Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 33356x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 16:01:
daarvoor had ik 40 extracr nou 1 eurotje duurder

ja, als je het per gram bekijkt kost jou 40x extract wel 72 euro, dus das wel vet duur...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je dat 40x extract eigenlijk uit een smartshop??
ik heb het wel eens op een site gezien, maar voor de rest nog nergens.
net zoals dat 100x extract, wat zo'n kleine 20 euro per 0.1 gram zou kosten..
ja, reken dan maar zo'n 150 euro de gram dus, met wat korting erbij ....

kheb die site eens gemaild, maar krijg geen reactie, dusja...
kan evengoed oplichterij zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op woensdag 21 september 2005 om 16:58:
kheb die site eens gemaild, maar krijg geen reactie, dusja...
kan evengoed oplichterij zijn

neej daar moet je meej oppassen met dat soort sites
Waarschuw beheerder
in alle smartshops waar ik ben geweest is 20x de max....

Waarschuw beheerder
donateur
oh ik las net "waarbij de dmt in paddo's ook werkzaam wordt".
paddo's bevatten geen dmt. maar psylocine en psylocibine (is dus een andere "trip"stof dan dmt). dmt zit in mimosa hostilis, waarvan ayahuasca gemaakt wordt. dan heb je een mao remmer nodig, omdat anders de dmt wordt afgebroken. meestal gebruiken ze banisteriopsis caapi of peganum harmala hiervoor. sorry voor de lange lap tekst, maar ik was lekker op dreef:P

Hehehe hier was ik al van op de hoogte. Ik heb 2 weken geleden ayahuasca gedronken, en ik heb echt heel erg veel gelezen over ayahuasca. :)
Maar DMT komt heel erg zeker weten wél voor in paddestoelen. :jaja:

Ik ga even een bron voor je opzoeken....

Over de tips die je gaf over salvia; ik ga het vanavond maar weer eens proberen om het eens te doen in een totaal donkere kamer en ik doe mijn ogen dan wel dicht tijdens het hijsen en ik laat de muziek uit. :)

Waarschuw beheerder
donateur
onze pijnappelklier maakt namelijk een zeer interessante stof aan. Deze stof is zeker voor de entheogene paddestoelen gebruikers zeer interessant. De stoffen Psilocybin en Psilocin zijn 2 DMT soorten. Psilocybin = 4-OPO-3-DMT = 4-phosphoryloxy-N, N-dimethyltryptamine en psilocin = 4-OH-DMT = 4-hydroxy-N, N-dimethyltryptamine, maar ook hierover later nog meer.

Bron: http://www.mushrooms.drugsinfo.net/hpkh/humito-kweekboek.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 17:20:
Ik heb 2 weken geleden ayahuasca gedronken, en ik heb echt heel erg veel gelezen over ayahuasca.

hoe was dat ??
ik ben zeer benieuwd naar dmt en wil dat ook zeer zeker nog een keer gaan proberen

Waarschuw beheerder
donateur
Was een vrij heftige ervaring. Het was echt in een ritueel gebeuren, met een medicijnman enzo. Vooral dat hele gebeuren vond ik wel leuk. Maar opzich gaat het bij zoiets niet om het spacen maar vooral om de tijd ERNA! :)
Een beter leven, een gereigende ziel etc. Echt iets spiritueels is dat. Heeft verder niks met met trippen voor reacreatieve doeleinden te maken.
Ayahuasca is iets waar je wel echt voor klaar moet zijn, en het is ook absoluut niet bedoeld als een lolletje.
Ik raad het het niet zomaar iedereen aan...
Waarschuw beheerder
neej ik zal zelf ook te denken dmt cristallen te rooken maar daar wacht ik nog wel een tijd meej
wat je zecht je moet dr echt klaar voor zijn

lijkt me wel heel intresant zo'n ritueel
heb je dat gewoon in nederland gedaan ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 17:23:
Bron: http://www.mushrooms.drugsinfo.net/hpkh/humito-kweekboek.html

oh wist niet dat psylocibine en psylocine dmt soorten waren :respect: :) ik ga dat nog ff ergens uitzoeken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bassssss op woensdag 21 september 2005 om 21:23:
oh wist niet dat psylocibine en psylocine dmt soorten waren ik ga dat nog ff ergens uitzoeken

klopt idd :):respect:

maar deze stoffen (psylocibine en psylocine) zijn verder wel heel anders dan de gewone n,n-dmt. ook qua werking. maar wel vet idd dat het een dmt soort is.

