Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 33215x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op vrijdag 30 september 2005 om 13:44:
ik zou halve van 5x doen ( om te beginnen)
en 0.25 van 10x

Thnx, hoop dat het een fatsoenlijk advies is :P
Maar komt overeen met de gebruiksaanwijzing dus ga ervoor denk ;)

Uitspraak van The Pepsident op vrijdag 30 september 2005 om 13:44:
maar je kan ook gewoon het pijpje vol doen en hijsen totdat je de pijp laat vallen van spaceheid dan ben je zeker van je zaak

klinkt wel grappig maar daar begin ik maar niet aan,
weet nog wel hoe ik me voelde toen ik een x teveel paddo's op had :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op vrijdag 30 september 2005 om 22:26:
klinkt wel grappig maar daar begin ik maar niet aan,
weet nog wel hoe ik me voelde toen ik een x teveel paddo's op had :bloos:

vergelijk paddos aub niet met salvia...
tis een wereld van verschil

Waarschuw beheerder
dit is veel heftiger dan paddoo,s :yes:
had t net zo lang geduurd als paddoo,s had k slavia zo wie zo nie genomen..
moet er nie aan denke uren lang n salvia trip:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op zaterdag 1 oktober 2005 om 03:27:
vergelijk paddos aub niet met salvia...
tis een wereld van verschil

Ok thnx (Y)

Maar wat is er zo anders aan dan?

Waarschuw beheerder
zie bove je ;)

Salvia is veel heftiger dan paddoo,s alleen t duurt maar max 20 minuten..

Met paddoo,s ken k mezelf nog aardig in d hand houwe,ken gewoon lope praten enzo..
Met salvia is dat bij my nie meer mogelijk hahaha..
Waarschuw beheerder
heb 10x extract gekocht:D ff juiste moment afwachten nog

Waarschuw beheerder
Vandaag zijn m'n salvia stekjes binnen gekomen :D
Nu maar hopen dat ze het goed gaan doen :)
Waarschuw beheerder
1 keer gehad...was niet te roken.... heb dus weinig van gevoeld
Waarschuw beheerder
succes met de stekjes, de mijne zijn ondertussen wel goedgekomen.
vooral niet in volle zon plaatsen, en bekertje erover voor de vochtigheidsgraad

Waarschuw beheerder
Hoop snel weer trip ervaringen te lezen hier :)
Waarschuw beheerder
vrijdag komt het 20x extract misschien eens aan de beurt...

maar ik beloof niks :-)...
Waarschuw beheerder
ondertussen nog twee keer het 10x extract gerookt

was beide keren flink van de wereld maar niet echt iets mee gemaakt waar ik op hoopte

2e keer (gister) had ik 0.3 gram door een waterpijp gerookt met het idee van nu gaat het godverdomme eens gebeuren.

ik kwam in salvia wereld aan echt flink heftig en toen ging ineens de telefoon waardoor ik er weer uit kwam GVD:(

Waarschuw beheerder
Ik was gister wanhoopig aangezien ik geen wiet had en MOEST blowen....(jaja junky blablabla)

Had ik maar besloten om van wat salvia bladen die ik nog had liggen een stick te bouwen. Meestal merk je er heel weinig van in de vorm van een joint dus ik flink wat erin gedaan...

3 keer raden!! Helemaal van de kaart! Ik was in ene het computerspelletje (Rune)! Overal bijlen en axen om me heen. Ik besloot ff naar de plee te lopen maar het ging maar niet weg. Ik was er heilig van overtuigd dat ik het computerspel was geworden.
Leuke meevaller!! :D

Waarschuw beheerder
Zeker :D

Waarschuw beheerder
Nog niet uitgetest..
Wel steeds nieuwsgieriger:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goh goh, vannacht het 20x extract gerookt, was wel echt raar.
mysterieus goedje blijft het

Waarschuw beheerder
ik heb gisteren 5x extract gerookt , ik nam 1 hijz en ddeed mijn ogen dicht, en deed ze even later weer open en keek in de spiegel en zat in eens in een kasteel.
voor mij was een deur maar was dicht en kon geopent worden met de sleutel en dat was een nieuwe hijs, en toen deed ik weer mijn ogen dicht en later weer open en voel de me weggezogen worden en begon te vliegen , alles bestond uit kamers , en later zag ik mijn vrienden weer in de kamer waar ikm in werkelijk heid nog zat en daalde weer af op de bank, maar moest me goed vat houden wand ik dreigde weer weggezogen te worden.
en toen werd ik weer normaal , het duurde maar 4a 5 minuten maar het leek wel uren.

