vaag maar waar
Ja dat er 2 kampen zijn ontstaan is duidelijk maar dan lijkt het me sterk dat het alleen Jappo´s schuld is wat Psytek beweerd!
DT6 en Lethal Insanity zijn aliases van Jappo, logisch dat die niet komen.
Als ik het goed begrijp, laat er maar 1 zijn fans in de steek en dat is Unexist, aangezien de tour doorgaat en hij niet komt!
In Doornroosje was Unexist laatst niet aanwezig omdat zijn vlucht, die om 23:00h zou aankomen(lekker geregeld?!?) 3 uur vertraging had!
Ik vind dat ze gratis cosumpties moeten geven vrijdag
als je goed had gelezen hierboven, had je gezien dat het niet z'n eigen tour is, maar een concept van PAM waarbij z'n naam gebruikt is ... (of ben ik nou nog niet wakker )
maar ik vind niet dat je op je EIGEN tour je fans in de steek kunt laten en een week later wel op een ander feest kunt verschijnen
jappo is toch saai
Ook al kwam het idee om een tour te beginnen en daarvoor zijn naam te gebruiken van PAM, als hij akkoord gaat is het toch zijn eigen tour? Als alles goed was gegaan was het toch ook reclame voor zijn nieuwe label, album, naam, neven-projecten zoals Lethal Insanity en DT6 etc. etc.?laatste aanpassing 30 juni 2005 11:42
Waarom Lethal Insanity op een flyer zetten, terwijl dat hele project niet meer bestaat, beetje raar he vind je niet ?
Deden ze bij de eerste tour in Doornroosje in Nijmegen wel. Toen duidelijk werd dat Jappo door die vertraging niet meer kwam, kreeg iedereen één gratis consumptie
PAM is beetje sloom in het uitbrengen van die platen
Psytek zoals jij zegt is FTW een label van pam en dat het ter promotie was van FTW, maar wie krijgt het geld aan het einde en er profijt van ?
Waar zijn dan die platen, PAM is beetje sloom in het uitbrengen van die platen.....waar is het label dan?
nu hadden ze (hoe kan het ook anders bij PAM) Catscan als vervanger geregeld ... tja ... niet echt een 'vervanging' voor Jappo
Psytek :Waarom weet je er dan zoveel vanaf
zou zeggen IloveHardstyle als jij beter platen uit kan brengen... ben ik er erg benieuwd naar
Als alles zo simpel zou zijn als jij denkt
Verassend toch dat er hier zoveel van die vreemde verhalen door Ilovehardstyle en Jasper de wereld in worden geholpen!
Ik zeg 1 ding: "You don't know half of the story!"
Neem maar van mij aan dat dit voor beide partijen heel interessant kon worden.........
Jij kent 1 kant van het verhaal,jij weet dus eigenlijk maar 50%.twee partijen twee schuldigen dus loop nou niet zo te koop met je vermeende vriendschap.....
en laat dit gewoon bij de partijen waar het om gaat
Jappo is echt een gappie van me en dat geld ook voor de mensen van PAM
Jammer.
Heb overigens begrepen dat er nog steeds gepraat word
haha nou ik spreek hem dagelijks ik weet wel wat er speelt!
"You don't know half of the story! ???????
haha and who the fuck are you to say that to me?!
time to develop the 6ickness
Jij kent 1 kant van het verhaal,jij weet dus eigenlijk maar 50%.twee partijen twee schuldigen dus loop nou niet zo te koop met je vermeende vriendschap.....
en laat dit gewoon bij de partijen waar het om gaat
Utrecht???
In ieder geval staat hij wel op mijn verjaardag
Het zal wel iets meer zijn geweest dan een meningsverschil.
Natuurlijk zeggen beide partijen dat het om een meningsverschil gaat. Elkaar publiekelijk de hersen inslaan daar heeft niemand uiteindelijk iets aan.
Maarehh, het verhaal erachter...vertel!
Ik heb toevallig ook het verhaal erachter gehoord. En ik vind het niet echt een reden om samen met al je vrienden al je fans teleur te stellen...
hoe kan je dat nou zeggen als je niet weet wat er speelt?
Beetje naief bobje...
in mijn ogen is degene die het organiseert en dus finaciert de verantwoordelijke, maar goed.
Beetje naief bobje...
Klopt als een bus, maar dat neemt toch niet weg dat er ontzettend veel mensen balen dat hij niet komt. Schuldig, verantwoordelijk, of niet maakt geen zak uit!
Heb in ieder geval geen zin om me geld aan deze tour te besteden.
Lijkt mij ook dat de organisatie
Hier pas ik echt voor!
Maar wat is dan weer eigenlijk de reden dat PF dit feest boycot?
Heb eigenlijk nergens een reactie gelezen van PAM of Jappo over PF.
Maar wat is dan weer eigenlijk de reden dat PF dit feest boycot?
dat staat er toch!! lees dan wat er staat!! over leugens enzo.. is toch duidelijk?
bobje...
als je bij voorbaat al vanuit gaat dat het een mislukking wordt dan zou ik er ook geen geld aan uitgeven!
weet ook wat er speelt tussen OGP en PF
Er zijn 270 mensen ingeschreven van partyflock... En voor het centrum is dat een mislukking... Bij elk ander feest in het centrum zijn over het algemeen veel meer mesn die er intresse in tonen. Wederom een feitje
Goh.. Wintelre, Vessem en de omliggende dorpen al een x goed bekeken?