Partyflock

Forumonderwerp · 789800
Waarschuw beheerder
donateur
wat een kutzooi weer :S

Line-up
100 Kilo Maarten

Baas

Boozy

Boris Valeo

Brainiac

Catscan

Claudio Lancinhouse

Deimos

E-Noid

Ether

Homer

Korsakoff

Meagashira

Member-1

Naz-T

Necrid

Noisekick

Nolt

Ophidian

Smurf

Wolf

X-ess

Zamruel

MC: Da Mouth of Madness
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 17:30:
DT6 en Lethal Insanity zijn aliases van Jappo, logisch dat die niet komen.

En Boris Valeo is weer een alias van X-ess :s
Zijn d'r nog meer DJ's die dubbel op de flyer staan?

Als ik van elke DJ al zijn alterego's op de flyer zet kom ik ook aan zo'n lijst ja :s

Waarschuw beheerder
Gaat er een nieuwe naam komen voor de tour?

Waarschuw beheerder
Gewoon fuck this Smurf by Homer in de Ether door E-noid gevolgt door een bruute daad door Noisekick.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 18:04:
Gaat er een nieuwe naam komen voor de tour?

En een nieuwe entreeprijs?
Waarschuw beheerder
Bobje en Looza weten hoe het zit heb hun pb gestuurd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 17:55:
Hij doet het echt niet om zich zelf impopulair te maken!

ik neem aan dat de organisatie ook geen Unexist tour organiseert om hem niet te laten komen???
Waarschuw beheerder
Brainsound helaas weet jij het echte verhaal niet :)

Als je wilt weten stuur maar pbtje :)
Waarschuw beheerder
DT 6 en Lethal Insanity zijn geen Aliassen. Dit is een samenwerking tussen Jappo en andere mensen. Deze mensen kunnen niet lopend vanuit Engeland en Italie komen op te performen

De aliassen zijn gewoon met jappo op de flyer gezet om mensen te winnen
Waarschuw beheerder
donateur
het is echt een FUCK tour :S
Waarschuw beheerder
Fuck that tour :\
Waarschuw beheerder
Miro is ook onder andere aliassen gezet.

Member 1 en Catscan is 1
Boris valeo en X-ess is 1

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
100 Kilo Maarten vs. Deimos
Baas
Boozy
Boris Valeo = X-ess
Catscan = Korsakoff = Member-1
Claudio Lancinhouse
D-Lusion
DT6 = Jappo = Unexist = Lethal Insanity (LIVE)
Ether
Hellfish
Homer
Laser Chaser
Leviathan = Tellurian
Manu Le Malin
Miro = Stickhead = Kotzaak Clan (LIVE)
Naz-T
Nordcore
Wolf

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brainsound op woensdag 29 juni 2005 om 17:46:
Als ik het goed begrijp, laat er maar 1 zijn fans in de steek en dat is Unexist, aangezien de tour doorgaat en hij niet komt!

dat bedoelde ik ook :yes:
Waarschuw beheerder
Het is gewoon een kkjunk! Hij laat zijn fans duidelijk in de steek. Je stapt toch niet uit je eigen tour. Hoe kansloos kun je zijn?
Waarschuw beheerder
duidelijk verhaal S-5! Psytek lijkt het ook te begrijpen :)

maar gelukkig gaat de tour gewoon door en lijken ook miro en manu en smurf zich niets van deze vage situatie aan te trekken!

dit is namelijk van de pam-site:

Fuck this Tour zonder Unexist
Tot onze spijt heeft Francesco Iapicca (Jappo aka Unexist) onverwachts besloten dat hij op de laatste drie edities van de Fuck this Tour reeks niet zal verschijnen. Helaas zijn onze visies over het te voeren beleid te verschillend om de samenwerking rondom de tour voort te zetten. Wij betreuren, maar respecteren deze beslissing en wensen Jappo veel sterkte toe in de komende tijd.
Dat betekent echter niet dat de tour hier stopt! O.G.P. en PAM zullen er alles aan doen om de liefhebbers van de rauwere sound een kwalitatief hoogstaande avond te bezorgen. Onder andere Manu le Malin, Smurf, Catscan, Placid K, Nordcore, The Dj Producer, Hellfish en Kotzaak Klan (live) zullen hun uiterste best doen jullie een keiharde avond te geven.
Fuck this Tour ramt dus harder dan ooit!
Genoeg redenen om aanwezig te zijn op 1 juli in Leeuwarden (Rumours), 9 juli in Wintelré (‘t Centrum) en op 23 juli in Utrecht (O’Daniels).