het was een zeer gafe ervaring

Waarschuw beheerder
voor mij was een deur maar was dicht en kon geopent worden met de sleutel en dat was een nieuwe hijs

ik heb precies zoiets meegemaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt erg leuk allemaal binnenkort maar is een keer proberen:d

wat is het beste om mee te beginnen voor de eerste keer? 10x ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat is het beste om mee te beginnen voor de eerste keer? 10x ??

Ik zou voor 5x gaan. Het is heftiger dan je verwacht geloof me! Zelfs na het lezen van de verhalen in dit topic zal het je nog vies tegenvallen. Of meevallen natuurlijk ;P

Wil je echter gelijk in Salvialand belanden en speelt geld een rol zou ik wel voor de 10x gaan...
laatste aanpassing

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Ik heb dit weekend voor de eerste keer salvia gerookt. Ik had 5x extract van de smartshop. Heb ongeveer een halve gram rustig gerookt met een waterpijp (de rook superlang in mijn longetjes gehouden totdat mijn gezicht bijna blauw werd). Ik had niet de trip ervaring die ik voor ogen had. Ik ervaarde een soort stoned effect, en het gevoel als of mijn lichaam langzaam naar rechts getrokken werd.
Dit was naar ongeveer 20 minuutjes over.

Dit had ik dus ook, alleen duurde het nog wat korter...beetje wazig effect inderdaad, en werd een soort lichtelijk naar achter getrokken....weet niet of ik et nu nog een keer wil doen, misschien toch iets te lijp allemaal (hoewel ik al aardig wat ervaring met hallucinogenen heb)

Waarschuw beheerder
ik ga een van deze dagen ook nog 10x extract roken, ik denk dat ik een spiegel ga kopen en ervoor ga smoken , even kijken wat voor effect dit heeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 14:06:
weet niet of ik et nu nog een keer wil doen, misschien toch iets te lijp allemaal (hoewel ik al aardig wat ervaring met hallucinogenen heb)

ik adviseer je het wel te doen,
in het begin vond ik het vrij heftig , dat komt vooral door dat rare gevoel wat optreed maar na een paar keer ben je hier volledig aan gewent en is het alleen nog maar lol.

salvia word zo langzamerhand mijn nr1 tripmiddel
Waarschuw beheerder
Ik ben, vooral ook door dit topic, geinteresseerd geraakt in Salvia. Ik heb al wat mooie en ook heftige ervaringen gehad, en ben nu bezig die mooi op te schrijven in tripreports (iets wat ik vanaf nu meteen na elke trip wil gaan doen). Zodra ik dat af heb zal ik mijn ervaringen hier posten.

Voor de beginners kan ik dit zeggen:
Haal eerst eens 1x en 5x (Azarius heeft een heel mooi starterskitje waar ik ook mee begonnen ben). En gebruik een waterpijp. Mijn ervaring is dat de eerste keren 1x teleurstellend kunnen zijn, maar probeer het wel! Een van mijn vrienden ging de eerste keer met alleen blad al goed trippen! Als het niet lukt probeer dan de 5x. De 1x is ook een goede manier om voor je de 5x pakt je longen even te laten wennen. En als je dan een keer in Salvialand geweest bent, probeer dan nog eens 1x, het zal je verbazen hoeveel meer je er dan van merkt! Ik ging de laatste keer op 1x vrijwel zo hard als de eerste keer op 5x.

Waarschuw beheerder
Heb net de 5x extract gehaald :)
Ben wel benieuwd iig
Waarschuw beheerder
Nu verkrijgbaar: Salvia 20x gestandaardiseerd extract, de sterkste op de markt. Alleen voor de zeer ervaren gebruiker :yes:

bron. www.azarius.nl

Heb het nog nooit gedaan niet verstandig om tekopen denk ik???

Duke (Y)
Waarschuw beheerder
hey ik heb net 1 pijpje 2x gevoeld met 5x extract .. met een goede aansteker aangestoken en super diep ingeademt , houden die rook in mn longen tot ik bijna stikte ,en dan uitgeademd.
Ik voel me beetje stoned ,ik denk heel anders , maar ik trip m niet :( .. wat doe ik verkeerd?

