Partyflock

Forumonderwerp · 789677

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
omdat dit los staat van het voetballen zelf, toch maar even een apart topic...

ik kan me er gewoon niet over uit laten hoe die marrokanen zich hebben gedragen, heb me constant op zitten winden tijdens de wedstrijd;

- veel mega terechte rode kaarten voor marrokaanse spelers,
- nigeriaanse keeper werd bekogeld met dingen,
- Spugen na rode kaart,
- Supporters komen het veld op rennen..

jammer dat het zo moet lopen, hier worden mijn gedachten over marrokanen niet beter op. (ik wil ze niet over een kam scheren, maar het is zo moeilijk.. :S)

graag reactie...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 19:52:
veel plezier in dat klein marocco van je xxx

heb meer plezier dan jou blijkt wel te zien aan je haatdragende post s ,zeker gepestin je jeugd een biutenbeentje ,vader je in de steek gelaten ,je moeder geen aandacht voor jou alleen voor de mannen in de kroeg .ergens heb ik medelijden met je :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben 17 jaar ouder dan jou vriend en draag geen lonsdale ben ook geen racist haat alleen die ratten en daar heb ik reden genoeg voor dat was het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 19:57:
Je ziet er al dood uit dus heb medelijden met je rattenvriend

bang dus ,pcies zoals ik dacht ga maar weg je hoort hier niet .hier zitten egte kerels die dr gezicht durven laten zien bij dr mening
kkkkssssssssstttttttt kakkerlak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 19:58:
Ben 17 jaar ouder dan jou vriend en draag geen lonsdale ben ook geen racist haat alleen die ratten en daar heb ik reden genoeg voor dat was het

en nog schijt ik op jou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bende van Venlo zegt je misschien wel iets is mijn nichtje door vermoord dus hou nu maar snel je mondje dicht als je niet weet waar je over praat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:00:
Bende van Venlo zegt je misschien wel iets is mijn nichtje door vermoord dus hou nu maar snel je mondje dicht als je niet weet waar je over praat

kom nie stoer doen joh met je bende van venlo heb dr 1 een film gezien ga nou maar kstttttttt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 19:42:
weet je wneer je recht van spreken heb en stoer bent .als je durft te laten zien wiej ebent en niet via een faker je mening geeft .dan zet je jezelf alleen maar voor lul
di ewoorden stellen niks voor van jou omdat je zelf niet eens durft te tonen wie je bent .wat is jouw woord waard dan ?

Ricardo dat jij uberhaupt reageert op die faker :no:

Je weet dat het geen nut heeft en het kost ej alleen mmaar energie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een film die film was 1 grote leugen niks maar dan ook niks in die film klopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 2 juli 2005 om 20:02:
Ricardo dat jij uberhaupt reageert op die faker

ken dat soort figuren egt niet uitstaan :x: en dan zo zwak om zich te verbergen . maar ja zegt meer over hem .mijn uitnodiging vind die ook al niks dus zo stoer zal die wel niet wezen je heb gelijk :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:00:

Whahaha neem je pilletje in aub!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:03:

dan ga je naar een ander topic en vertel je lekker even hoe t wel zit .ok (y) hai hai

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 2 juli 2005 om 20:04:
Whahaha neem je pilletje in aub!!

zullen we dan tog egt 1 van de ontsnapte tbs ers getraceerd hebben ? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:03:

Jawel alles klopt in die film :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 2 juli 2005 om 20:05:
Jawel alles klopt in die film

wie speelde zijn nichtje dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:05:
zullen we dan tog egt 1 van de ontsnapte tbs ers getraceerd hebben ?

Nee een tbs'er laat zijn gezicht zien ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:06:
wie speelde zijn nichtje dan ?

Dat was die turk van de coffeeshop 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 2 juli 2005 om 20:06:
Nee een tbs'er laat zijn gezicht zien

das waar :d hij staat treetje lager dus :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 2 juli 2005 om 20:06:
Dat was die turk van de coffeeshop

ik vond het een goede film :yes: allen en stelletje klunsen die gasten :yes: en trouwens hoe komt zon nichtje dan in zon geweldadige cultuur terecht ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:08:
ik vond het een goede film allen en stelletje klunsen die gasten en trouwens hoe komt zon nichtje dan in zon geweldadige cultuur terecht ?