meestal als mensen het over dmt hebben bedoelen ze de n,n-dmt. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat klopt. Ik zat hier ook al verder over na te denken toen ik dit gepost had. Maar het klopt dus verder niet helemaal wat ik zei :$
De stoffen zélf zijn dus gewoon een DMT-variant. Ik doelde zelf eerste instantie wel op n,n,-DMT of 5 MEo-DMT..
Nah, zo hebben we beide weer iets geleerd. ;)

Het actieve gedeelte van deze klimplant bevindt zich in het binnenste van de schors van vers gesneden stengels. Banisteriopsis caapi werkt als een MAO-remmer. Dit betekent dat het de afbraak van bepaalde chemische stoffen in de hersenen tegenhoudt, in dit geval DMT in planten zoals Mimosa hostilis, Psychotria viridis en Phalaris arundinacea en tryptamines in paddo's.

Het voegt dus wel iets extra's toe aan de werking van paddo's wat normaal gesproken word afgebroken door ons MAO systeem. Maar wel iets anders dan dat ik in gedachten had (N,N-DMT) Maargoed, idd wel grappig dat psylocibine en psylocine DMT soorten zijn. Ik wist dit verder ook niet.

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:43:
Dit betekent dat het de afbraak van bepaalde chemische stoffen in de hersenen tegenhoudt, in dit geval DMT in planten zoals Mimosa hostilis, Psychotria viridis en Phalaris arundinacea en tryptamines in paddo's.

je kan het ook zo lezen dat deze tryptamides dus dan gewoon minder snel worden afgebroken dan normaal ;)(daardoor duurt je trip ook langer)
maar idd sowieso, toen ik peganum harmala drankje dronk (mao remmer ook) en dit ff liet inwerken eerst, toen voelde ik me ook al een beetje stoned achtig van dit spul.
Waarschuw beheerder
even tussendoor, vandaag zijn de 5 salvia stekjes die ik besteld had bij azarius aangekomen !

zien er heel gezond uit, alleen een beetje krom gegroeid door dat kleine buisje waar ze in geleverd worden.

ben eens benieuwd wat er van gaat komen :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op vrijdag 23 september 2005 om 15:59:
even tussendoor, vandaag zijn de 5 salvia stekjes die ik besteld had bij azarius aangekomen

tering! 62,50 euro dat was een duur grapje. hoop dat ze in leven blijven! :cheer:

er beginnen trouwens al worteltjes te komen aan mijn salvia stengels die ik in het water had gezet :cheer: met een beetje mazzel habe ich straks al 5 planten :)
Waarschuw beheerder
hm eigenlijk zou ik als een gek stukjes stengel in water moeten doen zodat ze worteltjes krijgen en deze stekjes dan verkopen :P :cheer:
Waarschuw beheerder
is het eigenlijk normaal dat die blaadjes na het planten zo in elkaar krullen... en aan de randjes beetje zwart worden(1mm ofzo) ...!

hopelijk komt het goed

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen dit is gewoon TE fucking leip!!!!!!!!

Hier is niks van te begrijpen.
Ik was dus gewoon net op een boerderij waar ik vroeger als kind ook wel eens speelde. Een boerdrij van een familie lid. De tering eey. Echt niks leek meer wat t was gewoon!!!!!!
Dit is fucking ziek!
Ik wist ook niet meer hoe ik deze wereld terecht moest komen. Ik dacht dat ik hier nooit meer zou komen.
Wow dit is niet meer normaal zeg!!
Wat een fucking flip was dit!
Dit is niet te vergeten gewoon. Ik was echt op de boerderij van m'n neefje en m'n nichtje vanzeker 12 jaar terug. Ik dacht ook ff dat ik nietmeer terug kon komen in deze realiteit.
Nou de tyfus zeg, dit is niet te bevatten ff hoor!!
T was echt ff zo vanzelf sprekend dat ik echt hier niet meer was. Ik was echt 1000% weg hier!!!!!!
Fucking hell zeg, niet voor te stellen hoe zoiets voelt. je hebt echt geen enkel besef meer van waar je je in godsnaam bevind!!!!!!!!!!

Ik ben aangeschoten enzoook van de rrank, maar dit in combi met salvia is echt trippen ten top. Maar wel op zo'n manier dat je er 10000% niks meer van snapt.
Ik snap hier serieus totaal niks van. Ik was echt ff op een boerderij van m'n nicht en neefje van zeker 10 -12 jaar terug!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Rden voor een feest dit eigenlijk. De salvia heeft m ij zijn trip kwaliteit laten zien. EN HOE!!!!!!!!

