoor..
als je nog eens salvia gaat roken laat ff weten wat er allemaal tussen je oren gebeurd is ok