Bende entertainment o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ik heb me portie lol weer gehad :d verbaas me steeds weer over dit soort figuren ze komen steeds gekker terug
en dan verschuilen achter een vermoord nichiej . en daar je mening op onderbouwen ,waren trouwens turken en geen marokanen :x: maar ja wat wil je dan van zon figuur :s ik ga eff een biertje pakken met wat ratten ook en kaaskoppen
hai hai :d :bier:

Waarschuw beheerder
o o we hebben hier te maken iemand die zijn nichtje is vermoord door de bende van venlo dus hij is gevaarlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zal ik je vertellen stoer foto mannetje ze was met een vriendin mee oppassen daarna is ze naar huis gegaan waar ze nooit is aangekomen later hebben ze haar lichaam gevonden met 112 messteken dus maak er maar grapjes over stoere plaatjes man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:13:
o we hebben hier te maken iemand die zijn nichtje is vermoord door de bende van venlo dus hij is gevaarlijk

neem jij t over van me :d ben over paar uur terug :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:12:
maar ik heb me portie lol weer gehad verbaas me steeds weer over dit soort figuren ze komen steeds gekker terug
en dan verschuilen achter een vermoord nichiej . en daar je mening op onderbouwen ,waren trouwens turken en geen marokanen : maar ja wat wil je dan van zon figuur ik ga eff een biertje pakken met wat ratten ook en kaaskoppen
hai hai

Ach dan ook nog respect eisen..

Ik pak gewoon een senseo als je het goed vindt en drink ze!

Uitspraak van Johan says: op zaterdag 2 juli 2005 om 20:13:
Boink boink

Misschien moet je plafond ff verhogen of gewoon buiten gaan springen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:14:
Zal ik je vertellen stoer foto mannetje ze was met een vriendin mee oppassen daarna is ze naar huis gegaan waar ze nooit is aangekomen later hebben ze haar lichaam gevonden met 112 messteken dus maak er maar grapjes over stoere plaatjes man

jij lult gewoon :yes: 112 messteken dus en dat heeft de bende van venlo gedaan ? de bende die bestond ui tnederlanders ? met opdrachten van turkse maffia ? en wie is dr voor opgepakt dan ? of zal wel nog rond loslopen zeker is niemand voor opgepakt en omdat je in venlo woont is het automatisch door de bvv gedaan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geloof jij dat fimpje nou maar was geen ene turk bij waren nederlanders en marokkanen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
turkse maffia wat een gelul

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:19:
geloof jij dat fimpje nou maar was geen ene turk bij waren nederlanders en marokkanen

maar wie is dr voor opgepakt dan ? niet overheen lullen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zitten nog 4 vast je weet wel wie schijnbaar eerste komt dit jaar nog vrij geen tbs alleen F heeft tbs gekregen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:20:
zitten nog 4 vast je weet wel wie schijnbaar eerste komt dit jaar nog vrij geen tbs alleen F heeft tbs gekregen

en nu omdat hun dat gedaa heben haat je alle volgens jou mening marokanen ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is ook het enige volk dat een bedreiging voor ons vormt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juli 2005 om 20:05:
zullen we dan tog egt 1 van de ontsnapte tbs ers getraceerd hebben ?

:respect: hahaha

Waarschuw beheerder
vind het erg genoeg voor je nichtje en nabestanden .maar reken dat af op de persoon zelf en niet op een hele bevolking .wat nou als het een nederlander was? had je alle nederlanders gehaten dan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is zeker dat ze vermoord is door bvv hebben het bekend namelijk

Waarschuw beheerder
het gaat hier over een voetbal forum ik wou graag met ze rellen hoopte eigelijk dat nl tegen hun moesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 2 juli 2005 om 20:22:
is ook het enige volk dat een bedreiging voor ons vormt

voor mij niet hoor :no: ik heb dr geen angstgevoel bij ,net zo min als bij jou rare kreten net .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nederlanders doen niet zoiets bruuts dat doen alleen die ratten en dat weet jij ook een enkele nederlander is zo ziek maar marokkanen BIJNA allemaal nederlanders

Waarschuw beheerder
moet je er iets aan doen

Waarschuw beheerder
marokanen daar wil ik niet eens woorden aan vuil maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nederlanders zitten ook vieze figuren tussen maar heb nog NOOIT gehoord dat ze met groepn onschuldige mensen bedreigen en ook in dat station van roda heb je ooit zoiets gehoord van nederlanders zoals harde kern van den haag feyenoord of ajax die zoiets doen
Waarschuw beheerder
die ontsnapte tbs-er ( een Nederlander, maar kan ff niet op zijn naam komen ) die brak een bejaarde man de benen en sloeg zijn schedel in, maar Nederlanders doen zoets niet.........

:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en wij doen er iets aan wat ik zeg iedereen heeft het kunnen zien op tv wat wij in tegelen met ze doen
Waarschuw beheerder
beverwijk????

daar vielen doden, in Kerkrade niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeg toch er zitten ook zieke nederlanders tussen maar marokkanen zit allemaal iets ziek in