Als er maar geneuqt wordt
Bella Vista
Whehe daar heb ik afgelopen zomer ook gezeten
Maar is een appartementje
Opzich best redelijk tog?? afgezien van de teringzooi
je kan beter een topic openen over de beste hotels van lloret
idd alle hotels zijn er verrot enz.
als je het over een goeie hebt moet je naar brava park gaan..staat in fanals net iets buiten lloret..maar das maar 5 min lopen ofzo
Nou wij hebben 2 jaar gelede in app. Bolero Park gezete en daar heb ik ook helemaal geen klachte over heb me er 2 weken goed vermaakt en flink de beest uitgehange. Mooi zwembad met bar erin wat wil je nog meer.
Neej toch niet naar Lloret nog met 22 jaar die tijd heb je toch zeker gehad of niet ?
loret heheh,vakantie park nederland mensen die niet zoveel geld hebben en dan maar ff een paar landjes verder op gaan omdat hun uwv salaris niet toereikend is jaa leuk loret del mar enig
of de 16 jarige sletjes die hun vliesje aan een gladde spanjaarde kwijt willen raken.
leuuuuuuuklaatste aanpassing 1 juli 2005 18:16
Don Juan
enige goeie was de Mexicaan
Uitspraak van - Ceb@s - op vrijdag 1 juli 2005 om 18:15:
loret heheh,vakantie park nederland mensen die niet zoveel geld hebben en dan maar ff een paar landjes verder op gaan omdat hun uwv salaris niet toereikend is jaa leuk loret del mar enig
of de 16 jarige sletjes die hun vliesje aan een gladde spanjaarde kwijt willen raken.
leuuuuuuuklaatste aanpassing 1 juli 2005 18:16
bella vista.. haha, wat een graf tent! daar zal ik dus niet meer boeken.. echte afrader!
das toch op de hoek aan het begin van de Boulevard?
je kan je duer neit op slot doen hij valt automatisch in het slot! en ook nadeel je heb maar 1 stopcontact