Dit is echt zo vaag dat het bijna niet te begrijpen valt omdat je verstand hierbij achterloopt!

Waarschuw beheerder
donateur
En voor de duidelijkheid ik ben gewoon thuis. Maar ik dacht ik dat ik op de boerderij was m'n neefje en m'n nichtje hier ergens ver vandaan :vaag:

ziek!!!!!!!!!!

De tering zeg...dit vergeet ik nooit meer
Waarschuw beheerder
wow Psy das echt vette shit

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 04:00:
Ik ben aangeschoten enzoook van de rrank

wat moet ik hier precies onder verstaan ??? :D

wel vet dat salvia nu eindelijk heeft aangeslagen (Y)

met zo'n stash als die van jou ben ik er van verzekerd dat wij nog meer vette shit van jou gaan horen :jaja:

ik heb ook echt super zin om weer te trippen ff wachten tot mijn bestelling binne is dan laat ik ook wer wat van me horen

dit soort reports maken mij hongerig naar de ervaring ik krijg dr helemaal zin van echt top (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
wow de teuringggggggggggg ik heb t weer gedaan en nu voelde ik me me gewoon een schoonmaakmiddel !!!!!!!!!!!!!!

Ik kom hier zo v op zo terug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whaha een schoonmaak middel te vet :jaja: :P
je bent wel lekker bezig he psy

hoeveel rook je ongeveer in een keer ??

Waarschuw beheerder
donateur
Doe normaal eey!!!!!

Dit is niet meer normaal hoor!!!!

Ik voelde me nu dus een schoonmaakmiddel uit de jaren 80. Maar ik voelde me toch nog ergens een beetje mordern!!! :vaag:

Ergens moest ik nog wachten op de rest ofzo...ik weet niet welke rest maargoed. Ik maakt ineens deel uit van iets uit de jaren 80, ik voelde me een soort schoonmaakmiddel!!!

Mijn god , Waar de fuck slaat dit op!!!!?????
Ik voelde me me nu dus een schoonmaakmiddel uit de jaren '80 maar ik snap niet meer precies in welk verband ik dat nou precies was. Ik snap hier echt geen hout maar van gewoon. Waarom voelde ik me zo dan!!??
Echt..,.wat een leip spul sdit zeg... niet normaal gewoon!!!

Gaandeweg dat je nuchyer word droog je weer op volgende deze wereld. En vergeet je een soort wat je nu in je trip was!!!!

Ik kan hier niet over uit....wat een partij leip dit zeg!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een belachelijk tekst is dit zeg....
Dit is dus gewoon serieus wat ik ervaren heb!!
Hoe dom het ook klinken mag ik heb me gewoon zo gevoeld, t gaat echt ver ik weet het. Maar ik heb t voornaamste proberen te onthouden uit m'n trip, wat heel moeilijk is is, maar dit wat ik er uuit op kon maken

Ik weet dat het meer dan zwaar achterlijk klinkt!!
Waarschuw beheerder
wahhaah super vet (Y)

ik hoop dat ik ook zo'n soort trip mag meej maken dan weet ik waar je het over hebt

want zoals jijzelf nu al aangeeft
het klinkt idd een betje vreemd

wat heb je voordat je ging rooken dan gedaan gewoon veel gezopen of wat ?

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb gewoon een avond gezopen met vrienden.
Ik weet dat dit allemaal niet te begrijpen is voor mensen die nuchter zijn. Dit is ook de allerraarste ervaring ooit is waar ik zelf niks van begrijp...te geflipt gewoon!!!!!!!!

Ik ga ook m'n teskten maar ff wat aanpassen wat voor een normAAl mensen klinkt dit gewoon té vaag :P

Waarschuw beheerder
donateur
EEn ding weet ik wel...salvia is echt het raarste tripmiddel van de wereld:P
deze 2 trips slaan echt nergens op en hier ga ik noit van m'n even iets van begrijpen :s
Waarschuw beheerder
wel super vet zeg
hoe veel 5x heb je denk je gerookt iedere keer ??

