kheb die site eens gemaild, maar krijg geen reactie, dusja...
kan evengoed oplichterij zijn
oh wist niet dat psylocibine en psylocine dmt soorten waren ik ga dat nog ff ergens uitzoeken
Dit betekent dat het de afbraak van bepaalde chemische stoffen in de hersenen tegenhoudt, in dit geval DMT in planten zoals Mimosa hostilis, Psychotria viridis en Phalaris arundinacea en tryptamines in paddo's.
even tussendoor, vandaag zijn de 5 salvia stekjes die ik besteld had bij azarius aangekomen
Ik ben aangeschoten enzoook van de rrank
is het eigenlijk normaal dat die blaadjes na het planten zo in elkaar krullen... en aan de randjes beetje zwart worden(1mm ofzo) ...!
hopelijk komt het goed
Maargoed, eindelijk een keer nu echt getript nu, en dat trippen hier van is echt nergens mee te vergelijken. té wazig gewoon!!
Vette shit! laatste aanpassing 24 september 2005 14:20
je kan dan ook nog een tinctuur maken van salvia, dat is een proces waarmee je de werkzame stof uit de bladeren haalt, zodat je bijna pure salvinorin overhoud
Eej mensen,
Ik heb dit weekend voor de eerste keer salvia gerookt. Ik had 5x extract van de smartshop. Heb ongeveer een halve gram rustig gerookt met een waterpijp (de rook superlang in mijn longetjes gehouden totdat mijn gezicht bijna blauw werd). Ik had niet de trip ervaring die ik voor ogen had. Ik ervaarde een soort stoned effect, en het gevoel als of mijn lichaam langzaam naar rechts getrokken werd.
Dit was naar ongeveer 20 minuutjes over.
Ik baal hier best van omdat 1 gram 5x extract 20 euries kost. Dus mijn vraag is:
Moet je salvia vaker roken om er van te kunnen trippen? En hoeveel 5x extract moet je roken om in een andere demensie te komen?
Ik ervaarde een soort stoned effect, en het gevoel als of mijn lichaam langzaam naar rechts getrokken werd.
En hoeveel 5x extract moet je roken om in een andere demensie te komen?