Inbreken bij je telefoonaanbieder en kijken wie er achter zit
Nog leuker als ze dan niet ophangen, maar gewoon niks zeggen
Nog leuker als ze dan niet ophangen, maar gewoon niks zeggen
ja he denk je dat ik dat doe ofzow?? ik schrijf hem op elke wc deur nou goed! je hebt wel is van die irritante mensjes die dan leuk je nummer gaan doorgeven...
Als ze dan terugbellen neem ik op zonder iets te zeggen. Dan is het zo afgelopen...
heey ik vind echt dat dat anoniem bellen met je mobiel afgeschaft moet worden!! word echt helemaal gek ervan laten ze hem 1 keer overgaan neem je op hangen ze op... egt zo irritant!! wie heeft daar nog meer last van!!
En als er dan iemand op sterven ligt bijdehand!
dan moet je niet anoniem bellen
Als je niemand jouw nummer geeft heb je ook telefoon nodig
heey ik vind echt dat dat anoniem bellen met je mobiel afgeschaft moet worden!! word echt helemaal gek ervan laten ze hem 1 keer overgaan neem je op hangen ze op... egt zo irritant!! wie heeft daar nog meer last van!!
ja maar een tante van mij belt ook anoniem met der huistelefoon dat heeft ze perongelijk een keer ingesteld en krijgt dat niet meer weg duzz tja.. dan is het wel weer beetje raar als je niet op neemt!!
okeej hier komt ie en nou niet allemaal bellen he!!
0612345678
uhh zoals......
nee vind niet dat het afgeschaft moet worden maar dat ze die stalkertjes makkelijk kennen pakken!!
hahaha ja ben nou al uren met hem aan het bellen
jaja tuurlijk jou vergeet hij never nooit meer!!
neej precies ik word ook altijd na stappe enzow gebelt lig je vet lam in je bed ben je blij dat je ligt krijg je zo'n kansloos iemand aan de lijn
hahaha tja op dat soort momenten vergeet ik dat vaak!
Na een paar keer hebben ze het vaak wel door dat ze me niet
anoniem moeten bellen
zeker weten!! heb ik liever dat ze nog maar ff wat doms lullen ken je teminste zelf nohgophangen maar nou zit ik elke keer van heehh wie is dat>>>
tja!!! nou ga dan lekker kauwgom van de straat krabben ofzo heb ik er teminste geen last van
Ik zie wel eens mensen gewoon een de telefoon van een ander pakken en dan smsjes gaan lezen
of je telefoonlijst doorgaan
Zo komne andere mensen ook aan je nummer...
Maar wat ik niet snap...
Waarom pak je inm godsnaam iemands telefoon??
Ik zie dat echt zo vaak gebeuren en dat de ander dit ook gewoon toelaat...
Kan het echt niet hebben als iemand dat met die van mij doet
En als ik daar iets van zeg denken ze meteen dat je wat te verbergen hebt
Soms heb je toevallig net een smsje waarvan je niet wilt dat Jan en Alleman die leest!
En wat ook leuk is, maar niet heus...
Mensen die er kennelijk op geilen om zoveel mogelijk mensen in zijn/haar telefoon te hebben.
Die zien een nummer in je tel en zetten die vervolgens in eigen telefoon
ja maar die hangen ook nie meteen op als het goed is
nee klopt, maar als je niet oppakt zal je er ook nooit achterkomen
nee klopt, maar als je niet oppakt zal je er ook nooit achterkomen
ahh joh lekker laten lullen
Doek ook maar hoef nie ergens van beschuldig te worden wak niet gedaan heb..
bij sommige telefoon kan je er een wachtwoord opzette dat lijkt me wel wat voor mij
Sommige mensen vergeten m terug op nummerherkenning te zetten, vergeet ik zelf ook altijd nl laatste aanpassing 7 juli 2005 11:28
Dat nie maar dan ken k dr net zo goed gaan wonen
hehehe
Maak beetje teveel ruzie
hahah ja das waar en als je dan aan iemand je nunmmer geeft en jij heb de zijne nog niet kan ie ook nie belle???
iedereen denk?? vet vaag wie doet dat dan??
ja weet je die site??
Hoe kun je een anoniem nummer opzoeken dan?
maar goed ook want toen had ik 5 impulzkaarten gewonnen