Mijn salvia trip report dan maar..
Nam de salvia op zolder, 5x extract toen. Begon me eerst een beetje stoned te voelen, en begon hard te lachen om nix. Mn vriendin zat me al raar aan te kijken

. Ik heb toen zowat een halve gram achter elkaar weggerookt. Toen begon het toetsenbord ineens op een transformer achtig iets te lijken, en mn vingers begonnen te groeien.
Toen ben ik naar beneden proberen te lopen. Toen ik de trap af "liep"

werd alles zwart. Liep naar de kamer van mijn vader waar ik rondjes meende te lopen (kan helemaal niet want het bed staat tegen de muur). Daarna was ik redelijk in de war en liep naar mijn eigen kamer. Opeens merkte ik dat ik in een oud amerikaans fort zat, helemaal van hout. Ik zag de zon ondergaan, terwijl het midden in de nacht was. Ik had het idee dat iemand mij tegenhield op mn linkerschouder gezien dat niet mee wou bewegen.
Toen voelde ik dat ik moest pissen, en gelijk was mijn hele broek nat. Ik liep dus naar de wc en zag dat er allemaal rare modder oid omhoog kwam. Toen ben ik gaan pissen, en was mn broek plots weer schoon. Nogsteeds zag ik de zon ondergaan, en een strakke vlakte (midden in een woonwijk). Langzaam kwam ik weer bij en ging ik weer naar de zolder, waar ik vervolgens 20 minuten me schor heb gelachen, vraag me niet waarom
Heel erg vet spul dus