Waarschuw beheerder
donateur
uuh zoveel mogelijk..zoveel asler in m'n waterpijp kon, maar dis is echt zo raar gewoon...
ik ga nu slapen ik lees morgen de rest wel ;)
En t klinkt zo super vaag dat niemand hier wat van snapt incl ikzelf.. :s
Nah...als ik morgen weer nuchter ben, zal ik eens kijken hoe ik hier tegneover sta

laterz
Waarschuw beheerder
mzzls ik denk dat je het morgen/ overmorgen wel wat meer kan bevatten alemaal
Waarschuw beheerder
psyraisor , ik lig echt plat van het lachen hier... terwijl ik me zwaar verrot voelde . thank you:D

wat een vette ervaringen zeg , vooral die van die boerderij!!!
bij salvia heb ik zelf ook altijd ontzettend veel moeite voor mezelf op een rijtje te krijgen wat er nou precies gebeurde en al helemaal hoe dat aan andere uit te leggen.
(maar dit komt met de dagen , ff voorbij laten gaan en over nadenken en dan word t wel duidelijker)

ik denk dat je bezopen chaotische verhalen eigenlijk perfect zijn als tripreport haha zo krijgen we toch nog een klein beetje een beeld van hoe het was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D whahahaha super vet man!

Ik krijg ook weer salvia neigingen, alhoewel ik nog steeds een beetje angst heb voor de heftige inslag ervan...
Dit weerhoud mij ervan een pijpje te vullen :@

:P

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff ik ben weer nuchter.. :P
Wat een super wazig spul kan dit zijn zeg!! :d
Ik was trouwens wel ook heel erg bezopen, maar das denk ik wel aardig te zien aan hoe lomp t geschreven is:P
Had ook een behoorlijke kater :( Maar asprientjes doen wonderen :9
Echt vage ervaringen!!
Dat van dat schoonmaakmiddel, is echt zo vaag dat het volgens mij echt heel ongeloofwaardig klinkt voor anderen, ik snap daar zelf ook echt nog steeds niks van. Maar ik had gewoon echt het gevoel dat ik ineens in de jaren 80 was en najah laat maar, belachelijk :P
Maargoed, eindelijk een keer nu echt getript nu, en dat trippen hier van is echt nergens mee te vergelijken. té wazig gewoon!!
Vette shit! :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op vrijdag 23 september 2005 om 20:04:
is het eigenlijk normaal dat die blaadjes na het planten zo in elkaar krullen... en aan de randjes beetje zwart worden(1mm ofzo) ...!

hopelijk komt het goed

had ik ook erg veel last van in het begin toen mijn stekjes nog jong waren.
af en toe (elke dag wel een keertje) de bladeren benevelen met water kan wel wat helpen. als je plant groter wordt wordt het wel minder met die bruine/zwarte bladpunten. ze zijn gewend aan een vochtige omgeving. ook moet je de planten niet in direct zonlicht zetten (ze houden verder wel van gewoon licht, maar door zonlicht verbranden ze.
af en toe heb ik ook nog wel last vna bruine bladpunten, maar al veel minder. is op zich niet zo erg.
je salvia moet zich nu nog aanpassen aan je nieuwe omgeving. hij wordt wel sterker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 14:16:
Maargoed, eindelijk een keer nu echt getript nu, en dat trippen hier van is echt nergens mee te vergelijken. té wazig gewoon!!
Vette shit! laatste aanpassing 24 september 2005 14:20

haha vette tripverhalen! ik zal het idd ff een paar dagen laten bezinken ;):P
Waarschuw beheerder
donateur
wat gaan jullie doen met de salvia bladeren?
zo opeten of thee van zetten? of een extract maken?
of heb je ze alleen voor de sier O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op zondag 25 september 2005 om 01:40:
wat gaan jullie doen met de salvia bladeren?
zo opeten of thee van zetten? of een extract maken?
of heb je ze alleen voor de sier

eerst drogen en dan extract van maken of gewoon oproken.
Waarschuw beheerder
ja, de bladeren kunnen ook wel een goed effect geven als je het goed, en er genoeg van rookt.

thee maken zou wel gaan, maar de werkzame stof in salvia wordt niet opgenomen via je maag, wel door speeksel klieren in je mond, maar das nogal onhandig.