B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad erg raar als je je eigen tour in de steek laat!!!
Waarschuw beheerder
Bij elk feest staan ook nog wat andere verschillende namen zoals, Sceletor en Wizard.. (Wintelre)
En die komen tog wel gewoon?

Gewoon Feestuh!!
Waarschuw beheerder
Ik ken jappo heel erg goed het is een vriend van mij.
hij zou NOOIT van zn eigen tour weg lopen!
Dit is was een project van PAM die alleen maar geld willen verdienen op de naam Unexist omdat jappo goed is en omdat hij heel erg populair is op het moment.
waarom zou hij zn fans teleur willen stellen en 3x niet komen draaien.. en daarbij veel geld mis lopen!?

Jappo houd van hardcore en van zijn fans!
dat zou hij nooit ''zomaar'''doen.

dat is waarom jappo uit HUN tour is gestapt!
jappo zou het op zijn eigen manier nooit zo gedaan hebben!
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die wel heel makkelijk de kant van de organisatie kiezen met kansloze opmerkingen.

Lijkt meer op zwartmakerij van een DJ die het gewoon zat was om gepiepelt te worden!

In Doornroosje was Unexist laatst niet aanwezig omdat zijn vlucht, die om 23:00h zou aankomen(lekker geregeld?!?) 3 uur vertraging had!

Kan ik me een beetje voorstellen dat je het vertrouwen in de organisatie kwijt raakt.

En voor de mensen die ineens geen fan meer zijn...simpel hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Apie van de Hoek op donderdag 30 juni 2005 om 00:12:
In Doornroosje was Unexist laatst niet aanwezig omdat zijn vlucht, die om 23:00h zou aankomen(lekker geregeld?!?) 3 uur vertraging had!

weet je wel hoe boos jappo was op PAM omdat zn zn vlucht zo laat hebben geboekt! omdat dat ietjes goedkoper was! dat weet ik!

je wilt niet weten hoe boos en teleurgesteld jappo was

Waarschuw beheerder
echt jammer hey dat het zo gelopen is...
maar waarom laten ze dan in godsnaam het feest nog doorgaan :S bedoel het mag toch niet feest organiseren en dj's ''boeken'' terwijl die niet eens komen :S
echt jammer :( unexist is mn favo dj :D
Waarschuw beheerder
Kunnen maar 2 reden zijn: geld en proberen ten kosten van alles je naam te redden!

Waarschuw beheerder
helaas.. te ver voor me :( zie jappo wel op dominator en oldschool madness :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker dat moddergooien :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op donderdag 30 juni 2005 om 10:03:
lekker dat moddergooien

Ja echt professioneel van beide kanten hè...
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt triest...sneu voor hem misschien dat het niet wil zoals hij het wil, maar hallo het is zn eigen tour...en dit komt 2 dagen vantevoren even boven water...de halve line-up is weg...ik kijk al superlang uit naar dit feest...en dat ie op wicked hardcore wel kan draaien is leuk...maar ik vind niet dat je op je EIGEN tour je fans in de steek kunt laten en een week later wel op een ander feest kunt verschijnen
Ik kies niet de kant van de organisatie, maar ik ben gewoon een heel teleurgestelde fan...
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
jappo is toch saai :p

maarja wel lullig als je het wel leuk vindt en speciaal voor hem gaat!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crush op donderdag 30 juni 2005 om 10:16:
maar ik vind niet dat je op je EIGEN tour

als je goed had gelezen hierboven, had je gezien dat het niet z'n eigen tour is, maar een concept van PAM waarbij z'n naam gebruikt is ... (of ben ik nou nog niet wakker :s)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op donderdag 30 juni 2005 om 11:12:
een concept van PAM waarbij z'n naam gebruikt is

gebruikt of misbruikt?
Waarschuw beheerder
Heb net een mail naar PAM gestuurd met de opmerking dat ze de entreeprijs op z'n minst fors moeten verlagen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat ze gratis cosumpties moeten geven vrijdag b):P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bobje op donderdag 30 juni 2005 om 11:14:
gebruikt of misbruikt?

in eerste instantie GEbruikt ... maar nu hij zelf niet meer meewerkt MISbruikt
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 30 juni 2005 om 11:16:
Je hebt het goed

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Untalented One b) op donderdag 30 juni 2005 om 11:20:
Ik vind dat ze gratis cosumpties moeten geven vrijdag