Waarschuw beheerder
crazy 4 tecno , je kan het best een waterpijp gebruiken, ik voelde de eerste x ook bijna niks, maar daarna werden de ervaringen alleen maar beter

Waarschuw beheerder
10x extract meerderre malen gerookt

Geniaal, was echt helemaal weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crazy-4-Techno op woensdag 19 oktober 2005 om 19:07:
voel me beetje stoned ,ik denk heel anders , maar ik trip m niet .. wat doe ik verkeerd?

was je in een totaal donkere ruimte met je ogen dicht zonder enig storend geluid ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 23:05:
ik voelde de eerste x ook bijna niks, maar daarna werden de ervaringen alleen maar beter

Na dit een paar keer in dit topic gelezen te hebben denk ik dat ik t toch nog maar een paar keer met alleen blad ga proberen in waterpijp, voordat ik zelf extract ervan ga proberen te maken :)

Waarschuw beheerder
zeeeeeer lachwekkend.. echt vet om een keer te doen

Waarschuw beheerder
Had iedereen ook een dikkkkkkke lachkick er net voor en ongv 10 minuten lang na de trip?

Heb me helemaal schor gelachen.

Verder erg vette trips gehad, heb een bezoekje gemaakt aan een houten fort @ zonsondergang (pikke donker) tot het jezelf een dartbord wanen, wachtent op de pijltjes.

Heel erg appart die salvia, je moet er alleen wel redelijk wat van roken, en lang inhouden....

Btw ik had gewoon een kort hasjpijpje, werkt het beste...
Waarschuw beheerder
donateur
paar keer genomen maar het werkte niet...

Waarschuw beheerder
gisteren salvia 10 x extract gerookt.
ik deed eerst een een soort meditatie cd aan met rustgevende muziek , zonder zang.
en begon te roken ik nam 2 diepe hijzen.
ik voelde mijn geest of ziel uit mijn licham trekken , ik zat op een rand van 2 dimensies.
mijn lichaam zat gewoon in de kamer, terwijl mijn geest in een demensie zat maar ook een klein beetje in mijn lichaam, ik zag een soort afschijding tussen deze dimensie en die waar mijn geest zat , er was een donkere rand en afgrond en daar beneden was alles mooi en vol liefde.
ik hoorde een vrouwlijke stem.
die zij wat ik daar kwam doen, ik zij dat ik even een kijkje nam.
op dit moment keek ik uit de ogen van mijn vaste lichaam en uit mijn geest als of ik 4 ogen had.
ik zat op eens in een tuin met die vrouw en 2 kinderen en allemaal mensen gesellig in een tuin aan een tafel te praten , het was er heel geselig en mooi , het leek op de hemel, en onze wereld leek op de hel.
die vrouw vroeg waarom ik nou al kwam wand het zou mijn tijd nog niet zijn , en ze zij dat ik beter weer terug kon gaan naar de mensen wereld en dat ik daar nog veel dingen moest doen en ontdekken.
toen voelde ik dat mijn geest weer terug wou in mijn lichaam. maar ik wou nog een ding weten en ik vroeg hoe die vrouw hete, enze zij dat ik dat zelf wel wist.
en opdat moment voelde ik mijn geest wwer in mijn lichaam gaan dit voelde heel warm aan en begon over mijn hele lichaam te zweten en voelde een branderig gevoel in mijn buik, dit was mijn ziel of geest die weer op zijn plek gezet werd. en toen was het af.
maar wie die vrouw was was volgens mij mijn oma die al 7 jaar dood is, maar ze zach er uit als iemand van tussen de 25 en 35 jaar oud.

dit was een vette bijnadoodervaring.

maa

Waarschuw beheerder
deze week of volgende week even salvia planten halen

Waarschuw beheerder
Heftig verhaal pude!
Waarschuw beheerder
wow heel heftig verhaal

maar wel een super ervaring

ik ga binnekort weer naar de smart shop om de hoek om er een dosis 10X(of toch nog maar een keer de 5X) ik zie wel maar morgen halen is over morgen proberen :d ik heb dr al helemaal weer zin in gekregen door dit gelezen tehebben
(Y)

Waarschuw beheerder
Hoe zit het met je angsten enzo? Komen die ook naar boven of is het puur alleen lang leve de lol?