je kan dan ook nog een tinctuur maken van salvia, dat is een proces waarmee je de werkzame stof uit de bladeren haalt, zodat je bijna pure salvinorin overhoud
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripped out op zondag 25 september 2005 om 01:59:
je kan dan ook nog een tinctuur maken van salvia, dat is een proces waarmee je de werkzame stof uit de bladeren haalt, zodat je bijna pure salvinorin overhoud

ik zie nog wel hoe en wat ik precies ga doen met de bladeren :) voorlopig eerst maar ff genoeg bladeren bij elkaar sparen en mn planten laten groeien. waarschijnlijk wordt t gewoon de bladeren oproken :P
Waarschuw beheerder
de stekjes zijn gelukkig terug in goede staat, ze zijn mooi recht aant groeien, en je ziet al wat nieuwe groeischeutjes.

kzal binnenkort wel eens een fotoke maken :-)
Waarschuw beheerder
Eej mensen,

Ik heb dit weekend voor de eerste keer salvia gerookt. Ik had 5x extract van de smartshop. Heb ongeveer een halve gram rustig gerookt met een waterpijp (de rook superlang in mijn longetjes gehouden totdat mijn gezicht bijna blauw werd). Ik had niet de trip ervaring die ik voor ogen had. Ik ervaarde een soort stoned effect, en het gevoel als of mijn lichaam langzaam naar rechts getrokken werd.
Dit was naar ongeveer 20 minuutjes over.

Ik baal hier best van omdat 1 gram 5x extract 20 euries kost. Dus mijn vraag is:
Moet je salvia vaker roken om er van te kunnen trippen? En hoeveel 5x extract moet je roken om in een andere demensie te komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr.Bibber op maandag 26 september 2005 om 13:03:
Eej mensen,

Ik heb dit weekend voor de eerste keer salvia gerookt. Ik had 5x extract van de smartshop. Heb ongeveer een halve gram rustig gerookt met een waterpijp (de rook superlang in mijn longetjes gehouden totdat mijn gezicht bijna blauw werd). Ik had niet de trip ervaring die ik voor ogen had. Ik ervaarde een soort stoned effect, en het gevoel als of mijn lichaam langzaam naar rechts getrokken werd.
Dit was naar ongeveer 20 minuutjes over.

Ik baal hier best van omdat 1 gram 5x extract 20 euries kost. Dus mijn vraag is:
Moet je salvia vaker roken om er van te kunnen trippen? En hoeveel 5x extract moet je roken om in een andere demensie te komen?

mijn eerste keer was precies zo viel erg tegen
ik wetd ook aleen maar eeen heel klijn betje naar de rechterkant van de kamer getrokken

maar mijn 2e keer daarintegen was wel super vet
ik heb nog geen andere demnsie betreden
maar wat niet is kan nog komen ;)

ik zou zeggen probeerr het gewoon nog een keertje
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ervaarde een soort stoned effect, en het gevoel als of mijn lichaam langzaam naar rechts getrokken werd.

had ik de 1e x ook.. maar toen ik later een keer x10 rookte werd ik op zo'n zelfde manier een andere dimensie ingetrokken:)
alleen van x10 moet je wel minder roken dan van x5 hoor..

En hoeveel 5x extract moet je roken om in een andere demensie te komen?

mij lukte het de laatste x al van 1 hijsje ;d
een halve gram moet wel genoeg zijn denk ik..
Waarschuw beheerder
Hep net die andere helf opgerook. Voel een beetje raar soort draaierigheid, en de muziek klinkt nu ook intenser. Maar egt trippen doe ik niet. Wel jammer, volgende x beter.

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook ooit gerookt, je tript 15 minuten en dan ben je weer nuchter. Wazige shit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gister 5X gehaald en vandaag met een maatje terug gegaan want hij wou het ook wel proberen!
Betaald voor 5X en we zitten de auto zien we ineesn dat ie 10X heeft gegeven :cheer::9

Maar dit word dus de 1e ervaring,
een halve gr 5X moet dus genoeg zijn voor een psychedelische ervaring?
Kan je die halve gram in 1x in de pijp doen en in 1 heis weg krijgen of bijvoorbeeld in 2x?
Heb geen ervaring met pijp roken :P
En als je 10X neemt, hoeveel moet je dan nemen:
Die 0,1gr of bijvoorbeeld 0,2 voor een psychedelische ervaring dan? o:)

Tenslotte nog iemand handige tips voor een 1e x?
Zodag ga ik't proberen denk ik...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon zoveel mogelijk, ga je hard van :woopwoop:

:P
Waarschuw beheerder
ik zou halve van 5x doen ( om te beginnen)
en 0.25 van 10x

maar je kan ook gewoon het pijpje vol doen en hijsen totdat je de pijp laat vallen van spaceheid dan ben je zeker van je zaak;)