hebben we te ruige gedaan??
jah ik ben een vervloekte prive patient...ene over dit forum volgens mij haden julli better een forum onderwerp kune openen JA cybersexs kan ook lekker zijn wehhehe
ene over dit forum volgens mij haden julli better een forum onderwerp kune openen JA cybersexs kan ook lekker zijn wehhehe
zo had ik laatst een klant zijn echte naam weet ik niet, maar hij gebruikte een nickname (aerotech) hij zei dat hij samen met junk om de beurt dat meisje nam, ziekelijk toch
lichamelijk help ik alleen bij het mannelijke geslacht, geestelijk eigenlijks ook, maar goed voor jou maak ik een uitzondering
j kunt oOk te erg Overdrijve!
tsjaa this alsOf ik in een diepe put gvalle.. somaarr.. en et ging so goedlaatste aanpassing 4 juli 2005 17:12
verdien ik een bonus: jouwn drank
hulp nodig?
Uitspraak vanstamp-trutje #1
op maandag 4 juli 2005 om 17:21:
trutjuh #2 of terrorist, ik ga voor de headfuck@terrorist
als ik maar mee doe
ja maar als ik het niet meer aankan, mag jij de rest hebben, lief hé, ja ik weet het ik ben veel te goed voor deze wereld.
zijn er nog mensen die iets op te biechten hebben?
jaa ik wil meedOen hehe
weet je et egt cker?!
weet je et egt cker?!
haah.. neej ma j valt wl VAAK op d grond
ik hou er van om naakt te stofzuigen
neej noOiit gsien! aanrader ofnie??
leuke smiley
haha jaa vink oOk al
en de put, is dat een aanrader?
zekers wel, echt prachtig het liefste blijf ik ook de hele avond op de grond liggen, maar helaas is dit niet mogelijk omdat mijn arme lichaampje dan kapot wordt gestampt.
nou dn zal ik et oOk ma es moete uitprobere cker..
tsjaa en this oOk net wr niet de bdoeling da j lichaam kapot wor gstampt?
ik heb weleens een videoband terug gebracht naar de videotheek (back in de 90's )
zonder 'm terug te spoelen
verder heb ik nog wat op te biechten.. ik heb weleens een videoband terug gebracht naar de videotheek (back in de 90's )
zonder 'm terug te spoelen
heej.. 2 stamptrutjes..
ik heb dit nog nooit aan iemand verteld maar ik weet dat als ik dit opbiecht dat het geheim blijft of niet soms?
heej.. 2 stamptrutjes..
jaa blijkbaar!
nee hoe kom je erbij, volgens mij word je schizofreen junk