En kan je alles nog navertellen wat er is gebeurt? Of weet je sommige dingen niet meer..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 12:04:
Hoe zit het met je angsten enzo

ik heb zelf nog nooit angst gehad tijdens een tip of iets gelezen over mensen die bang worden of een angstige trip hebben

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 12:04:
En kan je alles nog navertellen wat er is gebeurt? Of weet je sommige dingen niet meer..

je kan niet alles nog na vertellen maar dat komt niet omdat je het niet meer weet.
maar omdat er voor somige dingen geen worden zijn(je weet gewoon niet hoe het te verwoorden)
Waarschuw beheerder
ik sluit me aan bij mdma mol.

toch is er bij veel mensen de eerste keer als ie inslaat wel zoiets van 'waar the fuck ben ik aan begonnen' maar als de trip dan door zet gaat dit wel weer weg
Waarschuw beheerder
is er iemand eigenlijk bekend met combinaties met salvia? dus bv ghb+salvia..
Waarschuw beheerder
neej ghb mix weet ik nix over

maar psyrazor heeft hier een berichtje gepost over een salvia trip toe ie kk dronken was dat schijnt goed bevallen te zijn.
maar je weet nooit echt wat voor uitwerking dat kan hebben

ik zou voorzichtig zijn met dat soort combies maar als je heel rustig begint met van alle2 de middelen kan je het denk ik wel eens proberen

ik vind zelf een salvia trip zoo een chille ervaring dat ik niet benieuwd ben naar de combienatie met andere drugsen
maar wat niet is kan natuurlijk nog komen ;)

Waarschuw beheerder
Mijn salvia trip report dan maar..

Nam de salvia op zolder, 5x extract toen. Begon me eerst een beetje stoned te voelen, en begon hard te lachen om nix. Mn vriendin zat me al raar aan te kijken ;). Ik heb toen zowat een halve gram achter elkaar weggerookt. Toen begon het toetsenbord ineens op een transformer achtig iets te lijken, en mn vingers begonnen te groeien.

Toen ben ik naar beneden proberen te lopen. Toen ik de trap af "liep" :| werd alles zwart. Liep naar de kamer van mijn vader waar ik rondjes meende te lopen (kan helemaal niet want het bed staat tegen de muur). Daarna was ik redelijk in de war en liep naar mijn eigen kamer. Opeens merkte ik dat ik in een oud amerikaans fort zat, helemaal van hout. Ik zag de zon ondergaan, terwijl het midden in de nacht was. Ik had het idee dat iemand mij tegenhield op mn linkerschouder gezien dat niet mee wou bewegen.

Toen voelde ik dat ik moest pissen, en gelijk was mijn hele broek nat. Ik liep dus naar de wc en zag dat er allemaal rare modder oid omhoog kwam. Toen ben ik gaan pissen, en was mn broek plots weer schoon. Nogsteeds zag ik de zon ondergaan, en een strakke vlakte (midden in een woonwijk). Langzaam kwam ik weer bij en ging ik weer naar de zolder, waar ik vervolgens 20 minuten me schor heb gelachen, vraag me niet waarom :D

Heel erg vet spul dus (Y)
Waarschuw beheerder
(y) salvia , echt geweldig..

opzich ben ik zelf wel HEEL erg nieuwschierig naar de werking van salvia onder invloed van wat paddos
Waarschuw beheerder
nou ik heb het net geprobeerd de 10X ik had er gister iets van door een sjekkie gedraaid, maar dat werkte helemaal niet.
Zonet de rest van het zakkie in een pijp gestopt en opgerookt, had heel even dat ik een beetje raar werd het gevoel dat ik ergens anders was, maar was binnen een minuut alweer over :S

nouja, kben niet psychonautisch genoeg denk ik :P

maar was ook eerste echte tripmiddel, ook nog nooit paddo's gehad. wel n keer ketamine, maar werd ik alleen maar vaag van in mn kop, ook niet echt trippen ofzo dus.

naja flinke tegenvaller in ieder geval!

Waarschuw beheerder
Inhaleer het ook diep en lang, minimaal 30 seconden!!!

Zowiezo via een pijp..

Waarschuw beheerder
Je kon het toch ook doorslikken??
laatste aanpassing