Deden ze bij de eerste tour in Doornroosje in Nijmegen wel. Toen duidelijk werd dat Jappo door die vertraging niet meer kwam, kreeg iedereen één gratis consumptie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nah dan kunnen ze er nu wel een paar meer van maken b)
Waarschuw beheerder
Een paar, ik wil dat jullie de hele nacht gratis drinken krijgen B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op donderdag 30 juni 2005 om 11:12:
als je goed had gelezen hierboven, had je gezien dat het niet z'n eigen tour is, maar een concept van PAM waarbij z'n naam gebruikt is ... (of ben ik nou nog niet wakker )

Jappo had een label bij PAM (Fuck This World), plus dat PAM de Thunderdome Turntablized cd van Jappo heeft geregeld.. dus het was wel degelijk zijn eigen tour. Ook al kwam het idee om een tour te beginnen en daarvoor zijn naam te gebruiken van PAM, als hij akkoord gaat is het toch zijn eigen tour? Als alles goed was gegaan was het toch ook reclame voor zijn nieuwe label, album, naam, neven-projecten zoals Lethal Insanity en DT6 etc. etc.?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...maar ik vind niet dat je op je EIGEN tour je fans in de steek kunt laten en een week later wel op een ander feest kunt verschijnen

jongen lees het verhaal dan!! dit is niet ZIJN tour!
lees ff wat er staat!! voordat je je conclusies trekt!
Waarschuw beheerder
Psytek zoals jij zegt is FTW een label van pam en dat het ter promotie was van FTW, maar wie krijgt het geld aan het einde en er profijt van ?

Opnieuw PAM inderdaad ;)

Waarom Lethal Insanity op een flyer zetten, terwijl dat hele project niet meer bestaat, beetje raar he vind je niet ?

Denk je dat Jappo zijn eigen Fans wil bedonderen , echt niet dus .....Jappo zou nooit zijn fans bedonderend, dat is 1 ding wat zeker is.
Waarschuw beheerder
maar ik vind niet dat je op je EIGEN tour je fans in de steek kunt laten en een week later wel op een ander feest kunt verschijnen

pff lees het verhaal dan!! dan snap je het misschien!
en dat andere feest is gewoon niet van PAM.
net als die andere feesten waar hij gewoon draait.

Uitspraak van TB op donderdag 30 juni 2005 om 11:06:
jappo is toch saai

volgens mij ken jij jappo niet eens en ben je al helemaal nog nooit op een feestje geweest waar hij moest draaien.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 11:41:
Ook al kwam het idee om een tour te beginnen en daarvoor zijn naam te gebruiken van PAM, als hij akkoord gaat is het toch zijn eigen tour? Als alles goed was gegaan was het toch ook reclame voor zijn nieuwe label, album, naam, neven-projecten zoals Lethal Insanity en DT6 etc. etc.?laatste aanpassing 30 juni 2005 11:42

kijk als er niets aan de hand was.. was dit ook nooit gebeurd! ik kan ook niet alles vertellen hier want dat is niet zo netjes...
oja lethal insanity is weer een heel ander verhaal..
daar zijn ook te veel misverstanden over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 30 juni 2005 om 12:05:
Waarom Lethal Insanity op een flyer zetten, terwijl dat hele project niet meer bestaat, beetje raar he vind je niet ?

juist.. heel veel mensen denken dat jappo live - lethal insanity is.. maar dat is helemaal niet zo!
dat is hij en iemand anders.. en dat is al lang afgelopen.

trouwens laten we het over die flyer niet hebben.. daar staan zo ie zo 10x dezelfde namen op..
Waarschuw beheerder
en dan nog wat :

Waar zijn dan die platen, PAM is beetje sloom in het uitbrengen van die platen.....waar is het label dan? waar zijn de platen van jappo op dat vermeende FTW label dan? wat is er gebeurd met Exxlaxl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op donderdag 30 juni 2005 om 11:22:
Deden ze bij de eerste tour in Doornroosje in Nijmegen wel. Toen duidelijk werd dat Jappo door die vertraging niet meer kwam, kreeg iedereen één gratis consumptie

ja of ze hadden dat geld gebruikt om ze vlucht gewoon eerder te boeken!
want dat was het probleem.
ik heb liever dat jappo er is dan een gratis consumptie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 30 juni 2005 om 12:08:
PAM is beetje sloom in het uitbrengen van die platen

haha laten we het daar maar niet over gaan hebben want dan blijf ik bezig..